Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2005, 14:53   #21
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Ja, dat was wel De Winter hoor. Niet echt iets waar je fier over moet zijn...
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 14:57   #22
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ja, dat was wel De Winter hoor. Niet echt iets waar je fier over moet zijn...
We zullen het verleden van de NV-A mandatarissen maar niet uitspitten hé...
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:21   #23
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Wat hebben die fotos te maken met het onderwerp? Die eerste foto is zo banaal als wat, die tweede is ondertussen al tot in den treure gepost en toont FDW die een linkse in bedwang houd die hem wou aanvallen toen hij een intervieuw gaf, vandaag trouwens het beschikbare beeldmateriaal.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:34   #24
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

MOOI voorbeeldfunctie voor een politicus
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:37   #25
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Ge zit er helemaal naast, dat Vlamingen zo vaak hun problemen aan de rechter voorleggen bewijst juist dat ze in staat zijn een concensus te aanvaarden. Uw beminde allochtonen houden het liever bij bloedwraak, bomaanslagen, ontvoeringen...in hun achterlijke thuislanden én hier.
Niet zeveren he, bomaanslagen in plaats van naar de vrederechter stappen? Kunnne jullie VB-aanhangers nu een niet op een fatsoenlijke manier debateren zonder haatzaaierij, criminalisering, veralgemening en ga zo maar door?
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:40   #26
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Geprikkelde Vlaming stapt sneller naar vrederechter(Belga 08:13)(Belga) Sinds 2000 groeide het aantal nieuwe zaken bij de vredegerechten in België aanzienlijk. Vergeleken met vijf jaar geleden behandelden de vrederechters vorig jaar ruim dertig procent meer dossiers. "Mensen hebben een opvallend korter lontje gekregen", luidt het vrijdag in de VUM-kranten.

Uit Nederlands onderzoek blijkt dat mensen steeds sneller geïrriteerd reageren op elkaar. Maar liefst 84 procent van de ondervraagden geeft aan dat mensen vlugger chagrijnig reageren dan tien jaar geleden. Dat gedrag komt vooral voor in het verkeer, maar ook in winkels, op straat en in het openbaar vervoer. Ook de Belgische irritatiedrempel blijkt steeeds lager te liggen. Mensen stappen, vergeleken met vijf jaar geleden, veel sneller naar de vrederechter om hun geschillen op te lossen. De cijfers van de federale overheidsdienst Justitie spreken voor zich: daar waar het vredegerecht in 2000 nog 244.579 nieuwe zaken behandelde, waren er dat vorig jaar 317.876. Dat is een stijging met bijna 30 procent. (dwm)



-aan wat zou dat liggen ?
-teveel pillen , de dokters die de mensen kapotr maken om zichzelf te verrijken en de farma-mafiia
-voor de VB aanhangers : de allochtonen, de asielzoekers de Joden...
het slechte weer, drugs
-het opkomend extreem rechts
-de verzuring , vertrouwen in de politiek kwijt....
-vervuild grondwater

???????????
Dit heeft verschillende oorzaken. Een ervan is dat de burger mondiger is geworden, een ander is dat mensen egoistischer zijn geworden, en de algemene verzuring telt natuurlijk mee. Dit is geen Vlaams, of Belgisch fenomeen, dit kent men in alle zogenaamde moderne westerse landen.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:40   #27
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Vlamingen steeds agressiever en intoleranter !
Heb je het nu over je eigen constante anti-VB azijnpisserij?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:41   #28
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
wat heeft in godsnaam het vlaams belang daarmee te maken dat de mensen vlugger geiriteerd zijn?is het ook de schuld van het V.B dat volgens de gazet van antwerpen elke belg 71.000 € rijk is,ik ben direct gaan zoeken waar dat bedrag zou kunnen liggen,maar niets gevonden.wie zijn die rijke belgen dan?
Die 71000 € is een gemiddelde. Dat je daar niet aan gedacht hebt he.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:45   #29
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Zeer zeker. Om leefbaar te zijn zou Vlaanderen ca. 1.500.000 inwoners moeten tellen, het zijn er bijna 4 keer zoveel.
En toch vallen we niet bij bosjes neer...

Maar goed, je hebt misschien een punt, ik stel dus voor dat jij als eerste zelfmoord pleegt om iets aan het probleem te doen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:47   #30
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Hahaha!

Neen, de Vlaming is nog niet agressief en intollerant genoeg naar mijn mening.

