Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2005, 14:40   #21
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus


hier hebben we er weer eentje die de maatschappij gaat verbeteren!!

Natuurlijk, sluit je ogen maar voor de problemen die de multikul meebrengt....

Wat voor discussie moet er aan gegaan worden?? Waarschijblijk was het een leugen van de media zeker, en wou de allochtoon de vrouw alleen maar helpen????
Heb ik ergens gezegd dat die vrouw het zelf gezocht had? Neen
Zegt her artikel in Het Laatste Nieuws dat de vrouw het zelf gezocht heeft? Neen
Keur ik ergens de daden van die allochtoon goed? Neen

Mosasaurus maakt dit ervan. Nog eens lekker veralgemenen en van hyocriete veronderstellingen uitgaan, de feiten verdraaien, dingen erbij sleuren die er objectief geen zak mee te maken hebben, typisch extreem rechts...

En zo maakt mr. Mososaurus zich idd onsterfelijk belachelijk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 01-09-2005 at 15:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus


hier hebben we er weer eentje die de maatschappij gaat verbeteren!!

Natuurlijk, sluit je ogen maar voor de problemen die de multikul meebrengt....

Wat voor discussie moet er aan gegaan worden?? Waarschijblijk was het een leugen van de media zeker, en wou de allochtoon de vrouw alleen maar helpen????
Heb ik ergens gezegd dat die vrouw het zelf gezocht had? Neen
Zegt her artikel in Het Laatste Nieuws dat de vrouw het zelf gezocht heeft? Neen
Keur ik ergens de daden van die allochtoon goed? Neen

Mosasaurus maakt dit ervan. Nog eens lekker veralgemenen en van hyocriete veronderstellingen uitgaan, de feiten verdraaien, dingen erbij sleuren die er objectief geen zak mee te maken hebben, typisch extreem rechts...

En zo maakt mr. Mososaurus zich idd onsterfelijk belachelijk.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus


hier hebben we er weer eentje die de maatschappij gaat verbeteren!!

Natuurlijk, sluit je ogen maar voor de problemen die de multikul meebrengt....

Wat voor discussie moet er aan gegaan worden?? Waarschijblijk was het een leugen van de media zeker, en wou de allochtoon de vrouw alleen maar helpen????
Heb ik ergens gezegd dat die vrouw het zelf gezocht had? Neen
Zegt her artikel in Het Laatste Nieuws dat de vrouw het zelf gezocht heeft? Neen
Keur ik ergens de daden van die allochtoon goed? Neen

Mosasaurus maakt dit ervan. Nog eens lekker veralgemenen en van hyocriete veronderstellingen uitgaan, de fieten verdraaien, dingen erbij sleuren die er objectief geen zak mee te maken hebben, typisch extreem rechts...

En zo maakt mr. Mososaurus zich idd onsterfelijk belachelijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 1 september 2005 om 14:41.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 14:45   #22
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Omdat rechts zijn , dom is?
je hoeft je eigen situatie niet te veralgemenen.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:01   #23
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Welke politieke strekking in Vlaanderen is meester in het veralgemenen, tevens gesteund door de media..
ben eens benieuwd welke fait divers er net voor de verkiezingen weer worden opgeblazen tot wereldnieuws om rechts in een slecht daglicht te stellen? Veralgemeningen worden dan niet gemeden.
Om terug op de topic te komen: het slachtoffer , de oude vrouw, gaat zij een schadevergoeding krijgen????? Die allochtoon, gaat die een straf krijgen? Waarschijnlijk niet, of een laffe straf zoals gemeenschapsdienst ofzo.... Dus, het is de vrouw haar eigen schuld, want ze moest maar niet zo uitdagend mlet haar tas rondlopen en die 'kansarme' zijn hoofd maar niet gek maken..

ook is het de schuld van Vlaamse meisjes dat ze constant door allochtonen worden lastiggevallen , bepotteld of zelfs verkracht, ze moeten zich maar niet op straat vetonen, DE HOEREN

etc..
etc...

etc...
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:09   #24
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Welke politieke strekking in Vlaanderen is meester in het veralgemenen, tevens gesteund door de media..
ben eens benieuwd welke fait divers er net voor de verkiezingen weer worden opgeblazen tot wereldnieuws om rechts in een slecht daglicht te stellen? Veralgemeningen worden dan niet gemeden.
Om terug op de topic te komen: het slachtoffer , de oude vrouw, gaat zij een schadevergoeding krijgen????? Die allochtoon, gaat die een straf krijgen? Waarschijnlijk niet, of een laffe straf zoals gemeenschapsdienst ofzo.... Dus, het is de vrouw haar eigen schuld, want ze moest maar niet zo uitdagend mlet haar tas rondlopen en die 'kansarme' zijn hoofd maar niet gek maken..

