Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 24 juli 2013, 10:35   #21
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Ok Koenraad beweert dat de genocide in Congo 'irrelevant' is. Ga dat in Kinshasa zeggen pippo.

Verder zegt hij dat een 'volksmonarch' het volk mag negeren, want... random shit. Nee Koen, een koning die democratie bekampt is per definitie niet 'volks'.

Oh en ja gij zijt wel een onderdaan. Kijk naar uw paspoort. Hebde gij wel een paspoort? Pagina 4, sweety. Bovendien...Belgen zijn onderdanen. Net zoals Britten, Denen, Spanjaarden etc... sad but true.

En neen ik ben niet de enige die als onderdaan beschouwt. De staat doet dat. Gij zegt datvdie staat legitiem is. Ik niet Dus gij zijt een onderdaan, en ik niet.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 10:51   #22
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Strijden ken ik ja.
Maar uw stijl komt meer overeen met don quichot, en uw café praat ziet er al niet veel beter uit.
Als mijn stijl u niet aanstaat en ge daarom mijn argumenten niet ziet... Awel dan zijt ge een .....

Naar politics.be komen om mensen te overtuigen dat is pas Don Quixote-esque.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 10:56   #23
santos
Minister
 
santos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Als mijn stijl u niet aanstaat en ge daarom mijn argumenten niet ziet... Awel dan zijt ge een .....

Naar politics.be komen om mensen te overtuigen dat is pas Don Quixote-esque.
Welke argumenten bedoelt ge juist?
santos is offline  
Oud 24 juli 2013, 10:59   #24
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik ben geen 'juffer', ik heb met het VB niets te maken en ik heb zelfs niet eens een partij. Los daarvan wil jij maar niet inzien dat je met het soort huilerig kaakslagflamingantisme waar jij je van bedient alle clichés die over de Vlaamse Beweging de ronde doen alleen maar bevestigt.
Juffer,

Gij zijt het type-voorbeeld van een juffer.

Verder weet iedereen dat hier zelfs af en toe komt wat voor iemand ge zijt en waar uw sympathieen liggen. Bij het VB. Dat ge geen partijkaart hebt verbaasd me niet, maar het veranderd ook nix.

En als ge het 'kaakslagflamigantisme' vindt dat ik me erger aan het feit dat jullie een koning hebben en dat de Belgische staat mij als een onderdaan beschrijft, awel dan moet ik zeggen....

ja, juffer.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:05   #25
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ok Koenraad beweert dat de genocide in Congo 'irrelevant' is. Ga dat in Kinshasa zeggen pippo.
Nee, ik beweer dat niet, dat is gewoonweg zo. De invulling van de term "volksmonarchie" heeft niets te maken met Congo. Sterker nog, in Congo was Leopold geen volksmonarch.

Citaat:
Verder zegt hij dat een 'volksmonarch' het volk mag negeren, want... random shit. Nee Koen, een koning die democratie bekampt is per definitie niet 'volks'.
Volk-s-monarchie, niet volkse monarchie.

En zolang twee derde (nodig voor een grondwetswijziging) niet kiest voor republikeinse partijen, blijft de Belgische monarchie democratisch aan de macht.

[quote]Oh en ja gij zijt wel een onderdaan. Kijk naar uw paspoort. Hebde gij wel een paspoort? Pagina 4, sweety.[/QUOTE
Schat, ik heb een elektronische identiteitskaart. Misschien staat op jouw identiteitskaart iets van een Belgisch Onderdaan (zeker geen koninklijk onderdaan), maar niet op dat van mij. Jij bent dus de enige die mij onderdaan noemt, terwijl jij schijnbaar zelf de enige onderdaan bent, als Belg met een oude identiteitskaart. En als je zo'n oude identiteitskaart hebt, ben je normaal gezien (slechts wettelijk) meerderjarig, en weerhoudt niets je ervan om te verhuizen naar een republiek.

