Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2014, 10:29   #21
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als het van de Vlaming afhangt wordt Maggie De Block onze eerste vrouwelijke premier.
Kan dat nog wel ? Na een homo een varkentje als premier. Wij maken ons toch echt belachelijk in het buitenland. Alsof het "voorkomen" en de "aard" van een premier geen rol spelen in het aanzien.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:29   #22
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Allemaal goed en wel schoofzak, maar vooraleer ge een opmerking over dat Block maakt had ge eens goed moeten horen naar Di Rupo zijn Nederlands. Een grote schande voor Belgie. Hij is bovendien nog te koppig om het te willen verbeteren. Ik vind dat Block het alle omstandigheden in acht genomen nog goed doet, en in elk geval beter die andere met haar multikuul naam.
Elio Di Rupo is half doof aan één hoor. Hij is amper verstaanbaar in het Frans, spreekt weinig Italiaans, zijn geschreven Engels is beter dan zijn gesproken en hij heeft weinig taalgevoel met Germaanse talen. Het is niet dat Elio Di Rupo van slechte wil is wat Nederlands betreft. Hij volgt Nederlandse lessen met de naarst, vlijt en jarenlang geduld. Hij is hier een voorbeeld voor wannabe Vlamingen die decennialang geen enkele inburgeringscursus overslaan.

Er zijn betere tweetalige kandidaten in ons land om premier te worden dan Elio Di Rupo. Zelfs Stephen Hawkin legt een betere intonatie in zijn Nederlands.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 januari 2014 om 10:30.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:30   #23
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Kan dat nog wel ? Na een homo een varkentje als premier. Wij maken ons toch echt belachelijk in het buitenland. Alsof het "voorkomen" en de "aard" van een premier geen rol spelen in het aanzien.
Maggie De Block is geen lesbo.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:32   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik ken zeer weinig Vlamingen wiens Frans slechter is dan het Nederlands van Laruelle.
Dat is jouw perceptie. Ik geloof ook gerust dat jij het Frans van de Vlamingen die jij kent beter begrijpt dat het Frans van Sabine Laruelle.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:32   #25
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ze maakt wel deel uit van de regering. Maar goed, is het Frans van de NL-talige ministers werkelijk zoveel beter dan vice versa?
Zij maakt geen deel uit van de regering, zij valt onder de verantwoordelijkheid van de minister van binnenlandse zaken,
Citaat:
De Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken is een federale overheidsdienst van België. Deze FOD is onder meer verantwoordelijk voor de inschrijving en identificatie van natuurlijke personen, het vreemdelingenbeleid, de openbare orde, veiligheid en preventie, crisisbeheer.

De FOD Binnenlandse Zaken telt ongeveer 5200 medewerkers. Monique De Knop is de Voorzitter van het Directiecomité.
De FOD bestaat uit de volgende diensten:

Interne Audit en Inspectie
Stafdienst Personeel en Organisatie
Stafdienst Begroting en Beheerscontrole
Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie
Algemene Directie Crisiscentrum (ADCC)
Algemene Directie Instellingen en Bevolking
Rijksregister
Organisatie van verkiezingen
Algemene Directie Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ)
Algemene Directie Civiele Veiligheid
Civiele Bescherming
Algemene Directie Veiligheid en Preventie
Commissariaat-generaal voor de Vluchtelingen en de Staatlozen (CGVS)
Raad voor Vreemdelingenbetwistingen

Federale Diensten van de Gouverneurs

http://nl.wikipedia.org/wiki/Federal...enlandse_Zaken


Een Staatssecretaris heeft enkele de bevoegdheid wetten die door ministers zijn ondertekend uit te voeren. Een Staatssecretaris kan zelf geen enkele wet ondertekenen of invoeren.
Een Staatssecretaris heeft zelfs niets te zeggen over het beleid dat gevoerd word op zijn/haar departement, maar moet enkel doen wat de bevoegde minister bepaald.

