Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

 
 
Discussietools
Oud 20 september 2005, 20:36   #21
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Dewever is gewoon een opportunist die vroeger stond te popelene om op de foto te mogen met lepen en die nu voor de belgische weg gekozen heeft ... meer woorden hoeft men er niet aan vuil te maken. Hoe kan een n-va'er z'n partij nog serieus nemen als die in De morgen zegt dat beloftes er slechts zijn omdat de achterban dat verwacht; Hoe kan men als vlaams-nationalist een partij serieus nemen die liever lijstverbinding doet met BUB opdat het VB toch maar géén blokkeringsmeerderheid zou krijgen in het brussels parlement. En Neen het is niet het VB dat zegt wie niet met ons is tegen ons. Maar het is het cordon dat die situatie creeert. Het VB is bereid samen te werken. Je zal wel zien in a'pen. Zelfs de burgemeesterssjerp is van ondergeschikt belang. Dewever heeft duidelijk gekozen voor de cdenv. Dat hij het gewoon zegt ipv te schelden en excuses te zoeken. Ik kan duizend en één excuses zoeken om niet met de PS en SP te regeren. Maar dewever doet het en zal het doen. maar met gelijkgestemde vlaams-nationalisten die slechts in details van mening verschillen wil hij blijkbaar niet samenwerken... met belgische extremisten wel. Duidelijker kan niet me dunkt. het VB zal voor het establishment pas een goeie partij zijn als ze haar gebit afgeeft en haar klauwen laat uittrekken. Dan is het zoals de n-va een ongevaarlijke partij. Een partij dat wel mag keffen, maar dat netjes in de pas loopt en waar prins filip niet wakker van ligt...
Denk daar maar eens over na. Het koningshuis ligt slechts wakker van één politieke partij en ooponent.Niet van een partij die netjes goedkeurt wat de kartelpartner wil.
Maar los daarvan is de toestand helemaal niet hopeloos. voor mij moet er helemaal géén kartelvorming komen, buietn op plaatsen waar het echt nodig is zoals in brussel of a'pen. Op vlaams gebied moet men gewoon kunnen stemmen in het belang van vlaanderen. maar zelfs dat kan niet via het beruchte zwijgakkoord. een zwijgakkoord dat nogmaals aantoont dat de n-va zich gebonden heeft aan de cdenv . het omgekeerde blijven beweren is pas laf... net zoals het laf is om te zeggen dat men nooit die uitspraken gedaan heeft in P en D. Straks ontkent hij nog dat hij er is geweest; Of is het de schuld van FDW dat hij het gezegd heeft.
ilfalco is offline  
Oud 20 september 2005, 20:38   #22
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Jopla, weer het credo van de Vlaams Belang Kerk: wie niet voor ons is, is tegen ons en dus een Vlaamse verrader.
Wat is uw credo?
Ik ben niet tegen, maar ik wil er niet mee samen werken?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 20 september 2005, 23:59   #23
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Blijkbaar is het credo van de n-va aan de taal van hun top te zien ... we zijn er tegen EN we willen er niet mee samenwerken.
ilfalco is offline  
Oud 21 september 2005, 00:43   #24
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Het koningshuis ligt slechts wakker van één politieke partij en ooponent.
Wie die partij is, weet ik niet, maar het zal zeker niet het Vlaams Belang zijn. Je denkt toch niet dat het koningshuis bang is van de partij met procentueel het grootste aantal royalisten tussen haar kiezers? De VB-kiezers zullen het nooit accepteren dat Albert II en zijn volgelingen één haar gekrengt wordt. Albert weet dat (prins Filip is nog wat achter...), en slaapt gerust op beide oren.
ilfaco, ik apprecieer uw gezonde portie cynisme. Misschien kan u eens 1% van uw cynisme gebruiken voor een kritische blik naar uw eigen partij.Het zou uw geloofwaardigheid goed doen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 21-09-2005 at 01:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Het koningshuis ligt slechts wakker van één politieke partij en ooponent.
Wie die partij is, weet ik niet, maar het zal zeker niet het Vlaams Belang zijn. Je denkt toch niet dat het koningshuis bang is van de partij met procentueel het grootste aantal royalisten tussen haar kiezers? De VB-kiezers zullen het nooit accepteren dat Albert II en zijn volgelingen één haar gekrengt wordt. Albert weet dat (prins Filip is nog wat achter...), en slaapt gerust op beide oren.
ilfaco, ik apprecieer uw gezonde portie cynisme. Misschien kan u eens 1% van uw cynisme gebruiken voor een kritische blik naar uw eigen partij.Het zou uw geloofwaardigheid goed doen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Het koningshuis ligt slechts wakker van één politieke partij en ooponent.
Wie die partij is, weet ik niet,maar het zal zeker niet het Vlaams Belang zijn. Je denkt toch niet dat het koningshuis bang is van de partij met procentueel het grootste aantal royalisten tussen haar leden. De VB-kiezers zullen het nooit accepteren dat Albert II en zijn volgelingen één haar gekrengt wordt. Albert weet dat (prins Filip is nog wat achter...), en slaapt gerust op beide oren.
ilfaco, ik apprecieer uw gezonde portie cynisme. Misschien kan u eens 1% van uw cynisme gebruiken voor een kritische blik naar uw eigen partij.Het zou uw geloofwaardigheid goed doen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 21 september 2005 om 00:44.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 21 september 2005, 10:33   #25
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Wat is uw credo?
Ik ben niet tegen, maar ik wil er niet mee samen werken?
Waar haal je dat nu weer?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 21 september 2005, 10:44   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Je denkt toch niet dat het koningshuis bang is van de partij met procentueel het grootste aantal royalisten tussen haar kiezers? De VB-kiezers zullen het nooit accepteren dat Albert II en zijn volgelingen één haar gekrengt wordt. Albert weet dat (prins Filip is nog wat achter...), en slaapt gerust op beide oren.
Kan jij me dit dan even uitleggen?

