Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2021, 16:35   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ben gisteren eens gaan zoeken en was verwonderd:

https://www.motoringnz.com/news/2021...us-on-pedestal
En toch zie je die Dusters nog weinig, na een aar jaar lijken die allemaal verdwenen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 16:40   #22
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dan zit ge toch wel in een heel snob omgeving he
Nee dat is de realiteit hoor en ik spreek van ondervinding.
In de tijd, ergens stoppen met mijne 525 of mijnen Berlingo gaf een groot verschil hoe de mensen u behandelen als je iets nodig hebt. Nu met mijnen Boxster is het niet anders alleen zie ik ze nu denken "Wat doet dien ouden met ne Porsche."
Zelfde ga maar ergens waar je iets nodig hebt in een oude versleten jeans of ga eens strak in het pak, je zal het verschil van hoe ze je behandelen echt wel merken. Ik draag steeds een gouden horloge als ze die in de mot krijgen verandert hun houding, je ziet ze denken "Das nen dikke die zit er warmpjes in".
Nee met een Dacia rijden is je eigen pure imago schade toebrengen. Wil je iets verkopen zorg dan dat je er zo duur als mogelijk uitziet, anders loop je tegen een "nee".
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 16:41   #23
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En toch zie je die Dusters nog weinig, na een aar jaar lijken die allemaal verdwenen.
Wat is rest waarde van zo een autoke? Zo een Dusterke ze proberen dat te slijten als een terreinwagen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 september 2021 om 16:47.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 16:46   #24
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor. Je bent er waarschijnlijk beter mee om op te vallen/exclusief te zijn dan al die Mercedessen, Audi's, BMW's en Volvo's die er nu rondrijden.
Iemand die een ander de tanden uit zijn mond slaat valt ook op, maar dat is niet positief opvallen weet je, wel als je opvalt met een Dacia kan dat ook niet in de goede zin zijn. Oude technologie en zwaar verbruik hoor ik zeggen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 17:27   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee dat is de realiteit hoor en ik spreek van ondervinding.
In de tijd, ergens stoppen met mijne 525 of mijnen Berlingo gaf een groot verschil hoe de mensen u behandelen als je iets nodig hebt. Nu met mijnen Boxster is het niet anders alleen zie ik ze nu denken "Wat doet dien ouden met ne Porsche."
Zelfde ga maar ergens waar je iets nodig hebt in een oude versleten jeans of ga eens strak in het pak, je zal het verschil van hoe ze je behandelen echt wel merken. Ik draag steeds een gouden horloge als ze die in de mot krijgen verandert hun houding, je ziet ze denken "Das nen dikke die zit er warmpjes in".
Nee met een Dacia rijden is je eigen pure imago schade toebrengen. Wil je iets verkopen zorg dan dat je er zo duur als mogelijk uitziet, anders loop je tegen een "nee".
dikke 2
Als ik met de Jag ergens kom of met het celica-tje.....al heeft de laatste ook succes maar dan bij de oldtimer liefhebbers.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 18:23   #26
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nen Dacia, je stopt ergens met dat wagentje, ze zien u en heel uw jarenlang zorgvuldig opgebouwd imago stort zoals een kaartenhuisje in elkaar.
En geloof me maar dat het zo is.

testosterongedreven jonge mannetjes en commercielen,mensen die een "imago" voor iets nodig hebben: Eén strijd!

Tuurlijk zijn er marktsegmenten waar Dacia ,vooralsnog,niet in hoort hé.....

Geen zorgen,ze kunnen voorzeker amper volgen met de bestellingen die ze nu al hebben....

Laatst gewijzigd door kelt : 1 september 2021 om 18:24.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 19:16   #27
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Iemand die een ander de tanden uit zijn mond slaat valt ook op, maar dat is niet positief opvallen weet je, wel als je opvalt met een Dacia kan dat ook niet in de goede zin zijn. Oude technologie en zwaar verbruik hoor ik zeggen.
Er rijden hier nogal wat Dacia’s rond. Ik vind dat design niet zo slecht. Het zijn wel allemaal kleine wagens en dat oogt altijd minder en die lijken allemaal wel op mekaar.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 05:23   #28
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Het grootste nadeel aan dacia zijn de bestuurders. Meestal zijn dat mensen die totaal geen interesse hebben in wagens of rijplezier, en dus navenant slecht en traag rijden.