Citaat:
Gij zegt datvdie staat legitiem is.
Waar zeg ik dat? En volgens welke maatstaven wordt die legitimiteit gemeten?

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 24 juli 2013 om 11:08.
Koenraad Noël is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:08   #26
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Welke argumenten bedoelt ge juist?
Kweenie...

Dat we allemaal gelijk zijn. Dat uit de 'juiste' kut kruipen een mens geen recht geeft op ettelijke miljoenen staatsgeld. Dat ik geen onderdaaan ben, maar een burger. Dat mijn staatshoofd die functie krijgt op basis van zijn kunnen en niet omdat zijn moeder bevrucht werd door sperma van een of ander overblijfsel van de feodaliteit. Stupid shit like that....
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:15   #27
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Juffer,

Gij zijt het type-voorbeeld van een juffer.

Verder weet iedereen dat hier zelfs af en toe komt wat voor iemand ge zijt en waar uw sympathieen liggen. Bij het VB. Dat ge geen partijkaart hebt verbaasd me niet, maar het veranderd ook nix.

En als ge het 'kaakslagflamigantisme' vindt dat ik me erger aan het feit dat jullie een koning hebben en dat de Belgische staat mij als een onderdaan beschrijft, awel dan moet ik zeggen....

ja, juffer.
Ik zou dit soort reacties voortaan maar laten.
SDG is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:22   #28
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

[quote=Koenraad Noël;6729694]Nee, ik beweer dat niet, dat is gewoonweg zo. De invulling van de term "volksmonarchie" heeft niets te maken met Congo. Sterker nog, in Congo was Leopold geen volksmonarch.


Volk-s-monarchie, niet volkse monarchie.

En zolang twee derde (nodig voor een grondwetswijziging) niet kiest voor republikeinse partijen, blijft de Belgische monarchie democratisch aan de macht.

Citaat:
Oh en ja gij zijt wel een onderdaan. Kijk naar uw paspoort. Hebde gij wel een paspoort? Pagina 4, sweety.[/QUOTE
Schat, ik heb een elektronische identiteitskaart. Misschien staat op jouw identiteitskaart iets van een Belgisch Onderdaan (zeker geen koninklijk onderdaan), maar niet op dat van mij. Jij bent dus de enige die mij onderdaan noemt, terwijl jij schijnbaar zelf de enige onderdaan bent, als Belg met een oude identiteitskaart. En als je zo'n oude identiteitskaart hebt, ben je normaal gezien (slechts wettelijk) meerderjarig, en weerhoudt niets je ervan om te verhuizen naar een republiek.


Waar zeg ik dat? En volgens welke maatstaven wordt die legitimiteit gemeten?

Hoe gul van u om te erkennen dat Genocidale Leopold in Congo geen 'volksmonarch' was. Jebus.

Verder begrijpt ge blijkbaar niet dat er een verschil is tussen een paspoort en een identiteitskaart. Hoeveel paginas heeft uw idk by the way? Stupid is as stupid does zei F. Gump.

En ten laatse; dus een monarchie die Frankrijk, Pruisen en Engeland op poten gezet hebben (na dat ten minste twee andere mannen 'nee' zegden), die monarchie blijft 'volks' ondanks genocide, pogingen tot een staatsgreep, meedoen met Hitler en ga zo maar door... tot dat twee derde van het volk het beu is?

Echt?
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:23   #29
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik zou dit soort reacties voortaan maar laten.
Bubye sweety.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:29   #30
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Verder begrijpt ge blijkbaar niet dat er een verschil is tussen een paspoort en een identiteitskaart.
Dat is een reispaspoort. Als je er een hebt, kun je meteen vertrekken. Vaarwel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
En ten laatse; dus een monarchie die Frankrijk, Pruisen en Engeland op poten gezet hebben (na dat ten minste twee andere mannen 'nee' zegden), die monarchie blijft 'volks' ondanks genocide, pogingen tot een staatsgreep, meedoen met Hitler en ga zo maar door... tot dat twee derde van het volk het beu is?

