Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 13 juli 2014, 17:29   #21
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Welnee, ze zijn gewoon kwaad omdat heel het gebuurte schande spreekt dat je met de buurvrouw een affaire hebt.
En je publieke voorstel om een foto van je bloot gat online te zetten heeft de gemoederen niet echt helpen bedaren...

Maar overdrijf niet met je bescheidenheid : jij bent geen gewone burger meer maar wel een BB, een Bekende Belg
Goed zo, petertje.

Jodel maar verder.

:trololololololololololol:
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 13 juli 2014, 17:31   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De 11 juli-toespraak van Jan Verheyen gisteren in Brugge publiceren we omdat het kan en omdat het moet. Veel culturo’s en wannabe-belgicisten zullen er toch even van wakker liggen.

Voor de 'Vlaamse' redacties, een uitdaging die ze niet aandurven.


En tot daar onze objectieve Vlaamse regimepers.

En waar blijft nu het commentaar van Pandareus, Henri en andere grote zichzelf verklaarde niet bekrompen Vlaamse nationalisten?
Ik ben heel erg blij voor jou en de andere lezers van seniorennet.be
http://www.seniorennet.be/forum/view...a5f27519295b8d
Pandareus is offline  
Oud 13 juli 2014, 17:36   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ben heel erg blij voor jou en de andere lezers van seniorennet.be
http://www.seniorennet.be/forum/view...a5f27519295b8d
Nu weten we ook direct uit welke hoek de schrijver van die speech komt.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 13 juli 2014 om 17:37.
Zipper is offline  
Oud 13 juli 2014, 18:28   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nu weten we ook direct uit welke hoek de schrijver van die speech komt.
Héél belangrijk hoor, want alles wat hij schrijft berust op leugens.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 13 juli 2014, 18:32   #25
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ben heel erg blij voor jou en de andere lezers van seniorennet.be
http://www.seniorennet.be/forum/view...a5f27519295b8d
Het artikel is verschenen op stadsoproep.com en o.a. Pjotr (de man achter "anders nieuws (extra)") heeft het daar dan ook van overgenomen. Met het cv van deze blogger is niets mis dus moet het toch aan Jan Verheyen liggen, vermits je niet verder dan deze kleuterbijdrage kan komen. Op seniorennet en stadsomroep.com doen ze alvast beter hun best.

Laatst gewijzigd door Jakko : 13 juli 2014 om 18:46.
Jakko is offline  
Oud 13 juli 2014, 19:00   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Cool

Op 11 juli moet zo een vlammende toespraak af en toe eens kunnen.
Dat brengt soelaas voor de vele al dan niet vermeende kaakslagen uit het verleden en voor de toekomstige frustratie die onderhuids aangevoeld wordt voor de naderende N-Va-loze federale regering.
Dat lucht op om zo eens lekker uit te halen onder het diffuse licht van gele zijden doeken met daarop een geborduurde klauwende zwarte beest.
De flamiganten halen fier een nieuwbakken held binnen, deze keer eens een intellectueel die zelfs niet eens té snel aan Conscience doet denken.
Gefeliciteerd daarvoor evenals met jullie 'juli den elfden' ter elfder ure.

Intussen zijn we echter reeds twee dagen verder.
Het Vlaamse heir zal intussen wel al bekomen zijn van de talrijke elf-juli-Orvals-met-hamburger-en-Belgische-friet.
Nu de laatste pijlen van zowel het verbale als het pyrotechnische vuurwerk weggeregend zijn, is het back to business as usual.

De Vlaams Leeuwen hebben geblaft, de Belgische Karavaan trekt verder op weg naar onze glorierijke nationale feestdag, met aan het hoofd Philippe en Mathilde, intussen ons vorstenpaar van reeds een jaar.
Ik wens mezelf nu al een vrolijke 21e juli, want van de flaminganten op dit forum verwacht ik dat intussen al lang niet meer.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 juli 2014 om 19:01.
Supe®Staaf is offline  
Oud 13 juli 2014, 19:10   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Ik ben maar een gewone burger, dat zijn Verheyen en Urbanus niet.

Je gaat mij niet wijsmaken dat ze vroeg of laat niet te maken krijgen met broodroof.
Urbanus zal echt geen boterham minder moeten eten als hij minder of zelfs geen werk meer krijgt tenzij ze zijn fortuin afnemen. De man is waarschijnlijk miljonair en Verheyen zal er ook niet ver van zitten denk ik.

