Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2022, 21:41   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.309
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
men begrijpt nog steeds niet hoe een LUL stijf wordt ok, neuronisch kan men dit niet verklaren.

is psycho kinese denk ik?? Wel door meiden ok.
Ik weet prima hoe het systeem bij mij werkt.

"mentale of fysieke prikkeling"=> "meer bloed naar de zwellichamen"=>"van karakolleke naar enorme genotsknots"
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2022, 09:03   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
alle meiden vechten toch om de grootste mannen worstjes?? kleine piemel is zielig en onmannelijk, grotere PAAL is hoger, stoer, mannelijker.

hoe groter het paaltje hoe hoger de man
Héél der 'palendorpen' rijzen uit de grond?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 20:55   #23
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
ik geef al 50 jaar aan Broederlijk delen en heb nog nooit een verslag gezien van die gasten
Ik 0.0.

Zolang er niets gedaan wordt aan de massale bevolkingsaangroei is het geld storten in bodemloze putten en werkt allemaal zelfs contra productief.

Het zorgt voor het in stand houden van en verder scheefgroeien van een kunstmatige situatie waarbij men volledig afhankelijk is van import van voedsel uit het buitenland.

Men zou enkel geld mogen geven mits dit gekoppeld wordt aan bepaalde voorwaarden en inspraak in het beleid.

Helaas volstaat het om een uitgemergelde kinderen te tonen aan de mensen opdat ze hun portefeuille zouden opentrekken - om vervolgens lopen te klagen over de hoge brandstofprijzen.

Bevolking Afrika:
2005: 1.1 miljard
2050: 2.2 miljard
2100: 4.4 miljard

Global warming.
Vluchtelingen => Europa.
Verzuipen.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 25 juli 2022 om 20:56.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 21:12   #24
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
jahahaha haha geestig joh

ja joh al die zwarten zijn zo hersenloos dat zij elkaars kop inslaan met klompen steen vol met kobalt, mangaan, diamanten en goud, terwijl zij toch straatarm zijn en honger lijden.


idem dito in INdia, heel zielig de zwarte werelden.
heb alles aan den lijve ondervonden.

Helaas DNA codeert voor maximaal haalbare IQ en LULlengte. Zielig gewoon zijn wij zwartjes.

Suriname Today is heel zielig land, eten, neuken, slapen, vechten is surinaamse zwarte cultuur en mentaliteit.
Kom voor uzelf op en gooi de kolonisator buiten. Anders blijf je in de shit zitten uzelf wijs makend inferieur te zijn.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2022, 04:38   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze zouden ook het land kunnen bewerken en voedsel kweken?
Ze krijgen steriele gepatenteerde zaden en een verbod op gewassen naar eigen voorkeur telen. Zoals ze dat met soyabonen doen in Zuid Amerika.
Armoede veroorzaken en dan het verdienmodel opdringen. Darwinisten...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2022, 04:41   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat noemen we dan ook handel.

Wishfull thinking?

Keep it in the family helpt hier niet, en natuurlijk, geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, tropische ziektes overal (en da's puur natuur), en dan nog eens een grote portie onwetendheid...

Je kan dat vrij gemakkelijk samenvatten, "de media" beslist wie de goeien zijn. En de media, die worden gestuurd met geld.
De politiek kan niet BLM teuten en bewerkte beelden gebruiken om de zwarten op te jutten, maar tegelijk grootmachten toestaan die lithium exporteren waar ze aan slavernij doen door erbarmelijke werkomstandigheden zonder arbeidsrechten te tolereren.

We moeten de Congo geen kak vergoeden als ze hun welvaart kunnen behouden.
Verdienmodellen van white supremacisten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 23:18   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.719
Standaard https://zwartmanifest.nl/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze krijgen steriele gepatenteerde zaden en een verbod op gewassen naar eigen voorkeur telen. Zoals ze dat met soyabonen doen in Zuid Amerika.
Armoede veroorzaken en dan het verdienmodel opdringen. Darwinisten...

haha haha ja ja CUFI
jij begrijpt die domme zwarten ook in INdia ok gebeurt dit haha bedrijf MONSANTO ok monopolie op ZAAD hahha haha

ach zwarten zijn sowieso dommer

zwart India ook ok
INdia heeft toptalent maar kan het niet gebruiken om Biljoenen Euro's te verdienen, puur evolutionaire achterstand.

