Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 december 2020, 20:20   #21
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.689
Standaard

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 15:39   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Mij opblazen ??


U niet cookie monster.

Mijn bedoeling was: als er mensen zijn die het allemaal teveel vinden wat men ons internetsgewijze in de vorm van cookies/reclameboodschapen de laatste tijden in onze 'nek' wil draaien en ons er zelfs laat voor opdraaien, do kill your PC!!!

(gooi de pc buiten dus als je die toch niet echt nodig hebt)

Nog een 'leuke' <<-- door mijn alter ego die Sarcasmus zie volgende:

Citaat:
Google gebruikt cookies en andere gegevens om diensten en advertenties te leveren, te onderhouden en te verbeteren. Als u akkoord gaat, personaliseren we de content en advertenties die u ziet op basis van uw activiteit in Google-diensten zoals Google Zoeken, Maps en YouTube. We hebben ook partners die meten hoe onze diensten worden gebruikt. Klik op 'Bekijk meer' om uw opties te bekijken. U kunt ook op elk moment naar g.co/privacytools gaan.
Als u het vertikt om een account te maken dan komt die tekst op Google ook YTube u er elke keer, tot vervelens toe, op attenderen dat u best een account zou maken.

NO WAY!!!

Tjah, Google niet meer gebruiken misschien er zijn alternatieven genoeg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2020 om 15:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 15:42   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Om je de best mogelijke ervaring te bieden, gebruiken zowel wij als derde partijen technologieën zoals cookies om toegang te krijgen tot apparaatinformatie en/of deze op te slaan. Door in te stemmen met deze technologieën, stel je ons en derde partijen in de mogelijkheid persoonlijke gegevens zoals browsegedrag of unieke ID's op deze website te verwerken. Indien je geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit bepaalde eigenschappen en functies nadelig beïnvloeden.
Klik hieronder om toestemming te geven voor het bovenstaande of maak gedetailleerde keuzes, waaronder het uitoefenen van jouw recht om bezwaar te maken tegen bedrijven die persoonsgegevens verwerken, op basis van rechtmatig belang in plaats van toestemming. Je kunt jouw keuzes te allen tijde bijwerken door op de Privacy knop onder aan het scherm te klikken.

We gebruiken jouw gegevens voor:
Naast het cookie probleem.

Heeft u als treinen kenner al eens gekeken naar Railroad Australia op Discovery?

Best interessant voor de liefhebbers van ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2020 om 15:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2020, 10:04   #24
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Nog even dit…

In tijden van corona en complottheorieën is het belangrijker dan ooit om geïnformeerd te worden door een kwalitatieve nieuwsbron. De Volkskrant is zo’n bron; een gezaghebbend no-nonsens nieuwsplatform dat enerzijds de waarheid voorhoudt en anderzijds mensen bij elkaar brengt. Niemand anders dan wij zelf bepaalt de agenda van onze redactie en wij zullen nooit buigen voor druk van buitenaf. Deze onafhankelijkheid maakt dat wij als geen ander in staat zijn voor u te achterhalen hoe de zaken echt in elkaar steken.

U leest de Volkskrant al voor 1,75 per week.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 13:59   #25
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Wij en onze partners passen opslag- en toegangstechnologieën toe op een apparaat, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals unieke identificatoren en standaardinformatie verzonden door een apparaat, om advertenties en inhoud te personaliseren, de resultaten van advertenties en inhoud te meten, inzichten te verkrijgen over het betreffende publiek en producten te ontwikkelen en verbeteren.

Met uw toestemming kunnen wij en onze partners gebruikmaken van locatiegegevens en identificatie door het scannen van apparatuur. Klik hieronder om toestemming te geven voor bovengenoemde verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt ook meer gedetailleerde informatie bekijken en uw toestemmingskeuzes wijzigen alvorens akkoord te gaan of weigeren akkoord te gaan. Houd er rekening mee dat voor bepaalde verwerkingen van uw persoonlijke gegevens uw toestemming niet nodig is, maar u heeft het recht om bezwaar te maken tegen dergelijke verwerking. Uw voorkeuren gelden uitsluitend voor deze website. U kunt uw voorkeuren op om het even welk moment wijzigen door naar deze site terug te keren of ons privacybeleid te raadplegen

oplichters
__________________

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 10 december 2020 om 14:00.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2022, 09:28   #26
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.140
Standaard

Veel websites plaatsen al cookies voordat je dat hebt toegestaan ontdekte ik onlangs. Nu vind ik dat niet erg als ze het daarna niet ook nog eens gaan vragen en je dus met vervelende strontEUpop-ups zit.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 10:00   #27
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
U niet cookie monster.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Tjah, Google niet meer gebruiken misschien er zijn alternatieven genoeg.
https://www.startpage.com
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 11:20   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Mij opblazen ??