Echt?
Nee. Niet volks, maar een volksmonarchie. Het blijft zelfs een volksmonarchie zelfs als Filip persoonlijk de kindjes komt stelen uit de Vlaamse kribben. Hij blijft Koning der Belgen (en niet van België), die regeert bij de gratie van zijn landgenoten, totdat de grondwet gewijzigd wordt.

Je noemt mij dom, maar kunt een simpel begrip als volksmonarchie nog niet eens vatten. Je blijft er allemaal irrelevante waardeoordelen bijhalen. Ook lijk je helemaal niet in staat om Nederlands te schrijven.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 24 juli 2013 om 11:31.
Koenraad Noël is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:33   #31
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

[quote=De schoofzak;6729580]Wie betaalt en veel betaalt, is een onderdaan.

Wie zijn machthebbers niet kan kiezen en herverkiezen of niet herverkiezen, is een onderdaan.

Wiens machthebbers een minachting vertonen voor zijn cultuur en taal, is minder dan een onderdaan.

En wat mij persoonlijk betreft: voorlopig woon ik niet in een land, dus heb ik geen landgenoten.

.[/QUOTE

Je bent dus een vreemdeling ? Straf... een pensioen van vastbenoemde ambtenaar trekken als vreemdeling. En ik die dacht dat de belgische staat enkel een pensioen uitbetaalde aan ambtenaren die belg zijn. Nu begrijp ik beter waarom onze staatschuld zo is aangedikt.
Minister De Croo van pensioenen kan misschien eens naar je dossier kijken
Staatssecretaris Maggie De Block kan misschien eens kijken naar je verblijfstatus ?
peter1962 is offline  
Oud 24 juli 2013, 11:49   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.625
Standaard

[quote=peter1962;6729722]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wie betaalt en veel betaalt, is een onderdaan.

Wie zijn machthebbers niet kan kiezen en herverkiezen of niet herverkiezen, is een onderdaan.

Wiens machthebbers een minachting vertonen voor zijn cultuur en taal, is minder dan een onderdaan.

En wat mij persoonlijk betreft: voorlopig woon ik niet in een land, dus heb ik geen landgenoten.

.[/QUOTE

Je bent dus een vreemdeling ? Straf... een pensioen van vastbenoemde ambtenaar trekken als vreemdeling. En ik die dacht dat de belgische staat enkel een pensioen uitbetaalde aan ambtenaren die belg zijn. Nu begrijp ik beter waarom onze staatschuld zo is aangedikt.
Minister De Croo van pensioenen kan misschien eens naar je dossier kijken
Staatssecretaris Maggie De Block kan misschien eens kijken naar je verblijfstatus ?
Ik zal je op het eind van de maand laten weten of ze het volle bedrag gestort hebben, of een gedeeltelijk bedrag, of misschien niets.

Als het het volle bedrag blijft, dan blijft ook het (kleine) gedeelte dat ik daarvan besteed aan de "goede zaak" hetzelfde.

dank u

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 24 juli 2013, 12:05   #33
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Dat is een reispaspoort. Als je er een hebt, kun je meteen vertrekken. Vaarwel!
Ben al vertrokken. Een moest ge mondaine genoeg zijn zou ge weten dat het enkel in 't duits een 'Reisepas' is. In het nederlands is het paspoort. Toutcourt. Dat boeren en idioten hun idk met de term 'paspoort' beschrijven is mijn probleem niet. Maar toon uw onwetendheid zoveel ge wilt.

Citaat:
Nee. Niet volks, maar een volksmonarchie. Het blijft zelfs een volksmonarchie zelfs als Filip persoonlijk de kindjes komt stelen uit de Vlaamse kribben. Hij blijft Koning der Belgen (en niet van België), die regeert bij de gratie van zijn landgenoten, totdat de grondwet gewijzigd wordt.
Dus tot dat twee derde van de politiekers het beu zijn, blijft het een volksmonarchie. Lol. Echt waar: meent ge dat? Wellicht wel. Sad but true. Laughing my ass off....