ik ben negatief over zwartjes en bruintjes maar ok kritiek kan gezond zijn voor zwarte Untermenschen hahah hahah


-----------------------------------
Nederland opnieuw 100 % raszuiver BLANK ARISCH MAken lijkt mij een geil orgastisch idee, gewoon liefdevol alle zwarte kutjes witwassen met liters blank arisch zaad elk jaar, vol pompen die kletsnatte, hoerige, zwarte Afrikaanse emmers, echte ontwikkelingshulp hhaha haha help zielige, arme negers om te evolueren, dat willen zij zelf ook.

------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 23:26   #28
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.719
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kom voor uzelf op en gooi de kolonisator buiten. Anders blijf je in de shit zitten uzelf wijs makend inferieur te zijn.

ja Bach

jij kent zwartjes toch niet??? ben jij een superieure blanke man??

OORLOG is gezond ok, Totalitaire mobilisatie is gezond.

nu begrijp ik het ok, alles is puur evolutie, maar het is keihard darwinistisch per RAS en VOLK.

Expansionisme is leuk, ook amoebes, dodelijk parasitaire lintblaas wormen en spoelwormen geloven in expansie en imperialisme.

==============================

Armoede in Afrika is toch een keus van heel zwart Afrika zelf denk ik. Ik volg de discussies van negers op facebook, zielig, doelloos geklaag ok.

Zwart Afrika is tot op het BOT verdeeld en de onderlinge HAAT is extreem en moorddadig in alle neger stammen en naties. Negers haten zichzelf en elkaar dus hier zit het echte probleem denk ik nu.


==============================

Blanke man neerzetten als kolonisator is fout en racistisch denken. Geschiedenis leert dat elke sterke mogendheid een kolonisator en dictator werd.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 07:12   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha haha ja ja CUFI
jij begrijpt die domme zwarten ook in INdia ok gebeurt dit haha bedrijf MONSANTO ok monopolie op ZAAD hahha haha

ach zwarten zijn sowieso dommer

zwart India ook ok
INdia heeft toptalent maar kan het niet gebruiken om Biljoenen Euro's te verdienen, puur evolutionaire achterstand.

ik ben negatief over zwartjes en bruintjes maar ok kritiek kan gezond zijn voor zwarte Untermenschen hahah hahah


-----------------------------------
Nederland opnieuw 100 % raszuiver BLANK ARISCH MAken lijkt mij een geil orgastisch idee, gewoon liefdevol alle zwarte kutjes witwassen met liters blank arisch zaad elk jaar, vol pompen die kletsnatte, hoerige, zwarte Afrikaanse emmers, echte ontwikkelingshulp hhaha haha help zielige, arme negers om te evolueren, dat willen zij zelf ook.

------------------------------------
Ze kunnen misschien denken dat ze een nieuwe economie kunnen ontwerpen, maar als er geen water meer is en alles ging naar de teelt van eten, kunt ge enkel steeds minder telen want water vult zich zo snel niet aan.

Die nazi, vaccinazi, derde rijkers, globalisten, concreet alle politici en bedrijven waarmee ze lobbyen pakken ons alles af en leveren een slechter product terug af. Nu komen ze achter de boeren om onze laatste basis af te pakken en volledig afhankelijk van hen te maken.
Genocide door discriminatie en machtspelletjes is hun nieuwe dada.

Als Duitsland haar megalomaan bestuur had gestopt, waren we ook een genocide armer. Deze generatie fascisten hun dodentol door wapenhandel en oorlogen via proxylegers om toe regime changes te komen, virussen genetisch aanpassen, dodelijke vaccins via sociaal darwinisme opdringen; overstijgt dat van de nazi en diens collaborateurs reeds riant.
Altijd dezelfde propagandamiddelen om hun doel te bereiken, derde rijkers.

