Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2006, 22:07   #21
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
misschien eens beginnen met zelf iets inhoudelijks te posten?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 22:40   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
Er zijn zotten die al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren 'weg zijn' en die ook nog altijd geen inhoudelijk antwoord kregen op wat ze in hun Jezus Christus of Napoleonwaan te vertellen hadden.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 22:49   #23
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De manier waarop het VB wordt aangepakt is ronduit fascistisch. Dat je de ideeën van het VB niet verdraagt, geen probleem. Maar maar met de manier waarop nep-democraatjes als jij die ideeën in de kiem willen smoren,
brengen jullie dat fascisme dat jullie in het VB zien zelf in de praktijk. Het maakt niet uit hoe hard jij jezelf als verdraagzaam probeert af te schilderen.
Prachtig verwoord. De splinter in het oog van een ander ziet men direct, maar de balk in eigen oog niet.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 22:53   #24
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
Oké ... voor u sterft aan een hersenvliesbloeding van opwinding, want dat willen we niet op ons geweten hebben.

Is het niet beter en goedkoper om de Westelijke Sahara naar België te halen? Antwerpen lijkt me geschikt als Blokkia. Je mag mijn stad in 1 grote zandbak veranderen en alle auto's buitenschoppen. Men mag er zich enkel nog op dromedarissen verplaatsen. Dan ben ik van die smerige, vuile auto's verlost en verhuist een groot deel Merceses, BMW en andere auto bezitters vanzelf uit mijn buurt. Dan maken luidruchtige claxons me niet meer wakker in het midden van de nacht en geef toe ... we krijgen de laatste dagen het klimaat van een woestijn er nog eens cadeau bij.

Gesnopen?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 22:54   #25
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Toch 200.000 voor ze het gat van de CD&V likte.

Dat zijn er nog altijd 187.000 meer dan de bub.
je zou denken dat het er 10 maal meer zijn als je die arrogantie van boergeois en de nva'ers op dit forum bekijkt
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 23:54   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dit doet mij aan iets denken: een tijdje geleden las ik dat de Franse regering onderhandelingen doet met Magreb-landen en Lybië,om in die landen opvangkampen te bouwen, waar men door Europa uitgewezen illegalen van Afrikaanse afkomst zou kunnen opvangen, alvorens ze verder naar hun eigen land door te sturen.Het is zo, dat de illegalen die in Europa in zo een kamp zitten, gewoonlijk weigeren te zeggen uit welk land ze komen, dus kan men hen niet wegsturen.Men rekent er op dat mensen die in N-Afrikaanse kampen gehuisvest worden, wél hun land van afkomst willen bekennen...In elk geval zitten ze daar al een eind in de goede richting...
Waar heb je dat gelezen?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 10:00   #27
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
Hebt gij zelf wel enige inhoud?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 10:23   #28
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

ericferemans schreef :

Citaat:
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
Er zijn vele mogelijke antwoorden op een tekst die eigenlijk zo idioot is dat hij géén antwoord nodig heeft buiten : "shit usualy stinks"!

Maar om deze forumgek, te vertellen : shit is gevaarlijk ... hij kan blijven plakken én je kan erop uitglijden ... ga ik hem hier de mening geven van, indien mogelijk, nog een grotere "zot" :
Herr AbouJajjah over diversiteit !

Er is alleen maar plaats voor Arabische staten, voor de criminelen van Israël is er alleen de vuilnisbak van de geschiedenis !

Vervang Israël door Borgerhout en we weten hoe laat het is !

NAschrift.
Bron en originele tekst : terug te vinden het Laatste Nieuws, blz. 2, met commentaar van Luc Vanderkelen.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 10:36   #29
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik ben een halve dag weg en: GEEN ENKEL INHOUDELIJK ANTWOORD.
Dank u !
Straf he? Dat we dat nog mochten meemaken: iedereen blijft on-topic.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 15:44   #30
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Straf he? Dat we dat nog mochten meemaken: iedereen blijft on-topic.
vind je?
Citaat:
Vlaanderen, met zijn gelovigen en ongelovigen, met zijn gastvrijheid en zijn talenkennis, met zijn mensen die Bourgondiërs zijn maar waar elke internationale keuken meer en beter aanwezig is dan in New York, dit Vlaanderen is een landje dat staat voor VERSCHEIDENHEID.
Van godsdiensten (vergeet onze Geuzen niet en de "vrijzinnige kerk", de Loge!), van partijen (alle kleuren van de regenboog!).

Het is niet omdat er nu weer een stukje Vlaanderen bij komt (4 procent en niet echt nieuw: we hebben al een enorme invloed van de Moren ondergaan in de Middeleeuwen) dat we moeten gaan on-Vlaams worden.

