Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2006, 16:34   #21
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

ik wil dat ze opgepakt worden, gemeenschapsdienst moeten doen, zodat ze de zin niet meer hebben om boel te maken.
Een flik kan mij niet schelen, twee ook niet, maar als er zes flikken moeten aanwezig zijn, om de mensen in een klein recreatiedomein rust te gunnen, dan is er toch iets mis? Als je relschoppers oppakt en 's anderendaags zijn ze er weer... tja, waarom pak je ze nog op? Laten betijen is dus de boodschap voor Nynorsk en Bhairav en consoorten. Ach, ik hoop dat ze zelf eens op een onaangename manier kennismaken met deze vorm van de alomgeprezen "diversiteit".
Als ze het onderscheid niet kunnen maken tussen crapuul en anderen, dan heeft het geen zin meer om met hen te discussiëren...
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:36   #22
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

één maal een paar honderd hun nationaliteit afnemen en terugsturen naar land van herkomst.Niet luisteren naar die zogezegde "mensenrechtenorganisaties maar luisteren naar het volk,en het probleem is opgelost.Alleen worden we geregeerd door bange rode lafaards..
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:07   #23
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht

[SIZE=1]Neen, er zijn gewoon teveel mietjes zoals u, zorlac. [/SIZE]

Iets tegen mietjes misschien? Je kan voor minder vervolgd worden door het Centrum hoor. Vuile hetero...



Gewoon laten doen hunter....die gasten weten niet beter. Hij kan er ook nix aan doen dat ie is zoals ie is.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:16   #24
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Levenslange opsluiting? Ticket naar een land waar ze nog nooit geweest zijn?
Of is dat nog te slapkes voor de snoopy?

Ik wil trouwens geen politie meer zien in mijn straat.
Die lopen daar ook iedere dag.
Om problemen op te lossen en te voorkomen enzo.
Da k�*n toch nie eh.
Nee, gewoon gedwongen heropvoeden...zoals hier al gezegd is.
Militaire heropvoedingskampen oprichten, simpel toch. Die gasten mentaal afbreken(ttz die rotzooi eruit) en terug opbouwen. In NL zouden er plannen zijn om hiervoor leegstaande militaire accomodatie te gebruiken.

Btw, één dezer dagen is op Canvas[SIZE=1](dacht ik)[/SIZE] hierover een documentaire. Ivm zo'n kampen in de US en Rusland.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:16   #25
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
ik wil dat ze opgepakt worden, gemeenschapsdienst moeten doen, zodat ze de zin niet meer hebben om boel te maken.
Een flik kan mij niet schelen, twee ook niet, maar als er zes flikken moeten aanwezig zijn, om de mensen in een klein recreatiedomein rust te gunnen, dan is er toch iets mis? Als je relschoppers oppakt en 's anderendaags zijn ze er weer... tja, waarom pak je ze nog op? Laten betijen is dus de boodschap voor Nynorsk en Bhairav en consoorten. Ach, ik hoop dat ze zelf eens op een onaangename manier kennismaken met deze vorm van de alomgeprezen "diversiteit".
Als ze het onderscheid niet kunnen maken tussen crapuul en anderen, dan heeft het geen zin meer om met hen te discussiëren...
Zeg ik dat je het moet laten betijen? Nee.
Maar zelfs dan nog lijkt het me geen reden om mensen ongeluk toe te wensen. Maar je mag hopen wat je wil. Als het je enige gemoedsrust biedt om te hopen dat anderen onheil overkomt, dan doe je dat maar.

Ondertussen zitten we wel met een probleem:
- als er geen politie te zien is, wordt er geklaagd over te weinig politie
- als er politie te zien is, wordt er geklaagd over te veel politie.

Laat ons hopen dat de flikken niet ingaan op uw geklaag en De Ster en andere plaatsen niet zomaar laten voor wat ze zijn.
__________________

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 22 juni 2006 om 17:17.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:19   #26
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Nee, gewoon gedwongen heropvoeden...zoals hier al gezegd is.
Militaire heropvoedingskampen oprichten, simpel toch. Die gasten mentaal afbreken(ttz die rotzooi eruit) en terug opbouwen. In NL zouden er plannen zijn om hiervoor leegstaande militaire accomodatie te gebruiken.

Btw, één dezer dagen is op Canvas[SIZE=1](dacht ik)[/SIZE] hierover een documentaire. Ivm zo'n kampen in de US en Rusland.
Allez, ge gaat een beetje aan symptoombestrijding doen dus.
En dan nog op een manier, die niet zo effectief blijkt uit onderzoek.

