Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2007, 14:23   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Gij kent van lullen ongetwijfeld veel meer dan ik. Daar twijfelt niemand meer aan.
Iemand die geen kl""tzak is zoals jij moet volgens jou wel een homo zijn. Koenraad Elst, Urbain Vermeulen, prof Vermeersch enz. die zullen dat waarschijnlijk ook wel zijn. Elke atheist (wat ik trouwens niet ben) moet wel een homo zijn. Iedereen die opkomt voor de rechten van vrouwen en homos en tegen het islamofascisme zijn, moeten wel homos zijn. Kan niet anders vogens jouw bekrompen visie.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 14:24.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 14:25   #22
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Iemand die geen kl""tzak is zoals jij moet volgens jou wel een homo zijn. Koenraad Elst, Urbain Vermeulen, prof Vermeersch enz. die zullen dat waarschijnlijk ook wel zijn. Elke atheist (wat ik trouwens niet ben) moet wel een homo zijn. Iedereen die opkomt voor de rechten van vrouwen en homos en tegen het islamofascisme zijn, moeten wel homos zijn. Kan niet anders vogens jouw bekrompen visie.
Laat ons dan maar homo's zijn hé
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 14:49   #23
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Elke atheist (wat ik trouwens niet ben) moet wel een homo zijn.
Elke homo is uiteraard een atheist. Dat kan niet anders. Uw stelling dat elke atheist een homo zou zijn, vind ik eigenlijk maar een beetje "onbewezen". Leg mij de stappen in Uw redenering dan uit, he.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 14:51   #24
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Elke homo is uiteraard een atheist. Dat kan niet anders.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 14:51   #25
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De enige die bij die (door echte mannen ) gecreeerde harems mochten komen waren eunuchen. Gecastreerde slaven. Vandaar ook dat je van de vele zwarte slaven niks meer kan terugvinden zoals dit in Amerika wel het geval is aangezien die zich niet zoals in Amerika konden reproduceren. Als ze nieuwe slaven nodig hadden gingen de moslimslavendrijvers gewoon weer op slavenjacht in zwart afrika. Toen de moslimslavendrijvers Spanje veroverd en bezet hielden floreerde ook de handel in blanke slavinnen.
Ok. Wat is het doel van dit bekritiseringsfestijn? Men wil nu de zwarten boos maken op de moslims, want dat komt dan alweer goed uit, omdat ...

... legt gij het anders uit, he? Gij weet dat allemaal natuurlijk veel beter dan ik.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 14:54   #26
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Ok. Wat is het doel van dit bekritiseringsfestijn? Men wil nu de zwarten boos maken op de moslims, want dat komt dan alweer goed uit, omdat ...

... legt gij het anders uit, he? Gij weet dat allemaal natuurlijk veel beter dan ik.
Is het misschien niet waar wat ik zeg ? Neen, men wil de slavenhandel op het in hun ogen vuile blanke Westen steken en de eigen smeerlapperij verzwijgen, dat komt de islampromotors die de zwarten boos willen maken op de blanken (het vrije Westen) immers goed uit. Veel zwarte christenen die niks van de moslimslavenhandelaars afweten worden alzo in de islam gelokt. Islampromotors kunnen alleen maar liegen om hun rotideologie vooruit te helpen. De waarheid komt jun immers niet goed uit. Vandaar ook dat ze elke kritiek willen verstommen en dat ze ook niks van forums zoals dutch.faithfreedom.org moeten weten.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 14:57.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:02   #27
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
... vuile blanke Westen ... het vrije Westen ... De waarheid komt jun immers niet goed uit.
Laat ons nu opnieuw Uw woorden grondig analyzeren.

Wie moet er hier worden aangevallen? Wie moet het ontgelden? Die contradictie verraadt uiteraard de contradictie in Uw denkpatronen. Dat ziet elk klein kind natuurlijk.

"Jun" is "Jou" die "hun" moest worden, maar de juiste versie is uiteraard "mij".

Enfin. Ge verraadt uzelf te gemakkelijk. Ik vind dit niet leuk, want ik wil mijn karatekunst bijscherpen en gij zijt een veel te gemakkellijke boksbal. Ik ga mij hier straks nog beginnen vervelen, hoor!

