Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 16 mei 2006, 22:09   #21
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Locatie: ver weg
Berichten: 785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Oproepen tot moord heeft volgens mij niks met vrije meningsuiting te maken. Ook al zullen sommigen weeral zeggen dat woorden niet doden, toch ben ik er haast zeker van dat reeds moorden werden gepleegd onder invloed van dergelijke schandelijke websites.
Je gaat hier dezelfde weg op als zij die zeggen dat ze haast zeker zijn dat de meeste bruinen criminelen zijn. De moorden worden niet gepleegd door die websites, maar door het gedachtengoed dat eracther zit. En ik zal je hier misschien ontgoochelen, maar dat gedachtengoed, noch de aanhangers laat je niet verdwijnen door een website van het net te halen. Ik vrees dat die sites door de acties van het CGKR vandaag veel meer bezoekers dan anders zullen gehad hebben. Ik vind het enorm dom om die sites aan te vallen zonder echt iets aan de oorzaken waarom die sites bestaan te willen doen. Het werkt enorm contraproductief, op deze manier hebben ze het VB groot gemaakt, nu zijn ze op weg om het aantal blood&honour leden te gaan verdubbelen.

Laatst gewijzigd door CutTheCrap : 16 mei 2006 om 22:12.
CutTheCrap is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:11   #22
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Oproepen tot moord heeft volgens mij niks met vrije meningsuiting te maken. Ook al zullen sommigen weeral zeggen dat woorden niet doden, toch ben ik er haast zeker van dat reeds moorden werden gepleegd onder invloed van dergelijke schandelijke websites.
Meneer is een expert?
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:12   #23
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Even onschuldig als dit forum.
"Proficiat". Ik voel een plaatsvervangende schaamte tav de Admins. van dit forum die je blijkbaar niet hoger schat dan die twee ranzige nazi-sites.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:15   #24
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Oproepen tot moord heeft volgens mij niks met vrije meningsuiting te maken. Ook al zullen sommigen weeral zeggen dat woorden niet doden, toch ben ik er haast zeker van dat reeds moorden werden gepleegd onder invloed van dergelijke schandelijke websites.
En wat doen we dan met de talrijke Al Quada website's die oproepen tot (zelfmoord)terrorisme? Die het verheerlijken en er naast brainwashvideoclips ook nog eens instructies bij geven?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:16   #25
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Blijkbaar lig je er dan toch niet wakker van dat je "zo geliefde Amerika" dit uitschot een podium geeft.
Natuurlijk lig ik wel wakker van het feit dat zulke sites bestaan en ik vind die klacht van de Liga dan ook niet meer dan terecht maar helaas denk ik dat dit een maat voor niets is aangezien de server in de V.S.A is gehost(allicht die van Stormfront) en het First Amendment van de grondwet.

[SIZE=1]Amendment I[/SIZE][SIZE=1] - Freedom of Religion, Press, Expression. [/SIZE][SIZE=1]Ratified[/SIZE][SIZE=1] 12/15/1791.[/SIZE][SIZE=1] Note[/SIZE]
[SIZE=1]Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a [/SIZE][SIZE=1]redress[/SIZE][SIZE=1] of grievances.[/SIZE]
[SIZE=1][/SIZE]
Trouwens Blood and Honour in Vlaanderen is zeer marginaal in tegenstelling tot bv. de Duitse sectie die heel wat meer aanhangers telt en nauw verbonden is met de Duitse NPD.
Sinistra is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:16   #26
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap Bekijk bericht
Je gaat hier dezelfde weg op als zij die zeggen dat ze haast zeker zijn dat de meeste bruinen criminelen zijn. De moorden worden niet gepleegd door die websites, maar door het gedachtengoed dat eracther zit. En ik zal je hier misschien ontgoochelen, maar dat gedachtengoed, noch de aanhangers laat je niet verdwijnen door een website van het net te halen. Ik vrees dat die sites door de acties van het CGKR vandaag veel meer bezoekers dan anders zullen gehad hebben. Ik vind het enorm dom om die sites aan te vallen zonder echt iets aan de oorzaken waarom die sites bestaan te willen doen. Het werkt enorm contraproductief, op deze manier hebben ze het VB groot gemaakt, nu zijn ze op weg om het aantal blood&honour leden te gaan verdubbelen.
Het gedachtengoed verdwijnt er misschien niet volledig door, maar haat laten aanwakkeren en oproep tot moord tolereren zal ook niet veel oplossen.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:16   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Oproepen tot moord heeft volgens mij niks met vrije meningsuiting te maken.


