Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 00:16   #21
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wat moet je zeggen over een mens die al maanden de ene leugen na de andere zit te vertellen?
zoals?
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:17   #22
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
morel zal verstikken in haar leugens!
Boerswa zijn gelaatskleur is anders ook al tamelijk veel blauwe tinten aan het vertonen
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:18   #23
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

[quote="Vengeance"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Ah, je kon dat dus blijkbaar ook moeilijk geloven, wees gerust , je was niet alleen...
en dat tijdskader waar jij over spreekt, grappig dat dat tijdskader enkel voor de nva als excuus mag worden misbruikt, voor het vlaams blok of andere partijen staat de tijd al verschillende decennia stil zeker???
Al decennia krek dezelfde partijtop (met een paar transfers, die de tweede viool mogen komen betokkelen), dezelfde retoriek en hetzelfde imago... Ja, de tijd heeft stilgestaan voor het Blok, da's niet eens zo'n gekke stelling die je daar brengt.
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:19   #24
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wat moet je zeggen over een mens die al maanden de ene leugen na de andere zit te vertellen?
zoals?
dat ze niet akkoord was met het kartel, terwijl ze diezelfde partijraad mij nog zei, opgelucht te zijn. Het is pas toen ze geen zekere zetel kreeg dat ze in de pers heeft beginnen zeggen dat ze tegen het kartel was. En ik kan u verzekeren dat er veel getuigen zijn van die eerste zin!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:20   #25
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

tja, u zegt, dus het zal zo wel zijn zeker?
Ik vond de replieken van Dewever eerder zielig. Men zegt van het vlaams blok dat ze onverdraagzaam zijn, nu ja, ze kunnen van enkele niveanen wel een paar lessen krijgen in onverdraagzaamheid en haat
Tsss. Wat is dat nu voor zever? Moet hij ze nog dankbaar zijn of wat? Hoe zou jij reageren? Komaan he, serieus blijven.
Je zou kunnen proberen om je van zulke commentaar te onthouden, als iemand van partij verandert, soit , so be it, je kan daar ontgoocheld bij reageren, je kan zelfs een tijdje kwaad zijn, maar om daarvoor publiekelijk iemand te willen vernederen, moet je laag gevallen zijn
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:20   #26
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

morel zal verstikken in haar leugens!
Boerswa zijn gelaatskleur is anders ook al tamelijk veel blauwe tinten aan het vertonen
al eens gezien, hoe paars ons 'duivels' noemt? de daver zit er diep in bij de unionisten!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:21   #27
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
inderdaad, maar Morel zal na een tijdje wel vanzekf komen terugkrabbelen, ik denk dat het vrij gelooofwaardig te stellen is dat zij niet bij het Blok past, noch qua inhoud noch qua stijl. De kortetermijneffecten (zetel etc.) mogen dan al fijn ogen, op lange termijn zal de aap wel uit de mouw komen...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:23   #28
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Tsss. Wat is dat nu voor zever? Moet hij ze nog dankbaar zijn of wat? Hoe zou jij reageren? Komaan he, serieus blijven.
Je zou kunnen proberen om je van zulke commentaar te onthouden, als iemand van partij verandert, soit , so be it, je kan daar ontgoocheld bij reageren, je kan zelfs een tijdje kwaad zijn, maar om daarvoor publiekelijk iemand te willen vernederen, moet je laag gevallen zijn
wie is er laag gevallen? iemand die zit te liegen of iemand die de waarheid verteld, waar ze lijk wit is van geworden!

trouwens, merkwaardig dat hier plots zoveel nieuwe blokkers toekomen. Net als gisteren, met de pol waar leterme aan het winnen was. plots waren er ook verschillende VLDers (personeel )
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:24   #29
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

grappig die rijke trien is zojuist zwaar onderruit gegaan en nog kunnen ze het niet toegeven


als dewinter een goed debat presteert, geef ik dat gewoon toe (ook al ben ik absoluut geen fan ) Die is trouwens nog maar twee keer op zijn plaats gezet : door Abou jajah en door ....jawel Dewever

als ge dit al niet kunt toegeven , iets wat eenieder die er objectief over oordeelt duidelijk gezien heeft (welke politieke voorkeur hij ook heeft)
tja, blijft dan maar in uw cordonneke zitten totdat ge grijs ziet he