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 12 februari 2007 om 15:02.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:13   #28
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Laat ons nu opnieuw Uw woorden grondig analyzeren.

Wie moet er hier worden aangevallen? Wie moet het ontgelden? Die contradictie verraadt uiteraard de contradictie in Uw denkpatronen. Dat ziet elk klein kind natuurlijk.

"Jun" is "Jou" die "hun" moest worden, maar de juiste versie is uiteraard "mij".

Enfin. Ge verraadt uzelf te gemakkelijk. Ik vind dit niet leuk, want ik wil mijn karatekunst bijscherpen en gij zijt een veel te gemakkellijke boksbal. Ik ga mij hier straks nog beginnen vervelen, hoor!
Maak jij je nu druk om een typo ? Je weet best dat het 'hun' moest zijn i.p.v. jun. Vreemd toch dat alleen bekrompen tegenstanders zich druk maken om typefouten waarschijnlijk is dat wel omdat ze geen enkel serieus argument meer kunnen aanhalen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 15:13.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:35   #29
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Maak jij je nu druk om een typo ? Je weet best dat het 'hun' moest zijn i.p.v. jun. Vreemd toch dat alleen bekrompen tegenstanders zich druk maken om typefouten waarschijnlijk is dat wel omdat ze geen enkel serieus argument meer kunnen aanhalen.
Dat verhaal van de "vrije vuile blanke Westen" was natuurlijk geen typefout. Gij moet bepaalde mensen kunnen opjutten om het scheldfestijn te kunnen winnen. Ik natuurlijk ook. Nu hebt ge alle niet-blanken en wel-blanken tegen mekaar kunnen opstellen. Dat leidt natuurlijk ook tot een door U gezochte ambras. Maar ja, iedereen heeft ondertussen al wel door dat die verloederde vrouwen en homosexuelen zelf ambras moeten krijgen, he. Oei. Nu hebt ge weeral gekregen waar ge om gevraagd hebt, namelijk "ambras", maar ge gaat toch alweer helemaal niet content zijn.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:46   #30
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Smiley, lach maar zolang ge dat kunt, natuurlijk, want ik denk dat ge niet gaat blijven lachen, meneer de homosexueel. Weet ge waarom? Gij, als homosexueel, geeft duidelijk aanleiding tot homofobie. Vraag maar aan de andere homo's. Die gaan dat ook vinden. En dus moet gij streng gestraft worden onder het "Decreet ter Bestrijding van de Homofobie".

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:09   #31
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Smiley, lach maar zolang ge dat kunt, natuurlijk, want ik denk dat ge niet gaat blijven lachen, meneer de homosexueel. Weet ge waarom? Gij, als homosexueel, geeft duidelijk aanleiding tot homofobie. Vraag maar aan de andere homo's. Die gaan dat ook vinden. En dus moet gij streng gestraft worden onder het "Decreet ter Bestrijding van de Homofobie".

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Nogmaals, spijtig voor u maar ik ben geen homosexueel. En ik zal inderdaad blijven lachen. En ik zal de rechten van de vrouwen en homosexuelen en andere verdrukten (door bekrompen geesten zoals jij) blijven verdedigen. Als er een hemel een paradijs of een nirvana bestaat dan zit die trouwens vol met vrijgevochten vrouwen, met goedhartige homosexuelen, met rationele atheisten en met andere goede mensen die geen volgeling zijn van een door mensen gemaakte religie doch die het bestaan van een god niet uitsluiten.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 16:10.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:13   #32
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

[quote=smiley;2427166]Nogmaals, spijtig voor u maar ik ben geen homosexueel. En ik zal inderdaad blijven lachen./quote]
De homosexuelen zijn helemaal niet aan het lachen, want gij hebt hier aangezet tot homophobie, vraag maar aan de andere homosexuelen, en gij dient dus hard aangepakt te worden onder het "Decreet ter Bestrijding van de Homophobie". De Marokkanen hebt ge ook zitten beledigen, en aldus dient gij ook hard aangepakt te worden onder de "Wet ter Bestrijding van het Racisme".

Enzovoort.

Enzovoort.

Enzovoort.

