Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 19 februari 2013, 02:02   #21
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De slachtingen blijven doorgaan. Er zijn naar schatting al tussen de 80.000 en 100.000 doden gevallen (!!!), vooral burgers. Veel vrouwen en kinderen. Meestal uitgemoord door de Syrische troepen van Assad en niemand die iets onderneemt, noch in de VN, noch bij de Arabische Liga, laat staan de grote bekken en wereldverbeteraars in onze landen die samen met hun moslim-vrienden hysterisch doen bij elke gewonde terrorist door een Amerikaanse of Europese actie.

Fijn volk, die pan-Arabische wereld en hun linkse vrienden.

23 kinderen en 9 vrouwen gedood bij Syrische luchtaanvallen



.
je vergeet de neo's, Jodenhaters en dictatorvriendjes van assad nog!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 20 februari 2013, 23:26   #22
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

D.J.G. ik ben er 100% zeker van dat gij een allo zijt die geen woord Vlaams verstaat. Dus wat doet ge in een Vlaams forum als ge niet begrijpt wat wij onder elkaar schrijven.
DeProf_eet is offline  
Oud 22 februari 2013, 20:38   #23
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
D.J.G. ik ben er 100% zeker van dat gij een allo zijt die geen woord Vlaams verstaat. Dus wat doet ge in een Vlaams forum als ge niet begrijpt wat wij onder elkaar schrijven.
OK, Onder Elkaar Spaarzamen, 'k geef toe deze werktitel is serieus uit de hand gelopen en ik best wel dwaas of beginneling. Anyways,

Hilarisch, precies of het forum bestaat uit mensen dat de toedracht van elkaars reacties altijd herkennen. OK, ik snap uw 'geen moot snappen van 'Vlaams forum doen' ', hoop ik althans;

OK, ik heb heel sommige werktitels en mijn intuïtie, als een beetje fout van mij gezien, maar ik een allochtoon?' Of bedoelt ge dat ik Vlaamse abnormaal ben?

Schrijfwijze kan me geen moer schelen maar mijn interesse en intuïtie daar gade mij toch ni an doen twijfele ze'le, maar misschien wel om de algemenere spelletjes dat jullie onder elkaar "weten" te schrijven. Uw intellectuele goesting is soms beter af met wat stilleven denk ik. No hard feelings,, heb jge ook zin om een lijst met belangrijk standaard schrijven?

Laatst gewijzigd door D.J.G. : 22 februari 2013 om 20:53.
D.J.G. is offline  
Oud 22 februari 2013, 21:11   #24
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De slachtingen blijven doorgaan. Er zijn naar schatting al tussen de 80.000 en 100.000 doden gevallen (!!!), vooral burgers. Veel vrouwen en kinderen. Meestal uitgemoord door de Syrische troepen van Assad en niemand die iets onderneemt, noch in de VN, noch bij de Arabische Liga, laat staan de grote bekken en wereldverbeteraars in onze landen die samen met hun moslim-vrienden hysterisch doen bij elke gewonde terrorist door een Amerikaanse of Europese actie.

Fijn volk, die pan-Arabische wereld en hun linkse vrienden.

23 kinderen en 9 vrouwen gedood bij Syrische luchtaanvallen



.


Ik geloof dat grote conflicten door grootse, getalenteerde goedheid kunnen behandeld worden vooral om de problemen op te lossen op een niet per c financiële wijze, maar eerder uniek en professionele oplossingen betekenen zullen.
D.J.G. is offline  
Oud 23 februari 2013, 00:27   #25
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Interessant draadje...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 mei 2013, 22:15   #26
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard

Ha de mannen en vrouwen van de eer raad (B-))
Wel ik heb nu eindelijk het juiste peacebuilding and support van de UN 2 mailtjes gestuurd.

Ik ben toch benieuwd of het voor deze oorlog, al dan niet voor de latere strategisch peacebuilding and support werking van de UN, maar dat denk ik in ieder geval wel.

Groetjes
D.J.G. is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be