Resultaat? Een overvloed aan vreemdelingen en criminaliteit... (oei zeg, nu gebruik ik die twee woorden toch wel niet in één adem zeker?!?)
Aas jij naar een betrekking als kampcommandant indien het VB de absolute meerderheid heeft?
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 19:56   #31
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Ik heb nog een mooie, nog onuitgegeven foto van FDW en Marijke Dillen, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. Ik ben namelijk geen techneut. Wie geInteresseerd is moet mij maar uitleggen hoe ik het moet doen. Het is echt de moeite waard. Het is een foto gemaakt van een reklamebord in Antwerpen waarop afiches prijkten van FDW en MD, en iemand heeft daar een prachtige tekening bijgemaakt.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 20:20   #32
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ja, dat was wel De Winter hoor. Niet echt iets waar je fier over moet zijn...
Toch wel! Maatpak in't parlement, de bottines en vuisten op straat. Zo hoort het. De strijd moet overal geleverd worden.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 20:25   #33
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Ik heb nog een mooie, nog onuitgegeven foto van FDW en Marijke Dillen, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. Ik ben namelijk geen techneut. Wie geInteresseerd is moet mij maar uitleggen hoe ik het moet doen. Het is echt de moeite waard. Het is een foto gemaakt van een reklamebord in Antwerpen waarop afiches prijkten van FDW en MD, en iemand heeft daar een prachtige tekening bijgemaakt.
Uitgebreide editor: naar beneden scrollen -> beheer bijlagen -> bijlage selecteren -> uplopaden -> antwoord verwerken.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 21:04   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Het verleden van links

31.07.2005 10.35u - In Nederland is enige beroering ontstaan over het verleden van politici van GroenLinks. HP/De Tijd bracht de bal aan het rollen en pakte uit met een onthullend dossier. Daaruit blijkt dat van de dertien parlementsleden van GroenLinks (het Nederlandse broertje van Agalev – Groen!) er drie in verband gebracht kunnen worden met terreurdaden.

Wijnand Duyvendak heeft – zo schrijft HP/De Tijd - een verleden in de radicaalste takken van de krakerbeweging. In de jaren 80 werd hij verdacht van betrokkenheid bij acties van RaRa, waaronder diverse brandstichtingen bij vestigingen van de Makro. Kamerlid Farah Karimi gaf enkele maanden geleden toe dat ze in haar geboorteland Iran, in Duitsland en in Frankrijk actief was bij de zogenaamde “volks-Mojahedien”, dat is een groepering die het ayatollahregime in Iran met geweld en terreur wil omverwerpen.

Maar de meeste aandacht ging naar senator Sam Pormes, een man van Molukse afkomst. Pormes zou in 1976 training gekregen hebben van Palestijnse terroristen in Zuid-Jemen en in 1977 betrokken zijn geweest bij de geruchtmakende treinkaping van een Moluks ‘commando’. In 1982 werd Pormes tot drie jaar veroordeeld wegens het beschieten van een politiewagen in Assen, maar de man werd in hoger beroep vrijgesproken op basis van technische gronden. In 1999 en 2002 kwam Pormes opnieuw in opspraak in allerhande fraudedossiers – bij een opvangcentrum voor drugsverslaafden en in een zaak van uitkeringsfraude. En in 2005 werkte hij zich opnieuw in de kijker met verdenkingen rond de illegale adoptie van een pleegzoon.

HP/De tijd schrijft dat GroenLinks al die zaken met de mantel der liefde blijft toedekken. Dat heeft niet alleen te maken met een naïef ‘idealisme’ maar ook met een blind geloof in de multiculturele samenleving. Omdat GroenLinks nood had aan allochtone uithangborden, werd vaak een oogje toegeknepen voor kandidaten die het in de politiek wilden maken.
Zou dit in Belgique ook het geval kunnen zijn?
En niet alleen bij de groenen maar ook bij de rooien?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 21:08   #35
Boontjes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Geprikkelde Vlaming stapt sneller naar vrederechter(Belga 08:13)(Belga) Sinds 2000 groeide het aantal nieuwe zaken bij de vredegerechten in België aanzienlijk. Vergeleken met vijf jaar geleden behandelden de vrederechters vorig jaar ruim dertig procent meer dossiers. "Mensen hebben een opvallend korter lontje gekregen", luidt het vrijdag in de VUM-kranten.