Maggie De Block maakt als Staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Maatschappelijke Integratie en Armoedebestrijding dus deel uit van het ministerie van binnenlandse zaken en niet van de regering.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:33   #26
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dergelijke uitspraak vertelt het meeste over jouw ervaring met de Franse taal.
Ja ? Ik denk dat ik eerder begin te twijfelen aan de kennis van jouw nederlands als je dat nog als goed nederlands durft te betempelen wat Di Rupo daar zoal uitkraamt. Jouw nickname bevestigd hierbij trouwens mijn vermoeden.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 10:45   #27
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Maggie De Block is geen lesbo.
Het is wel Di Rupo die een andere aard heeft en Block die toch wat teveel postuur heeft om voor premier te dienen. Keer of draai het zoals je wilt, het is toch de bedoeling dat mensen niet eerst direct naar haar abnormale omvang zien en pas daarna naar haar uitspraak. Het oog wil ook wat. En dat is nu eenmaal menselijk. Zo min mogelijk opvallen zodat de boodschap ten volle overkomt. Het nichterig gedoe van Di Rupo zal ook al wel opgevallen zijn in het buitenland denk ik. Spijtig.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:28   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
En dan wordt hier altijd gezaagd over het Nederlands van Franstalige regeringsleden, van de Koning etc. etc. Di Rupo's Nederlands is schabouwelijk, maar het Frans van MDB nog erger.
Kijk naar het onderwerp van de draad.
Het was niet mijn bedoeling om slechte talenkennis aan de kaak te stellen.

Wel om met grote leute vast te stellen dat de volgende gesprekken omtrent formatie gaan doorgaan in een gebrekkige sfeer.
Als aan beide zijden iemand eens iets wat duidelijk wilt uitleggen aan een andere, omdat de nuance niet blijkt door te dringen, dan kan dat niet langer gebeuren in de Universe b. Regerings- en Formatie-Taal.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:30   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
toch even melden dat u de taak van koning, premier niet mag vergelijken met die van Maggie die bijgod zelfs nog geen minister is.
Maggie is veel meer dan 'bijgod zelfs nog geen minister'.
Als goudhaantje van de vLD is ze vice-premier in wording.
(spijtig genoeg voor de partij die ikzelf aanhang natuurlijk).

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:33   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Allemaal goed en wel schoofzak, maar vooraleer ge een opmerking over dat Block maakt had ge eens goed moeten horen naar Di Rupo zijn Nederlands. Een grote schande voor Belgie. Hij is bovendien nog te koppig om het te willen verbeteren. Ik vind dat Block het alle omstandigheden in acht genomen nog goed doet, en in elk geval beter die andere met haar multikuul naam.
De Schoof moet niks.

En in andere draden heb ik met veel genoegdoening de abominabele kennis van het Nederlands van Di Rupo meermaals aangeklaagd.

En gij ? Gij moet (ja moeten) bij het onderwerp van de draad blijven.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:35   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Link ? Ik geloof er niets van.
Ik ga die link niet opzoeken, maar in het VTM-nieuws (eergisteren?) heb ik persoonlijk de beelden gezien. Ze zei het wel zeer letterlijk.
Ze zal in de leer moeten gaan bij haar voorzitster, om een dikke sorry te zeggen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:42   #32
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht
Of ze nu goed of slecht frans kent laat ik even in het midden, feit is dat ze de uitspraak waarvan ze wordt beschuldigd wel degelijk heeft uitgesproken, niet in de gazet maar wel in een repliek tegenover het VTM nieuws. Die hoefden maar even in de archieven te duiken.

Daar gaat de geloofwaardigheid van de Block.
Ze liegt dus zonder gêne. En dan probeert ze zich nog te redden door te stellen dat De Wereldmorgen geen "objectieve" bron is.

Waarmee ze dus duidelijk aangeeft: elke bron die niet in handen is van de staat of in de handen van bevriende zakenlui en die door haar dus niet kan gemanipuleerd worden en die dus wel eens de waarheid zou kunnen zeggen, is niet "objectief".

Onder de kiesdrempel met dat gespuis!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 januari 2014 om 12:42.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:46   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zij maakt geen deel uit van de regering, zij valt onder de verantwoordelijkheid van de minister van binnenlandse zaken,


http://nl.wikipedia.org/wiki/Federal...enlandse_Zaken


Een Staatssecretaris heeft enkele de bevoegdheid wetten die door ministers zijn ondertekend uit te voeren. Een Staatssecretaris kan zelf geen enkele wet ondertekenen of invoeren.
Een Staatssecretaris heeft zelfs niets te zeggen over het beleid dat gevoerd word op zijn/haar departement, maar moet enkel doen wat de bevoegde minister bepaald.

