Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2023, 22:28   #21
wagner.666
Minister
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 3.091
Standaard

Bem ik denk dat ge ne keer moet gaan uitwaaien aan een of andere kust, ik denk ook dat antwerpen niet de beste plaats is om te wonen voor u, ik heb u ooit opgebeld maar jij nam het gesprek niet aan.............dus als ge mijn nr nog hebt........stuur een berichtje.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 16 oktober 2023 om 22:29.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 23:30   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
(Je kan dan een frisse neus gaan halen, maar ja, 's nachts in de Seefhoek of dergelijke rondwandelen is ook niet echt aangeraden - alhoewel het wel z'n charmes heeft zie daklozen topic, + Antwerpen by night heeft los daarvan wel iets, lol.)
Hebt ge gene fiets ? dat is toch al wat veiliger niet ? (ge kunt dan wel in een tramspoor sukkelen en zo verongelukken maar kom we moeten positief blijven he ! )

muziek kan ook wel eens helpen, pak ne CD die ge graag hoort of wat up tempo spullen die u energie geven.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 23:59   #23
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.441
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Het is echt zo simpel.
Weer zo'n typisch boomer-advies van iemand met een sterke mentale gezondheid die niet snapt hoe depressies werken.

Sommige psychologische aandoeningen zijn niet te genezen en kan je beschouwen als handicap. Denk bvb een persoonlijkheidsstoornis zoals borderline, afhankelijkheidsstoornis, enz...

Tegen die mensen gaan zeggen dat het allemaal toch simpel is omdat jij het simpel vindt toont aan van een gebrek aan inlevingsvermogen en empathie. Het is net alsof iemand die van kinds af aan al sport op zijn 20 jaar tegen een 60 plusser zegt dat hij niet zo moet zeuren over zijn pijn in de rug en gewoon wat meer moet gaan sporten en dat het allemaal toch zo simpel is.

Zeg je tegen verlamde mensen in een rolstoel ook dat hij te weinig wilskracht heeft?


Bovendien boor je met dit soort "advies" mensen die zich al gefaald voelen nog meer het gevoel dat ze gefaald zijn want je wrijft het er nog eens extra in hoe gemakkelijk het allemaal is voor jou.

Wel, da's dan fijn voor jou, geniet van je mentale gezondheid maar ga niet in anderen hun neus wrijven hoe gemakkelijk je leven is.


Hier zijn nog wat tips voor een goede mentale gezondheid: Ga 8 keer per jaar 3 weken op vakantie en verwissel om de twee jaar eens van auto. Zo moeilijk is het niet: Ga naar booking.com en boek je 5 sterrenhotel van 1200 euro per nacht voor 3 maanden aan één stuk. Gewoon klik klik klik done. Zo simpel allemaal!! <sarcasm>
__________________
Etymologie van het woord Omvolking
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 00:41   #24
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Basically komt het er op neer dat de dees in een crisis-situatie zit. Eigenlijk zou me laten opnemen aan de orde zijn alleen moet ik zoveel regelen dat dat gewoon niet gaat.

Idealiter komt er iemand tijdelijk inwonen tot +- febr-maart of komt er geregeld iemand de situatie opvolgen - vooral 's nachts heb ik het echt moeilijk.

Op het einde vd rit ben ik bereid een mooie som hiervoor te betalen zie titel v deze topic.

Pls pm voor meer inlichtingen, I am not kidding thx.
Vaag.

Beter vertel je iedere dag een goed verhaal over jezelf.
Totdat iemand hapt.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 05:56   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Bembem, ik begrijp dat je je in een crisis-situatie voelt zitten.
Maar aub; verwijder je telefoonnummer. Dat is privé .
Er lopen overal gestoorde mensen rond en mss zelfs op dit forum!

Echt; zou jij een wildvreemde die je van haar noch pluim kent bij jou laten intrekken?