(dat wordt hier eigenlijk een beetje saai, hoor. Ik ga mij met iets anders amuseren, denk ik, want die dommerik ... )
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:19   #33
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

[quote=erikpoupaert;2427188]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Nogmaals, spijtig voor u maar ik ben geen homosexueel. En ik zal inderdaad blijven lachen./quote]
De homosexuelen zijn helemaal niet aan het lachen, want gij hebt hier aangezet tot homophobie, vraag maar aan de andere homosexuelen, en gij dient dus hard aangepakt te worden onder het "Decreet ter Bestrijding van de Homophobie". De Marokkanen hebt ge ook zitten beledigen, en aldus dient gij ook hard aangepakt te worden onder de "Wet ter Bestrijding van het Racisme".

Enzovoort.

Enzovoort.

Enzovoort.

(dat wordt hier eigenlijk een beetje saai, hoor. Ik ga mij met iets anders amuseren, denk ik, want die dommerik ... )
Waar zie jij homofobie ? De enige homofobie hier komt van uw kant en uw moslimvriendjes. Ik zeg spijtig voor u, omdat ik niet in uw plaatje, in uw theorie pas. En iemand die de islam aanpakt pakt geen mensnen aan. Een ideologie is immers geen mens van vlees en bloed. Sommige bekrompen geesten kunnen nu eenmaal geen onderscheid maken tussen islamkritiek en racisme en misbruiken het woord racisme om die kritiek op hun ideologie maar te trachten te verstommen. Als er iemand aangepakt dient te worden dan ben jij het wel.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:19   #34
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
met andere goede mensen die geen volgeling zijn van een door mensen gemaakte religie doch die het bestaan van een god niet uitsluiten.
Men is dus het atheisme aan het verlaten? Gij zijt toch een weinig loyale volgeling van Uw zielige god Athei.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:24   #35
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Men is dus het atheisme aan het verlaten? Gij zijt toch een weinig loyale volgeling van Uw zielige god Athei.
Atheisten hechten geen geloof aan goden, net zomin als in een zielige maangod allah. Ik geloof trouwens in de kabouterkes, en gij kunt niet bewijzen dat die niet bestaan, dus ze bestaan.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 16:25.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 16:32   #36
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Atheisten hechten geen geloof aan goden, net zomin als in een zielige maangod allah.
De homosexueel valt Allah weer aan, omdat hij natuurlijk wil dat de moslims hem aanvallen. Gij gaat toch alweer krijgen waar ge om gevraagd hebt, he, en toch alweer helemaal niet content zijn. Ha ha ha ha.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik geloof trouwens in de kabouterkes, en gij kunt niet bewijzen dat die niet bestaan, dus ze bestaan.
Ik praat liever over homosexuelen en verloederde vrouwen dan over kabouterkes. Laat ons nog eens verder analyseren hoe heel dat verhaal in mekaar zit. Waarom vormen de homosexuelen en de verloederde vrouwen zo graag coalities met mekaar? (tegen de heterosexuele mannen, natuurlijk). Welke ander verband is er dan tussen verloederde vrouwen en homosexuelen. Laat ons Occam's razor toepassen. Een verloederde vrouw is een vrouw en heeft dus kinderen. Oei. Zeer vervelende hypothese, nietwaar? Als dat waar is, dan verklaart dat waarom het sextoerisme in Thailand stilletjesaan een homosexualiteitsfestijn aan het worden is. Dat was vroeger zo niet, maar we zijn nu al een paar generaties verder. Amaai. Als dat klopt, dan is homosexualiteit toch een opvoedingsziekte en niet zomaar een "alternatieve vorm van sexualiteitsbelevingssyndromenproblematiekvormings deskundigen".
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 17:10   #37
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
De homosexueel valt Allah weer aan, omdat hij natuurlijk wil dat de moslims hem aanvallen. Gij gaat toch alweer krijgen waar ge om gevraagd hebt, he, en toch alweer helemaal niet content zijn. Ha ha ha ha.