ook is het de schuld van Vlaamse meisjes dat ze constant door allochtonen worden lastiggevallen , bepotteld of zelfs verkracht, ze moeten zich maar niet op straat vetonen, DE HOEREN

etc..
etc...

etc...
*** Silence ***
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 18:41   #25
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus

ook is het de schuld van Vlaamse meisjes dat ze constant door allochtonen worden lastiggevallen , bepotteld of zelfs verkracht, ze moeten zich maar niet op straat vetonen, DE HOEREN
Wie stelt dat?

Mosasaurus even op je beurt wachten je krijg binnenkort de rest van het antwoord.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 01-09-2005 at 19:42
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus

ook is het de schuld van Vlaamse meisjes dat ze constant door allochtonen worden lastiggevallen , bepotteld of zelfs verkracht, ze moeten zich maar niet op straat vetonen, DE HOEREN
Wie stelt dat?

Mosasaurus even op je beurt wachten je krijg binnenkort de rest van het antwoord.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus

ook is het de schuld van Vlaamse meisjes dat ze constant door allochtonen worden lastiggevallen , bepotteld of zelfs verkracht, ze moeten zich maar niet op straat vetonen, DE HOEREN
Wie stelt dat?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 1 september 2005 om 18:42.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 22:19   #26
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard Sharia'h

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Zie het als een Jezziah. Was die oude vrouw moslim? Neen. Moet ze dus Jezziah betalen? Uiteraard! En vermits er toch over x aantal jaren Antwerpen toch voornamelijk Islamitisch is, kan de vrouw best al meteen beginnen oefenen. Doe de portemonee alvast maar open!
Gij zijt nog de plezantste hier op dit forum, een echte nachtmerrie voor moslims.Nu weet ik het zeker: ge doet het express
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 08:54   #27
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
[/color]

Van dergelijke veronderstellingen, uitspraken en provocaties word ik inderdaad een beetje misselijk.

Voor het overige, niet de moeite om op deze post te reageren:
1. De poststarter maakt zich met zijn ideeën gewoon belachelijk
2. Ik reageer enkel op een serieuze manier op mensen die op een volwassen manier de discussie willen aangaan, niet op kinderverhaaltjes en waanbeelden in het hoofd van één of andere verstokte en verblinde xenofoob.
Zijt ge zeker dat ge niet misselijk wordt van uwen eigen lijfgeur?

Het gaat hier niet om 'verhaaltjes' en 'waanbeelden' maar om de werkelijkheid.
Maar daar kunnen jullie hypocrietelingen blijkbaar niet goed tegen. Daar wordt ge misselijk van. Welnu, ik word misselijk van jullie dikkenekkenkarakter.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 09:40   #28
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zijt ge zeker dat ge niet misselijk wordt van uwen eigen lijfgeur?

Het gaat hier niet om 'verhaaltjes' en 'waanbeelden' maar om de werkelijkheid.
Maar daar kunnen jullie hypocrietelingen blijkbaar niet goed tegen. Daar wordt ge misselijk van. Welnu, ik word misselijk van jullie dikkenekkenkarakter.
Neen, in tgenstelling tot sommige andere mensen heb ik het concept "deo" al wel degelijk ontdekt...

Het gaat wel degelijk om waanbeelden. Niemand beschuldigt die vrouw ervan dat ze het zelf heeft gezocht, jullie maken dat ervan. Trouwens, die allochtoon zal wel degelijk vervolgd en veroordeeld worden, Napoleon.

Jullie mogen dat dikkenekkenkarakter noemen, ik noem het gezond verstand, helder denken, en positief ingesteld zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 02-09-2005 at 10:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zijt ge zeker dat ge niet misselijk wordt van uwen eigen lijfgeur?

Het gaat hier niet om 'verhaaltjes' en 'waanbeelden' maar om de werkelijkheid.
Maar daar kunnen jullie hypocrietelingen blijkbaar niet goed tegen. Daar wordt ge misselijk van. Welnu, ik word misselijk van jullie dikkenekkenkarakter.
Neen, in tgenstelling tot sommige andere mensen heb ik het concept "deo" al wel degelijk ontdekt...