Het is niet minder dan goed dat dit soort mensen zich voor Vlaanderen uitspreken want dit kan veel mensen van gedacht doen veranderen.
Hypochonder is offline  
Oud 13 juli 2014, 19:10   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Op 11 juli moet zo een vlammende toespraak af en toe eens kunnen.
Dat brengt soelaas voor de vele al dan niet vermeende kaakslagen uit het verleden en voor de toekomstige frustratie die onderhuids aangevoeld wordt voor de naderende N-Va-loze federale regering.
Dat lucht op om zo eens lekker uit te halen onder het diffuse licht van gele zijden doeken met daarop een geborduurde klauwende zwarte beest.
De flamiganten halen fier een nieuwbakken held binnen, deze keer eens een intellectueel die zelfs niet eens té snel aan Conscience doet denken.
Gefeliciteerd daarvoor evenals met jullie 'juli den elfden' ter elfder ure.

Intussen zijn we echter reeds twee dagen verder.
Het Vlaamse heir zal intussen wel al bekomen zijn van de talrijke elf-juli-Orvals-met-hamburger-en-Belgische-friet.
Nu de laatste pijlen van zowel het verbale als het pyrotechnische vuurwerk weggeregend zijn, is het back to business as usual.

De Vlaams Leeuwen hebben geblaft, de Belgische Karavaan trekt verder op weg naar onze glorierijke nationale feestdag, met aan het hoofd Philippe en Mathilde, intussen ons vorstenpaar van reeds een jaar.
Ik wens mezelf nu al een vrolijke 21e juli, want van de flaminganten op dit forum verwacht ik dat intussen al lang niet meer.
:Trololol:

Ik zie dat je mijn opmerkingen ter harte genomen hebt en er iets meer humor inwerkt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 13 juli 2014, 19:19   #29
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
jij bent geen gewone burger meer maar wel een BB, een Bekende Belg
Noem mij dan eventjes een 20-tal BB's uit de populaire cultuur?Ik kom niet verder dan Adamo,Arno en Sandra Kim.
Noem mij eens een BB schrijver?Ik kan er direkt een hoop geven die BV zijn.
BB journalisten?Ja de broertjes Deborsu,maar wie leest de journaals bezuiden de taalgrens?
Rahowa is offline  
Oud 13 juli 2014, 19:24   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Op 11 juli moet zo een vlammende toespraak af en toe eens kunnen.
Dat brengt soelaas voor de vele al dan niet vermeende kaakslagen uit het verleden en voor de toekomstige frustratie die onderhuids aangevoeld wordt voor de naderende N-Va-loze federale regering.
Dat lucht op om zo eens lekker uit te halen onder het diffuse licht van gele zijden doeken met daarop een geborduurde klauwende zwarte beest.
De flamiganten halen fier een nieuwbakken held binnen, deze keer eens een intellectueel die zelfs niet eens té snel aan Conscience doet denken.
Gefeliciteerd daarvoor evenals met jullie 'juli den elfden' ter elfder ure.

Intussen zijn we echter reeds twee dagen verder.
Het Vlaamse heir zal intussen wel al bekomen zijn van de talrijke elf-juli-Orvals-met-hamburger-en-Belgische-friet.
Nu de laatste pijlen van zowel het verbale als het pyrotechnische vuurwerk weggeregend zijn, is het back to business as usual.

De Vlaams Leeuwen hebben geblaft, de Belgische Karavaan trekt verder op weg naar onze glorierijke nationale feestdag, met aan het hoofd Philippe en Mathilde, intussen ons vorstenpaar van reeds een jaar.
Ik wens mezelf nu al een vrolijke 21e juli, want van de flaminganten op dit forum verwacht ik dat intussen al lang niet meer.
Als er niet zoveel plaats was tussen de woorden van je ondertitel zou ik er begot nog inlopen ook.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 13 juli 2014, 21:12   #31
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Op 11 juli moet zo een vlammende toespraak af en toe eens kunnen.
Dat brengt soelaas voor de vele al dan niet vermeende kaakslagen uit het verleden en voor de toekomstige frustratie die onderhuids aangevoeld wordt voor de naderende N-Va-loze federale regering.
Dat lucht op om zo eens lekker uit te halen onder het diffuse licht van gele zijden doeken met daarop een geborduurde klauwende zwarte beest.
De flamiganten halen fier een nieuwbakken held binnen, deze keer eens een intellectueel die zelfs niet eens té snel aan Conscience doet denken.
Gefeliciteerd daarvoor evenals met jullie 'juli den elfden' ter elfder ure.