Ondertussen zal links dankzij jullie weer verderbesturen. HOE GE UW EIGEN RUITEN KEER OP KEER KUNT INSLAAN...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:25   #30
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
trouwens, merkwaardig dat hier plots zoveel nieuwe blokkers toekomen.
Aangenaam.
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:26   #31
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Tsss. Wat is dat nu voor zever? Moet hij ze nog dankbaar zijn of wat? Hoe zou jij reageren? Komaan he, serieus blijven.
Je zou kunnen proberen om je van zulke commentaar te onthouden, als iemand van partij verandert, soit , so be it, je kan daar ontgoocheld bij reageren, je kan zelfs een tijdje kwaad zijn, maar om daarvoor publiekelijk iemand te willen vernederen, moet je laag gevallen zijn
Morelleke heeft zich verkocht aan het Blok. In ruil voor een gegarandeerd zitje (waarom komt ze dan op op twee lijsten?) laat ze zich nu gewillig gebruiken om haar voormalige partij te bekladden en aan te vallen.

Zo ontving ik pas nog een brief van haar en haar kolderbrigade van de "Welkomgroep", met het vriendelijk verzoek naar het Vlaams Blok over te lopen. Kan u mij één partij noemen die op zo'n degoutante manier bij haar concurrentie gaat hengelen?

En dan nog durven spreken van het "sportief opnemen"... Was ze consequent overgestapt na het kartel, had ik dat sportief opgenomen. Twee maanden na datum, als de verkiesbare plaatsen verdeeld waren opeens het licht zien en het kartel, waar ze eerst om stond te juichen te gaan afbreken, daar lach ik eens goed mee.
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:27   #32
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

[quote="zorroaster"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Al decennia krek dezelfde partijtop (met een paar transfers, die de tweede viool mogen komen betokkelen), dezelfde retoriek en hetzelfde imago... Ja, de tijd heeft stilgestaan voor het Blok, da's niet eens zo'n gekke stelling die je daar brengt.
was anders wel ironisch bedoeld, zal het er int vervolg bijzetten, dat je het correct kan interpreteren.
En het is zo belachelijk een partij te viseren om zijn partijtop, terwijl de redenen daarvoor toch wel gekend zijn, of niet? Als er niemand anders wordt uitgenodigd bij debatten, kan je moeilijk je partijtop uitbreiden he, het is de eerste keer dat er in de loop naar verkiezingen verscheidene partijleden van het vlaams blok enige media-aandacht krijgen, of die aandacht dan nog correct en objectief is, laat ik nog in het midden.
De nva had vorige jaar anders ook wel datzelfde probleem, toen was er ook maar 1 boegbeeld, en eerlijk gezegd denk ik dat dat nu ook nog zo is. Dat is niet alleen de schuld van de partij, maar ook van de media
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:27   #33
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Het was en interessante uitzending, alleen jammer dat de kwaliteit van die VRT-verkiezingsprogramma's zo bijzonder laag is. Die presentator van is ook duidelijk politiek gekleurd tot en met, het wordt echt ongenietbaar. Maar dat terzijde; Morel heeft zinnige, redelijke en non-extremistische dingen te vertellen. Bovendien is ze Vlaams-nationaliste, dus het is me een raadsel waarom mede-nationalisten op dit forum haar zo aanvallen, daarvan snap ik reden noch zin niet. Integendeel, men zou juist moeten samenstaan en een dezelfde kant van het touw trekken. De reacties van De Wever waren toch wel zeer goedkoop en laag-bij-de-grond, wat had dat toch met politiek te maken? En ocharme, er waren (misschien) affiches overplakt.