Nuja, mercedes of toyota zijn ook merken die vooral door bejaarden gekocht worden, om van mini stadsautos nog maar te zwijgen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 06:22   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.045
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nen Dacia, je stopt ergens met dat wagentje, ze zien u en heel uw jarenlang zorgvuldig opgebouwd imago stort zoals een kaartenhuisje in elkaar.
En geloof me maar dat het zo is.
Hangt er van af welk imago u wil opbouwen.

Mijn Dokkertje is een gebruiksdoos. Van A naar B met wat lading, voor zo min mogelijk kosten (verbruik valt goed mee, zelfs voor een semi-verouderde 1500 benzine, een dikke liter minder dan mijn Duitse monovolumer van 2017.)
Daar ga ik niet mee cruisen, paraderen of imponeren.

En als ik ogen wil opwerpen, dan maak ik wel een entree met mijn ligtrike. Peperduur spul voor hen die het herkennen, en Grey Ghost is een aandachtshoer op zichzelf.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 08:04   #30
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.452
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee dat is de realiteit hoor en ik spreek van ondervinding.
In de tijd, ergens stoppen met mijne 525 of mijnen Berlingo gaf een groot verschil hoe de mensen u behandelen als je iets nodig hebt. Nu met mijnen Boxster is het niet anders alleen zie ik ze nu denken "Wat doet dien ouden met ne Porsche."
Zelfde ga maar ergens waar je iets nodig hebt in een oude versleten jeans of ga eens strak in het pak, je zal het verschil van hoe ze je behandelen echt wel merken. Ik draag steeds een gouden horloge als ze die in de mot krijgen verandert hun houding, je ziet ze denken "Das nen dikke die zit er warmpjes in".
Nee met een Dacia rijden is je eigen pure imago schade toebrengen. Wil je iets verkopen zorg dan dat je er zo duur als mogelijk uitziet, anders loop je tegen een "nee".
Het resultaat zal zijn dat u voor dezelfde diensten een hogere factuur zal krijgen dan de Berlingo bestuurder in versleten jeans.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 07:36   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het resultaat zal zijn dat u voor dezelfde diensten een hogere factuur zal krijgen dan de Berlingo bestuurder in versleten jeans.
Ik zit toch veel liever, met airco, in een comfortabele lederen zetel dan op een taboeretje.
Maar ja, rijplezier dat is niets voor u, dat weten we.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 08:08   #32
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.452
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik zit toch veel liever, met airco, in een comfortabele lederen zetel dan op een taboeretje.
Beide zijn beschikbaar op de Dacia.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maar ja, rijplezier dat is niets voor u, dat weten we.
Filerijden is niets voor mij inderdaad. Dat laat ik aan anderen over.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 08:13   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.045
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Beide zijn beschikbaar op de Dacia.
Er is een enorm verschil hoor. En in dit geval spreek ik uit ervaring.


Citaat:
Filerijden is niets voor mij inderdaad. Dat laat ik aan anderen over.
Ik probeer dat ten alle tijden te vermijden, vandaar dat we in Huize Chaos een ferme keuze hebben kwa voertuigen. Luxe iemand?
Voor snel over en weer flitsen in't stad, de E-step.
Voor toffere en comfortabelere uitstapjes de lig-trikes.
Als het tijdsgebonden is en meer dan 20 km enkel, de motorscooter.
Voor comfortabeler lange afstanden te doen met meer dan 2, de monovolumer.
Vracht en/of het groffere smijt en gooi werk, de Dokker Van.

Wat we wel ten alle tijden proberen te vermijden, da's het openbaar vervoer. Te duur, te onbetrouwbaar en vooral, totaal onpraktisch.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 08:32   #34
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er is een enorm verschil hoor. En in dit geval spreek ik uit ervaring.



Ik probeer dat ten alle tijden te vermijden, vandaar dat we in Huize Chaos een ferme keuze hebben kwa voertuigen. Luxe iemand?
Voor snel over en weer flitsen in't stad, de E-step.
Voor toffere en comfortabelere uitstapjes de lig-trikes.
Als het tijdsgebonden is en meer dan 20 km enkel, de motorscooter.
Voor comfortabeler lange afstanden te doen met meer dan 2, de monovolumer.
Vracht en/of het groffere smijt en gooi werk, de Dokker Van.

