Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2008, 20:02   #21
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Vanaf 21 maart start de SP-a met een nieuwe campagne voor "tollerant" te zijn voor "HoLeBi's" (homosexuelen).Door het drukken van t shirts met "Ik ben Tolero" erop als tekst...
Tolero...? Moeten die arme homo's nu ook dat nog ondergaan? Hebben ze het zo al niet hard genoeg te verduren?

Die sossen toch, hoe diep moet je zitten om nu ook al het homoleed te gaan gebruiken voor partijgewin....

Laatst gewijzigd door Rob Roy : 21 maart 2008 om 20:02.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 20:21   #22
VVouter
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 augustus 2007
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Vanaf 21 maart start de SP-a met een nieuwe campagne voor "tollerant" te zijn voor "HoLeBi's" (homosexuelen).Door het drukken van t shirts met "Ik ben Tolero" erop als tekst...

Is dit wel een goed idee? Ons belastingsgeld wordt weeral maar eens gebruikt om deze "minderheidsgroep" te financieren! 43% van de hetero-jongens heeft een negatief idee over Holebi's.Waarom zou dat een probleem zijn? Iedereen heeft recht op een eigen mening.

Als ik een ziekte zou hebben komt de staat ook niet op voor mijn rechten en gaat me ook niet bevoordelen! Hetzelfde met homo's: is het niet hun eigen schuld dat ze nog steeds moeilijk aanvaard worden in de maatschappij? Hun provocerend en pervers gedrag (90% van de homo's) zal hun zeker geen steentje bijdragen!

Wat denken jullie ervan? Wordt het niet eens stillaan tijd om het "normale" gezin te promoten in plaats van homosexualiteit? En dat onder goedkeuring van een Christelijke regering!
Ik ben akkoord met je dat zo'n acties niet veel uithalen en eigenlijk weggesmeten geld zijn.

Maar de rest van je post, sry maar dat is eigenlijk wel een lachertje vol fouten.
VVouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 20:26   #23
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Vanaf 21 maart start de SP-a met een nieuwe campagne voor "tollerant" te zijn voor "HoLeBi's" (homosexuelen).Door het drukken van t shirts met "Ik ben Tolero" erop als tekst...

Is dit wel een goed idee? Ons belastingsgeld wordt weeral maar eens gebruikt om deze "minderheidsgroep" te financieren! 43% van de hetero-jongens heeft een negatief idee over Holebi's.Waarom zou dat een probleem zijn? Iedereen heeft recht op een eigen mening.

Als ik een ziekte zou hebben komt de staat ook niet op voor mijn rechten en gaat me ook niet bevoordelen! Hetzelfde met homo's: is het niet hun eigen schuld dat ze nog steeds moeilijk aanvaard worden in de maatschappij? Hun provocerend en pervers gedrag (90% van de homo's) zal hun zeker geen steentje bijdragen!

Wat denken jullie ervan? Wordt het niet eens stillaan tijd om het "normale" gezin te promoten in plaats van homosexualiteit? En dat onder goedkeuring van een Christelijke regering!
Het is geen ziekte.

Maar ik vind het ook een vreemde investering van overheidsgeld.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 maart 2008 om 20:27.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 20:38   #24
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Ik en vele andere holebi's hebben geen boodschap aan propaganda om zieltjes te winnen.

Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 20:49   #25
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Die 'minderheidsgroep' die gefinancierd wordt, zijn dat de t-shirt-drukkers?


Oké, een paar jaar geleden was dus blijkbaar de eerste én meteen ook de laatste keer dat ik voor de Sp.a heb gestemd. Volgens mij doen die "mannen" net iets te veel aan vriendjespolitiek en corruptie.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 20:52   #26
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Vanaf 21 maart start de SP-a met een nieuwe campagne voor "tollerant" te zijn voor "HoLeBi's" (homosexuelen).Door het drukken van t shirts met "Ik ben Tolero" erop als tekst...

Is dit wel een goed idee? Ons belastingsgeld wordt weeral maar eens gebruikt om deze "minderheidsgroep" te financieren! 43% van de hetero-jongens heeft een negatief idee over Holebi's.Waarom zou dat een probleem zijn? Iedereen heeft recht op een eigen mening.

Als ik een ziekte zou hebben komt de staat ook niet op voor mijn rechten en gaat me ook niet bevoordelen! Hetzelfde met homo's: is het niet hun eigen schuld dat ze nog steeds moeilijk aanvaard worden in de maatschappij? Hun provocerend en pervers gedrag (90% van de homo's) zal hun zeker geen steentje bijdragen!