Een niet selectief verontwaardigde klimaatactivist die geen verborgen agenda’s dient, had de avocado al lang verbannen. Maar omdat het winstgevend is mag mens en biodiversiteit van dorst sterven volgens hun verdienmodellen. Derde rijkers van het zuiverste water. Het zijn de bevoegdheden die onze planeet leegzuigen met hun verdienmodellen wat ze met genocides oplossen om terug op evenwicht te komen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juli 2022 om 07:28.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 18:48   #30
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:

Waarom is Afrika zo arm?? armer dan in 1945 ...

Analyse

1) Ik ken diverse negers uit Afrika persoonlijk, en helaas is het een zielig hard feit dat de fundamentele RAS verschillen gigantisch zijn. Maar het trieste is dat het niet alleen om fysica gaat, dus DNA, nee ook Meta Fysisch zijn de rasverschillen echt gigantisch en dat is dus zo moeilijk voor te stellen. Ook ik verschil heel sterk van een neger in geestelijke zin, en ook tov een doorsnee koeilie aapje uit suriname. Misschien ben ik gewoon een Triseksuele Mutant uit zwart Suriname??


2) Punt is dat Afrikanen zelf niets willen investeren in Afrika en al hun geld in het buitenland parkeren bij blanke banken. Negers geven niets om elkaar en haten elkaar zelfs meer dan dat zij blanken haten. Echt zielig om zelf mee te maken.


3) Wie kent Afrikaanse negers?? Wat hebben zij jou verteld? Afrika heeft vroeger echt biljoenen guldens en euro's ontvangen aan gratis ontwikkelingshulp en toch zijn de meeste negerlanden nu straatarm en armer dan vroeger. Kan het genetisch zijn?? India heeft ook 70 procent straatarme mensen heden ten dage en daar wonen ook zwarte rassen, echte uitgekristalliseerde Afrohypermixen uit de oudheid.

4) Wat mij verbaasde is dat veel negers in Afrika dus graan produkten eten uit de Oekraine en nu lijden ze honger omdat Rusland dus aan heeft gevallen. Zielig en dom van de Afrikaanse negers. Suriname idem dito.

5) Volgens mij is een keiharde, korte Derde WERELDoorlog in Europa het beste om de zaak hier goedkoop Etnisch te zuiveren, en daarna met schone lei te herstarten. Paar razzia's en Kristalnachten en alle parasiterende immigranten vertrekken zelf vrijwillig in roeibootjes of gewoon 10 jaar flinke honger winters en alle zwarte en bruine buitenlandse ratjes rennen zelf weg uit heel europa denk ik hahha haha



--------------------------------------
https://duckduckgo.com/?q=Afrika+is+...=v276-1&ia=web