Wat we wel ten alle tijden proberen te vermijden, da's het openbaar vervoer. Te duur, te onbetrouwbaar en vooral, totaal onpraktisch.
Daar krijg je mij, behalve als het echt niet anders kan, ook niet in....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 10:57   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zelfde ga maar ergens waar je iets nodig hebt in een oude versleten jeans of ga eens strak in het pak, je zal het verschil van hoe ze je behandelen echt wel merken. Ik draag steeds een gouden horloge als ze die in de mot krijgen verandert hun houding, je ziet ze denken "Das nen dikke die zit er warmpjes in".
Je bedoelt zo een beetje er uitzien zoals Marc Coucke. Een dubbele kin wat vettig onverzorgd haar een hangbuik een vuile stoppelbaard en een hemd waar je zijn laatste menu kan op teugvinden.

Ah ja en een Porsche Boxster kost tweedehands veel minder dan een nieuwe Dacia. Wie mensen behandeld naar uiterlijk is een ezel en met ezels doe je weinig zaken.Trouwens zijn het bijna altijd mensen die daar rekening mee houden die in het zak worden gezet



En uw onzin over uw gouden horloge is ook om mee te lachen. Zelfs een expert ziet het verschil niet (meer) tussen een dure goede kopie en een originele horloge. Als ik moet kiezen tussen een goede chirurg met een simpel horloge of een flut chirurg met een dure rolex weet ik alvast welke ik zal kiezen.

Hier zo veel Boxsters als je maar wil. Dat je met een occasie rijdt staat daar niet op. Alle zigeuners in Brussel rijden met Porsches en dikke Mercedessen laatste nieuw model. Zelfde met sociale woonblokken daar staat het ook vol met dure patserbakken.
Uw fantasie haalt het weer duidelijk van iedere realiteitszin.

https://www.2dehands.be/a/auto-s/por...reviousPage=lr

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 september 2021 om 11:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 11:20   #36
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je bedoelt zo een beetje er uitzien zoals Marc Coucke. Een dubbele kin wat vettig onverzorgd haar een hangbuik een vuile stoppelbaard en een hemd waar je zijn laatste menu kan op teugvinden.

Ah ja en een Porsche Boxster kost tweedehands veel minder dan een nieuwe Dacia. Wie mensen behandeld naar uiterlijk is een ezel en met ezels doe je weinig zaken.



En uw onzin over uw gouden horloge is ook om mee te lachen. Zelfs een expert ziet het verschil niet tussen een dure goede kopie en een originele horloge. Als ik moet kiezen tussen een goede chirurg met een simpel horloge of een flut chirurg met een dure rolex weet ik alvast welke ik zal kiezen.

Hier zo veel Boxsters als je maar wil. Dat je met een occasie rijdt staat daar niet op. Alle zigeuners in Brussel rijden met Porsches en dikke Mercedessen laatste nieuw model.
Uw fantasie haalt het weer duidelijk van iedere realiteitszin.

https://www.2dehands.be/a/auto-s/por...reviousPage=lr
Wel fred ik zie er helemaal niet uit als de Coucke, ik ben ten eerste vele groter, ik heb een beginnende dubbel kin mede door de ouderdom, ik heb super verzorgd haar en een knap verzorgde baard dit dankzij mijn Turkse kapper, en mijn kleren zijn meestal pico bello in orde.

Wat betreft de Boxster je kan die inderdaad reeds tweedehands kopen vanaf een 15.000 Euro maar dan staan er u een reeks kosten te wachten waar je echt ziek van gaat worden (meestal nieuwe boite) De garage binnen rijden met een Boxster is ook niet min qua factuur daar de motor centraal ligt moet deze eruit genomen worden voor elke herstelling en als je het uurloon kent dat gerekend wordt voor een Porsche mecanieker dan weet je dat de factuur niet min zal zijn.

Een setje banden voor mijn Berlingo kost 400 €urokes, voor de Boxster echte Porsche banden mag je dat maal 5 doen. Maar verder zijn dat wel goedkope wagentjes dat wel. En ik beken ik rijdt ook met een tweedehands, wel de iets duurdere en morderne versie dan diegene die jij hier gepost hebt.

