Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 29 juli 2005, 21:06   #21
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Bourgeois doet het weer: Hij lokt alweer een riedel nietszeggend gezeur op bij Hyoens...

Maar erg verrassen doet me dat niet echt.
mij ook niet. maar niks van aantrekken, zijn KP syndroom staat hem weer tot aan de lippen denk ik.
giserke is offline  
Oud 29 juli 2005, 21:24   #22
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

Ik ben akkoord met de titel van deze draad. Geert Bourgeois stelt wederom een goede beleidsdaad. Wat is er in godsnaam mis met Oxfam, één van de betere organisaties op dat vlak in ons land?
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline  
Oud 29 juli 2005, 22:11   #23
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Ik ben akkoord met de titel van deze draad. Geert Bourgeois stelt wederom een goede beleidsdaad. Wat is er in godsnaam mis met Oxfam, één van de betere organisaties op dat vlak in ons land?
Het is juist dat Oxfam in het verleden een teveel had aan extreem 'links groene' bestuurders. Ik heb me daardoor ook terug getrokken uit de werking hier in de gemeente.
Maar als door de Vlaamse overheid en oxfam een degelijk begeersplan wordt opgemaakt is dit geen probleem. Met de uitspraak 'wiens hand men eet wiens...'
Maar de fairtrade sector is de enige om mogelijkheid om delen in afrika te activeren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 29-07-2005 at 23:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Ik ben akkoord met de titel van deze draad. Geert Bourgeois stelt wederom een goede beleidsdaad. Wat is er in godsnaam mis met Oxfam, één van de betere organisaties op dat vlak in ons land?
Het is juist dat Oxfam in het verleden een teveel had aan extreem 'links groene' bestuurders. Ik heb me daardoor ook terug getrokken uit de werking hier in de gemeente.
Maar als door de Vlaamse overheid en oxfam een degelijk begeersplan wordt opgemaakt is dit geen probleem. Met de uitspraak 'wiens hand men eet wiens...'
Maar de fairtrade sector is de enige om mogelijkheid om delen in afrika te activeren.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Ik ben akkoord met de titel van deze draad. Geert Bourgeois stelt wederom een goede beleidsdaad. Wat is er in godsnaam mis met Oxfam, één van de betere organisaties op dat vlak in ons land?
Het is juist dat Oxfam in het verleden een teveel had aan extreem 'links groene' bestuurders. Ik heb me daardoor ook terug getrokken uit de werking hier in de gemeente.
Maar als door de Vlaamse overheid en oxfam een degelijk begeersplan wordt opgemaakt is dit geen probleem. Met de uitspraak 'wiens hand men een wiens...'
Maar de fairtrade sector is de enige om mogelijkheid om delen in afrika te activeren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 29 juli 2005 om 22:12.
giserke is offline  
Oud 29 juli 2005, 22:18   #24
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Geert Bourgeois geeft weer een cadeau aan links-Belgicistisch Oxfam. Niet minder dan 148.000 euro Vlaams belastingsgeld wordt aan een noodprogramma geschonken in Mali. Het nut van de ontwikkelingsgelden in Afrika werd hier reeds eerder in vraag gesteld. Toch had ik hier een vraagje voor de kabinetards van Bourgeois op dit forum : hoeveel geld gaat er effectief naar de mensen ginder en hoeveel word er door oxfam afgehouden voor "werkingskosten"?
Waarom die voorliefde voor Oxfam?
is dat niet redelijk zuinig met wat Belgie en andere landen gegeven hebben?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 juli 2005, 05:56   #25
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Bourgeois doet zijn werk als nepflamingant op briljante wijze.

Deze tsjeefse-gatlikker doet heel wat flaminganten vergeten dat ontwikkelingssamenwerking nog steeds geen 100% Vlaamse bevoegdheid is.
Waarom was de n-va ook alweer toegetreden tot de Vlaamse Regering?
BHV?
De Vlaamse Rand?
Meer regionale bevoegdheden?
Met de n-va in de Vlaamse Regering kan België op beide oren slapen...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 30 juli 2005, 10:09   #26
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Bourgeois doet zijn werk als nepflamingant op briljante wijze.

Deze tsjeefse-gatlikker doet heel wat flaminganten vergeten dat ontwikkelingssamenwerking nog steeds geen 100% Vlaamse bevoegdheid is.
Waarom was de n-va ook alweer toegetreden tot de Vlaamse Regering?
BHV?
De Vlaamse Rand?
Meer regionale bevoegdheden?
Met de n-va in de Vlaamse Regering kan België op beide oren slapen...
Wat moet er met de bevoegdheden gebeuren die Vlaanderen momenteel reeds bezit? Verwaarlozen zoals jij blijkbaar voorstelt? Of op een degelijke manier invullen?
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline  
Oud 30 juli 2005, 10:16   #27
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Bourgeois doet zijn werk als nepflamingant op briljante wijze.