Intussen zijn we echter reeds twee dagen verder.
Het Vlaamse heir zal intussen wel al bekomen zijn van de talrijke elf-juli-Orvals-met-hamburger-en-Belgische-friet.
Nu de laatste pijlen van zowel het verbale als het pyrotechnische vuurwerk weggeregend zijn, is het back to business as usual.

De Vlaams Leeuwen hebben geblaft, de Belgische Karavaan trekt verder op weg naar onze glorierijke nationale feestdag, met aan het hoofd Philippe en Mathilde, intussen ons vorstenpaar van reeds een jaar.
Ik wens mezelf nu al een vrolijke 21e juli, want van de flaminganten op dit forum verwacht ik dat intussen al lang niet meer.
De Belgische Karavaan bestaat die nog?
Roversbende wordt meer en meer de juiste naam voor heel die maffiabende; maar ja zolang ze de media met haar gesubsidieerde zelfverklaarde professoren en kunstenaars met luide toeters en bellen voor zich uit kan sturen zal die bende het nog wel uithouden totdat Griekenland de ogen van alle gedupeerden definitief geopend zal hebben.

En superstaaf is er nog fier op ook!!!!!!!!!!!!!!
marie daenen is offline  
Oud 13 juli 2014, 21:22   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Belgische Karavaan bestaat die nog?
Roversbende wordt meer en meer de juiste naam voor heel die maffiabende; maar ja zolang ze de media met haar gesubsidieerde zelfverklaarde professoren en kunstenaars met luide toeters en bellen voor zich uit kan sturen zal die bende het nog wel uithouden totdat Griekenland de ogen van alle gedupeerden definitief geopend zal hebben.

En superstaaf is er nog fier op ook!!!!!!!!!!!!!!
Dat is interessant ! kun je misschien een paar namen noemen van zelfverklaarde professoren ?
De strafwet weet daar wel raad mee.
Pandareus is offline  
Oud 13 juli 2014, 21:34   #33
SMI94
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 maart 2014
Berichten: 1.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Belgische Karavaan bestaat die nog?
Roversbende wordt meer en meer de juiste naam voor heel die maffiabende; maar ja zolang ze de media met haar gesubsidieerde zelfverklaarde professoren en kunstenaars met luide toeters en bellen voor zich uit kan sturen zal die bende het nog wel uithouden totdat Griekenland de ogen van alle gedupeerden definitief geopend zal hebben.

En superstaaf is er nog fier op ook!!!!!!!!!!!!!!
Ow, een héél bericht zonder het woord 'regimepers'? Wat scheelt er? Ben je ziek?
SMI94 is offline  
Oud 13 juli 2014, 22:02   #34
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
't Pikt precies dat er op 11 juli meer driekleurdweilen dan leeuwenvodden uit hingen
Kan U ook serieus reageren op de inhoud van de speech van Verheyen of beperkt U zich weer tot wat inhoudsloze plattitudes ?
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 13 juli 2014, 22:21   #35
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Kan U ook serieus reageren op de inhoud van de speech van Verheyen of beperkt U zich weer tot wat inhoudsloze plattitudes ?
Belgiscisten en inhoudsloos, nooit toevallig...
Cheminot is offline  
Oud 14 juli 2014, 05:12   #36
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.337
Standaard

Voor hem geldt wat voor de andere artiesten geldt: schoenmaker blijf bij je leest. Voor de rest is hij een subsidiezuiger eerste klas.
DucDEnghien is offline  
Oud 14 juli 2014, 06:24   #37
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Voor hem geldt wat voor de andere artiesten geldt: schoenmaker blijf bij je leest. Voor de rest is hij een subsidiezuiger eerste klas.
Vreemd, het is juist lang geleden dat ik een bekende Vlaming, artiest bovendien, gelezen heb die zo goed bij zijn 'leest' bleef, nl het recht van alle Vlamingen (een elementair volkerenrecht) om gewoonweg Vlaming te zijn en niet het afkooksel dat la la Belgique ervan wil maken.