Ik keur dat ook niet goed maar als men A zegt moetn men ook B zeggen.
In het inmiddels in Nederland verboden boek ''De weg naar Moslim'' roept men ook tot moord en daar reageert het centrum dan weer niet op.
Twee maten en gewichten?
daiwa is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:17   #28
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
"Proficiat". Ik voel een plaatsvervangende schaamte tav de Admins. van dit forum die je blijkbaar niet hoger schat dan die twee ranzige nazi-sites.
De eerste publiekelijke oproep tot (massa)moord op een forum moet ik nog lezen. Enfin, als ik Arabisch kon lezen, zou ik mijn mening nog herzien. Ik heb het over Nederlandstalige fora.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:18   #29
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En wat doen we dan met de talrijke Al Quada website's die oproepen tot (zelfmoord)terrorisme? Die het verheerlijken en er naast brainwashvideoclips ook nog eens instructies bij geven?
Ik wil ervoor betalen om die websites te laten verdwijnen.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:18   #30
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap Bekijk bericht

1. De moorden worden niet gepleegd door die websites,

2. maar door het gedachtengoed dat erachter zit.

3. ... nu zijn ze op weg om het aantal blood&honour leden te gaan verdubbelen.
1. Dat beweert Pietje toch niet ??

2. Dat zou ik toch graag eens zien, zie, hoe 'gedachtengoed' een moord pleegt.

3. Och, vroeg of laat voelen die windbuilen zich toch geroepen elkaar de schedel in te slaan of een nacht van lange messen of zo te organiseren, en dan zijn we er weer van af.
djimi is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:18   #31
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik wil ervoor betalen om die websites te laten verdwijnen.
Dan zijn we het eindelijk eens met elkaar eens.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:19   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
De eerste publiekelijke oproep tot (massa)moord op een forum moet ik nog lezen. .
Dan moet je maar eens inloggen op het strontfront.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:19   #33
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Eigenlijk zou er elke dag op het nieuws een bloemlezing moeten gepresenteerd worden van de meest pathetische, meest stompzinnige, meest hysterische, ... uitspraken die op dit soort sites verschenen.
Alhoewel er ook wel al gewenning is t.o.v. racisme zoals hier wordt beschreven:
Citaat:
Ja, Harald, ik ben bij het gezin Van Temsche dan wel geen kind aan huis, maar ik ken de ouders wel, zoals ik nog een aantal Vlaams Belangmilitanten in het Wilrijkse persoonlijk ken.

Wil je het echt weten Harald?

Die ouders zijn, - zoals de overgrote, zo niet overweldigende meerderheid van VB-kiezers en –militanten -, brave hardwerkende mensen, die er van overtuigd waren dat ze niet meer wilden voor zichzelf en hun kinderen dan een plaatsje onder de zon.
Ze gaan natuurlijk niet alle dagen naar de kerk, maar ze sturen hun kinderen wel naar het katholiek onderwijs, waar nog de gangbare, goede waarden meegegeven worden: discipline, respect voor anderen en hun eigendommen.
In de traditie van het tradionele flamingantisme zijn ze tegen geweld, zelfs pacifist, het ‘Nooit Meer Oorlog’ op de IJzertoren dragen ze hoog in het vaandel!
Aan het VNJ hebben ze hun kinderen nooit toevertrouwd, te militaristisch die troep. Zelfs de VB-jongeren hebben ze hun kinderen bespaard, want naar hun smaak heeft de partij, de toenmalige leider van de VB-jongerenorganisatie, die smeerlap van een Xavier Buisseret die zijn poten niet kon thuishouden bij jonge meisjes, te lang de hand boven het hoofd gehouden.

De ouders Van Temsche hebben zich vanaf het eerste uur aangesloten bij het Vlaams Blok omdat Egmont voor hen onverteerbaar was. Omdat de CVP, en vooral Schiltz en de VU de “Vlaamse Kwestie” verraden heeft. Met racisme had dat niks te maken! Trouwens, met Omar, de Turk van om de hoek gaan ze vriendschappelijk om, zoals met hun andere buren. Al jaren kopen ze op de markt in volle vertrouwen hun groenten bij Mustafa, de Marokkaan, die goede kwaliteit biedt tegen een schappelijke prijs.

Helemaal niks geen vreemdelingenhaat bij de familie Van Temsche, en bij de vele tienduizenden die zoals zij militeren of stemmen voor VB!

Of toch?

OK, maar dan maar een klein beetje, en dan alleen t.o. zwarten en t.o. moslims, Turken en Marokkanen en zo, en terécht trouwens, want zeg nu zelf:

- zwarte Afrikanen hebben toch een heel andere mentaliteit, ze zijn lui, je kan er nooit op rekenen, ze lachen je precies altijd maar uit, en dan willen ze ons ook nog eens namaakhorloges en andere rommel aansmeren
- en er zijn toch teveel van die kutmarokkaantjes, waar de ouders niet naar omkijken, die de buurten verpesten met hun luidruchtig gedrag en die altijd ambetant doen, niet alleen de partij maar ook een Van Peel, een Somers en zelfs Tobback en Yves Desmet van de Morgen heeft het erover!
- en veel van hen weigeren toch zich aan te passen, met hun hoofddoeken, hun djellaba’s, hun moskeeën en dan altijd maar roepen dat ‘wij’ de racisten zijn, dat ‘wij’ ons maar aan hen moeten aanpassen!
- en ondertussen wij maar werken en afdokken aan de RSZ, waarvan zij dan met al hun kinderen en werklozen profiteren!
- en vertellen mensen die het kunnen weten zoals professor Vermeulen, en Dr. Paul Beliën niet dat het in hun koran staat: dat niet-moslims mogen, ja zelfs moeten vermeden worden en zo nodig gedood?
- en als wij foutparkeren kan de wijkagent niet rap genoeg aan de deur komen om de betaling van de boete op te eisen, maar als een van die bruin mannen een auto kraakt, dan staat hij je de volgende dag al in je gezicht uit te lachen…
- ….

En ja Harald, in die kringen gebruikt men voor dé zwarte Afrikanen, voor dé Turken en vooral voor dé Marokkanen woorden als makak, dief, sociaalzekerheidsprofiteur, en erger. Zonder veel kwade bedoelingen trouwens, want den Omar en de Mustafa zijn echt wel toffe gasten, maar al die anderen, ho maar, daar loopt toch nog al wat tussen …
Bron: forum van KifKif.be (Deze reply was dus om de gewenning aan te tonen, het is niet de mening van de poster aldaar zelf.)

Natuurlijk is dit nog van heel andere aard dan rassenhaat en de bewoordingen op Stormfront e.d. maar toch... Ik weet niet of iedereen Stormfront zo grappig vindt eigenlijk.
StevenNr1 is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:21   #34
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik keur dat ook niet goed maar als men A zegt moetn men ook B zeggen.
In het inmiddels in Nederland verboden boek ''De weg naar Moslim'' roept men ook tot moord en daar reageert het centrum dan weer niet op.
Twee maten en gewichten?
Ik ben "het centrum" niet. Ik vertolk hier het "centrum" niet. Indien in dit boek opgeroepen word tot moord, mag dat hier ook gerust verboden worden.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:22   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

En wat doen we dan met de talrijke Al Quada website's die oproepen tot (zelfmoord)terrorisme? Die het verheerlijken en er naast brainwashvideoclips ook nog eens instructies bij geven?
We studeren voor hacker, maken een supervirus en sturen dat dan op die websites af.
djimi is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:22   #36
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Dan moet je maar eens inloggen op het strontfront.
Ben er eens gaan kijken. Moet eerlijk bekennen dat ik me er minder gemakkelijk kwaad maak dan hier. Geen linkse luizen die me ergeren, alleen hier een daar wat krachttermen, maar niets waar ik door gemanipuleerd word.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:23   #37
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
We studeren voor hacker, maken een supervirus en sturen dat dan op die websites af.
Is dit ook geen oproep de de wet te overtreden? Ik hoop dat hun servers ook een geïmspireerd worden door al die kamikaze en er ook eens de geest aan geven.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:23   #38
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
"Proficiat". Ik voel een plaatsvervangende schaamte tav de Admins. van dit forum die je blijkbaar niet hoger schat dan die twee ranzige nazi-sites.
Een van die twee ranzige sites werden vandaag wel als voorbeeld getoond in het Belang Van Limburg om te zeggen: kijk eens wat een vuile praat die extreem-rechtsen hebben. Ze waren wel vergeten dat ze Nederlanders aan het citeren waren. En tegelijk maar veel de link leggen naar het VB.
Men had het zelfs over "de aanslagen van 11-5".. verwijzend naar 9-11 ... kan het nog driester en vuiler? BAH!
Als er morgen rellen ergens in Antwerpen uitbreken, komt men dan ook aandraven met allah-akbar-berichten vanuit een forum uit Pakistan waarop Al-qaeda'ers bij elkaar komen?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door Gorefest : 16 mei 2006 om 22:24.
Gorefest is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:25   #39
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ben er eens gaan kijken. Moet eerlijk bekennen dat ik me er minder gemakkelijk kwaad maak dan hier. .
Misschien dat de inhoud "ginder" je gunstiger stemt.
Pietje is offline  
Oud 16 mei 2006, 22:26   #40
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Ik ga even op het Strontfront rondloeren. Even genieten, nu het nog kan.

Het zit vast vol met anti-"zionisten" die zich openlijk voordoen als antiracisten wanneer het moslims betreft (want dat zijn ook anti-"zionisten"), maar die eigenlijk stikken van de jodenhaat en het primaire anti-Amerikanisme en zinderen van hun eigen irrationele verblinding.
Sommigen weten het trouwens zo politiek correct te verhullen dat ze geduld worden door links. Regelrechte glibberige narretjes.

Ik ben benieuwd, maar ik heb zo al een ideetje van wat daar rondloopt.
PollyCorrect is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be