Veel succes.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:20   #27
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Ach, die schobbejakskes toch. Vroeger heetten ze Kwik, Flupke of Ciske de Rat. Vandaag zitten die schaamteloos rijke bleekscheetjes met hun zakskes chips voor de tv of de game-console. En nog vervelen ze zich.
De gezonde (doch niet zo rijke) kereltjes heten tegenwoordig Ali of Rachid en vertonen een normaal (soms baldadig) pubergedrag. Dat de bange blanke verkaveling-en-SUV-Vlaam daar niet mee omkan, dat is pas abnormaal.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:20   #28
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Nynorsk, ik wil géén politie in een recreatiedomein, ik wil dat het niet nodig is dat ze daar aanwezig zijn omdat ze weten dat er gegarandeerd problemen zijn.
Ik wil dat die etters opgepakt worden en zo worden aangepakt dat ze geen zin meer hebben om het nog eens te proberen...
De politie heeft u op 1 namiddage meer ongemak en wrang gevoel bezorgd dan alle allochtonen en illegalen bij elkaar. Denk daar misschien eens over na.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:27   #29
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik heb er genoeg van... kunnen ze die gasten niet gewoon oppakken en een straf geven?
Erm.... wel, eigenlijk niet nee. Je kunt niet "gewoon" iemand oppakken en een straf geven. Je moet namelijk eerst betrapt worden op een misdaad. En hoe ga je iemand betrappen op een misdaad? Inderdaad, je zet overal agenten. Dus ik begrijp echt niet waarover je nu feitelijk zit te zagen. Je krijgt wat je wenst.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:30   #30
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Zeg ik dat je het moet laten betijen? Nee.
Maar zelfs dan nog lijkt het me geen reden om mensen ongeluk toe te wensen. Maar je mag hopen wat je wil. Als het je enige gemoedsrust biedt om te hopen dat anderen onheil overkomt, dan doe je dat maar.

Ondertussen zitten we wel met een probleem:
- als er geen politie te zien is, wordt er geklaagd over te weinig politie
- als er politie te zien is, wordt er geklaagd over te veel politie.

Laat ons hopen dat de flikken niet ingaan op uw geklaag en De Ster en andere plaatsen niet zomaar laten voor wat ze zijn.
Ik heb nog nooit last gehad van té veel politie, integendeel zelfs.

Het enige dat ik die flikken verwijt is het teveel aan snelheidscontroles . Maar op dat punt voeren ze ook enkel maar uit wat de politiek hen voorschrijft. Staf toch, dat de politiek de mond vol heeft van repressie tav de weggebruikers, maar als het over criminele jongeren gaat schuwt men dit woord als de pest en hanteert men liever de zachte hand. Het eerste brengt natuurlijk veel geld op eh...vandaar
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:31   #31
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Erm.... wel, eigenlijk niet nee. Je kunt niet "gewoon" iemand oppakken en een straf geven. Je moet namelijk eerst betrapt worden op een misdaad. En hoe ga je iemand betrappen op een misdaad? Inderdaad, je zet overal agenten. Dus ik begrijp echt niet waarover je nu feitelijk zit te zagen. Je krijgt wat je wenst.
Ge kunt die agenten ook verdoken opstellen natuurlijk.
En dan maar wachten tot er een slachtoffer valt, dan juichen, en dan de dader oppakken.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:36   #32
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Erm.... wel, eigenlijk niet nee. Je kunt niet "gewoon" iemand oppakken en een straf geven. Je moet namelijk eerst betrapt worden op een misdaad. En hoe ga je iemand betrappen op een misdaad? Inderdaad, je zet overal agenten. Dus ik begrijp echt niet waarover je nu feitelijk zit te zagen. Je krijgt wat je wenst.
Knap(en perfide) hoe jullie de argumentatie van Snoop hier omdraaien.
Hij heeft nix tegen politie op zich, maar wil gewoon aantonen dat het een abnormale situatie is dat er een legertje flikken nodig zijn om een gezinszwembad veilig te houden.

't Is niet te begrijpen dat jullie dat niet snappen......anderzijds zegt het wel wat....
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:37   #33
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Militaire heropvoedingskampen oprichten, simpel toch. Die gasten mentaal afbreken(ttz die rotzooi eruit) en terug opbouwen. In NL zouden er plannen zijn om hiervoor leegstaande militaire accomodatie te gebruiken.

Btw, één dezer dagen is op Canvas[SIZE=1](dacht ik)[/SIZE] hierover een documentaire. Ivm zo'n kampen in de US en Rusland.
Overal in de westerse wereld zijn ze hiermee bezig. In België mag het niet van de PS.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:38   #34
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Allez, ge gaat een beetje aan symptoombestrijding doen dus.
En dan nog op een manier, die niet zo effectief blijkt uit onderzoek.

Veel succes.
Welk onderzoek?
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:40   #35
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Overal in de westerse wereld zijn ze hiermee bezig. In België mag het niet van de PS.
Da's gewoon niet te snappen. Maar ja, ivm PS valt er veel ni te snappen eh
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:42   #36
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
De politie heeft u op 1 namiddage meer ongemak en wrang gevoel bezorgd dan alle allochtonen en illegalen bij elkaar. Denk daar misschien eens over na.
Twijfelachtige verwringing van de volgorde en impact der gebeurtenissen.

