Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 7 februari 2007, 15:25   #21
Diplomatius
Minister
 
Diplomatius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tania Derveaux Bekijk bericht
Best wel grappig... op een andere topic las ik gisteren nog dat we gesponsord werden door sp.a.

Dit bevestigt onze neutraliteit weer eens

Nogmaals... we worden door niemand gesponsord. Nee bestaat uit 6 jongeren die zich vrijwillig inzetten voor een correctere vertegenwoordiging van het stemgedrag.

Groetjes,

Tania
Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ?
Diplomatius is offline  
Oud 7 februari 2007, 20:06   #22
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ?
Ik zie er eerder een bende gewetenlozen die zich verschuilen achter een soort religieus geinspireerd maagdelijk wezentje, om hun wandaden te verrichten.
DeoSolis is offline  
Oud 8 februari 2007, 20:05   #23
Tania Derveaux
 
 
Tania Derveaux's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ?
Dat was niet onze affiche. Het was gewoon een foto van een van mijn dagboeken. Zo heb je er dus nog vele anderen

Als je wil kan je ze nalezen op mij myspace

http://blog.myspace.com/index.cfm?fu...a1c2028dcb1eML

Groetjes,

Tania
Tania Derveaux is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be