Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2004, 17:24   #21
eigeeltje
Burgemeester
 
eigeeltje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
In Ieper heeft men vorige week de politie moeten opbellen omdat een famile autochtonen een maatschappelijk werker bedreigde omdat één van hen dreigde geschorst te worden van OCMW steun. In het leven zoals het is ....
Zal daar ook wel voorkomen, maar in verhouding doch een stuk minder dan bij bepaalde migrantengroepen (bij deze laatste zeer groot onderscheid tussen bvb. Chinezen, Indiers enerzijds en bvb. Noordafrikanen anderzijds).
Komt daarbij nog dat de lotgevallen van het OCMW in Ieper wel op den vrt mogen, en deze van het OCMW van Anderlecht niet.
U kent blijkbaar niet veel van de problemen van een OCMW anders zou je zulke dingen niet beweren ...
__________________
Radicaal:
Als censuur het offer is dat we moeten brengen om linkse excessen te bannen is dat voor mij geen probleem.
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 17:31   #22
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Heeft links geen monopolie op het OCMW en in het bijzonder GROEN! en is het zo deels te verklaren dat deze problemen worden doodgezwegen? De naïeve multikulaanhangers worden zelf in de hand gebeten door hun allochtone vriendjes. Hilarisch!
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 22:06   #23
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het OCMW in Anderlecht houd vandaag de deuren gesloten. Redenen hiervoor zijn omdat ze vaak het slachtoffer zijn van aggresie, te kleine werkruimte en te weinig middelen om hun taak naar behoren uit te voeren.
Denk nu echt dat een probleem is dat enkel het OCMW van Anderlecht kent en dat het te wijten zou zijn aan zijn allochtone cliënten. Ik raad u dan toch eens aan om met de mensen van het ocmw van pakweg Koekelare, Helchteren, Deinze, Lommel, ... te gaan praten.
Niet echt, alleen maar een gevoel
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 22:24   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
DIt is dikke zever en je weet het zelf ook. Die dingen halen niet de media. Het leven zoals het is werd in Brugge opgenomen en dat gene wat in Ieper gebeurede haalde niet de media ...
Ge moet het ook niet zo moeilijk maken. Weet ik veel of de feiten waarover ge spreekt niet zijn vertoond in het leven zoals het is.
Maar het punt dat ik wou maken was dat men wel een tv-serie over het leven van het ocmw in Brugge maakt, doch geen over Anderlecht. En dat dit geen toevallige, doch een bewuste keuze is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 22:32   #25
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
U kent blijkbaar niet veel van de problemen van een OCMW anders zou je zulke dingen niet beweren ...
Gij wel ?
Maar nu ernstig, hoeveel procent van de allochtonen zijn ocmw klanten, tegen hoeveel procent van de autochtonen ?
Maar uiteindelijk ging het hier niet om. Wel omtrend het "afdreigingsgehalte" van deze klanten. En daaromtrend heb ik inderdaad geen idee hoe daar de verhouding zit.
Heb wel vragen aangaande de werking van het ocmw. Hoe verklaart deze bvb. de problematiek van daklozen. Volgens mij speelt het ocmw hier gewoon een spelletje. Wat niet weet, niet deert.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be