Waarom is afrika zo arm? | Willem Wever - KRO-NCRV
De maatschappij Niet alle landen in Afrika zijn arm. Vooral de landen onder de Sahara (dus zonder Egypte, Libië, Tunesië, Marokko en Algerije) zijn arm. Meer armoede De helft van de 700 miljoen mensen leeft van €0,60 of minder per dag.
https://npokennis.nl › longread › 7608 › waarom-is-er-armoede-in-afrika
Waarom is er armoede in Afrika? | NPO Kennis
Afrika is het continent met de snelst groeiende economieën ter wereld. Sommige landen halen groeicijfers van meer dan tien procent, dus daar ligt het niet aan. Neem nu de snelst groeiende economie in Afrika: Ethiopië. Het land heeft het grootste aantal miljonairs in het continent, volgens een rapport van de Afrobarometer in 2013.
https://alforto.nl › web › waaromisafricaarm
Waarom is Afrika arm? - Het Alforto-raamwerk
Het is het enige werelddeel dat armer is geworden in de afgelopen 25 jaar ondanks de vooruitgang in technologie, kennis en handel in andere regio's. Zelfs Afrikanen willen niet investeren in Afrika: naar schatting 40% van de privé rijkdommen bevinden zich buiten Afrika. Het korte antwoord op de vraag waarom Afrika zo arm blijft, is slecht bestuur.
https://www.alletop10lijstjes.nl › top-10-armste-landen-ter-wereld
Top 10 Armste Landen ter Wereld (2020) - Alletop10lijstjes
In het lijstje hieronder geven we een overzicht van de tien armste landen ter wereld. Hierbij houden we rekening met het bruto nationaal inkomen van een land, maar ook met de levensverwachting van de bevolking, het aantal jaren onderwijs, analfabetisme enzovoorts. 10. Mozambique Maputa - Hoofstad van Mozambique Mozambique ligt in Zuidoost-Afrika.
https://www.businessinsider.nl › dit-zijn-de-30-armste-landen-ter-wereld-nederland-78-keer-zo-rijk-als-het-land-dat-onderaan-bungelt
Dit zijn de 30 armste landen ter wereld - Business Insider Nederland
08 mrt 2017 Dakar, hoofdstad van Senegal, één van de armere landen ter wereld Foto: REUTERS/Afolabi Sotunde Afrika is opnieuw prominent aanwezig op de lijst van armste landen ter wereld, zo blijkt...
https://www.bnnvara.nl › joop › artikelen › westen-verdient-2-miljard-aan-opgeleide-artsen-uit-afrika
'Westen verdient 2 miljard aan opgeleide artsen uit Afrika' - BNNVARA
Quote: "Gedurende zestig jaar is er meer dan duizend miljard aan ontwikkelingshulp gegeven, met als resultaat dat Afrika armer is dan ooit. Het kan bijna niet anders dan dat hier een groot en slecht plan achter zit.
https://thecuriouscosmopolitan.com › binnen-vijftig-jaar-verdriedubbelt-de-afrikaanse-bevolking-moeten-wij-ons-zorgen-maken
Bevolkingsgroei in Afrika. Het laatste succescontinent - The Curious ...
Om die reden daalde sinds 1968 wereldwijd het aantal kinderen per moeder van bijna 5 naar minder dan 2,5. In Afrika, zeggen alarmisten, is dat anders. In Afrika daalt de kindersterfte weliswaar sneller dan ooit in Europa of de VS, maar in de geboortecijfers zie je dat niet terug.
https://www.digibron.nl › viewer › collectie › Digibron › id › taganiel,20120518:newsml_724ff0a3210ce4b05234de1 943b5cad7
Digibron.nl, Armer dan ooit?
Nederland is schatrijk. We hebben niets te klagen als het om de portemonnee gaat. Ook jongeren niet. Maar worden we nu echt gelukkig van een riant salaris, een goedbetaalde bijbaan en mooie spullen? En staat rijkdom een leven met God niet in de weg? Zijn we met onze goed gevulde portemonnee niet armer dan ooit? Vier stellingen.
https://www.bnnvara.nl › joop › artikelen › waarom-het-niet-klopt-dat-er-meer-europese-slaven-waren-dan-afrikaanse
Waarom het niet klopt dat er meer Europese slaven waren dan Afrikaanse ...
Onderzoekers Guido van Meersbergen en Suze Zijlstra vertellen in dezelfde krant waarom daar helemaal niets van klopt. De conservatieve zwarte Amerikaanse schrijver Thomas Sowell schreef dat er in Noord-Afrika meer Europese slaven waren dan zwarte slaven in Noord-Amerika en de slavernij als 'excuus' gebruikt zou worden om een slachtofferrol ...
https://www.hetnieuwsmaardananders.nl › nl › buitenland › 555574
Sigrid 'we worden samen een stukje armer' Kaag maakt miljoenen over ...
3 days agoHelp mee door deze informatie met anderen op je social media te delen!Nederland heeft de ontwikkelingssteun aan Oeganda stilletjes hervat, ondanks zeer gewelddadige verkiezingen vorig jaar, schrijft de Volkskrant. De Oegandese politie had rond de verkiezingen door Nederland gefinancierde pick-uptrucks gebruikt om oppositiebijeenkomsten uiteen te slaan. Nederland reserveerde in 2021 meer dan 90 ...





-----------------------------------------
Je zou de aarde als een bolleke chocomelk kunnen zien.
Ieder burger steekt er zijn rietje in en begint te zuigen.
In de jaren 60 waren dat 3 miljard rietjes (of 3 miljard zuigers).
Momenteel zijn dat er 7 a 8 miljard, chocomelk raakt op met steeds meer zuigers, langere rietjes worden gemaakt om aan de laatste restjes chocomelk te raken. Negers blijken niet echt goed te zijn in het maken van lange rietjes.
Natuurlijk is het uiteindelijk voor iedereen een probleem om nog langere rietjes te maken. Dan maar moord en doodslag zeker, allé oorlog klinkt iets beschaafder, er is altijd wel een nobel doel te verzinnen
__________________
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 18:49   #31
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik 0.0.