Maar het is duidelijk dat er een hele hoop door en door gefrustreerde Vlamingen liever op de kar van dat afkooksel springen. Ze zijn dan bovendien nog zo dwaas erbij om zichzelf voor de betere helft te houden en het overal rond te bazuinen.

Dwaas zijn is één zaak; maar daarbij nog fier zijn dwaas te zijn is inderdaad het toppunt van dwaasheid; oei in la Belgique noemen ze dat sollidair en open-minded zijn. Maar hoe wil je dat het toppunt van bekrompen grootheidswaan door de eeuwen heen anders over zulke dingen oordeelt.
marie daenen is offline  
Oud 14 juli 2014, 10:30   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En ik geloof ook dat Vlamingen evenveel recht hebben op het uiten van hun eigen cultuur als pakweg Denen, Ieren, Portugezen, Corsicanen of Basken. Ik vind dat vanzelfsprekend, en ik vind zelfs dat dat los staat van trots of chauvinisme of nationalisme. Het is simpelweg een deel van wie we zijn. Het is de geschiedenis waar we deel van uitmaken. Het is de taal die we spreken Ik ben dus Vlaams, verdraagzaam, solidair en open voor de wereld en ik hoop van u hetzelfde. Ik wens u nog een prettige Vlaamse feestdag toe en een geweldige zomer.

Beter kon ik het alvast niet gezegd hebben.

Pierre 'Pjotr' Therie
Wat is er "Vlaams" aan de films zoals Buitenspel, Team Spirit en Zot van A ? Het zijn allemaal remakes van recente Nederlandse films. Is dat de eigen cultuur die Jan Verheyen in zijn werk nastreeft ? Het vervlaamsen van Nederlandstalige cultuur ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 14 juli 2014, 13:06   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Belgische Karavaan bestaat die nog?
Reken maar van yes.
Nog straffer: ondanks al jouw gemor, gegrom en gesmoord geblaf, wandel jij volens nolens mee in de Belgische karavaan!
Kijk maar op je identiteitskaart...


Citaat:
Roversbende wordt meer en meer de juiste naam voor heel die maffiabende; maar ja zolang ze de media met haar gesubsidieerde zelfverklaarde professoren en kunstenaars met luide toeters en bellen voor zich uit kan sturen zal die bende het nog wel uithouden totdat Griekenland de ogen van alle gedupeerden definitief geopend zal hebben.
Ik had je graag eens vergeleken met Cassandra, wiens vergezochte voorspellingstirades ook door niemand ernstig werden genomen, maar de analogie is toch niet compleet: Cassandra's voorspellingen kwamen uit.
De onzin die jij en je troepje Vlaamsnationale onheilsprofeten reeds decennialang drammerig uitschruwelen, daar heb ik in 50 jaar nog geen hol van gemerkt, integendeel.
Maar hou u vooral niet in, zodat we af en toe nog eens kunnen lachen.

Citaat:
En superstaaf is er nog fier op ook!!!!!!!!!!!!!!
't Is Supe®staaf, en ja hij is er fier op dat hij liever een geamuzeerde Belg dan een gefrustreerde Vlaeminck is.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 14 juli 2014, 14:11   #40
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Reken maar van yes.
Nog straffer: ondanks al jouw gemor, gegrom en gesmoord geblaf, wandel jij volens nolens mee in de Belgische karavaan!
Kijk maar op je identiteitskaart...



Ik had je graag eens vergeleken met Cassandra, wiens vergezochte voorspellingstirades ook door niemand ernstig werden genomen, maar de analogie is toch niet compleet: Cassandra's voorspellingen kwamen uit.
De onzin die jij en je troepje Vlaamsnationale onheilsprofeten reeds decennialang drammerig uitschruwelen, daar heb ik in 50 jaar nog geen hol van gemerkt, integendeel.
Maar hou u vooral niet in, zodat we af en toe nog eens kunnen lachen.

't Is Supe®staaf, en ja hij is er fier op dat hij liever een geamuzeerde Belg dan een gefrustreerde Vlaeminck is.
en slagen ze er nu al in om ook nog een regering te vormen in uw land ?
Anna List is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be