Denk jij nu echt dat men het verschil tussen een echte of namaak Rolex niet ziet? Dat zie ik zelfs vanop een meter. Nee ik draag een erfstuk van mijn grootvader.

Dan is er het feit dat mensen zich laten imponeren door uiterlijk vertoon, wel jongeman dat is niet mijn schuld, het is nu eenmaal de gang van zaken in de wereld.

Stap eens uit je Dacia en probeer iemand te overtuigen dat als hij jou volgt rijk gaat worden, die zal u eens ferm uitlachen mijn gedacht. Stap uit een ik zeg maar wat een Porsche en zeg die zelfde persoon: "Kijk als je wil kan je bij mij ook zo een wagen verdienen." Ik denk dat die persoon een andere reactie gaat geven.

Dan is er nog omdat jij een uitzondering bent die zich niet laat imponeren is het niet zo dat die 99% anderen u volgen daarin.

Lieve groetjes van den Hoomer.
PS Je mag niet zo afgeven op anderen, dat doet je imago geen goed.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 september 2021 om 11:26.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 14:38   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er is een enorm verschil hoor. En in dit geval spreek ik uit ervaring.



Ik probeer dat ten alle tijden te vermijden, vandaar dat we in Huize Chaos een ferme keuze hebben kwa voertuigen. Luxe iemand?
Voor snel over en weer flitsen in't stad, de E-step.
Voor toffere en comfortabelere uitstapjes de lig-trikes.
Als het tijdsgebonden is en meer dan 20 km enkel, de motorscooter.
Voor comfortabeler lange afstanden te doen met meer dan 2, de monovolumer.
Vracht en/of het groffere smijt en gooi werk, de Dokker Van.

Wat we wel ten alle tijden proberen te vermijden, da's het openbaar vervoer. Te duur, te onbetrouwbaar en vooral, totaal onpraktisch.
Het enige dat ik nog met openbaar vervoer doe, is naar vergaderingen gaan in Brussel. Altijd per trein. Niet te kloppen qua rijtijd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 17:57   #38
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht


Dan is er nog omdat jij een uitzondering bent die zich niet laat imponeren is het niet zo dat die 99% anderen u volgen daarin.
Dat geloof ik best. Je hebt 11 miljoen Belgen en je hebt de Fred
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 17:59   #39
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het grootste nadeel aan dacia zijn de bestuurders. Meestal zijn dat mensen die totaal geen interesse hebben in wagens of rijplezier, en dus navenant slecht en traag rijden.

Nuja, mercedes of toyota zijn ook merken die vooral door bejaarden gekocht worden, om van mini stadsautos nog maar te zwijgen.
Ik zou dan wel eens willen weten waar je nu niet meer traag MOET rijden ? Of het moet zijn dat jij 30 50 of 70 per uur snel vindt ?

Als gewezen auto freak en ex racer zit ik tegenwoordig meer mijn stuur op te vreten dan wat anders. Als de wielertoeristen je voorbij komen gevlogen is de lol van het autorijden ver weg.

Eerlijk gezegd wie andere tijden heeft beleefd kan niet anders dan nu beamen dat alle plezier aan autorijden verleden tijd is.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 september 2021 om 18:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 19:01   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.045
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik zou dan wel eens willen weten waar je nu niet meer traag MOET rijden ? Of het moet zijn dat jij 30 50 of 70 per uur snel vindt ?
Probeer maar eens continue 30km/u te rijden met een moderne wagen zonder cruise control aan. Even knipperen en je zit op 45 km/u, en de (r)overheid heeft al een overschrijving klaar liggen.

Citaat:
Als gewezen auto freak en ex racer zit ik tegenwoordig meer mijn stuur op te vreten dan wat anders. Als de wielertoeristen je voorbij komen gevlogen is de lol van het autorijden ver weg.
Je staat dan waarschijnlijk achter een vrachtwagen of bestelbusje.
Citaat:
Eerlijk gezegd wie andere tijden heeft beleefd kan niet anders dan nu beamen dat alle plezier aan autorijden verleden tijd is.
Teveel volk op de wegen, meer is dat niet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be