Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 19 juli 2005, 19:59   #21
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Onroerend hoe hartstochtelijk u de partij verdedigt die naar eigen zeggen de uwe niet is, waar ge geen deel van uitmaakt, en die notoire nazis zoals jij verafschuwen omdat hun riant inkomen hierdoor in gevaar komt ! Bijna krijg ik compassie met u...
Onroerend? Moet dat niet ontroerend zijn Lucien? Ik heb liever dat je van mijn onroerend goed afblijft. En inderdaad, ik ben al meer dan 4 jaar geen lid meer van het VB maar ik stem er wel nog voor. Met veel plezier zelfs, voor zover partijpolitiek iets is dat mij interesseert.

Ik een "notoir nazi"? Als persoonlijke aanval kan dat tellen, maar euh... kan je dat bewijzen gefrustreerd ex-frietenbakkertje-die-nu-van-de-ziekenbond-profiteert? En ga nu maar snel uitwenen bij de moderatoren van het forum, je kan dat zo goed.
Guderian is offline  
Oud 19 juli 2005, 19:59   #22
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
De arme gefrustreerde man speurt dag en nacht het internet af om toch maar iets te vinden om het VB te kunnen aanvallen. Zielig.
Het enige wat de man wil is een beetje aandacht voor zijn minipartijtje. En mini is nogal zwak uitgedrukt. 8)
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 19 juli 2005, 20:10   #23
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Onroerend? Moet dat niet ontroerend zijn Lucien? Ik heb liever dat je van mijn onroerend goed afblijft. En inderdaad, ik ben al meer dan 4 jaar geen lid meer van het VB maar ik stem er wel nog voor. Met veel plezier zelfs, voor zover partijpolitiek iets is dat mij interesseert.

Ik een "notoir nazi"? Als persoonlijke aanval kan dat tellen, maar euh... kan je dat bewijzen gefrustreerd ex-frietenbakkertje-die-nu-van-de-ziekenbond-profiteert? En ga nu maar snel uitwenen bij de moderatoren van het forum, je kan dat zo goed.
hoe zou dat toch komen, iemand met nick van een Nazi die door Polen en Rusland veroordeeld is door oorlogsmisdaden.
giserke is offline  
Oud 19 juli 2005, 20:11   #24
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
Het enige wat de man wil is een beetje aandacht voor zijn minipartijtje. En mini is nogal zwak uitgedrukt. 8)
er is niemand die u verplicht te kijken naar zijn 'partijtje', reageer dan gewoon op zijn openingspost.
En idd, mensen die opkomen en niet gaan zetelen, is niet op trots op te zijn.
giserke is offline  
Oud 19 juli 2005, 22:57   #25
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
En idd, mensen die opkomen en niet gaan zetelen, is niet op trots op te zijn.
idd, zoals Bourgeois op de Europese lijst trouwens. En dan nog denken dat ik zo stom geweest ben om op die kiesbedrieger te stemmen op de Europese lijst....
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 19 juli 2005, 23:09   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
idd, zoals Bourgeois op de Europese lijst trouwens. En dan nog denken dat ik zo stom geweest ben om op die kiesbedrieger te stemmen op de Europese lijst....
Volgens mij zult ge die woorden nog dikwijls mogen herhalen, mits er telkens een andere naam op te plakken. Zeker weten.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 19 juli 2005, 23:23   #27
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
U hebt ten dele gelijk. Ik ken een gemeente in West-Vl waar het VB meer dan 20% van de stemmen haalt, maar niet eens een afdeling heeft. Indien ze een lijst zouden hebben in oktober 2006 hebben ze er zeker 2 mandatarissen in de gemeenteraad. Maar ja, het is natuurlijk ook zo dat het VB een volkspartij is waar men niet bijkomt omwille van belangen of postjes, en de bourgeois-elite is bang van politieke incorrectheid en belangeloze inzet. Bijgevolg krijg je inderdaad mensen op lokale lijsten van het VB die het weliswaar goed bedoelen maar eigenlijk niet in staat zijn een mandaat goed uit te voeren. De bekwame mensen zijn er ook bij het VB, maar die laten zich vooralsnog te veel leiden door hun angst voor hun carrière en dergelijke.

