Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2022, 00:10   #21
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gezondheidszorg is niet hetzelfde als sociale zekerheid.

Gezondheidszorg (dus wie beslist over zaken aangaande gezondheid) zou best volledig ofwel regionaal of federaal zijn.
Heeft niets te maken met interpersoonlijke solidariteit.
Zorgcentra zijn nu ook al volledig Vlaamse bevoegdheid.
De gezondheidszorgen maken een deel uit van de sociale zekerheid. Het betreft ongeveer 1/3 van het totale budget ervan. Eerder al werden de kinderbijslagen (6 procent van het budget) ervan gesplitst. Is er nog niet genoeg gesplitst?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 17:23   #22
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.987
Standaard

Ik ben voor de splitsing van de gezondheidszorg, een gezondheidszorg voor open VLD'ers en een voor de rest.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:34   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ik heb letterlijk in mijn eerste post vermeld wat er in het regeerakkoord staat, op vraag van CD&V.
Ok, sorry,
tweede deel van mijn post herhalen:
hebben de tsjeven zichzelf bij den bok gezet?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:39   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat schoonste tante nonneke van Vlaanderen valt inderdaad lelijk tegen. Het is natuurlijk niet de enigste die rechten gestudeerd heeft die politiek zwaar tegen valt. In Vlaanderen loopt er ook zo'n individu rond. Of is dat typisch vrouwelijk ?

Maar Sammy Mahdi vind ik persoonlijk een van de sterkste Vlaamse politici van de afgelopen 20 jaar. De echte ontdekking van Vivaldi.
Maar ja, als een schertsfiguur als Francken u is voorgegaan is het verwachtingspatroon al naar beneden bijgesteld natuurlijk.

En oh ja...on topic ?
Neen de gezondheidszorg mag niet gesplitst worden. Het princiepe van solidariteit moet overeind blijven. Waar gaan we anders eindigen ? Ik wil niet betalen voor fybromialgie neuters, ik wil niet betalen voor de zieke limburgers...ik wil niet betalen voor....
Komaan, dergelijke solidariteit is de basis van elk menselijk sociaal systeem overal ter wereld.
Zelfs Wallonië op zich is groot genoeg om hun interne solidariteit te verzekeren.
Straffer: ze kunnen het dan zo organiseren dat het aan hun eigen noden en visies beantwoordt.
Nu is het zoals de rest in Belziek: een mixte soep met een eenheidsworst zonder smaak erin gesmeten. Te zout voor de ene, te zoutloos voor de andere.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:41   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Mijn Frans is van keskeschiet , dus graag in't Nederlands , aub !!
Het mankeert u aan respect voor onze culturele voorgangers.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:43   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gezondheidszorg is niet hetzelfde als sociale zekerheid.

Gezondheidszorg (dus wie beslist over zaken aangaande gezondheid) zou best volledig ofwel regionaal of federaal zijn.
Heeft niets te maken met interpersoonlijke solidariteit.
Zorgcentra zijn nu ook al volledig Vlaamse bevoegdheid.
Niet naïef zijn: het heeft ALLES te maken met die term, die een verbloeming is van Vlaams GELD dat naar het zuiden vloeit.

Iemand met een strikje heeft dat ooit geformuleerd: niemand mag armer worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 februari 2022 om 19:44.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:44   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ok, sorry,
tweede deel van mijn post herhalen:
hebben de tsjeven zichzelf bij den bok gezet?
Eigenlijk wel. Ze hebben een 'lege doos' weten te onderhandelen in het regeerakkoord, en zitten er nu mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:57   #28
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk wel. Ze hebben een 'lege doos' weten te onderhandelen in het regeerakkoord, en zitten er nu mee.
Dat pestpartijtje van den dweil ook hé...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 20:21   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De gezondheidszorgen maken een deel uit van de sociale zekerheid. Het betreft ongeveer 1/3 van het totale budget ervan. Eerder al werden de kinderbijslagen (6 procent van het budget) ervan gesplitst. Is er nog niet genoeg gesplitst?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet naïef zijn: het heeft ALLES te maken met die term, die een verbloeming is van Vlaams GELD dat naar het zuiden vloeit.