Uit Nederlands onderzoek blijkt dat mensen steeds sneller geïrriteerd reageren op elkaar. Maar liefst 84 procent van de ondervraagden geeft aan dat mensen vlugger chagrijnig reageren dan tien jaar geleden. Dat gedrag komt vooral voor in het verkeer, maar ook in winkels, op straat en in het openbaar vervoer. Ook de Belgische irritatiedrempel blijkt steeeds lager te liggen. Mensen stappen, vergeleken met vijf jaar geleden, veel sneller naar de vrederechter om hun geschillen op te lossen. De cijfers van de federale overheidsdienst Justitie spreken voor zich: daar waar het vredegerecht in 2000 nog 244.579 nieuwe zaken behandelde, waren er dat vorig jaar 317.876. Dat is een stijging met bijna 30 procent. (dwm)



-aan wat zou dat liggen ?
-teveel pillen , de dokters die de mensen kapotr maken om zichzelf te verrijken en de farma-mafiia
-voor de VB aanhangers : de allochtonen, de asielzoekers de Joden...
het slechte weer, drugs
-het opkomend extreem rechts
-de verzuring , vertrouwen in de politiek kwijt....
-vervuild grondwater

???????????



Wim Verreycken (VB senator) organiseert mee de aanval tijdens de IJzerbedevaart van 1996.






FDW in actie...
'T is gewoon biologisch: wij zijn met veel te veel op een veel te kleine oppervlakte (kijk naar Nederland, daar is het nog erger). En vergelijk met de dierenwereld: als er plots te veel van dezelfde soort op dezelfde plaats is, eten ze ook elkaar op - ratten zijn b.v. een goed voorbeeld - mar ook olifanten: te veel?-> trap het af, vandaar dat er ook eenzame olifanten rond lopen, hoewel die normaal in kudde leven). Mensen zijn niet anders.
Drastische remedie (alhoewel totaal onrealistisch): stop met kindjes kopen gedurende de volgende 5O jaar.
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 21:40   #36
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Geprikkelde Vlaming stapt sneller naar vrederechter
En wat is de relevantie tussen die foto's en uwe thread?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 21:50   #37
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
En wat is de relevantie tussen die foto's en uwe thread?
Dat vroeg ik haar ook. Als "antwoord" poste ze een copy&paste van antifa. Logica en pubermeisjes die zich in extreem-linkse kringen ophouden, het blijft een moeilijk huwelijk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Stubaf. on 12-08-2005 at 22:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
En wat is de relevantie tussen die foto's en uwe thread?
Dat vroeg ik haar ook. Als "antwoord" poste ze een copy&paste van antifa. Logica en pubermeisjes die zich in extreem-linkse kringen ophouden, het blijft een moeilijk huwelijk.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
En wat is de relevantie tussen die foto's en uwe thread?
Dat vroeg ik haar ook. Als "antwoord" poste ze een copy&paste van antifa. Logica en pubermeisjes die zich in extreem-linkse kringen ophouden, het blijft dansen op een moeilijk huwelijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Stubaf. : 12 augustus 2005 om 21:51.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 03:44   #38
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

verdorie violiste je flikt het weer he, ge begint echt de nieuwe The piano te worden. Ik bedoel wat heeft dit in godsnaam met het VB te maken ? Je haalt daar 2 oeroude foto's boven die niets maar dan ook niets te maken hebben met het feit dat Vlamingen sneller naar de vrederechter stappen. Wat een onlogische subjectieve conclusie is me dat zeg.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 04:03   #39
skaldis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 3.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Te veel welvaart. Ik zag ooit op TV eens een experiment met apen. Als men de apen net te weinig of juist voldoende bananen gaf, werden ze eerlijk verdeeld en waren de apen tevreden. Gaf men ze echter te veel bananen was er een grote aap die alle bananen confiskeerde en ze uitdeelde aan zijn favorieten (mondjesmaat).

;;Of het ontstaan van "politiek".. De grootste periode van de menselijke geschiedenis is een periode van keizerrijken tijdens dewelke 1 machtige keizer alles bezit en onder zijn gunstelingen verdeelt.

In onze tijd van grote welvaart onder de meeste mensen grijpt iedereen zoveel hij kan en is jaloers op de andere die ofwel meer heeft kunnen grijpen ofwel wel eens iets zou kunnen grijpen dat het "mijn" is of kan worden.

bovendien zorgt de voortschrijdende verstedelijking en migratie ervoor dat we allemaal "onder vreemdelingen" leven.
Amen
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 04:31   #40
Gray
Burger
 
Gray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Locatie: Halle
Berichten: 116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
verdorie violiste je flikt het weer he, ge begint echt de nieuwe The piano te worden. Ik bedoel wat heeft dit in godsnaam met het VB te maken ? Je haalt daar 2 oeroude foto's boven die niets maar dan ook niets te maken hebben met het feit dat Vlamingen sneller naar de vrederechter stappen. Wat een onlogische subjectieve conclusie is me dat zeg.
Komt waarschijnlijk door haar `blinde haat` voor het VB
Gray is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be