Het gaat wel degelijk om waanbeelden. Niemand beschuldigt die vrouw ervan dat ze het zelf heeft gezocht, jullie maken dat ervan. Trouwens, die allochtoon zal wel degelijk vervolgd en veroordeeld worden, Napoleon.

Jullie mogen dat dikkenekkenkarakter noemen, ik noem het gezond verstand, helder denken, en positief ingesteld zijn.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zijt ge zeker dat ge niet misselijk wordt van uwen eigen lijfgeur?

Het gaat hier niet om 'verhaaltjes' en 'waanbeelden' maar om de werkelijkheid.
Maar daar kunnen jullie hypocrietelingen blijkbaar niet goed tegen. Daar wordt ge misselijk van. Welnu, ik word misselijk van jullie dikkenekkenkarakter.
Neen, in tgenstelling tot sommige andere mensen heb ik het concept "deo" al wel degelijk ontdekt...

Het gaat wel degelijk om waanbeelden. Niemand beschuldigt die vrouw ervan dat ze het zelf heeft gezocht, jullie maken dat ervan. Trouwens, die mallochtoon zal wel degelijk vervolgd en veroordeeld worden, Napoleon.

Jullie mogen dat dikkenekkenkarakter noemen, ik noem het gezond verstand, helder denken, en positief ingesteld zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 2 september 2005 om 09:41.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:25   #29
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Neen, in tgenstelling tot sommige andere mensen heb ik het concept "deo" al wel degelijk ontdekt...

Het gaat wel degelijk om waanbeelden. Niemand beschuldigt die vrouw ervan dat ze het zelf heeft gezocht, jullie maken dat ervan. Trouwens, die allochtoon zal wel degelijk vervolgd en veroordeeld worden, Napoleon.

Jullie mogen dat dikkenekkenkarakter noemen, ik noem het gezond verstand, helder denken, en positief ingesteld zijn.
Maar man toch, ik heb het allang niet meer over dat ene fait divers met die vrouw, ik spreek in het algemeen. En ik zeg: Marokkaans crapuul buiten. De goei mogen blijven....
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 12:19   #30
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Maar man toch, ik heb het allang niet meer over dat ene fait divers met die vrouw, ik spreek in het algemeen. En ik zeg: Marokkaans crapuul buiten. De goei mogen blijven....
Dit mag jou ideaal zijn, dan vergeet je wel dat de meesten de belgische nationaliteit hebben enhier geboren zijn. Volgens het internationaal recht mag je die niet zomaar buiten smijten voor een relatief klein vergrijp (relatief tov de door jou opgelegde straf) als een handtassendiefstal.

En dat criminelen, los van hun huidskleur trouwens, gestraft moeten worden, lijkt me duidelijk. Maar dan is de vraag, welke straf? smijt je ze in de gevangenis, waar ze in contact komen met andere criminelen, of geef je ze een aantal dagen, weken gemeenschapsdienst, of een geldstraf (die ze mss niet kunnen betalen)?
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:23   #31
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Dit mag jou ideaal zijn, dan vergeet je wel dat de meesten de belgische nationaliteit hebben enhier geboren zijn. Volgens het internationaal recht mag je die niet zomaar buiten smijten voor een relatief klein vergrijp (relatief tov de door jou opgelegde straf) als een handtassendiefstal.

En dat criminelen, los van hun huidskleur trouwens, gestraft moeten worden, lijkt me duidelijk. Maar dan is de vraag, welke straf? smijt je ze in de gevangenis, waar ze in contact komen met andere criminelen, of geef je ze een aantal dagen, weken gemeenschapsdienst, of een geldstraf (die ze mss niet kunnen betalen)?
Grote criminelen en recidivisten kan de nationaliteit ontnomen worden. Ook als ze hier geboren werden, zijn er mogelijkheden. Er zijn zelfs Marokkaanse instellingen (een soort kampen in de woestijn) die gereed zijn om die gasten op te vangen en op te voeden.

En dus volgens u heeft gevangenis geen zin, boetes ook niet, dus gewoon wat gemeenschapsdienst en hupsakee, opgelost. Laat al het crapuul maar los op de samenleving. Wat zijt gij voor ne zieke kop, vrindje...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:55   #32
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Grote criminelen en recidivisten kan de nationaliteit ontnomen worden. Ook als ze hier geboren werden, zijn er mogelijkheden. Er zijn zelfs Marokkaanse instellingen (een soort kampen in de woestijn) die gereed zijn om die gasten op te vangen en op te voeden.

En dus volgens u heeft gevangenis geen zin, boetes ook niet, dus gewoon wat gemeenschapsdienst en hupsakee, opgelost. Laat al het crapuul maar los op de samenleving. Wat zijt gij voor ne zieke kop, vrindje...