Ik zou je aanraden om NU je hele openingspost te verwijderen. Ik vrees dat je anders zomaar ne gestoorde gek aan uw deur krijgt. Weet ook dat mensen die hier op P. be niet inglogd zijn ook gewoon kunnen meelezen!

Verwijder nu je op! DOEN!!!


En gij quote dat
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 08:06   #26
DIBO
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 658
Standaard

Buiten de nuttige adviezen zoals ga een tijd weg uit de Seefhoek hellhole (en trek bv. een paar weken naar de Ardense bossen, etc. )
Besef ook dat je chronisch mentaal uit balans kunt geraken door een slecht werkende darm, tekorten aan o.a. serratonine door voedings- en/of darmproblemen.

Maar ik ken je voorgeschiedenis niet, trauma's uit het verleden kan een goed werkend darmstelsel niet oplossen....
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 14:22   #27
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

De Seefhoek valt nog wel mee hoor. It's not the Bronx, lol.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 14:23   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

ps. my offer still stands. I'm serious about it.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 14:25   #29
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
Buiten de nuttige adviezen zoals ga een tijd weg uit de Seefhoek hellhole (en trek bv. een paar weken naar de Ardense bossen, etc. )
Besef ook dat je chronisch mentaal uit balans kunt geraken door een slecht werkende darm, tekorten aan o.a. serratonine door voedings- en/of darmproblemen.

Maar ik ken je voorgeschiedenis niet, trauma's uit het verleden kan een goed werkend darmstelsel niet oplossen....
Ik kan hier voorlopig jammer genoeg niet weg.

(denk niet dat het aan het darmstelsel oid. ligt, ik heb mezelf gewoon de shit ingeholpen & moet er nu uit kruipen, thank god dat ik dus nog wel een uitweg heb - mits goed uitkijken nu xD)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2023, 18:13   #30
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik kan hier voorlopig jammer genoeg niet weg.

(denk niet dat het aan het darmstelsel oid. ligt, ik heb mezelf gewoon de shit ingeholpen & moet er nu uit kruipen, thank god dat ik dus nog wel een uitweg heb - mits goed uitkijken nu xD)
Ik deel niet uw politieke meningen. Maar ik deel ook niet de mening van sommigen, dat mensen met een andere mening de vijand is. Kop op, en ik hoop dat het goed komt, en ik meen het.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 11:13   #31
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.441
Standaard

Kan een moderator AUB die quote in de tweede post aanpassen?

Hier horen geen persoonlijke telefoonnummers van forumleden te staan. Al verschillende keren gemeld !!!
__________________
Etymologie van het woord Omvolking
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 11:52   #32
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

U mag 3 maanden op voorhand storten. Dan zal ik het in overweging nemen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 11:52   #33
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Kan een moderator AUB die quote in de tweede post aanpassen?

Hier horen geen persoonlijke telefoonnummers van forumleden te staan. Al verschillende keren gemeld !!!
Stuur Ponti een PM hé.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2023, 10:45   #34
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.875
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Aan mijn probleem valt niet echt iets te doen. Op dit moment is het vooral symptoombestrijding as the damage is already done. Dat weet m'n hulpverlening trouwens ook mais bon ze komen allemaal tijd te kort, in the end ben je gewoon een nummer ->sta je er alleen voor zoals ik bvb. 's nachts wanneer m'n demonen de kop opsteken.

je kan met mij mailen ok, als sociale steun.
pb krijg je mijn email.

ik ben ook nu bijna helemaal alleen op de wereld, paar vriendinnen die mij steunen, en paar vrienden.

leven is eenzaam en hard in de moderne westerse maatschappij

tips voor jou Bem bem om snel je eenzaamheid te overwinnen, doe ik ook elke dag:

1) KOop nieuwe pannen en potten set, nieuwe borden, bestek, glazen. Alle oude spullen weggooien, vernieuwing in je keuken.

2) Alle oude spullen thuis weggooien en nieuwe kopen die leuker zijn. Oude spullen maken je zieker.