Voor de on-Vlamingen, die niet van VERSCHEIDENHEID houden, en die zelf niet verdraagzaam zijn maar eerder intollerant is er dan een probleem: naar waar moeten ze uitwijken ?
Het Vlaanderen waar zij van dromen heeft immers nooit bestaan!
Het zijn Joden zonder Israël!
Dat Blokkers on-Vlamingen zijn, omdat ze ingaan tegen de historiek van de Vlaamse volksaard, is daar IEMAND inhoudelijk op ingegaan?

Het is nochthans een gefundeerde en grondige, vernietigende analyse van wat het BLok waard is, historisch gezien.
Naast het feit dat ze stoemeling in hun brochures toegeven dat migratie nodig en wenselijk is zijn ze wat ze zijn: renegaten.
En dus vervallen jullie in de meest domme persoonlijke dingen (die niet persoonlijk kunnen worden opgevat vermits ze totaal kant noch wal raken).
Verwijzen naar Aboe Jachjach is al helemaal stupied: is het omdat er andere gekken zijn dat het VB niet zot is?
Antwoorden over kiekes zijn niet relevant in deze context. Dit heeft met SPirit niets te maken. Ik zie dat jullie absoluut niet op de hoogte zijn van het verval van Spirit noch van mijn houding daar tegenover, nochtans heb ik een website...
Als ik vraag om inhoudelijk te antwoorden krijg ik het antwoord of ik dat zelf wel kan.
De struisvogelpolitiek en het luid fluiten in het duister bewijst dat niemand mijn argumenten kan verwerpen. Het moet wreed zeer gedaan hebben om aan het twijfelen te wordn gebracht.
Ik ben blij dat mijn tekst aanzet tot paniek én tot nadenken.
De reacties zijn inderdaad ondermaats. Maar wat KAN je op die argumenten als barbaar antwoorden?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2006 om 15:49.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 15:49   #31
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
vind je?

Dat Blokkers on-Vlamingen zijn, omdat ze ingaan tegen de historiek van de Vlaamse volksaard, is daar IEMAND inhoudelijk op ingegaan?
Is het mijn gedacht, of pleit je voor deportatie van anders gezinden? Is zoiets niet eerder fascistisch? Zelfs racistisch?

Als ik zo eens deze thread bekijk.... ge zou voor nie minder schrik krijgen van de linkse.

Citaat:
Het is nochthans een gefundeerde en grondige, vernietigende analyse van wat het BLok waard is, historisch gezien.
Dus, omdat we ons in't verleden door Jan & alleman onder de voeten lieten lopen moeten we dat nu weer doen?

Citaat:
Naast het feit dat ze stoemeling in hun brochures toegeven dat migratie nodig en wenselijk is zijn ze wat ze zijn: renegaten.
En dus vervallen jullie in de meest domme persoonlijke dingen (die niet persoonlijk kunnen worden opgevat vermits ze totaal kant noch wal raken).
Verwijzen naar Aboe Jachjach is al helemaal stupied: is het omdat er andere gekken zijn dat het VB niet zot is?
Me dunkt moet u dringend in een spiegel zien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 15:54   #32
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard Pc

Na de vlaamse onafhankelijkheid kunnen de belgicisten,de politiek correcten en hun vreemde vriendjes best uitwijken naar een nieuw belgie.Misschien kunnen ze een stuk grond in Congo vragen aan Kabila.Salut en de kost.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 15:57   #33
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Is het mijn gedacht, of pleit je voor deportatie van anders gezinden? Is zoiets niet eerder fascistisch? Zelfs racistisch?

Als ik zo eens deze thread bekijk.... ge zou voor nie minder schrik krijgen van de linkse.



Dus, omdat we ons in't verleden door Jan & alleman onder de voeten lieten lopen moeten we dat nu weer doen?