Deze tsjeefse-gatlikker doet heel wat flaminganten vergeten dat ontwikkelingssamenwerking nog steeds geen 100% Vlaamse bevoegdheid is.
Waarom was de n-va ook alweer toegetreden tot de Vlaamse Regering?
BHV?
De Vlaamse Rand?
Meer regionale bevoegdheden?
Met de n-va in de Vlaamse Regering kan België op beide oren slapen...
van nepflaminganten gesproken.



Vlaams Belang houdt niet van nuances....

Kamerlid Bultinck is héél gevoelig voor gelijk welke media-aandacht! Maar Kamerlid Alexandra Colen heeft verdomd gelijk dat ze op haar strepen staat. Lijkt mij niet in een hoekje gedrumd in haar fractie. En ze vertegenwoordigt een grote groep kiezers in haar partij. Progressieve strebers als Bultinck lopen er al veel te veel rond in het Vlaams belang!
In de Westhoek kan hij er wel wat van...basis-militanten van het eerste begin "buitenwerken" en seutachtig zijn pollen in onschuld wassen! Maar zodanig progressief,dat hij er in de plaats oud-amadezen en gesjeesde vld-ers binnenhaalt, zelfs tot in de Regiobesturen toe. Ben net(met 27 jaren "dienst"),uit de partij en het afdelingsbestuur gestapt. Er is geen greintje vlaams-nationalisme meer te bespeuren in het new-VB. Integendeel, wat er op die bestuursvergaderingen aan racistische onzin wordt uitgekraamd! Dan steekt zo'n Bultinck, lachend, het vermanende vingertje op:" Jongens, dit is wel het partijstandpunt, maar hou het binnenskamers" In ieder geval mag voor de buitenstaander en vooral de media niet geweten zijn, dat "ze" nog erger zijn dan het Vlaams blok. Zeker zo erg, dat vriend Dewitte van het Centrum, zelfs direct kan starten met hetgeen hij denkt te moeten kunnen. En wat in 't Pallieterke stond is correct. En zo "onkreukbaar" is hij trouwens ook niet, hoor. Ziet er uit als een "eerste communicantje" uit de Polders, maar... Het Regiobestuur van de Westhoek, mag zelfs zijn portvrije enveloppes gebruiken, voor iets waarvoor ze écht niet dienen! Bedreigen met uitsluiting en nog veel meer...en ik die dacht dat die dienden om strikte correspondentie van Kamerlid naar burgers, inherent zijn uitoefening van zijn functie als volksvertegenwoordiger.
Je ziet maar, zelfs het portvrijdom en belastingsgeld wordt misbruikt om leden, kaderleden uit de partij te werken...die het "dogma" van FDW of K.BLTK, niet genegen zijn!
Er komt toch eens een dag dat het boeltje gaat ontploffen, hoor. De nationalisten gaan het toch eens halen op de racisten! De eersten overleven altijd...is immer zo geweest. Niet iedereen is geïnteresseerd in de natte droom van FDW en zijn progressieve lemmingen, zoals Kamerlid Koen Bultinck, Morel en Verstrepen. Met een leuke aai van FDW over de bol en volgzaam zwijgen.

Jos Debruyne
giserke is offline  
Oud 31 juli 2005, 17:54   #28
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
sorry, is ondertussen verbeterd!

een mailtje sturen naar het kabinet! Ik heb hier al een antwoord gekregen van een kabinetard van Bourgeois: ze hebben het geld nog niet! Maar goed ik zal het doen en het antwoord (als ik er een krijg) hier posten!