Uw opmerking omtrent ledenaantal is niet geheel juist. Het VB heeft een redelijk ledenaantal, het zou ietsje hoger mogen zijn volgens het stemmenaantal, maar zeker niet zoals bij de drie andere: CD&V, SP.A en VLD. Een belangrijk pak van de leden bij die laatste zijn er immers omwille van dienstbetoon allerhande, postjes en belangen,...
Het lidmaatschap zal wel stijgende zijn bij het VB maar dan nog is het helemaal niet in vergelijking met hun electorale steun. Uiteraard heb je gelijk dat een groot deel van het lidmaatschap van de andere partijen bestaat uit mensen die daar denken zelfs persoonlijk beter van te worden. Ik heb zelf gezien hoe in Gent studenten die 4-5 jaar lang geen enkele politieke interesse hebben getoond opeens met een lidkaart van de SP-a stonden te zwaaien. Nu, iedere partij kan dit overkomen en door uitgerangeerde figuren als Morel en Verstrepen aan te trekken en te flikflooien met pippo's als Coveliers die zich aan de hoogste bieder verkopen kom je gevaarlijk in de buurt van het gekonkel van de andere partijen.

En ten laatste heb ik liever een compleet incompetent figuur met goede bedoelingen die er staat wanneer het nodig is dan de intellectueel die wacht tot de kust veiliig is om zijn nek uit te steken. Bij mij zou het niet pakken.
solidarnosc is offline  
Oud 20 juli 2005, 03:15   #28
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Er zijn verschillen hoor. BVL draait vnl rond het persoontje van Lucien Decoorne. Veel sympathisanten van Lucien en M.D. uit Beernem destijds zijn trouwens al naar hun oude schaapsstal teruggekeerd. Lucien weet dat ook maar zal dat nooit toegeven. Lucien was op zijn pikje getrapt toen hij zag niet de eerste viool van het VB in Brugge te kunnen spelen omdat Frank Vanhecke als Bruggeling voorzitter werd. Een andere meeloper stapte het af bij het VB toen hij hoorde geen Brugs OCMW-raadslid te kunnen worden, nog diezelfde avond! Hij zit nu bij de N-VA. Ze doen maar hoor, in Brugge wordt al eens gelachen met schertsfiguren als Lucien.
ah vandaar dat hij zo een fobie heeft van het Vlaams Belang. Hij is dus verzuurd omwille van de feiten die je hier noemde. Ik wist dat we al te maken hadden met een louche figuur en de naam Lucien was hier al meermaals gevallen. BVL mag en kan niet serieus genomen worden.
Zijn irritant Blokbashen draagt niets bij en is er gekomen omdat hij persoonlijk gefaald heeft op politiek vlak. Dorpsidioten horen nu eenmaal thuis in dorpspolitiek...
Internaut is offline  
Oud 20 juli 2005, 08:18   #29
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
ah vandaar dat hij zo een fobie heeft van het Vlaams Belang. Hij is dus verzuurd omwille van de feiten die je hier noemde. Ik wist dat we al te maken hadden met een louche figuur en de naam Lucien was hier al meermaals gevallen. BVL mag en kan niet serieus genomen worden.
Zijn irritant Blokbashen draagt niets bij en is er gekomen omdat hij persoonlijk gefaald heeft op politiek vlak. Dorpsidioten horen nu eenmaal thuis in dorpspolitiek...
AZch, mijn persoontje heeft niets te betekenen, u weet dit, maar ook ik. U begint terug te schelden uit pure frustratie, bij gebrek an argumenten. Telkens opnieuw slaagt u er zelf in om uw eigen onkunde aan te tonen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 20 juli 2005, 18:16   #30
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Er valt over mij niets te schrijven. Indien u verkiest de laster te geloven van het krapuul dat staat u dat volkomen vrij, ik doe echt de moeite niet meer om er op te antwoorden. Zoek maar zelf op wat ik vroeger schreef. Ik betreur enkel dat de moderators niet ingrijpen en dat zootje definitief van het forum gooit, zij weten beter...