U niet!!!

p.s.

Intussen is Google ijverig op zoek naar één of andere manier om de opdringerige internet cookies te vervangen daar ze op zijn.

Er zijn sommige site makers die het iets beleefder weten aan te pakken en waar je met instellingen kan aangeven of je ze moet of je ze niet moet de site-cookies; (<--lees: trackers)

Of dat echt werkt of maar een omweggetje is om de mensen toch maar wat te laten klikken daar heb ik geen idee van.

In een hééél ver veleden toen ik al wel eens op één of andere chat-box zat was er een script dat als je operator was van een box en je je door iemand anders (andere op) afgesmeten geworden was dat het script dat gewoon omdraaide en return to sender gedaan heeft, dus de andere er af en u er terug op.

Ik heb spijt dat ik de kennis en de kunde niet heb want ik had dan al lang zo iets geschreven voor de Internet cookies.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2022 om 11:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 11:30   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.900
Standaard

Hoe zou het nog met de topicstarter zijn? Die had corona toen hij hier weg bleef...

Laatste activiteit: 18 januari 2021 15:24
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 11:57   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Intussen is Google ijverig op zoek naar één of andere manier om de opdringerige internet cookies te vervangen daar ze op zijn.
Tegen serverside cookies kan je weinig tot niets doen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:26   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoe zou het nog met de topicstarter zijn? Die had corona toen hij hier weg bleef...

Laatste activiteit: 18 januari 2021 15:24
Wel, ik vraag mij dat ook al een tijdje af.

Het forumlid dat de mooie reportages over treinen op het forum gezet heeft.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:32   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Tegen serverside cookies kan je weinig tot niets doen.
De meeste huidige browsers kan je dacht ik zo instellen dat alle cookies geblockeerd worden.

Meestal raden zij dat zelf af.

Citaat:
Cookies zijn over het algemeen ongevaarlijk en hebben in de meeste gevallen een looptijd. Deze extra stukjes code of informatie zullen automatisch worden verwijderd bij het afsluiten van de browser. Cookies waarin inloggegevens in worden opgeslagen zullen wel voor een langere tijd op de computer blijven staan als deze niet worden verwijderd.
U gaat gamen? MS Solitaire bundel (kaartspellen) De meesten zien ze niet maar ze zijn er de cookies.

Sommige browsers kan je ook 'volzetten' met extensies die cookies de deur wijzen maar in de meeste gevallen kan de de site niet meer bereiken of toch niet goed meer.

Is er dan sprake van opdringerig gedoe?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2022 om 13:34.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:34   #33
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel, ik vraag mij dat ook al een tijdje af.

Het forumlid dat de mooie reportages over treinen op het forum gezet heeft.
'k Heb hem al eens een mailtje gestuurd maar geen antwoord...als hij maar de geest niet gegeven heeft.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:36   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Heb hem al eens een mailtje gestuurd maar geen antwoord...als hij maar de geest niet gegeven heeft.
Ik vrees voor het ergste want ik heb hem ook nog niets meer zien schrijven op het forum.

Hopelijk vergis ik mij en had hij er gewoon genoeg van.

p.s.

Natasha had in de uitzending van vandaag Bargain Hunt uiteindelijk eens een b roek aan waar ze géén water met in haar kelder had, dit even volledig terzijde zijnde.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2022 om 13:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:41   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vrees voor het ergste want ik heb hem ook nog niets meer zien schrijven op het forum.

Hopelijk vergis ik mij en had hij er gewoon genoeg van.

p.s.

Natasha had in de uitzending van vandaag Bargain Hunt uiteindelijk eens een b roek aan waar ze géén water met in haar kelder had, dit even volledig terzijde zijnde.
werken....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 13:45   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
werken....
Dat kan ook natuurlijk ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2022, 09:24   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Weinig programma's die ze zien staan de cookie/trackers in de opgedrongen EDGE en Solitaire games maar ja wat doe je daar tegen, eraf die software?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be