In conclusion: Morel heeft zich degelijk geweerd tegen kleinzielige en vaak niet-geargumenteerde aanvallen en is duidelijk tégen de intolerantie die hier gepredikt wordt door links-extremistische elementen en hun belgo-freaks zoals de BUB. Een dame met een doordachte mening.
Stubaf. is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:30   #34
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
inderdaad, maar Morel zal na een tijdje wel vanzekf komen terugkrabbelen, ik denk dat het vrij gelooofwaardig te stellen is dat zij niet bij het Blok past, noch qua inhoud noch qua stijl. De kortetermijneffecten (zetel etc.) mogen dan al fijn ogen, op lange termijn zal de aap wel uit de mouw komen...
Nah, reken daar maar niet op. Morel zit snor voor de komende tien jaar bij het Blok, desnoods laten ze haar tot haar 78e beschimmelen in het Vlaams Parlement zoals die buddy van Karel Dillen die nu eindelijk met pensioen gaat.

Er is geen betere partij om naar over te lopen dat het Vlaams Blok momenteel. Ze zitten daar zo wanhopig te wachten op wat fatsoenlijk politiek personeel dat zelfs middelmaat zoals Morel er tot een vedette uitgroeit met een drietrapsraket van een carrièrestart.
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:31   #35
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

en daarom mag ze de ene leugen na de andere vertellen aan het adres van de N-VA? Want daar was het BDW om te doen haar leugens!!
Vlaams-Nationalisme heeft hier niets mee te maken.
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:31   #36
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Morelleke heeft zich verkocht aan het Blok. In ruil voor een gegarandeerd zitje (waarom komt ze dan op op twee lijsten?) laat ze zich nu gewillig gebruiken om haar voormalige partij te bekladden en aan te vallen.

Zo ontving ik pas nog een brief van haar en haar kolderbrigade van de "Welkomgroep", met het vriendelijk verzoek naar het Vlaams Blok over te lopen. Kan u mij één partij noemen die op zo'n degoutante manier bij haar concurrentie gaat hengelen?

En dan nog durven spreken van het "sportief opnemen"... Was ze consequent overgestapt na het kartel, had ik dat sportief opgenomen. Twee maanden na datum, als de verkiesbare plaatsen verdeeld waren opeens het licht zien en het kartel, waar ze eerst om stond te juichen te gaan afbreken, daar lach ik eens goed mee.
Tja, het zal wel aan een hele hoop factoren gelegen hebben dat ze is overgestapt. Maar je vergeet ook het feit dat zo'n kartelvorming voor een partij met amper 4% niet veel in te pap te brokken heeft. En als ambitieuze vrouw kan ik me wel voorstellen dat ze dan iets anders wil. Nu niet de moraalridder gaan uithangen hé.
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:31   #37
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

grappig die rijke trien is zojuist zwaar onderruit gegaan en nog kunnen ze het niet toegeven


als dewinter een goed debat presteert, geef ik dat gewoon toe (ook al ben ik absoluut geen fan ) Die is trouwens nog maar twee keer op zijn plaats gezet : door Abou jajah en door ....jawel Dewever

als ge dit al niet kunt toegeven , iets wat eenieder die er objectief over oordeelt duidelijk gezien heeft (welke politieke voorkeur hij ook heeft)
tja, blijft dan maar in uw cordonneke zitten totdat ge grijs ziet he


Ondertussen zal links dankzij jullie weer verderbesturen. HOE GE UW EIGEN RUITEN KEER OP KEER KUNT INSLAAN...