3) Leer om jezelf te geven, dat heb jij nu nodig, een andere persoon kan je dat niet leren, zelf leren nu ok. ( Ik kom uit vreselijke eenzame suicidale drama, sedert 1989, twee jaar psychiatrische inrichtingen, nu medicatie, gisteren nog nam ik de orap 4 mg en ja hoor vandaag voel ik mij echt beter en energieker, ben schizofreen, ongeneeslijk ziek, oud 57 jaar )

4) Leer lekker te koken, gewoon proberen anders heb ik recepten voor jou, en leer zo om jezelf te geven, dit heb jij nodig.

5) Lichte gymnastiek doen, zoek een sportclubje, kleine, ga samen sporten, mooie sporthallen zat, googlen in je buurt, buurthuizen hebben soms wandelclubjes, dus ga snel daar hulp vragen en betaal ervoor. Zij gaan jou helpen met je eenzaamheid. Genoeg kleine clubjes om samen mee wat te doen.

6) Anders investeer je 500 euro van de 5000 euro in je eigen kook en fitness clubje bem bem, advertenties in supermarkten gratis en binnen 4 weken heb je zeker tien mensen om samen mee te koken en te gaan sporten buiten gewoon he, en wandelen. INvesteer je geld.


7) Ik heb toch veel kennis, ook al ben ik NIET BLANK en NIET Arisch ok, heb vieze, minderwaardige bruine indiase apenkleur ok, en mijn eigen hindoe aapjes haten mij en maken mij altijd kapot, dus wees blij dat je blank en licht van kleur bent bem bem. Ik kom uit hardere wereld dan jou en ben fighter.

8) Superieure HOGERE Blanken hebben een luizig bestaan en moeten harder aangepakt worden denk ik op deze duivelse wereld. Veel zwarten haten blanken ok dus blanken moeten uitkijken ok, zijn meest gehate RAS nu op aarde en er komt een Vierde Wereldoorlog tegen de hogere superieure Blanke man, ok ik ken genoeg zwarten en hindoe aapjes die dit echt willen, allemaal zielige Blankenhaters.


mail mij ok zie pb
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2023, 12:45   #35
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
je kan met mij mailen ok, als sociale steun.
pb krijg je mijn email.

ik ben ook nu bijna helemaal alleen op de wereld, paar vriendinnen die mij steunen, en paar vrienden.

leven is eenzaam en hard in de moderne westerse maatschappij

tips voor jou Bem bem om snel je eenzaamheid te overwinnen, doe ik ook elke dag:

1) KOop nieuwe pannen en potten set, nieuwe borden, bestek, glazen. Alle oude spullen weggooien, vernieuwing in je keuken.

2) Alle oude spullen thuis weggooien en nieuwe kopen die leuker zijn. Oude spullen maken je zieker.

3) Leer om jezelf te geven, dat heb jij nu nodig, een andere persoon kan je dat niet leren, zelf leren nu ok. ( Ik kom uit vreselijke eenzame suicidale drama, sedert 1989, twee jaar psychiatrische inrichtingen, nu medicatie, gisteren nog nam ik de orap 4 mg en ja hoor vandaag voel ik mij echt beter en energieker, ben schizofreen, ongeneeslijk ziek, oud 57 jaar )

4) Leer lekker te koken, gewoon proberen anders heb ik recepten voor jou, en leer zo om jezelf te geven, dit heb jij nodig.

5) Lichte gymnastiek doen, zoek een sportclubje, kleine, ga samen sporten, mooie sporthallen zat, googlen in je buurt, buurthuizen hebben soms wandelclubjes, dus ga snel daar hulp vragen en betaal ervoor. Zij gaan jou helpen met je eenzaamheid. Genoeg kleine clubjes om samen mee wat te doen.

6) Anders investeer je 500 euro van de 5000 euro in je eigen kook en fitness clubje bem bem, advertenties in supermarkten gratis en binnen 4 weken heb je zeker tien mensen om samen mee te koken en te gaan sporten buiten gewoon he, en wandelen. INvesteer je geld.