Maggie De Block maakt als Staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Maatschappelijke Integratie en Armoedebestrijding dus deel uit van het ministerie van binnenlandse zaken en niet van de regering.
Toen Chirac staatssecretaris werd, wist Pompidou het hem wel te zeggen: "ne vous prenez jamais pour un ministre!"
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:21   #34
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ja ? Ik denk dat ik eerder begin te twijfelen aan de kennis van jouw Nederlands als je dat nog als goed Nederlands durft te bestempelen wat Di Rupo daar zoal uitkraamt. Jouw nickname bevestigd hierbij trouwens mijn vermoeden.
Ik heb nergens het Nederlands van Elio Di Rupo als "goed Nederlands" bestempeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Jouw nickname bevestigd hierbij trouwens mijn vermoeden.
Ik vermoed dat het eerder omgekeerd is.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:29   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het is wel Di Rupo die een andere aard heeft en Block die toch wat teveel postuur heeft om voor premier te dienen. Keer of draai het zoals je wilt, het is toch de bedoeling dat mensen niet eerst direct naar haar abnormale omvang zien en pas daarna naar haar uitspraak. Het oog wil ook wat. En dat is nu eenmaal menselijk. Zo min mogelijk opvallen zodat de boodschap ten volle overkomt. Het nichterig gedoe van Di Rupo zal ook al wel opgevallen zijn in het buitenland denk ik. Spijtig.
Ik vind je Middeleeuws van opvattingen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:30   #36
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het is wel Di Rupo die een andere aard heeft en Block die toch wat teveel postuur heeft om voor premier te dienen.
Het is jouw volste recht om naar beperkingen te streven van het postuur van een premier.

Wat de geaardheid van de premier betreft daar heb ik een mening over. Het is nog altijd een feit dat homosexuelen een minderheid vormen in onze maatschappij. Dat de 3 beneluxleiders van die geaardheid zijn is te veel om te spreken over een toevalligheid.

Kijk ook naar wie Elio Di Rupo in het zadel heeft gezet. De N-VA heeft een harde kern die België geen warm hart toedraagt. Zie ook hoe ze een homo afvaardigde als voorzitter het senaat. Het is geen toeval aangezien N-VA het senaat het liefst ziet verdwijnen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Keer of draai het zoals je wilt, het is toch de bedoeling dat mensen niet eerst direct naar haar abnormale omvang zien en pas daarna naar haar uitspraak. Het oog wil ook wat. En dat is nu eenmaal menselijk. Zo min mogelijk opvallen zodat de boodschap ten volle overkomt. Het nichterig gedoe van Di Rupo zal ook al wel opgevallen zijn in het buitenland denk ik. Spijtig.
Dat was allemaal te voorspellen. Nadat we met verve het wereldrecord regeringsformatie hadden gebroken konden ze niet met een normale meer afkomen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 januari 2014 om 13:31.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:32   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Elio Di Rupo is half doof aan één hoor. Hij is amper verstaanbaar in het Frans, spreekt weinig Italiaans, zijn geschreven Engels is beter dan zijn gesproken en hij heeft weinig taalgevoel met Germaanse talen. Het is niet dat Elio Di Rupo van slechte wil is wat Nederlands betreft. Hij volgt Nederlandse lessen met de naarst, vlijt en jarenlang geduld. Hij is hier een voorbeeld voor wannabe Vlamingen die decennialang geen enkele inburgeringscursus overslaan.

Er zijn betere tweetalige kandidaten in ons land om premier te worden dan Elio Di Rupo. Zelfs Stephen Hawkin legt een betere intonatie in zijn Nederlands.
Di Rupo is inderdaad hardhorig aan één kant.
Maar hij is politiek-doofstom als het om de Vlaamse belangen gaat.
En hij is tegelijk blind èn doofstom, als het om iets anders gaat dan collectivistisch communisme.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:37   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Di Rupo is inderdaad hardhorig aan één kant.
Maar hij is politiek-doofstom als het om de Vlaamse belangen gaat.
En hij is tegelijk blind èn doofstom, als het om iets anders gaat dan collectivistisch communisme.
Spijtig genoeg had de Vlaming massaal voor de N-VA gestemd die Elio Di Rupo als kandidaat premier had.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:53   #39
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Elio Di Rupo is half doof aan één hoor. .
Aan één hoor? LOL
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 13:56   #40
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Elio Di Rupo is half doof aan één hoor. Hij is amper verstaanbaar in het Frans, spreekt weinig Italiaans, zijn geschreven Engels is beter dan zijn gesproken en hij heeft weinig taalgevoel met Germaanse talen. Het is niet dat Elio Di Rupo van slechte wil is wat Nederlands betreft. Hij volgt Nederlandse lessen met de naarst, vlijt en jarenlang geduld.
Les excuses sont faites pour s'en servir et il n'y a que les idiots pour y croire.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be