![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#39961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pretendeer niet jouw superieur vermogen te bezitten om genetisch Russisch ongedierte noch ander eenzijdig gedrag als schoolvoorbeeld te koesteren. Over je verdere analyses zullen we maar zwijgen, niet? Soit. Dat een simpel feit stoort tot in de kern van jullie indoctrinaties is voldoende bewijs van efficiëntie van "mijn handelsmerk"?. Meer hoeft dat dan niet te zijn, hè. Maar ik koester je Trumpiaanse afgunst. ![]() Trouwens, leven in een regio waar die paar overgebleven Russen hier tegenwoordig een minder boertig en minder opvallend profiel (raar maar waar) pogen te tonen wordt gewaardeerd en vermindert de vroegere irritaties van o.a. mede-Honkies en mezelf. A la bonheur he, tommboy. ![]()
![]() |
![]() |
#39962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwijt je nu de Chinezen om voor betere kwaliteit te kiezen? Foei.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 april 2023 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39963 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zegt u nu dat de eigen Chinese vliegtuig industrie inferieur is aan de Europese? Of bent u niet op de hoogte van het bestaan ervan?
Laatst gewijzigd door Bach : 10 april 2023 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je de beslissers ginder naar een heropvoedingkamp sturen wegens onkunde?
![]() |
![]() |
#39965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer en meer geruchten in verband met de recent door de russen neergehaalde raket boven de Krim (Feodosia). De afgelegde afstand was van die aard dat het onmogelijk over Himars kon gaan, en ook niet de recent geleverde munitie die max 150 km ver reikt.
Het (zou) gaan om een gemodificeerde versie van de door oekraine gemaakte Grom-2 raket. Een korte-afstand tactisch balistische raket met een explosieve lading van 500 kg. Dat zou betekenen dat ze het prototype uit 2016 in recordsnelheid echt operationeel gekregen hebben want begin 2022 was het nog niet in productie genomen. Als ze die in voldoende hoeveelheden kunnen produceren, is dat ideaal om logistieke en militaire doelen op de Krim te kunnen bestoken, zelfs vanuit Odessa. Misschien nog een klein beetje verder mikken, om de Kerch brug nog eens te trakteren ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Xi is voorstander van zeer goede vliegtuigen én zet hiermee Boeing een ferme hak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de meeste lokale inwoners, zeker in de Donbas, zal dit inderdaad een bevrijding zijn. Jammer dat er zoveel in puin wordt geschoten door beide zijden. Zonder westerse wapenleveringen aan Kiev zou dit niet nodig geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen enkel land ter wereld dat zoveel oorlogen begonnen is de afgelopen decennia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Duurzame producten en een circulaire economie". JE wilt zeggen dat de economie "woke" zal worden. Daar geloof ik nu eens niets van, het Westen kan niet zonder goedkope onderdelen die in China geproduceerd worden, zonder goedkope grondstoffen zoals Nikkel, kobalt, etc. , zonder goedkope olie en gas, zonder spotgoedkope thee en koffie, goedkope kledij, enzovoort. Wat je ziet is dat veel Aziatische landen met iedereen handel drijven, zowel het Westen als Rusland. Maar ze aanvaarden geen westerse morele lesjes meer, en terecht. Wat U voorstelt is om alleen nog maar handel te voeren met landen die ideologisch in het Westerse kamp zitten en geregeerd door westerse stromannen. Geef maar toe dat het dat is dat U bedoelt met uw wollig taalgebruik. Dat is chantage, dat is handel en politiek aan elkaar verbinden, en de overgrote meerderheid van de landen in het globale zuiden aanvaarden geen westerse dictaten meer, er zijn immers alternatieven. Nu goed de westerse chantage heeft al heel goed haar werk gedaan, talloze landen hebben de dollar gedumpt als internationale munt. Marc Rubio zei zelfs dat "we straks helemaal geen sancties meer zullen kunnen opleggen, want niemand gebruikt onze munt nog". En als Lipton geen Keniaanse thee meer koopt kunnen ze steeds terecht bij Rusland, Turkije, China, Iran, etc. allemaal fervente thee consumenten. Dan kunnen ze ook ineens de westerse multinationals onteigenen, de Britse troepen en kolonisten naar huis sturen, en eens een echte dekolonisatie doorvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koester geen afgunst, U zit hier hele dagen op dit forum cynisch te doen en te trollen, niet alleen op deze draad maar vele andere, blijkbaar is Uw leven in HK erg saai. Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2023 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "heilige" Dalai Lama blijkt een pedofiel te zijn, die op minderjarige jongens valt. Wie het dat ooit durven denken? Het is al lang geweten dat pedofilie in de Tibetaanse kloosters in Indië eerder de norm dan de uitzondering is, en dat dit ook zo was toen de Dalai Lama nog werkelijk over Tibet heerste. Behalve dit was de gemiddelde levensduur 30 jaar of zo, en was 90% van de bevolking lijfeigene en analfabeet.
https://www.theguardian.com/world/20...s-tongue-video Niet echt off topic, want de Dalai Lama past al decennia in de anti-China politiek van het Westen. Hij vertegenwoordigt het fictieve "pure" Tibet van voor de communistische overname. Tibet onder de Dalai Lama: https://www.chinadaily.com.cn/china/..._6665342_8.htm http://eng.tibet.cn/eng/Archive/Hist...0_6550269.html Tibet nu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2023 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat NU omgezet zijn in een EFFECTIEF koopkontrakt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39976 | |
|
![]() Citaat:
Er is trouwens een verschil tussen een opmerking en een vraag. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 10 april 2023 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39977 |
|
![]() Van belang is hier wederzijdse handel tussen Europa en China, als opstap naar een multipolaire wereld waar Europa tenminste als zelfstandige pool zich kan gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
elk regime die de verheerlijking van de leiding als straatbeeld van zijn beleid voert, is gestoeld op een dictatuur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39980 |
|
![]() Ik weet. Ik poogde uw vraag in context te plaatsen. Meer niet.
Laatst gewijzigd door Bach : 10 april 2023 om 14:26. |
![]() |
![]() |