Wat denken jullie ervan? Wordt het niet eens stillaan tijd om het "normale" gezin te promoten in plaats van homosexualiteit? En dat onder goedkeuring van een Christelijke regering!
Ach zo?? hier lees je toch soms vreemde zinnen: Als gertjan22 een ziekte zou hebben; provocerend en pervers gedrag (90% van de homo's);"normale" gezin te promoten in plaats van homosexualiteit
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 21:03   #27
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

**zucht** weeral een campagne voor tolerantie van holebi's ......tssss

ik denk dat er eerder een tegenovergestelde reactie kan komen: er treedt gewoon een algemene moeheid op tegenover die talloze holebi-aanvaardingscampagne's.


En Gertjan 22, stop een met zagen jong, je bent nog maar 22 (of beetje ouder) en je gedraagt je als een ouwe verzuurde knar. Plus homoseksualiteit is geen ziekte.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 21:04   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Gertjan 22 het wordt tijd dat je wakker wordt, homoseksualiteit is geen keuze ( of ben je herero bij 'keuze' misschien?) en al evenmin pervers of ziek en jij bewijst juist dat die actie nodig is; behalve jou zijn er nog mensen die blijkbaar homoseksualiteit als een afwijking zien, zielig hoor ..voor jou dan!
http://forum.politics.be/showpost.ph...50&postcount=4
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:19   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De SP.a doet toch met haar geld wat ze zelf wil?
Ik denk dat ik niet de enige holebi ben die liever zou hebben dat de SP.a die groep niet gebruikt om hun imago wat 'op te krikken'.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:33   #30
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Voor mijn part doet iedereen het met iedereen.
Maar ik ben wellicht eventjes te overenthousiast.
En ik verveel me.
Vergeef me.
Iedereen mag het dus met u doen ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:34   #31
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Iedereen mag het dus met u doen ?
damn
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:35   #32
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wat niet belet dat het opgeheven vingertje saai is en hoogstwaarschijnlijk nog contraproductief zal zijn ook.
Hopelijk....
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:38   #33
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Iedereen mag het dus met u doen ?
Niet op springen, jij!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:39   #34
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
damn
Dat is geen antwoord...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:39   #35
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Als Tolero vind ik dat onze extreemrechtse Gertjan eens een stevige beurt in de poeper verdient, van een ruige trucker.

Voor de rest vind ook ik dit initiatief nogal sukkelachtig. Ik kan me niet inbeelden dat holebis het nuttig vinden om nog maar eens het onderwerp van een beschermingscampagne te zijn.

Volgens mij is holebisme tegenwoordig zo normaal en aanvaard in onze verlichte samenleving, dat daar echt geen campagnes meer voor nodig zijn.

Het is toch zo dat vandaag enkel nog closet-homos zich druk maken over wat anderen in hun slaapkamer doen?


Alleszins, Gertjan: buck dich.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:40   #36
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Niet op springen, jij!!
Niet mee moeien, blijf maar bij uw moslims!
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:44   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De SP.a doet toch met haar geld wat ze zelf wil?
Het is al te zien met welk geld, haar eigen geld of het geld dat SP.a in de loop der tijden achterover drukte van de overheid.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 23:57   #38
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Dat is geen antwoord...
oh jawel.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2008, 00:01   #39
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Vanaf 21 maart start de SP-a met een nieuwe campagne voor "tollerant" te zijn voor "HoLeBi's" (homosexuelen).Door het drukken van t shirts met "Ik ben Tolero" erop als tekst...

Is dit wel een goed idee? Ons belastingsgeld wordt weeral maar eens gebruikt om deze "minderheidsgroep" te financieren! 43% van de hetero-jongens heeft een negatief idee over Holebi's.Waarom zou dat een probleem zijn? Iedereen heeft recht op een eigen mening.

Als ik een ziekte zou hebben komt de staat ook niet op voor mijn rechten en gaat me ook niet bevoordelen! Hetzelfde met homo's: is het niet hun eigen schuld dat ze nog steeds moeilijk aanvaard worden in de maatschappij? Hun provocerend en pervers gedrag (90% van de homo's) zal hun zeker geen steentje bijdragen!

Wat denken jullie ervan? Wordt het niet eens stillaan tijd om het "normale" gezin te promoten in plaats van homosexualiteit? En dat onder goedkeuring van een Christelijke regering!
Gek, in een ander topic schreef je dat je zelf homo bent.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2008, 00:06   #40
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Gek, in een ander topic schreef je dat je zelf homo bent.
Hij is er één met een gespleten persoonlijkheid, of die zich schaamt over zichzelf mischien ?

Laatst gewijzigd door forumspook : 22 maart 2008 om 00:07.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be