Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juni 2024, 23:32   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.497
Standaard

Als men dat niet gaat tegenhouden dan zullen wij in de toekomst een vogel voor de kat zijn.

In Engeland is het al zover...

Omdat veel jonge Britten helemaal geen “Britten” zijn: 54% ontzeggen Israël het bestaansrecht

Citaat:
In Groot-Brittannië neemt de politieke ondersteuning voor Israël snel af – een direct gevolg van de bevolkingsvervanging, die ook op de Britse eilanden met reuzenstappen vorderingen maakt. Uit een onlangs door “Focaldata” in opdracht van het onafhankelijke portaal “UnHerd” uitgevoerde peiling bleek dat een meerderheid van de jonge Britten vraagtekens zet bij het bestaansrecht van Israël, wat eclatant tegenstrijdig is aan de officiële politiek van Londen.
De vraag die bij die zwartgallige toekomst rijst is dan: Wie gaat er zich (Politiekers/Politica/partij er zich uiteindelijk een met bezig gaat houden dat onze toekomst er niet zo zwartgallig gaat uitzien???)

Geen enkele waarschijnlijk want die zullen allemaal van mening zijn: "het zal mijn tijd wel duren"

Moet men 'stenen' gooien naar diegenen die de EU willen veroveren en de Europeanen een andere geloofsovertuiging willen opdringen?

Waarschijnlijk hebben veel mensen daar geen boodschap aan maar men blijft wel wir schaffen das doen, begrijpe wie begrijpe kan. (dat zal met kassa kassa te maken hebben)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2024 om 23:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2024, 05:49   #22
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Aan het begin van de zestiende eeuw zorgde de monnik Maarten Luther voor een religieuze storm toen hij zijn 95 stellingen publiceerde. Tweespalt, en hieruit voortvloeiend de Tachtigjarige Oorlog, was het gevolg. Indirect was deze reformatie ook de oorzaak van een gebeurtenis waar we nu nog steeds de nare gevolgen van ondervinden: ik heb het uiteraard over de scheiding der Nederlanden.

Nu, ruim vijfhonderd jaar later, is er wederom een religieuze storm aan het opsteken. De Islam begint serieus voet aan de grond te krijgen, en is met het explosief stijgende aantal moslims ook sterk aan (politieke) invoed aan het winnen. En dat dit nogal wat negatieve gevolgen heeft lijkt me evident. Maar zit er misschien ook een positieve kant aan deze islamisering? Zelf heb ik namelijk het idee dat de saamhorigheid onder autochtonen aan het toenemen is. Dit zie je onder andere terug in de verkiezingsuitslagen, maar ook op gebied van muziek en cultuur lijkt ‘de Nederlander’ terug te grijpen op dat wat vertrouwd is. En laat taal en cultuur nu precies hetgeen zijn dat de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden met elkaar gemeen hebben.

Dus waar die eerste religieuze storm voor tweespalt en een uiteindelijke scheiding zorgde, zou deze tweede religieuze storm de Nederlanden misschien weer wat dichter bij elkaar kunnen brengen?
Ze hebben al hun eigen partij die sterk staat in Antwerpen
PVDA
Partij voor de allochtonen
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2024, 10:22   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als men dat niet gaat tegenhouden dan zullen wij in de toekomst een vogel voor de kat zijn.

In Engeland is het al zover...

Omdat veel jonge Britten helemaal geen “Britten” zijn: 54% ontzeggen Israël het bestaansrecht



De vraag die bij die zwartgallige toekomst rijst is dan: Wie gaat er zich (Politiekers/Politica/partij er zich uiteindelijk een met bezig gaat houden dat onze toekomst er niet zo zwartgallig gaat uitzien???)

Geen enkele waarschijnlijk want die zullen allemaal van mening zijn: "het zal mijn tijd wel duren"

Moet men 'stenen' gooien naar diegenen die de EU willen veroveren en de Europeanen een andere geloofsovertuiging willen opdringen?

Waarschijnlijk hebben veel mensen daar geen boodschap aan maar men blijft wel wir schaffen das doen, begrijpe wie begrijpe kan. (dat zal met kassa kassa te maken hebben)
Hoezo tegenhouden? De meeste stemmen er zelf op?

Vlamingen worden weldra opnieuw hervormd voor een EU die uw cultuur omvolkt wegens ongepast in de NWO.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 juni 2024 om 10:25.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2024, 10:38   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
Ze hebben al hun eigen partij die sterk staat in Antwerpen
PVDA
Partij voor de allochtonen
Als er in uw democratie mensen aparte scholen vragen enzovoort, maar ge gunt dat niet en blijf staatspropaganda in de knderen hun hoofd steken; is een overname via de democratische weg perfect wettelijk.

Wie wou geen islamscholen en segregatie? Wie staat verenigd met 1 boek en wie laat zich kapot verdelen door een tv?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 juni 2024 om 10:39.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2024, 14:35   #25
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
is een overname via de democratische weg perfect wettelijk.
Liever een democrazy ipv een theocrazy !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 08:16   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Liever een democrazy ipv een theocrazy !!!!
Een democratie zonder christelijke normen en waarden zal zichzelf verliezen aan de wereld. Als je zelf geen meerderheid meer bent, wat ben je dan met democratie? En als uw meerderheid tegenover verenigde krachten staat die alles tegenwerken en moedwillig erger maken; dan is dat een huis dat verdeeld staat tegen zichzelf. Staat op instorten.
Daarom is Jezus beter de hoeksteen van uw beschaving. Zijn standaard en maatstaf is hoog en een beter voorbeeld voor de politiek dan de wereldgeest.
In een verdeeld huis dat ieder moment gaat instorten, ga je uw kamer niet opruimen maar nemen wat ge kunt en hopen dat ge buiten zijt voor het instort.

Het is een chaos en veranderd te snel van gelaat om iets in op te bouwen. De democratie is gefaald omdat onze politiekers agenda via beleid brengen en u misleiden om vragende partij te worden.
Wij, die geloven, zien hen daarom ook steeds meer als mensen van den boze die openlijk tonen wie ze dienen. De democratie heeft haar pad gekozen en spot met de Heer. Men zet de volgende generatie op een rollercoaster in Pleasure Island en we begrenzen elkaar als we iets aan zonde willen doen. Want we houden teveel van zonde om iets aan zonde te doen. Complotpraat, wappie, religioot, ... want het is onmogelijk dat de democratie zou falen en inferieur tegenover alles wat ze veroordeeld staat.De tijd zal ons leren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2024, 10:39   #27
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.157
Standaard

De religieuze storm is een stinkende wind.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be