Ik praat liever over homosexuelen en verloederde vrouwen dan over kabouterkes. Laat ons nog eens verder analyseren hoe heel dat verhaal in mekaar zit. Waarom vormen de homosexuelen en de verloederde vrouwen zo graag coalities met mekaar? (tegen de heterosexuele mannen, natuurlijk). Welke ander verband is er dan tussen verloederde vrouwen en homosexuelen. Laat ons Occam's razor toepassen. Een verloederde vrouw is een vrouw en heeft dus kinderen. Oei. Zeer vervelende hypothese, nietwaar? Als dat waar is, dan verklaart dat waarom het sextoerisme in Thailand stilletjesaan een homosexualiteitsfestijn aan het worden is. Dat was vroeger zo niet, maar we zijn nu al een paar generaties verder. Amaai. Als dat klopt, dan is homosexualiteit toch een opvoedingsziekte en niet zomaar een "alternatieve vorm van sexualiteitsbelevingssyndromenproblematiekvormings deskundigen".
Een latente homosexueel zoals een poupaert (homohaters zijn immers meestal latente homosexuelen die hun eigen homosexualiteit verdringen) herhaalt hier steeds maar weer dat ik een homosexueel zou zijn opdat ik maar in zijn plaatje/theorie zou passen. Ondertussen tracht hij mij ook van homofobie te betichten terwijl het net hij is die zich hier aan homofobie schuldig maakt. Ondertussen tracht hij ook de mensen wijs te maken dat een islamkritikus dit alleen maar doet om moslims kwaad te krijgen en niet omdat er iets met die ideologie serieus mis is.

Volgens zijn gevaarlijke islamofascistische 'redenering' is het dan ook maar normaal dat een Theo Van Gogh is vermoord aangezien die het zelf heeft uitgelokt. Hij had maar moeten zwijgen ! Men moet immers respect tonen, en wat verstaan poupaert en vele van zijn moslimvriendjes onder respect ? Uw mond houden !

Kritiek op het islamofascisme (nazisme) is immers verboden. Rotmo (hitler) die elke islamofascistische kritikus eigenhandig vermoordde of liet vermoorden heeft dit hen destijds immers voorgedaan.
Een mesjogge poupaert tracht hier ook aan te tonen dat homosexuelen en vrijgevochten vrouwen opkomen tegen de heterosexuele mannen.

Een poupaert zou vrijgevochte vrouwen het liefst op zijn middeleeuws gestenigd willen zien en de homosexuele medemens op dezelfde barbaarse wijze van een hoge toren willen zien gegooid. Dat onze vrijgevochten vrouwen en homosexuele medemensen daar tegen opkomen doet een mesjogge poupaert af als een samenzwering tegen heterosexuelen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 17:13.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 17:23   #38
hermanvk
Minister
 