Persoonlijk zou ik de para's sturen om het voedsel te verdelen en tegelijkertijd de corrupte ambtenaren waar het meestal blijft aan de vingers hangen ter plekke afknallen!
Afknallen...voel je jezelf dan beter dan dienen corrupte?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 31 juli 2005, 17:57   #29
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Ach jullie kennen Jan Hyoens en consoorten toch... zelf veel bla bla maar weinig...
Ik kan een hele webpage met verwijten aan DeWinter en Van Hecke richten hoor...maar ik hang niet graag t klein kind uit.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 1 augustus 2005, 08:58   #30
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Te zien aan de persoonlijke aanvallen ben ik weer goed bezig.Blijkbaar willen of kunnen de forumniveanen GB niet verdedigen! Of moeten ze hun muil houden om de coalitiegesprekken tussen hun meesters van de CD&V met de PS niet te dwarsbomen? Kwestie dat BDW ook een ministerjobke kan krijgen!
jan hyoens is offline  
Oud 1 augustus 2005, 10:20   #31
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Ik kom liever om van honger dan iets bij oxfam kopen.. zo een rotwinkel met extreemlinkse politiek..
Shizie is offline  
Oud 1 augustus 2005, 10:26   #32
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Te zien aan de persoonlijke aanvallen ben ik weer goed bezig.Blijkbaar willen of kunnen de forumniveanen GB niet verdedigen! Of moeten ze hun muil houden om de coalitiegesprekken tussen hun meesters van de CD&V met de PS niet te dwarsbomen? Kwestie dat BDW ook een ministerjobke kan krijgen!
Ik zou dat eerder veranderen in marginaal bezig.
Piet Hein is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:06   #33
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Voor mij is Bourgeois noch De Wever een god voor mij. Enkel zijn het personen waaraan ik mijn vertrouwen geef om Vlaanderen op de kaart te zetten. Wat jan hyoens doet, is verafgoding van zijn partijleiders.
Ik wist dat linksen wel al te vaak in dat bedje ziek zijn, maar dat men plots ook al VB'ers gaat verafgoden...dat is eigenlijk van links gepikt hoor.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:17   #34
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik zou dat eerder veranderen in marginaal bezig.
Over uw 'inhoudelijke' bijdrages van zeer intellectueel niveau zullen we wijselijk zwijgen zeker?
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:19   #35
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Ps: de mening van sommige N-VA'ers hier is niet representatief. Ik kan toch wel zeggen dat ik redelijk wat N-VA'ers ken en die delen mijn mening over Oxfam: een extreem-linkse organisatie met een bedenkelijke boekhouding.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:35   #36
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Voor mij is Bourgeois noch De Wever een god voor mij. Enkel zijn het personen waaraan ik mijn vertrouwen geef om Vlaanderen op de kaart te zetten. Wat jan hyoens doet, is verafgoding van zijn partijleiders.
Ik wist dat linksen wel al te vaak in dat bedje ziek zijn, maar dat men plots ook al VB'ers gaat verafgoden...dat is eigenlijk van links gepikt hoor.
Misschien zijn GB en BDW geen goden voor u maar je blijft ze wel volgen in hun val! Wat maakt dat dan van jou?
(Het VB heeft trouwens al meer Vlaanderen op de kaart gezet dan de nva hoor!8) ) En de zgn links-nationalisten die zitten bij de nva hoor! daar hebben wij geen last van![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 02-08-2005 at 14:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Voor mij is Bourgeois noch De Wever een god voor mij. Enkel zijn het personen waaraan ik mijn vertrouwen geef om Vlaanderen op de kaart te zetten. Wat jan hyoens doet, is verafgoding van zijn partijleiders.
Ik wist dat linksen wel al te vaak in dat bedje ziek zijn, maar dat men plots ook al VB'ers gaat verafgoden...dat is eigenlijk van links gepikt hoor.
Misschien zijn GB en BDW geen goden voor u maar je blijft ze wel volgen in hun val! Wat maakt dat dan van jou?
(Het VB heeft trouwens al meer Vlaanderen op de kaart gezet dan de nva hoor!8) ) En de zgn links-nationalisten die zitten bij de nva hoor! daar hebben wij geen last van![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Voor mij is Bourgeois noch De Wever een god voor mij. Enkel zijn het personen waaraan ik mijn vertrouwen geef om Vlaanderen op de kaart te zetten. Wat jan hyoens doet, is verafgoding van zijn partijleiders.
Ik wist dat linksen wel al te vaak in dat bedje ziek zijn, maar dat men plots ook al VB'ers gaat verafgoden...dat is eigenlijk van links gepikt hoor.
Misschien zijn GB en BDW geen goden voor u maar je blijft ze wel volgen in hun val! Wat maakt dat dan van jou?
(Het VB heeft trouwens al meer Vlaanderen op de kaart gezet dan de nva hoor!8) )[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 augustus 2005 om 13:36.
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:37   #37
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Over uw 'inhoudelijke' bijdrages van zeer intellectueel niveau zullen we wijselijk zwijgen zeker?
gewoon niet op reageren.
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:58   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Geert Bourgeois geeft weer een cadeau aan links-Belgicistisch Oxfam. Niet minder dan 148.000 euro Vlaams belastingsgeld wordt aan een noodprogramma geschonken in Mali. Het nut van de ontwikkelingsgelden in Afrika werd hier reeds eerder in vraag gesteld. Toch had ik hier een vraagje voor de kabinetards van Bourgeois op dit forum : hoeveel geld gaat er effectief naar de mensen ginder en hoeveel word er door oxfam afgehouden voor "werkingskosten"?
Waarom die voorliefde voor Oxfam?
Bourgeois doet maar wat hij niet laten kan. Ieder zijn meug. Van mij krijgt Oxfam geen cent meer sinds ze zich met politiek gingen moeien na de Tsunami-ramp.

En wees er maar zeker van dat ze met mij een goeie klant kwijtspeelden.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 2 augustus 2005, 13:59   #39
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

En wees er maar zeker van dat ze met mij een goeie klant kwijtspeelden.
... en terecht.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 2 augustus 2005, 14:45   #40
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Misschien zijn GB en BDW geen goden voor u maar je blijft ze wel volgen in hun val! Wat maakt dat dan van jou?
(Het VB heeft trouwens al meer Vlaanderen op de kaart gezet dan de nva hoor!8) ) En de zgn links-nationalisten die zitten bij de nva hoor! daar hebben wij geen last van!
Ik volg niks. Aan u om te uit te vinden wat ik daarmee bedoel. Het VB heeft inderdaad Vlaanderen op de kaart gezet...zodanig dat iedereen denkt dat wij racisten en fascisten zijn, bedankt hoor
Jong N-VA'er is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be