Citaat:
BRUSSEL - Het vertrouwen in politie en gerecht blijft groeien. Dat blijkt uit de Vlaamse Regionale Indicatoren die donderdag worden voorgesteld. Het vertrouwen in het koningshuis krijgt echter een klap.

Opvallend is hoe de populariteit van de koning een knauw krijgt. Van 51 procent in 2000 naar 39,6 in 2002 - al blijkt uit de hele statistiek dat 2000 misschien eerder een uitschieter was, dankzij het huwelijk van prins Filip in december 1999.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 21 september 2005, 14:11   #27
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Kan jij me dit dan even uitleggen?
Dus aangezien de monarchie steeds minder aanhangers heeft, en het Vlaams Belang steeds meer kiezers heeft, leidt u daaruit af dat de Belang-kiezers tegen de monarchie zijn?? Kom, kom. Dat kan u toch niet serieus menen?
Een belangrijke groep Belang-kiezers zijn gepensioneerden die bang zijn van het toenemend aantalallochtonen op straat. Dat is exact dezelfde groep die koekendozen van Albert en zijn familie verzamelt.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 21-09-2005 at 15:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Kan jij me dit dan even uitleggen?
Dus aangezien de monarchie steeds minder aanhangers heeft, en het Vlaams Belang steeds meer kiezers heeft, leidt u daaruit af dat de Belang-kiezers tegen de monarchie zijn?? Kom, kom. Dat kan u toch niet serieus menen?
Een belangrijke groep Belang-kiezers zijn gepensioneerden die bang zijn van het toenemend aantalallochtonen op straat. Dat is exact dezelfde groep die koekendozen van Albert en zijn familie verzamelt.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 21-09-2005 at 15:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Kan jij me dit dan even uitleggen?
Dus aangezien de monarchie steeds minder aanhangers heeft, en het Vlaams Belang steeds meer kiezers heeft, leidt u daaruit af dat de Belang-kiezers tegen de monarchie zijn?? Kom, kom. Dat kan u toch niet serieus menen?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Kan jij me dit dan even uitleggen?
Dus aangezien de monarchie steeds minder aanhangers heeft, en de Vlaams Belang steeds meer kiezers, leidt u daaruit af dat de Belang-kiezers tegen de monarchie zijn?? Kom, kom. Dat kan u toch niet serieus menen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 21 september 2005 om 14:13.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 21 september 2005, 14:54   #28
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Dus aangezien de monarchie steeds minder aanhangers heeft, en het Vlaams Belang steeds meer kiezers heeft, leidt u daaruit af dat de Belang-kiezers tegen de monarchie zijn?? Kom, kom. Dat kan u toch niet serieus menen?
Een belangrijke groep Belang-kiezers zijn gepensioneerden die bang zijn van het toenemend aantalallochtonen op straat. Dat is exact dezelfde groep die koekendozen van Albert en zijn familie verzamelt.
Voor die koekendozen verzamelende gepensioneerden is het anti-royalistisch standpunt van het Belang blijkbaar dan toch geen bezwaar om er voor te stemmen...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 21 september 2005, 15:30   #29
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Wel ik heb alleen maar een bevestiging gekregen van wat ik dacht : het is BDW niet te doen om een Vlaams front te vormen, het is BDW te doen om straks samen met de 'oude CVP' een federaal zitje te veroveren.
Meer moet je achter die afwijzing van het Vlaams belang niet zoeken.