hermanvk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Turner Valley, AB, Canada
Berichten: 3.020
Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een paar jaar geleden werd in New Jersey een heel gezin uitgemoord omdat de vader via chatboxen had beziggeweest over het feit dat ze geen moslims meer waren.
Het gezin werden getraced en vierkant afgemaakt.
http://www.jihadwatch.org/archives/004660.php
http://www.militantislammonitor.org/article/id/392
__________________
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm
Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf
Send an email to: [email protected]
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 17:38   #39
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een latente homosexueel zoals een poupaert (homohaters zijn immers meestal latente homosexuelen die hun eigen homosexualiteit verdringen)
Ha. Hoe gaan we hier een verknoeiingsfenomeen op gang trekken? "latente homosexueel". Dat klinkt zeer interessant. Gij vindt dus dat "latente" homosexuelen de "niet-latente" homosexuelen "haten". Gij wilt dus gehaat worden, vooral door diegenen die volgens U ook homosexueel hadden moeten zijn. De heterosexuele mannen dus. Gij wilt gehaat worden door de heterosexuele mannen. Ik denk dat we er nu zijn, he. Gij gaat dus gehaat worden door de heterosexuele mannen, die hun haat op U gaan botvieren. Oei. Wat hebt ge nu weer allemaal gedaan, stommerik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
herhaalt hier steeds maar weer dat ik een homosexueel zou zijn opdat ik maar in zijn plaatje/theorie zou passen.
Gij zijt dus Uw homosexualiteit terug aan het verstoppen. Dat wil ik helemaal niet. Laat ons ne keer goed zien wie er dan allemaal homosexueel is. Dat is veel interessanter.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ondertussen tracht hij mij ook van homofobie te betichten terwijl het net hij is die zich hier aan homofobie schuldig maakt.
Wie is er hier de haat tegen de homosexuelen aan het stimuleren? Dat doet gij als homosexueel zelf toch? Gij moet worden aangepakt binnen het kader van de bestrijding van de homofobie. Dat moet zo!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ondertussen tracht hij ook de mensen wijs te maken dat een islamkritikus dit alleen maar doet om moslims kwaad te krijgen en niet omdat er iets met die ideologie serieus mis is.
"ideologie". Aha. Godsdiensten zijn nu "ideologieen" geworden. Fantastisch. En het kwaad krijgen van de moslims is uiteraard alleen maar een "ongewild neveneffect" van het echte doel, namelijk "voor moordpartijen zorgen". Dat weten we ondertussen ook al wel, meneer de homosexueel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Volgens zijn gevaarlijke islamofascistische 'redenering' is het dan ook maar normaal dat een Theo Van Gogh is vermoord aangezien die het zelf heeft uitgelokt. Hij had maar moeten zwijgen !
Ik ken die man helemaal niet. Vertel eens over dat verhaal, want ik houd mij niet met "alles" bezig, hoor. Ik ga mij trouwens terug wat meer bezig houden met de politiek in het Aziatisch zuidoosterse, want dat is veel interessanter, hoor. Dat zit daar tenminste niet vol homosexuelen en verloederde vrouwen. De weinige homosexuelen verstoppen zich daar en de verloederde vrouwen zitten daar in het hoerenkot, waar men ze goed in het oog kan houden, en zo nodig "bij kan vijzen" alvorens er weer teveel verknoeiingsfenomenen ontstaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Men moet immers respect tonen, en wat verstaan poupaert en vele van zijn moslimvriendjes onder respect ? Uw mond houden !
Dat doet gij toch niet? Enfin. Het is weeral duidelijk. Gij wilt dat ze U verplichten van Uw mond te houden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Kritiek op het islamofascisme (nazisme) is immers verboden. Rotmo (hitler) die elke islamofascistische kritikus eigenhandig vermoordde of liet vermoorden heeft dit hen destijds immers voorgedaan.
Hetzelfde plaatje blijft hangen, beste vriend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een mesjogge poupaert tracht hier ook aan te tonen dat homosexuelen en vrijgevochten vrouwen opkomen tegen de heterosexuele mannen.
Houd een enquete onder heterosexuele mannen, en vis uit of ze dat massaal ontkennen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een poupaert zou vrijgevochte vrouwen het liefst op zijn middeleeuws gestenigd willen zien en de homosexuele medemens op dezelfde barbaarse wijze
"Bemin Uw naaste", "Uw medemens". Ik snap waar ge naartoe wilt. Nu gaat ge nog beweren dat Jezus een homosexueel was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
van een hoge toren willen zien gegooid. Dat onze vrijgevochten vrouwen en homosexuele medemensen daar tegen opkomen doet een mesjogge poupaert af als een samenzwering tegen heterosexuelen.
Vrijgevochten vrouwen. Ge zijt inderdaad duidelijk van plan om te vechten (gij wel niet, want dat moeten de heterosexuele mannen voor U doen) om ...

om ...

om ...

... ???

Dat vechten is een doel op zich.

De heterosexuele mannen moeten vechten.