kwetst de waarheid Luciano ?? en over laster gesproken , wat denk je dat je hier en op Politicsinfo, Vlaanderenactueel en zwartwit aan het verspreiden bent ?
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 20 juli 2005, 18:29   #31
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
kwetst de waarheid Luciano ?? en over laster gesproken , wat denk je dat je hier en op Politicsinfo, Vlaanderenactueel en zwartwit aan het verspreiden bent ?
kun je even zijn laster ontkrachten en niet op zijn persoon spelen? Of is dat intellectueel wat te hoog gegrepen voor jullie?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 20-07-2005 at 19:30
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
kwetst de waarheid Luciano ?? en over laster gesproken , wat denk je dat je hier en op Politicsinfo, Vlaanderenactueel en zwartwit aan het verspreiden bent ?
kun je even zijn laster ontkrachten en niet op zijn persoon spelen? Of is dat intellectueel wat te hoog gegrepen voor jullie?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
kwetst de waarheid Luciano ?? en over laster gesproken , wat denk je dat je hier en op Politicsinfo, Vlaanderenactueel en zwartwit aan het verspreiden bent ?
kun je even zijn laster ontkrachten?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 20 juli 2005 om 18:30.
giserke is offline  
Oud 20 juli 2005, 18:38   #32
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
kun je even zijn laster ontkrachten en niet op zijn persoon spelen? Of is dat intellectueel wat te hoog gegrepen voor jullie?
ik hou me ook niet bezig met de Hoaxen van Exodus en consoorten rond 9/11 te ontkrachten
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 20 juli 2005, 22:05   #33
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
ik hou me ook niet bezig met de Hoaxen van Exodus en consoorten rond 9/11 te ontkrachten
zou het dan niet beter zijn een toontje lager te zingen?
giserke is offline  
Oud 21 juli 2005, 12:55   #34
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
hoe zou dat toch komen, iemand met nick van een Nazi die door Polen en Rusland veroordeeld is door oorlogsmisdaden.
Guderian was geen nazi! Hij was een Duits nationalist en afkomstig uit Pruisische adel. Zijn politiek engagement is nooit verdergegaan dan lidmaatschap van een Freikorps na WO1. En "veroordelingen" door communistische dictaturen beschouw ik als waardeloos hoor. Het zou eerder misdadig zijn om door dergelijke regimes niet veroordeeld te worden.
Guderian is offline  
Oud 21 juli 2005, 13:01   #35
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
kun je even zijn laster ontkrachten en niet op zijn persoon spelen? Of is dat intellectueel wat te hoog gegrepen voor jullie?

Laster ontkrachten? Heb je dat alleen gevonden of hulp voor nodig gehad?

Ik zou hier net hetzelfde kunnen doen over Lucientje en z'n familie als wat hij hier allemaal uitbraakt aan insinuaties. Over de redenen waarom z'n twee dochters thuis weg zijn gevlucht bijvoorbeeld... Maar ach, het is allemaal van bedenkelijk niveau en van Lucientje is geweten dat hij z'n frustraties niet kan verwerken. Hij let er trouwens ook steeds voor op om net niet strafbaar te zijn, want hij zou dan wel eens de bewijzen moeten kunnen leveren voor wat hij allemaal uitkraamt. Misschien eens een vraag die U hem moet stellen: "Kan je hetgeen je zegt over VB'ers ook bewijzen en ben je bereid dat te doen?"
Guderian is offline  
Oud 21 juli 2005, 17:00   #36
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Laster ontkrachten? Heb je dat alleen gevonden of hulp voor nodig gehad?