Net zoals ze vorig jaar in een Vlaamse regering stapte, met veel stoere woorden en beloftes, waarvan niks is verwezelijkt, gaan ze nu ook weer op de kiezer afgaan met veel beloftes.

De toekomst van de NVA is zonneklaar : straks samen met de 'tjeven' aanschuiven aan de Belgische vleespotten om daarna..... dezelfde weg op te gaan als wijlen VU.

Tot slot : dat De Wever aub vanaf nu zwijgt over de 'attitude' van het Vlaams Belang : zijn arrogant en hautain gedrag en minachting voor het Vlaams Belang EN zijn kiezers was vaak erover.

Ook heeft Vlaanderen gisteren weer de bevestiging gekregen : de grootste vijand voor een Vlaams front, moet gezocht worden in Vlaamse rangen!
Erg, héél erg
Waarom gedraagt het Belang zich altijd zo tegen de N-VA, wij die de eerste Vlaams-Nationalistische partij waren sinds de Repressie. Toon wat respekt, en er zal nog wel eens een samenwerking komen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 september 2005, 15:54   #30
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Waarom gedraagt het Belang zich altijd zo tegen de N-VA, wij die de eerste Vlaams-Nationalistische partij waren sinds de Repressie. Toon wat respekt, en er zal nog wel eens een samenwerking komen.
Bwah, ik begrijp soms de VB'ers. Er zijn ook N-VA'ers die te weinig respect hebben voor VB. Om zo maar iemand te noemen: Clemens... Dan zijn er ook nog de anti-NVA'ers zoals Jan Hyoens, die zelfs als die partij er in slaagt om Vlaanderen onafhankelijk te krijgen dat zal aanzien als verraad van de Vlaamse zaak.

Uiteindelijk kan de Vlaamse beweging enkel weg met de gematigde figuren die bereid zijn bruggen te bouwen. Die zijn er te weinig, en reken maar dat BDW en FDW er geen zijn.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 21 september 2005, 15:57   #31
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Tijd voor een nieuwe generatie van Vlaamse politici. Zonder de oude wrok van het Egmontpakt.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 september 2005, 16:00   #32
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Tijd voor een nieuwe generatie van Vlaamse politici. Zonder de oude wrok van het Egmontpakt.
En zeggen dat er intussen al 3 generaties gras groeit op dat pakt...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 21 september 2005, 16:00   #33
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Waarom gedraagt het Belang zich altijd zo tegen de N-VA, wij die de eerste Vlaams-Nationalistische partij waren sinds de Repressie. Toon wat respekt, en er zal nog wel eens een samenwerking komen.

Sorry, van Maerlant,

maar ik kan echt geen andere conclusie trekken.

Het Vlaams Belang is voor de NVA geen gesprek waard.

Straks gaan ze wel met Di Rupo praten om het kartel federaal op de rails te krijgen.

Hopelijk, van Maerlant, gaan we dan niet dezelfde weg op, zoals bij het vormen van de Vlaamse regering : Veel beloftes, weinig daden.

Want het eisenpakket voor Vlaanderen vanwege het kartel zal bijzonder klein zijn, indien ze federale zetels ambiëren.

Hopelijk gaan straks de NVA ogen open.
Een afspraak : ik ben de eerste om mij te verontschuldigen indien het anders uitdraait.
Hopelijk voor Vlaanderen mag ik mij verontschuldigen, echter kijk ik met veel argwaan vooruit.

De zinsnede van Bourgeois : wij wisten op voorhand dat we onze eis niet konden hardmaken , maar moesten dit doen voor onze achterban (BHV) heeft voor mij het geloof in de NVA definitief doen verdwijnen. Sorry, maar ik kan niks anders zeggen
__________________
AVV is offline  
Oud 21 september 2005, 16:02   #34
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Als de N-VA ooit in een regering zou stappen met de PS, gooi ik mijn lidkaart in de vuilbak. De partij heeft mij totnogtoe echter nog nooit doen twijfelen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by van Maerlant on 21-09-2005 at 17:15
Reason:
--------------------------------

