![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3961 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat mijn "roots" in een aantal landen en streken liggen, en daar een definitie van mezelf uit halen is zinloos. Ik ben gewoon wie ik ben, met mijn opvoeding, ervaring, gezin, familie, vrienden, ... Ik plaats me gewoon in Antwerpen. Probleem met identiteit is dat het er niet enkel toe doet hoe ik mijn eigen identiteit zie. Anderen zijn evengoed met mijn identiteit bezig. Zo verneem ik geregeld op dit forum dat ik het land uit moet, geen Vlaming ben (laat staan een "goede Vlaming"), enz ... Het komt van een relatief kleine bende heethoofden en extremisten, maar ze krijgen spijtig genoeg bitter weinig weerwerk. In de tijd dat ik er nog heel af en toe op reageerde kreeg ik anders ineens wel boze reacties van een aantal hypocrieten. Citaat:
De schrik voor de toekomst is al eeuwen gefundenes Fressen voor de reactionairen, en dat is nu niet anders. Sommigen proberen het te verkopen met een pseudo-filosofisch sausje, maar veel meer dan het hunkeren naar een ingebeeld ideaal verleden is het volgens mij niet. Citaat:
Citaat:
Het zou wel handig zijn mocht iedereen dezelfde taal spreken (als tweede of derde taal), Esperanto bijvoorbeeld.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 februari 2011 om 10:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 |
Minister
|
![]()
![]() |
#3963 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een "Waarschuwer" of een "Bedrijfsman" (sic) blijkbaar. Waarschuwer: Citaat:
Citaat:
Al is hun score nagenoeg gelijk, herken ik me toch meer in "Waarschuwer" dan in "Bedrijfsman".
![]() |
![]() |
#3964 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110221_113 Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
MACHT het is wat... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 | |
|
![]() Sjah...
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor hem alvast te hopen dat het voor een echte rechtbank gebeurt, en dat hij niet door een "revolutionaire rechtbank" gewoon wordt opgeknoopt of neergeknald. Citaat:
Het Iraans regime is taai en meedogenloos, maar zal ooit wel vallen. Vraag is wanneer, en hoeveel schade het intussen nog kan veroorzaken. Citaat:
De sleutel is inderdaad jouw laatste zin: veel mensen zijn er op vooruitgegaan in China, wat bijvoorbeeld in Egypte niet het geval is. Citaat:
Ik zie hem niet meteen de luchtmacht tegen Caracas inzetten. Maar macht is inderdaad wat, en hoe een autoritaire leider als Chavez uiteindelijk zal reageren mocht het mislopen weet ik natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
#3967 |
|
![]() Voel je je op en top vrouw, en/of vind je van jezelf dat je wel mannelijke trekjes ofkantjes hebt? Wat zeggen de mensen in uw omgeving?
![]() |
![]() |
#3968 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
cool, 'k heb het ook eens gedaan: 27% onderzoeker & 21% plant; kan me in beide vinden maar vooral in onderzoeker; o.a. door " ... Te vermijden gedragingen: * Een te grote afleidbaarheid; het telkens opgaan in allerlei verleidelijke-interessante, maar voor het team irrelevante zaken ... " zoals bvb. een interessante online persoonlijkheidstest doen tijdens de werkuren (hihihi) soit )
![]() |
![]() |
#3969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik een typische mannelijke studierichting gekozen heb denken sommigen soms dat ik die wel heb. Zo verscheen af en toe wel opperste verbazing op het gezicht van een jongen die me vroeg wat ik studeerde en dan Wiskunde als antwoord kreeg. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 februari 2011 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarom dus dat "Onderzoeker" bij mij redelijk laag uitkwam! ![]()
![]() |
![]() |
#3971 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3972 | ||
Minister
|
![]() (
Citaat:
![]() ![]() Ik haal altijd rond de 70% plant, jammer dat Belbin dat zo'n rare naam moest geven. Citaat:
)
![]() |
![]() |
#3973 | |
Minister-President
|
![]() (
Citaat:
(ik "ben" overigens ENFP, dacht ik) ) ( ![]()
![]() |
![]() |
#3974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#3975 |
Banneling
|
![]() heb je al eens iemand vermoord ?
en in gedachten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3976 | |||
Minister
|
![]() (
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Daarna komt er voor mij weer wat tijd vrij 's avonds. Op mijn werk kan ik namelijk niet echt garanderen dat ik er tijd aan kan besteden. Citaat:
![]() ![]() )
![]() |
![]() |
#3977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, maar ...
Citaat:
Met eentje is dat overigens onlangs gebeurd (niet door mijn toedoen, en is hij is nog altijd springlevend), en ik was daar eerlijk gezegd nogal blij mee. ![]()
![]() |
![]() |
#3978 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
net nog eens gecheckt voor de zekerheid; ENFP = "They are interested in new ideas on principle, but ultimately discard most of them for one reason or another. " ==> oh ja "pleasant, easygoing, and usually fun to work with" ==> Uiteraard! "They also tend to be procrastinators, both about meeting hard deadlines and about performing any small, uninteresting tasks that they've been assigned." ==> you bet, zoals nu bvb. "hate bureaucracy, both in principle and in practice; they will always make a point of launching one of their crusades against some aspect of it. " Ik denk wel dat het ongeveer klopt. En sorry Firestone dat we uw thread hier kapen maar... "may need to feel they are the center of attention all the time, to reassure them that everyone thinks they're a wonderful and fascinating person. " Ik kan er dus ook niet aan doen, ik ben ertoe gedetermineerd...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 22 februari 2011 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3980 | |