7) Ik heb toch veel kennis, ook al ben ik NIET BLANK en NIET Arisch ok, heb vieze, minderwaardige bruine indiase apenkleur ok, en mijn eigen hindoe aapjes haten mij en maken mij altijd kapot, dus wees blij dat je blank en licht van kleur bent bem bem. Ik kom uit hardere wereld dan jou en ben fighter.

8) Superieure HOGERE Blanken hebben een luizig bestaan en moeten harder aangepakt worden denk ik op deze duivelse wereld. Veel zwarten haten blanken ok dus blanken moeten uitkijken ok, zijn meest gehate RAS nu op aarde en er komt een Vierde Wereldoorlog tegen de hogere superieure Blanke man, ok ik ken genoeg zwarten en hindoe aapjes die dit echt willen, allemaal zielige Blankenhaters.


mail mij ok zie pb
thx there, je geeft goede tips & je bent altijd welkom hier als je het ziet zitten om vanuit Delft (daar woon je toch meende ik verstaan te hebben) eens naar Antwerpen te komen, ik woon vlakbij het Centraal station dus ophalen is geen enkel probleem, ps aan nieuw keukengerei geen gebrek hier, ik ben zelfs zonder te willen opscheppen best goed in koken (heb me oa verdiept in het zo goed mglk na-apen van Chinese gerechtjes die ze hier Western-style -dus aangepast aan de Westerse smaak, maken (mijn rund/varkensvlees met groenten is maw bijna identiek aan dat van het gemiddeld Chinees restaurant hier I kid you not lol -> de 'trick' zit hem in het met bicarbonaat behandelen vh vlees.... dan wordt het zo zacht net als dat vh restaurant/take away, lol). pss sport zal nooit m'n hobby worden en al zeker geen fitness club, maar ik wandel wel geregeld lange afstanden doorheen the urban jungle, daar kan ik echt van tot rust komen xD

Laatst gewijzigd door bembem : 20 oktober 2023 om 12:46.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:28   #36
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Kan een moderator AUB die quote in de tweede post aanpassen?

Hier horen geen persoonlijke telefoonnummers van forumleden te staan. Al verschillende keren gemeld !!!
Hier wil ik toch nog even op reageren; bembem heeft in het verleden en zelfs redelijk recent (!) in een ander topic haar telefoonnummer vermeld.
De meeste 'vaste' forummers zullen zich dat nog herinneren.

Ze heeft dat nummer al verschillende keren op dit forum vrijwillig neergeplempt. Dat is / was haar eigen keuze/ verantwoordelijkheid.

Nu word ik hier als de boeman (vrouw) neergezet omwille van die quote...
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:36   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.700
Standaard

Hiersé, drie ineens :

Maar het gaat wel ruiken als je daar een paar weken mee gaat rondlopen...

Naam: mmmmmm-maatjes.jpg
Bekeken: 65
Grootte: 47,0 KB
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 oktober 2023 om 09:37.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:40   #38
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Kan een moderator AUB die quote in de tweede post aanpassen?

Hier horen geen persoonlijke telefoonnummers van forumleden te staan. Al verschillende keren gemeld !!!
Ik vrees dat uw vraag onbegonnen werk is voor moderatie.
Dat telefoonnummer werd hier al in verschillende topics vermeld in het verleden.

Moet Moderatie dan elk topic van betreffende gaan uitspitten?
Dat lijkt me onbegonnen werk!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:58   #39
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.987
Standaard

Denkt er nu iemand dat dit typetje zijn/haar echte telefoonnummer op dit forum zet?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:04   #40
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Denkt er nu iemand dat dit typetje zijn/haar echte telefoonnummer op dit forum zet?
Lees post 21 terug en je weet het.

Verder blijf ik erbij dat ik niks verkeerd gedaan heb.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be