_________________
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:33   #38
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Je zou kunnen proberen om je van zulke commentaar te onthouden, als iemand van partij verandert, soit , so be it, je kan daar ontgoocheld bij reageren, je kan zelfs een tijdje kwaad zijn, maar om daarvoor publiekelijk iemand te willen vernederen, moet je laag gevallen zijn
wie is er laag gevallen? iemand die zit te liegen of iemand die de waarheid verteld, waar ze lijk wit is van geworden!

trouwens, merkwaardig dat hier plots zoveel nieuwe blokkers toekomen. Net als gisteren, met de pol waar leterme aan het winnen was. plots waren er ook verschillende VLDers (personeel )
tss, je bent eens kritisch over de nva en je bent gelijk een vlaams blokker, nu ja, dat is een makkelijke en goedkope reactie he, dan hoef je namelijk niet inhoudelijk te reageren. Ik zal waarschijnlijk ook wel een skinhead zijn, laaggeschoold uiteraard, en ook voltijds racist en een crimineel verleden hebben of anders wel een criminele toekomst ambiëren. past dat plaatje zo ongeveer?
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:34   #39
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Als er niemand anders wordt uitgenodigd bij debatten, kan je moeilijk je partijtop uitbreiden he, het is de eerste keer dat er in de loop naar verkiezingen verscheidene partijleden van het vlaams blok enige media-aandacht krijgen, of die aandacht dan nog correct en objectief is, laat ik nog in het midden.
De nva had vorige jaar anders ook wel datzelfde probleem, toen was er ook maar 1 boegbeeld, en eerlijk gezegd denk ik dat dat nu ook nog zo is. Dat is niet alleen de schuld van de partij, maar ook van de media
Komkom, ga dat nu niet op de media steken hé? Het Vlaams Blok stuurt al jaren hun klassieke trojka Annemans-Dewinter-Van Hecke naar alle TV-programma's waar ze mogen komen.

Ergens valt dat te begrijpen, want na hen gaapt er een enorme kloof, op een paar sympathieke maar in de marge opererende figuren zoals Van Nieuwenhuysen na. Als je met mensen als Nancy Caslo naar buiten moet komen, zou ik ook niet weten waar te kruipen van schaamte als Blokker.

De N-VA is erin geslaagd een jong politiek talent zoals De Wever van een comlete nobody te laten uitgroeien tot een volwaardige sidekick van anciens zoals Bourgeois en Brepoels. Dat zie ik ze bij het Blok nog niet doen. Daar blijft de trojka zitten waar ze zit zonder ooit een nieuw gezicht naar voren te schuiven.
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:37   #40
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Morelleke heeft zich verkocht aan het Blok. In ruil voor een gegarandeerd zitje (waarom komt ze dan op op twee lijsten?) laat ze zich nu gewillig gebruiken om haar voormalige partij te bekladden en aan te vallen.

Zo ontving ik pas nog een brief van haar en haar kolderbrigade van de "Welkomgroep", met het vriendelijk verzoek naar het Vlaams Blok over te lopen. Kan u mij één partij noemen die op zo'n degoutante manier bij haar concurrentie gaat hengelen?

En dan nog durven spreken van het "sportief opnemen"... Was ze consequent overgestapt na het kartel, had ik dat sportief opgenomen. Twee maanden na datum, als de verkiesbare plaatsen verdeeld waren opeens het licht zien en het kartel, waar ze eerst om stond te juichen te gaan afbreken, daar lach ik eens goed mee.
Tja, het zal wel aan een hele hoop factoren gelegen hebben dat ze is overgestapt. Maar je vergeet ook het feit dat zo'n kartelvorming voor een partij met amper 4% niet veel in te pap te brokken heeft. En als een ambitieuze vrouw kan ik me wel voorstellen dat ze dan iets anders wil. Nu niet de moraalridder gaan uithangen hé.
yo, snapt ge het nu nog niet?
1 Vlaams kartel
2 Morel opgelucht met het kartel.
3 Morel krijgt geen zekere plaats op de lijst
4 Morel stapt over naar het Blok waar ze plots zit te zeggen, 'ik was tegen het kartel'
5 waarop ze de ene na de andere leugen zit te vertelen, en AL haar principes moet overboord gooien, omdat het Blok zegt dat ze dat MOET doen. toch blijft ze bij die partij? is dat diezelfde partij die de N-VA als postjespakkers verweet?

trouwens peilingen wijzen uit dat we 7% halen binnen het kartel!
giserke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be