Zeg ik niet, maar de straf moet wel in overeenkomst zijn met de overtreding. In amerika steken ze u al in den bak voor het bezit van een paar gram hasj, en is de criminaliteit daar zoveel lager? Neen, de gevangenissen zitten stampvol, en raken alsmaar voller... Dat is de realiteit.

Er moet ergens een middenweg gevonden worden tussen straffen en burgerzin aanleren. Ik vind niet dat je een jongere voor één handtasdiefstal onmiddellijk een paar maand in den bak moet steken. Want veel zal hij daar ook niet bijleren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 02-09-2005 at 14:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Grote criminelen en recidivisten kan de nationaliteit ontnomen worden. Ook als ze hier geboren werden, zijn er mogelijkheden. Er zijn zelfs Marokkaanse instellingen (een soort kampen in de woestijn) die gereed zijn om die gasten op te vangen en op te voeden.

En dus volgens u heeft gevangenis geen zin, boetes ook niet, dus gewoon wat gemeenschapsdienst en hupsakee, opgelost. Laat al het crapuul maar los op de samenleving. Wat zijt gij voor ne zieke kop, vrindje...


Zeg ik niet, maar de straf moet wel in overeenkomst zijn met de overtreding. In amerika steken ze u al in den bak voor het bezit van een paar gram hasj, en is de criminaliteit daar zoveel lager? Neen, de gevangenissen zitten stampvol, en raken alsmaar voller... Dat is de realiteit.

Er moet ergens een middenweg gevonden worden tussen straffen en burgerzin aanleren. Ik vind niet dat je een jongere voor één handtasdiefstal onmiddellijk een paar maand in den bak moet steken. Want veel zal hij daar ook niet bijleren.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=napoleondegrote]Grote criminelen en recidivisten kan de nationaliteit ontnomen worden. Ook als ze hier geboren werden, zijn er mogelijkheden. Er zijn zelfs Marokkaanse instellingen (een soort kampen in de woestijn) die gereed zijn om die gasten op te vangen en op te voeden.

En dus volgens u heeft gevangenis geen zin, boetes ook niet, dus gewoon wat gemeenschapsdienst en hupsakee, opgelost. Laat al het crapuul maar los op de samenleving. Wat zijt gij voor ne zieke kop, vrindje...[/QUOTE]

Zeg ik niet, maar de straf moet wel in overeenkomst zijn met de overtreding. In amerika steken ze u al in den bak voor het bezit van een paar gram hasj, en is de criminaliteit daar zoveel lager? Neen, de gevangenissen zitten stampvol, en raken alsmaar voller... Dat is de realiteit.

Er moet ergens een middenweg gevonden worden tussen straffen en burgerzin aanleren. Ik vind niet dat je een jongere voor één handtasdiefstal onmiddellijk een paar maand in den bak moet steken. Want veel zal hij daar ook niet bijleren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 2 september 2005 om 13:56.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:59   #33
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Grote criminelen en recidivisten kan de nationaliteit ontnomen worden. Ook als ze hier geboren werden, zijn er mogelijkheden. Er zijn zelfs Marokkaanse instellingen (een soort kampen in de woestijn) die gereed zijn om die gasten op te vangen en op te voeden.

En dus volgens u heeft gevangenis geen zin, boetes ook niet, dus gewoon wat gemeenschapsdienst en hupsakee, opgelost. Laat al het crapuul maar los op de samenleving. Wat zijt gij voor ne zieke kop, vrindje...
1. Ik ben geen vriend van Extreem Rechtse fanatiekelingen
2. Ik vind jou gedachten ook ziekelijk, maar formuleer wat ik denk met doordachte argumenten en feiten. Ik verval niet graag in gebrul, geroep en getier, iets wat we al genoeg krijgen van FDW, FVH en consoorten.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:27   #34
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
[/color]

Zeg ik niet, maar de straf moet wel in overeenkomst zijn met de overtreding. In amerika steken ze u al in den bak voor het bezit van een paar gram hasj, en is de criminaliteit daar zoveel lager? Neen, de gevangenissen zitten stampvol, en raken alsmaar voller... Dat is de realiteit.