Het fenomeen breidt zich snel uit. Zelf heb ik het vorige zomer meegemaakt in midden-Frankrijk, op een kleine dorpscamping. Een bende "jongeren" die de toeristen lastig valt, na enkele uren CRS met honden die ze verjaagt, en verder bewaking van de camping tot de volgende morgen. En dat was enkele maanden voor de grote autobarbecue.

Neen, FR, leuk is het niet. Maar gewelddadige bendes die Jan en allemaal aanpakken, ook kleine kinderen, zijn nog veel minder leuk. Dus leg je klemtonen waar ze thuishoren.
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 22 juni 2006 om 17:43.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:44   #37
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Allez, ge gaat een beetje aan symptoombestrijding doen dus.
Vanzelfsprekend. Wilt ge onze hele ontspanningswereld laten verzieken, dan?
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 17:46   #38
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Het merendeel van de burgers in dit land zijn brave hardw
erkende en/of naar werk zoekende, studerende lieden. De uitzonderingen op deze regel zijn gelukkig niet legio.. Soms worden er grote monden opgezet, aandacht getrokken enz..Er is zgn. een probleem met diversiteit : mensen met een andere huidskleur, andere kleding, andere religie zouden graag wat "storen" en/of zich "gestoord voelen" .. dergelijke feiten opblazen is altijd "in" .. moeten sommigen dan bang gemaakt worden om nog naar een of ander strand - en of recreatiepark te komen ? Ik geloof van niet. Wat alleszins helpt is de prominente aanwezigheid van wat blauw (gewoonlijk is er in ons voortreffelijk korps een aanwezigheid van aantrekkelijke vrouwelijke agenten, die zeker voor rust en orde zorgen). Redders met een andere huidskleur die in staat zijn zich in het arabisch, turks, kossovaars, pools,
bulgaars en nog at exotische talen uit te drukken (niet allemaal 1 per 1 is al genoeg), veiligheidscamera's.. zullen zeker de verdraagzaamheid tussen de aanwezigen verhogen.

Het is inderdaad nu en vroeger as het ook zo dat een vijftal jongetjes in staat zijn een prettige zomernamiddag te verpesten... Lange tenen doen hier ook geen goed aan.

Als je tegenwoordig een krant openslaat onder de titel "assisenzaken"
springen de jonge mannen die hun lieven, vriendinnen en echtgenoten
om het hoekje brengen er gewoon uit. Dit is geen vreemdelingen - en integratieprobleem, maar een probleem van toenemend geweld. Zich "blind staren" op de kleur lijkt me geen goede methode om hierover een maatschappelijk debat te voeren. Overigens : als iedereen het voorbeeld van Vlaams Belang zou volgen en gemengde huwelijken zou afsluiten
en zo de toekomstige Vlamingen wat zou bijkleuren, zal discriminatie sowieso moeilijk worden.. Een lichtbruine jongeling die wat van zijn neus maakt maar een Vb lidkaart op zak heeft zal dan wel wat meer mogen zeker ?
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 18:01   #39
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ach, die schobbejakskes toch. Vroeger heetten ze Kwik, Flupke of Ciske de Rat. Vandaag zitten die schaamteloos rijke bleekscheetjes met hun zakskes chips voor de tv of de game-console. En nog vervelen ze zich.
De gezonde (doch niet zo rijke) kereltjes heten tegenwoordig Ali of Rachid en vertonen een normaal (soms baldadig) pubergedrag. Dat de bange blanke verkaveling-en-SUV-Vlaam daar niet mee omkan, dat is pas abnormaal.
Volgens extreem-links ligt de schuld bij de 'rijke' Westerlingen. Het is de normaalste zaak ter wereld dat kinderen lastig gevallen, ineen geslagen of zelfs vermoord worden om een MP3 door allochtoon racaille ... en dat omdat hun ouders tweeverdieners zijn.
Het wangedrag van het geïmporteerd racaille heet dan ineens 'pubergedrag', louter omwille van het gekleurd velleke. Nog een beetje en en de linkse racailleknuffelaars noemen dat gedrag 'verrijkend'.
Mits die extreem-linkse zeugen zelfs niet de moeite kunnen opbrengen om hun geallochtoniseerd denken even te droppen en met deugdelijke argumenten af te komen, rest er maar 1 antwoord : een dikke, vette FUCK YOU.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 18:07   #40
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Welk onderzoek?
grootschalige reviews als dit:

MacKenzie, Wilson & Kider, 2001, Effects of correctional boot camps on offending, Annals of the american academy of political and social science, 578, 126-143.

bijvoorbeeld, die aantonen dat de meederheid van de bootcamps geen of zelfs tegenovergestelde effecten bereiken.

soit, jij mag denken wat je wil, maar ik zou er voorzichtig mee zijn, en eerst uitbouwen wat wél werkt, namelijk het vroege ingrijpen bij ontwikkelingsproblemen. Heeft ook nog eens het voordeel dat je dan ingrijpt vooraleer er slachtoffers vallen.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be