Voila. De homosexueel vindt dat de heterosexuele mannen moeten vechten. Liefst zo moorddadig mogelijk.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 12 februari 2007 om 17:40.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 18:15   #40
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Ha. Hoe gaan we hier een verknoeiingsfenomeen op gang trekken? "latente homosexueel". Dat klinkt zeer interessant. Gij vindt dus dat "latente" homosexuelen de "niet-latente" homosexuelen "haten". Gij wilt dus gehaat worden,
Helemaal niet. Ik ben tegen het haten van mensen, ik ben trouwens geen homosexueel, ook niet latent zoals dit bij u wel het geval is. Ik ben immers niet degene die homosexuelen haat.
Citaat:
vooral door diegenen die volgens U ook homosexueel hadden moeten zijn.
Dat iedereen is zoals hij of zij geboren is of zich voelt. Ik heb daar, in tegenstelling tot jij, geen enkel probleem mee.
Citaat:
De heterosexuele mannen dus. Gij wilt gehaat worden door de heterosexuele mannen.
Hoezo waar staat dat ik door andere heterosexuele mannen wil gehaat worden ?
Citaat:
Ik denk dat we er nu zijn, he. Gij gaat dus gehaat worden door de heterosexuele mannen, die hun haat op U gaan botvieren. Oei. Wat hebt ge nu weer allemaal gedaan, stommerik.
Wie is hier de stommerik ?
Citaat:
Gij zijt dus Uw homosexualiteit terug aan het verstoppen.
Hoezo verstoppen, ik ben hier niet de verstopper, ik ben hier niet de homohater.
Citaat:
Dat wil ik helemaal niet. Laat ons ne keer goed zien wie er dan allemaal homosexueel is. Dat is veel interessanter.
Inderdaad, kom er maar voor uit. In een niet-islamitische maatschappij kan dit. Hitler (rotmo) zou hen daarentegen tesamen met gehandicapten joden en andere mensen die hij haatte in gaskamers hebben gestopt.
Citaat:
"ideologie". Aha. Godsdiensten zijn nu "ideologieen" geworden. Fantastisch. En het kwaad krijgen van de moslims is uiteraard alleen maar een "ongewild neveneffect" van het echte doel, namelijk "voor moordpartijen zorgen". Dat weten we ondertussen ook al wel, meneer de homosexueel.
Meneer de latente homosexueel, wie zorgt er vandaag de dag wereldwijd voor de moordpartijen tot in uw boedhistisch thailand toe?
Citaat:
Ik ken die man helemaal niet. Vertel eens over dat verhaal, want ik houd mij niet met "alles" bezig, hoor. Ik ga mij trouwens terug wat meer bezig houden met de politiek in het Aziatisch zuidoosterse, want dat is veel interessanter, hoor. Dat zit daar tenminste niet vol homosexuelen en verloederde vrouwen. De weinige homosexuelen verstoppen zich daar en de verloederde vrouwen zitten daar in het hoerenkot, waar men ze goed in het oog kan houden, en zo nodig "bij kan vijzen" alvorens er weer teveel verknoeiingsfenomenen ontstaan.
Zozo gij kent die man niet. En ja in een 'perfect' maatschappij van uw dromen moeten andersgeaarden en andersdenkenden zich natuurlijk verstoppen...
Citaat:
Dat doet gij toch niet? Enfin. Het is weeral duidelijk. Gij wilt dat ze U verplichten van Uw mond te houden.
Ik kom duidelijk op tegen diegenen die andere willen verplichten hun mond te houden. Tegen fascisten zoals jij.
Citaat:
Hetzelfde plaatje blijft hangen, beste vriend.
Kijk wie het zegt...
Citaat:
Houd een enquete onder heterosexuele mannen, en vis uit of ze dat massaal ontkennen.
Ik als heterosexuele man zie helemaal geen samenzwering van homosexuelen en vrijgevochte vrouwen tegen mij. Ik steun hen wel tegen religieuze gekken die hen zouden willen stenigen of van hoge torens willen gooien. Ik steun onze seculiere democratische maatschappij met haar mensenrechten voor iedereen.
Citaat:
"Bemin Uw naaste", "Uw medemens". Ik snap waar ge naartoe wilt. Nu gaat ge nog beweren dat Jezus een homosexueel was.
Een uitspraak zoals 'bemin uw naaste' maakt van iemand geen hetero of homosexueel. Dit is irrelevant. Rotmo zou aan jezus' uitspraak 'bemin uw naaste' trouwens nog een puntje kunnen zuigen.
Citaat:
Vrijgevochten vrouwen. Ge zijt inderdaad duidelijk van plan om te vechten (gij wel niet, want dat moeten de heterosexuele mannen voor U doen)
Heterosexuele mannen zoals ik zullen het tegen homofobe latente homosexuele islamminnende fascisten zoals jij blijven opnemen.
Citaat:
Dat vechten is een doel op zich.
De islam heeft schrik van kritiek.

De heterosexuele mannen moeten vechten.

Voila. De homosexueel vindt dat de heterosexuele mannen moeten vechten. Liefst zo moorddadig mogelijk.
Rotmo en zijn aanhangers vinden dat hun rotideologie het over heel de wereld moet te zeggen krijgen, zij vinden dat zij moeten vechten en wel zo moorddadig mogelijk (wat men wereldwijd kan merken). En de latente zelfhatende homofobe homosexueel poupaert, juicht dit natuurlijk toe.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 18:23.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be