Er moet ergens een middenweg gevonden worden tussen straffen en burgerzin aanleren. Ik vind niet dat je een jongere voor één handtasdiefstal onmiddellijk een paar maand in den bak moet steken. Want veel zal hij daar ook niet bijleren.
Zo iemand gaat zelfs niet naar de gevangenis hier in België, en dat weet gij goed genoeg. Stop met lullen.
Wel die middenweg, dat zijn een soort heropvoedingskampen, maar ook dat komt er maar niet van.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:31   #35
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
1. Ik ben geen vriend van Extreem Rechtse fanatiekelingen
2. Ik vind jou gedachten ook ziekelijk, maar formuleer wat ik denk met doordachte argumenten en feiten. Ik verval niet graag in gebrul, geroep en getier, iets wat we al genoeg krijgen van FDW, FVH en consoorten.
Wie zijn dat, E.R.F.?
Ja, natuurlijk, jij bent de slimme, ik de domme, doordachte argumenten en wat weet ik al niet. Ik roep al eens gaarne, dat zegt trouwens niets over mijn intelligentie, net zomin als jouw gezapig gelul zou aantonen dat gij een intelligent iemand zijt. Ge staat goed met uw eigen, da's al. Veel doordachte argumenten heb ik hier van u nog niet gezien.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:35   #36
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zo iemand gaat zelfs niet naar de gevangenis hier in België, en dat weet gij goed genoeg. Stop met lullen.
Wel die middenweg, dat zijn een soort heropvoedingskampen, maar ook dat komt er maar niet van.
Je begrijpt het niet he. Ik zeg toch dat ik niet vind dat iemand voor een dergelijk eerste vergrijp onmiddellijk het gevang inmoet? Er zijn beter manieren om zo iemand te straffen.

Jij bent voor de keiharde aanpak, ik niet.....

Wat ga je doen als iemand uit je naaste omgeving zoiets uitsteekt? Ook roepen dat hij het gevang inmoet?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 02-09-2005 at 15:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zo iemand gaat zelfs niet naar de gevangenis hier in België, en dat weet gij goed genoeg. Stop met lullen.
Wel die middenweg, dat zijn een soort heropvoedingskampen, maar ook dat komt er maar niet van.
Je begrijpt het niet he. Ik zeg toch dat ik niet vind dat iemand voor een dergelijk eerste vergrijp onmiddellijk het gevang inmoet? Er zijn beter manieren om zo iemand te straffen.

Jij bent voor de keiharde aanpak, ik niet.....

Wat ga je doen als iemand uit je naaste omgeving zoiets uitsteekt? Ook roepen dat hij het gevang inmoet?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zo iemand gaat zelfs niet naar de gevangenis hier in België, en dat weet gij goed genoeg. Stop met lullen.
Wel die middenweg, dat zijn een soort heropvoedingskampen, maar ook dat komt er maar niet van.
Je begrijpt het niet he. Ik zeg toch dat ik niet vind dat iemand voor een dergelijk eerste begrijp onmiddellijk het gevang inmoet? Er zijn beter manieren om o iemand te straffen.

Jij bent voor de keiharde aanpak, ik niet.....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 2 september 2005 om 14:39.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:37   #37
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Wie zijn dat, E.R.F.?
Ja, natuurlijk, jij bent de slimme, ik de domme, doordachte argumenten en wat weet ik al niet. Ik roep al eens gaarne, dat zegt trouwens niets over mijn intelligentie, net zomin als jouw gezapig gelul zou aantonen dat gij een intelligent iemand zijt. Ge staat goed met uw eigen, da's al. Veel doordachte argumenten heb ik hier van u nog niet gezien.
Idem
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:54   #38
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Je begrijpt het niet he. Ik zeg toch dat ik niet vind dat iemand voor een dergelijk eerste vergrijp onmiddellijk het gevang inmoet? Er zijn beter manieren om zo iemand te straffen.

Jij bent voor de keiharde aanpak, ik niet.....

Wat ga je doen als iemand uit je naaste omgeving zoiets uitsteekt? Ook roepen dat hij het gevang inmoet?
Kijk eens wat ik schreef over 'heropvoedingskampen'... Of is dat voor jou ook al 'gevangenis'?
En ik maak geen uitzonderingen voor 'iemand uit mijn omgeving'...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:56   #39
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Idem
Dito. Pfffffffffffff.......................;;!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 15:08   #40
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Veel doordachte argumenten heb ik hier van u nog niet gezien.
Idem

Zo beter?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 02-09-2005 at 16:08
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Veel doordachte argumenten heb ik hier van u nog niet gezien.
Idem

Zo beter?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Wie zijn dat, E.R.F.?
Veel doordachte argumenten heb ik hier van u nog niet gezien.
Idem

Zo beter?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 2 september 2005 om 15:08.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be