Ik zou hier net hetzelfde kunnen doen over Lucientje en z'n familie als wat hij hier allemaal uitbraakt aan insinuaties. Over de redenen waarom z'n twee dochters thuis weg zijn gevlucht bijvoorbeeld... Maar ach, het is allemaal van bedenkelijk niveau en van Lucientje is geweten dat hij z'n frustraties niet kan verwerken. Hij let er trouwens ook steeds voor op om net niet strafbaar te zijn, want hij zou dan wel eens de bewijzen moeten kunnen leveren voor wat hij allemaal uitkraamt. Misschien eens een vraag die U hem moet stellen: "Kan je hetgeen je zegt over VB'ers ook bewijzen en ben je bereid dat te doen?"
Wat u zegt is wèl pure laster. Mijn twee dochters heb ik allebei geïnstalleerd en komen elke week op bezoek. De verstandhouding is uitstekend, ze passen zelfs op mijn huis als ik op reis ben. Lieve kinderen en stukken beter opgevoed dan het gespuis dat hier scheldend dit forum verpest. Hoe gemeen en vals kan men zijn om uit onmacht leugens en laster te verspreiden over familie, kortom over zaken die helemaal niets met het thema of zelfs met politiek in het algemeen te maken hebben. Dat is slechts bij het Blok-krapuul het geval.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 25 juli 2005, 17:05   #37
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Wat u zegt is wèl pure laster. Mijn twee dochters heb ik allebei geïnstalleerd en komen elke week op bezoek. De verstandhouding is uitstekend, ze passen zelfs op mijn huis als ik op reis ben. Lieve kinderen en stukken beter opgevoed dan het gespuis dat hier scheldend dit forum verpest. Hoe gemeen en vals kan men zijn om uit onmacht leugens en laster te verspreiden over familie, kortom over zaken die helemaal niets met het thema of zelfs met politiek in het algemeen te maken hebben. Dat is slechts bij het Blok-krapuul het geval.
Manneke, in tegenstelling tot u zijn de meesten hier op dit forum met liefde en discipline opgevoed.
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 25 juli 2005, 17:08   #38
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Guderian was geen nazi! Hij was een Duits nationalist en afkomstig uit Pruisische adel. Zijn politiek engagement is nooit verdergegaan dan lidmaatschap van een Freikorps na WO1. En "veroordelingen" door communistische dictaturen beschouw ik als waardeloos hoor. Het zou eerder misdadig zijn om door dergelijke regimes niet veroordeeld te worden.
idd. maar ja voor PC'ers is iedereen dit in de wehrmacht diende in die periode een nazi . Wat ze dan wel "vergeten" te vertellen is dat het meest betekende "verzet" tegen de kliek van dolf juist in dat leger zat . Vooral de pruisen vonden den dolf slecht voor Duitsland
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 25 juli 2005, 17:21   #39
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Lieve kinderen en stukken beter opgevoed dan het gespuis dat hier scheldend dit forum verpest.
Een drietal maanden geleden heb ik met uw dochter L. aan de toog gezeten in het Brugse café... De Kastelein! En wat ze daar zei over jou was niet bepaald lovend... Maar soit, u zal het ongetwijfeld niet geloven.
Guderian is offline  
Oud 25 juli 2005, 17:30   #40
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
idd. maar ja voor PC'ers is iedereen dit in de wehrmacht diende in die periode een nazi . Wat ze dan wel "vergeten" te vertellen is dat het meest betekende "verzet" tegen de kliek van dolf juist in dat leger zat . Vooral de pruisen vonden den dolf slecht voor Duitsland
Toen het Rode Leger op 100 km van Pruisen stond ja. Dan was het kalf echter al verdronken. Misschien hadden ze problemen met de persoon Hitler maar niet of veel minder met zijn programma.
solidarnosc is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be