Me dunkt moet u dringend in een spiegel zien.
Weerom het negeren van de inhoud van die tekst.
Hij stijgt met de minuut in waarde!
Vlaanderen is door zijn contact, vrijwillig én onvrijwillig rijker geworden.
Het is hierdoor Vlaanderen geworden. De openheid, verdraagzaamheid en het gezond verstand dat we in het verleden gebruikten om niet alleen te overleven maar om op te bloeien wordt nu in vraag gesteld door een bende kloefkappers.
Deze noemen zich "Vlamingen bij uitstek" en zijn FIER op hun fundamenteel on-Vlaamse houding: onverdraagzaamheid.
Naar mijn weten wordt Vlaanderen helemaal niet onder de voet gelopen: het gaat om een kleine minderheid van mensen die ons nieuw bloed en nieuwe culturen bijbrengen. Dit noem ik een infuus, geen kogel door de borst.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:00   #34
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Gij zijt een verrader aan uw eigen volk *knip*
Dit zijn dus de enige argumenten van Rechts?
Nadat ik haarfijn heb uitgelegd waarom het VB een renegaten partij is, een on-Vlaamse partij wordt zonder meer het tegenovergestelde over mijn persoon gesteld. Daar ging de topic niet over!
Daarenboven zijn zo'n uitlatingen van woede getuige van totale machteloosheid om ook maar enigszins inhoudelijk te antwoorden.
Door je reactie heb ik niet alleen gelijk: je geeft me onrechtsstreeks gelijk!
Dank u!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2006 om 16:02.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:02   #35
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Deze noemen zich "Vlamingen bij uitstek" en zijn FIER op hun fundamenteel on-Vlaamse houding: onverdraagzaamheid.
Heel uw "analyse" steunt op de hypothese dat "deze Vlamingen bij uitstek" onverdraagzaam zouden zijn.

Dat blijft aan te tonen.

Vanzelfsprekend kan niet geargumenteerd worden tegen een analyse die vertrekt van een onbewezen hypothese.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:04   #36
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Heel uw "analyse" steunt op de hypothese dat "deze Vlamingen bij uitstek" onverdraagzaam zouden zijn.

Dat blijft aan te tonen.

Vanzelfsprekend kan niet geargumenteerd worden tegen een analyse die vertrekt van een onbewezen hypothese.
Het toppunt: je keert mijn redenering om: die gaat er om dat Vlamingen historisch gezien het meest tollerante volk ter wereld zijn...
En dat het VB hier een einde aan wil maken.
Ga je nu beweren dat het VB de bij uitstek verdraagzamen zijn????
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:05   #37
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard onvlaams

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dit zijn dus de enige argumenten van Rechts?
Nadat ik haarfijn heb uitgelegd waarom het VB een renegaten partij is, een on-Vlaamse partij wordt zonder meer het tegenovergestelde over mijn persoon gesteld. Daar ging de topic niet over!
Daarenboven zijn zo'n uitlatingen van woede getuige van totale machteloosheid om ook maar enigszins inhoudelijk te antwoorden.
Door je reactie heb ik niet alleen gelijk: je geeft me onrechtsstreeks gelijk!
Dank u!
Door uw geleuter bewijst ge een verrader te zijn aan uw eigen volk en met dergelijke personen wordt niet gepraat.Dat is zinloos.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:06   #38
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het toppunt: je keert mijn redenering om: die gaat er om dat Vlamingen historisch gezien het meest tollerante volk ter wereld zijn...
En dat het VB hier een einde aan wil maken.
Ga je nu beweren dat het VB de bij uitstek verdraagzamen zijn????
Ik keer helemaal niets om. Ik zeg dat de hypothese van waaruit je vertrekt (rudimentair samengevat: het VB is onverdraagzaam) onbewezen is.

Die vertrekhypothese zal je eerst moeten aantonen, vooraleer je een discussie kan krijgen over de analyse die je erop gebouwd hebt.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:06   #39
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Met uw soort argumenteert men niet.*knip*
Indien men voor het Blok staat gaat rechts geweld gebruiken.
Gelukkig zijn de grote meerderheden dit soort van gedreig, gestapo, en kampen beu.
Onze maatschappij, ook internationaal, aanvaardt dit soort boemannen niet meer. Ze worden nu tijdig voor het blok geplaatst.
Indien je mijn argumenten niet juist vindt: antwoord dan.
Wij leven in een democratische maatschappij waar bullebakken als jij niet langer in getolereerd worden. Je kan dus beter zelf oprotten.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2006 om 16:07.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 16:08   #40
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik keer helemaal niets om. Ik zeg dat de hypothese van waaruit je vertrekt (rudimentair samengevat: het VB is onverdraagzaam) onbewezen is.

Die vertrekhypothese zal je eerst moeten aantonen, vooraleer je een discussie kan krijgen over de analyse die je erop gebouwd hebt.
ah: het Vlaams blok pleit voor de interculturaliteit? Nieuws hoor!
Of doen ze het tegenovergestelde?
Weet je eigenlijk dat dit grappig is???
Een simpel argument: naast de inhoudelijke aspecten van het VB, die op hun site en in hun geschriften duidelijk zijn geformuleerd is er natuurlijk de veroordeling wegens racisme en xenofobie.
Is dit nog niet genoeg misschien?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2006 om 16:10.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be