Als de N-VA ooit in een regering zou stappen met de PS, gooi ik mijn lidkaart in de vuilbak. De partij heeft mij totnogtoe echter nog nooit doen twijfelen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Als de N-Va ooit in een regering zou stappen met de PS, gooi ik mijn lidkaart in de vuilbak. De partij heeft mij totnogtoe echter nog nooit doen twijfelen.[/size]
[/edit]
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 21 september 2005 om 16:15.
van Maerlant is offline  
Oud 21 september 2005, 16:13   #35
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
ie die partij is, weet ik niet, maar het zal zeker niet het Vlaams Belang zijn. Je denkt toch niet dat het koningshuis bang is van de partij met procentueel het grootste aantal royalisten tussen haar kiezers? De VB-kiezers zullen het nooit accepteren dat Albert II en zijn volgelingen één haar gekrengt wordt. Albert weet dat (prins Filip is nog wat achter...), en slaapt gerust op beide oren.
ilfaco, ik apprecieer uw gezonde portie cynisme. Misschien kan u eens 1% van uw cynisme gebruiken voor een kritische blik naar uw eigen partij.Het zou uw geloofwaardigheid goed doen

Wat een complete onzin. kan goed zijn dat sommige vlamingen voor het koningshuis zijn en toch vb stemmen. maar dat belet hen dan toch niet voor het vb te stemmen. En als ze moeten kiezen om in een herkenbaar vlaanderen te wonen ipv in een multicrimineel vlaanderen..; Dan denk ik dat er vele zogezegde royalisten( wat waarschijnlijk zeer oppervlakkig is en zeker vervangbaar) er niet mee zullen inzitten dat
albert en z'n toneel vervangen worden door een president . Bovendien is het zo dat véél vb kiezers de standpunten van het VB overnemen. Dat is al herhaaldelijk bevestigd en dat ondervind ik ook bij mezelf en in men vriendenkring. Dat het VB prins filip en co zo zenuwatich maakt dat ze totaal uit de bocht gaan is een feit. Wat jij echter doet is enkel speculeren. Dat dewever met de PS wil regeren staat zwart op wit, dat wever lijstverbinding aanging met BUB is een feit , dat bourgois z'n eigen achterban belooog dat bekend hij zelf in De morgen. Dat een b-plusser aan het hoofd van het "vlaams" ( nou ja) kartel gaat staan in a'pen is zo goed als een feit , en de n-va heeft nog niet eens gepiept.


DAT DE N_VA de dtatie van prins Filip goedkeurde men beste janus ... dat is een FEIT
géén veronderstelling geen verzinsel , maar feiten. Al wat ik aanhaal zijn zaken die zwartop wit bewijsbaar zijn. Wat jij doet is zaken voorspellen volgens dat het jou uitkomt. maar de realieteit is dat het Vb steeds consequent tegen het koningshuis gestemd heeft , de n-va niet . leer leven met de feiten; Maar ik wacht nog op de uitsrpaak van een n-va'er dat Dewever niet in Pen D geweest is. Het was waarschijnlijk een dubbelganger. dewever ontkent trouwens wat iedereen in het 7 uur journaal kon zien.
ilfalco is offline  
Oud 21 september 2005, 16:16   #36
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Als de N-Va ooit in een regering zou stappen met de PS, gooi ik mijn lidkaart in de vuilbak. De partij heeft mij totnogtoe echter nog nooit doen twijfelen
.

ook niet toen Bourgois hetzelfde zij over de SPA.? Kom men beste. Met de spa ging men niet regeren en men deed het. met de PS wil men regeren en jij hoopt dat ze het niet doen. Een beetje naief zeker. Een week voor de vorming van het kartel zei Bourgois nog dat de cdenv z'n partij kapot wou en dat ze anti-vlaams waren etc. En een week later was voor mij de maat vol. Voor sommigen moet het bedrog 10 x herhaald worden.
ilfalco is offline  
Oud 21 september 2005, 16:18   #37
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Door de sabotage van Groen! was het onmogelijk niet met de SP.A te regeren.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 september 2005, 17:55   #38
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Waarom gedraagt het Belang zich altijd zo tegen de N-VA, wij die de eerste Vlaams-Nationalistische partij waren sinds de Repressie. Toon wat respekt, en er zal nog wel eens een samenwerking komen.
Mijn beste, het Vlaams Belang komt voort uit de VU net zoals de n-va.
Maar mss heb je wel gelijk hoor. Ik heb een sterk deja vu gevoel als ik Bourgeois en BDW bezig hoor en zie.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 21 september 2005, 17:55   #39
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mijn beste, het Vlaams Belang komt voort uit de VU net zoals de n-va.
Maar mss heb je wel gelijk hoor. Ik heb een sterk deja vu gevoel als ik Bourgeois en BDW bezig hoor en zie.
De N-VA is de VU. Het Vlaams Blok kwam voort uit de VU.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 september 2005, 18:52   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Door de sabotage van Groen! was het onmogelijk niet met de SP.A te regeren.

Wat een onzin!
De N-VA had toch evengoed 'neen' kunnen zeggen als Groen?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be