Iemand met een strikje heeft dat ooit geformuleerd: niemand mag armer worden.
De financiering is een aparte zaak. Het gaat hier over het beleid. En daar hebben we het ivm de Coronacrisis al over gehad. Nu is alles verspreid, rusthuizen gewestelijk, hospitalen federaal,..

Het is beter om het beleid volledig bij ofwel de gewesten ofwel de Federale te leggen.
Ik ben voorstander om dat te herfederaliseren, maar alles is beter dan wat het nu is.

Trouwens:

https://www.redactie24.be/politiek/a...tgelegd-134197

Absurd, wanneer je lessen trekt uit de coronacrisis en wanneer je weet dat zeven op de tien Belgen voor een herfederalisering van de zorg zijn", reageert de PVDA.

__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 februari 2022 om 20:22.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2022, 15:51   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk wel. Ze hebben een 'lege doos' weten te onderhandelen in het regeerakkoord, en zitten er nu mee.
En welke stand van de tsjevenpartij blijft nu op hun honger zitten?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2022, 15:53   #31
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De financiering is een aparte zaak. Het gaat hier over het beleid. En daar hebben we het ivm de Coronacrisis al over gehad. Nu is alles verspreid, rusthuizen gewestelijk, hospitalen federaal,..

Het is beter om het beleid volledig bij ofwel de gewesten ofwel de Federale te leggen.
Ik ben voorstander om dat te herfederaliseren, maar alles is beter dan wat het nu is.

Trouwens:

https://www.redactie24.be/politiek/a...tgelegd-134197

Absurd, wanneer je lessen trekt uit de coronacrisis en wanneer je weet dat zeven op de tien Belgen voor een herfederalisering van de zorg zijn", reageert de PVDA.

Daar ben ik het met u eens. In tegenstelling tot u ben ik voorstander van (veel) meer bevoegdheden voor de regio's, maar verspreide bevoegdheden is echt een enorm probleem.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2022, 15:56   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De financiering is een aparte zaak. Het gaat hier over het beleid. En daar hebben we het ivm de Coronacrisis al over gehad. Nu is alles verspreid, rusthuizen gewestelijk, hospitalen federaal,..

Het is beter om het beleid volledig bij ofwel de gewesten ofwel de Federale te leggen.
Ik ben voorstander om dat te herfederaliseren, maar alles is beter dan wat het nu is.

Trouwens:

https://www.redactie24.be/politiek/a...tgelegd-134197

Absurd, wanneer je lessen trekt uit de coronacrisis en wanneer je weet dat zeven op de tien Belgen voor een herfederalisering van de zorg zijn", reageert de PVDA.

7 op de 10 mensen herinneren zich van geen kanten dat destijds reeds het spel zo vierkant bolde, dat men begon het te reorganiseren;

de PVDA kickt op de Waalse visie op de ganse gezondheidszorg, want dan kunnen ze communistisch gerunde ziekenhuizen opzetten; dan wordt je huisarts een ambtenaar; dan kunnen ze hun grote droom waarmaken: alle niet communisten laten behandelen met "Russische psychiaterpraktijken".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 02:07   #33
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het mankeert u aan respect voor onze culturele voorgangers.
Nee hoor , maar mijn Frans is altijd al zero geweest ,
zowel op school , als dagelijkse leven , TV & andere media !!

Maar verder , ik ben niet echt met politiek of/en zorg bezig !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 12:21   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En welke stand van de tsjevenpartij blijft nu op hun honger zitten?
De stand "ziekenhuizen en mutualiteit".
Nog een serieus tsjevennest hoor !

Als ze als partij die stand gaan dreigen kwijt te spelen, zoals ze de arbeidersvleugel al goeddeels kwijt zijn ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 14:35   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Blijkens dit interview met de minister van Binnenlandse Zaken, A. Verlinden (CD&V) in Le Soir dd. 12 februari 2022 moeten de Gezondheidszorgen gesplitst worden. En wel nog deze legislatuur.
Had je écht geen langere Franstalige tekst kunnen vinden om je punt te maken, Bruno?
Deze laatste twee regels uit het Nederlandstalige regeerakkoord volstaan nochtans om unitaristen gerust te stellen:
Citaat:
De bedoeling is een zorg zo dicht mogelijk bij de patiënt (gefedereerde entiteiten) zonder dat aan de solidaire financiering geraakt wordt.
Een 2/3de meerderheid is nergens meer voor nodig, Bruno. DIT zal op termijn niet alleen de splitsing van de gezondheidszorg tot gevolg hebben:

Citaat:
Nationale Bank: “Stijging schuldenlast Brussel en Wallonië is zorgwekkend”

gepubliceerd op woensdag 16 februari 2022

Net als op de arbeidsmarkt ontwikkelt de Belgische economie zich op het vlak van staatsschuld met twee – of drie – snelheden, met toenemende divergentie tussen het sterke Vlaanderen en de zwakkere regio’s Brussel en Wallonië.

Dat blijkt uit een analyse in het jaarverslag van de Nationale Bank (NBB), op basis van een specifieke indicator.

Haar economen gebruikten niet de klassieke schuldgraad, de overheidsschuld tegenover het bruto binnenlands product (bbp), maar wel de verhouding tussen de brutoschuld en de beschikbare jaarlijkse ontvangsten, na aftrek van eventuele overdrachten aan andere deelsectoren van de overheid. Die minder gebruikelijke graadmeter geeft een beter idee van de schuldenlast en de intrinsieke financiële draagkracht van elke deelstaat.

Wat in de grafieken meteen opvalt, is het hoge peil én de scherpe stijging voor het Waals en het Brussels Gewest. “De dynamiek van het Waals Gewest is zorgwekkend”, schrijft de Nationale Bank. “De schuld van dat gewest liep in 2020 op tot 2,5 maal zijn ontvangsten op jaarbasis.”

“De Waalse overheidsfinanciën vertoonden reeds vóór de gezondheidscrisis een aanzienlijk tekort, maar de weerslag van deze crisis op de ontvangsten en de uitgaven, de budgettaire gevolgen van de overstromingen en een bijzonder ambitieus herstelplan zullen de schuld van Wallonië de komende jaren sterk doen toenemen”, verwacht de NBB.

Brussel kreunt onder schulden

“De begrotingssituatie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is al even verontrustend”, gaat de Nationale Bank verder. De laatste jaren is het financierings?*saldo er aanhoudend verslechterd en dat gewest is nu het deelgebied met de hoogste schuldgraad: 280 procent van zijn ontvangsten.

Ter vergelijking: in Vlaanderen komen de schulden iets boven 50 procent van de ontvangsten uit. De Nationale Bank is daarom niet meteen bezorgd om de Vlaamse schuldgraad, “op voorwaarde dat Vlaanderen de in 2020 begonnen stijging stopt.”
https://businessam.be/nationale-bank...s-zorgwekkend/
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 februari 2022 om 14:39.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 14:44   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk wel. Ze hebben een 'lege doos' weten te onderhandelen in het regeerakkoord, en zitten er nu mee.
Gelukkig is er ook de volle doos die Crootje en Cootje voor zichzelf "onderhandelden".....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 18:03   #37
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Had je écht geen langere Franstalige tekst kunnen vinden om je punt te maken, Bruno?
Deze laatste twee regels uit het Nederlandstalige regeerakkoord volstaan nochtans om unitaristen gerust te stellen:


Een 2/3de meerderheid is nergens meer voor nodig, Bruno. DIT zal op termijn niet alleen de splitsing van de gezondheidszorg tot gevolg hebben:



https://businessam.be/nationale-bank...s-zorgwekkend/
Hoe bedoel je: een 2/3 meerderheid is nergens meer voor nodig?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 20:54   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Hoe bedoel je: een 2/3 meerderheid is nergens meer voor nodig?
Je gelooft toch zélf niet dat de decennialang geplukte Vlamingen de portemonnee nog verder zullen opentrekken om de toenemende schuldgraad van Wallonië, Brussel én de federale regering onder controle te krijgen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 21:05   #39
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je gelooft toch zélf niet dat de decennialang geplukte Vlamingen de portemonnee nog verder zullen opentrekken om de toenemende schuldgraad van Wallonië, Brussel én de federale regering onder controle te krijgen?
Maar ben je nu voor of tegen het voorstel van Verlinden? Als de regeringspartijen dat steunen dan volstaan de stemmen van VB en NVA.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be