Zolang er niets gedaan wordt aan de massale bevolkingsaangroei is het geld storten in bodemloze putten en werkt allemaal zelfs contra productief.

Het zorgt voor het in stand houden van en verder scheefgroeien van een kunstmatige situatie waarbij men volledig afhankelijk is van import van voedsel uit het buitenland.

Men zou enkel geld mogen geven mits dit gekoppeld wordt aan bepaalde voorwaarden en inspraak in het beleid.

Helaas volstaat het om een uitgemergelde kinderen te tonen aan de mensen opdat ze hun portefeuille zouden opentrekken - om vervolgens lopen te klagen over de hoge brandstofprijzen.

Bevolking Afrika:
2005: 1.1 miljard
2050: 2.2 miljard
2100: 4.4 miljard

Global warming.
Vluchtelingen => Europa.
Verzuipen.
Voila, zo hoor je het ook eens van iemand anders.
__________________
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 01:23   #32
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.719
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Je zou de aarde als een bolleke chocomelk kunnen zien.
Ieder burger steekt er zijn rietje in en begint te zuigen.
In de jaren 60 waren dat 3 miljard rietjes (of 3 miljard zuigers).
Momenteel zijn dat er 7 a 8 miljard, chocomelk raakt op met steeds meer zuigers, langere rietjes worden gemaakt om aan de laatste restjes chocomelk te raken. Negers blijken niet echt goed te zijn in het maken van lange rietjes.
Natuurlijk is het uiteindelijk voor iedereen een probleem om nog langere rietjes te maken. Dan maar moord en doodslag zeker, allé oorlog klinkt iets beschaafder, er is altijd wel een nobel doel te verzinnen

haha haha dus wie langste rietjes kan maken zal overleven leuk model

de chocomelk kan ook giftig worden of vergiftigd worden door zekere Poetin de Grote Russische LUL he
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 06:15   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Je zou de aarde als een bolleke chocomelk kunnen zien.
Ieder burger steekt er zijn rietje in en begint te zuigen.
In de jaren 60 waren dat 3 miljard rietjes (of 3 miljard zuigers).
Momenteel zijn dat er 7 a 8 miljard, chocomelk raakt op met steeds meer zuigers, langere rietjes worden gemaakt om aan de laatste restjes chocomelk te raken. Negers blijken niet echt goed te zijn in het maken van lange rietjes.
Natuurlijk is het uiteindelijk voor iedereen een probleem om nog langere rietjes te maken. Dan maar moord en doodslag zeker, allé oorlog klinkt iets beschaafder, er is altijd wel een nobel doel te verzinnen
Ieder landschap biedt mogelijkheden, maar niet ieder land kreeg/heeft de kans gekregen het potentie eruit te halen zoals de inboorlingen wensten.

Er is meer dan een kom chocomelk en genoeg voor iedereen in een ander verdienmodel.

Als er eens ergens een strijdje losbarst, moeten anderen zich ook niet als savior gaan opstellen om een verdienmodel te kunnen lanceren.
Het hele systeem is doorspekt van boze intenties en fake news om het boze te kunnen laten tieren.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 07:16   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.309
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ieder landschap biedt mogelijkheden, maar niet ieder land kreeg/heeft de kans gekregen het potentie eruit te halen zoals de inboorlingen wensten.
In veel gevallen kwamen de inboorlingen niet verder dan het stenen tijdperk.
Citaat:
Er is meer dan een kom chocomelk en genoeg voor iedereen in een ander verdienmodel.
Als we Noord Korea als voorbeeld nemen, is er meer dan genoeg op aarde.
Citaat:
Als er eens ergens een strijdje losbarst, moeten anderen zich ook niet als savior gaan opstellen om een verdienmodel te kunnen lanceren.
Het hele systeem is doorspekt van boze intenties en fake news om het boze te kunnen laten tieren.
Daar hebt u wel een goed punt mee.
Het enige het boze, slechte, seculiere, kapitalistische westen moet doen is wapens verkopen. Als optie kan er een bijbel of koran meegestuurd worden in de kisten met wapens en munitie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be