Citaat:
[Je noemt mij dom,
Heb ik niet gedaan. Was ook niet nodig.

Citaat:
maar kunt een simpel begrip als volksmonarchie nog niet eens vatten. Je blijft er allemaal irrelevante waardeoordelen bijhalen. Ook lijk je helemaal niet in staat om Nederlands te schrijven.
Ik ben waarschijnlijk niet simpel genoeg om het begrip volksmonarchie te vatten. Ok you win
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 12:08   #34
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ben al vertrokken.
Goed. Dus je komt nog enkel op Forum Politics voor je dronkemanspraat?
Citaat:
Een moest ge mondaine genoeg zijn zou ge weten dat het enkel in 't duits een 'Reisepas' is. In het nederlands is het paspoort. Toutcourt. Dat boeren en idioten hun idk met de term 'paspoort' beschrijven is mijn probleem niet. Maar toon uw onwetendheid zoveel ge wilt.
http://www.gemeentemol.be/product/84/reispaspoort
http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...-euro-op.dhtml

Citaat:
Dus tot dat twee derde van de politiekers het beu zijn, blijft het een volksmonarchie. Lol. Echt waar: meent ge dat? Wellicht wel. Sad but true.
Ja, zo werkt dat nu eenmaal. Maar je moet dat niet verstaan als mijn goedkeuring.
Koenraad Noël is offline  
Oud 24 juli 2013, 12:46   #35
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Goed. Dus je komt nog enkel op Forum Politics voor je dronkemanspraat?
Geeuw....

Wow links. On the interwebs. Ik zal het feit dat er NERGENS paspoort staat op mijn idk terwijl op mijn PASPOORT paspoort staat (en niet reispaspoort) maar negeren. Het enige dat ge bewezen hebt is dat er idiots bestaan en mensen die idiots willen bereiken. Good job btw lol.

Citaat:
Ja, zo werkt dat nu eenmaal. Maar je moet dat niet verstaan als mijn goedkeuring.
Oef ge deed me effe schrikken. Uw goedkeuring... blech, kuch, kots.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 13:16   #36
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Oké, dan maar op de negeerlijst. En uiteraard ook de rode driehoek.

Elke keer dat ik meer sympathie voel voor het Vlaams-Nationalisme zijn er onbeschaafde extreemrechtsen zoals Salvadorii om me weer weg te jagen. Het VB zou zich echt moeten ontdoen van dit soort mensen.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 24 juli 2013 om 13:17.
Koenraad Noël is offline  
Oud 24 juli 2013, 13:35   #37
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Oké, dan maar op de negeerlijst. En uiteraard ook de rode driehoek.

Elke keer dat ik meer sympathie voel voor het Vlaams-Nationalisme zijn er onbeschaafde extreemrechtsen zoals Salvadorii om me weer weg te jagen. Het VB zou zich echt moeten ontdoen van dit soort mensen.
Dat typetje heeft geen bal met het VB te maken, wel integendeel, hij schelt, brult en schuimbekt even graag op het VB als op al de rest.
Herr Oberst is offline  
Oud 24 juli 2013, 13:36   #38
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Oké, dan maar op de negeerlijst. En uiteraard ook de rode driehoek.

Elke keer dat ik meer sympathie voel voor het Vlaams-Nationalisme zijn er onbeschaafde extreemrechtsen zoals Salvadorii om me weer weg te jagen. Het VB zou zich echt moeten ontdoen van dit soort mensen.
Geen vber lol.

Verder; bubye.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Oud 24 juli 2013, 13:37   #39
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat typetje heeft geen bal met het VB te maken, wel integendeel, hij schelt, brult en schuimbekt even graag op het VB als op al de rest.
Mijn excuses, in dat geval.
Koenraad Noël is offline  
Oud 24 juli 2013, 13:39   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Oh en op welke planeet is een republiek willen 'extreem rechts'?
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be