Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2005, 22:39   #21
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Allez hop, weer een hoop voze praat op het forum. Het ideaal van de linkselaar : een BEEST zijn. VARKENS

Jullie verdienen allen DE KOGEL. Ik wil baden in jullie bloed. DEKADENTE SEKSUEEL GEOBSEDEERDE VUILBEKKEN

PERVERTEN
volgens mij wilt ie wel meespelen hoor maar houdt ie er een wat eigenzinnige seksuele voorkeur op na[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by praha on 09-09-2005 at 23:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Allez hop, weer een hoop voze praat op het forum. Het ideaal van de linkselaar : een BEEST zijn. VARKENS

Jullie verdienen allen DE KOGEL. Ik wil baden in jullie bloed. DEKADENTE SEKSUEEL GEOBSEDEERDE VUILBEKKEN

PERVERTEN
volgens mij wilt ie wel meespelen hoor maar houdt ie er een wat eigenzinnige seksuele voorkeur op na[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Allez hop, weer een hoop voze praat op het forum. Het ideaal van de linkselaar : een BEEST zijn. VARKENS

Jullie verdienen allen DE KOGEL. Ik wil baden in jullie bloed. DEKADENTE SEKSUEEL GEOBSEDEERDE VUILBEKKEN

PERVERTEN
volgens mij wilt ie wel meespelen hoor maar houdt ie er wat eigenzinnige seksuele voorkeur op na[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door praha : 9 september 2005 om 22:39.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:41   #22
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Kerry's BMI: 19.

De stoefer, is zijn kous weeral uit zijn onderbroek gevallen?
Probeer een "slip" man!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:42   #23
barney
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2005
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Topic reeds gemeld bij de moderatoren.
Heb je je mama ook verwittigd of zit je maar alleen te wenen in een hoekje bij het zien van mannen met een groter lul dan jij[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by barney on 09-09-2005 at 23:42
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Topic reeds gemeld bij de moderatoren.
Heb je je mama ook verwittigd of zit je maar alleen te wenen in een hoekje bij het zien van mannen met een groter lul dan jij[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Topic reeds gemeld bij de moderatoren.
Heb je je mama ook verwittigsd of zit je maar alleen te wenen in een hoekje bij het zien van mannen met een groter lul dan jij[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door barney : 9 september 2005 om 22:42.
barney is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:47   #24
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Heb je je mama ook verwittigd of zit je maar alleen te wenen in een hoekje bij het zien van mannen met een groter lul dan jij
Mss heeft hij geen lul, maar is hij een lul...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 22:52   #25
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Mss heeft hij geen lul, maar is hij een lul...
Of een aandachtshoer.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:04   #26
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik wil baden in jullie bloed.


rare smaak heb jij.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:19   #27
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Wetenschappers in Hong Kong hebben een statistisch significant verband ontdekt tussen de Body Mass Index van mannen en de lengte van hun penis.

Vergeet dus de mythe over neuzen, schoenmaten en lichaamslengte. Dit is de eerste overtuigende correlatie tussen een lichaamsverhouding en de lengte van het mannelijke lid.

De conclusie van het onderzoek luidt: hoe dikker de man, hoe kleiner de penis.

Misschien is dit wel een zeer goed argument in de strijd tegen obesitas. (En ocharme al die Amerikaanse fatties.)

http://www.msnbc.msn.com/id/7588582/
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 10-09-2005 at 00:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Wetenschappers in Hong Kong hebben een statistisch significant verband ontdekt tussen de Body Mass Index van mannen en de lengte van hun penis.

Vergeet dus de mythe over neuzen, schoenmaten en lichaamslengte. Dit is de eerste overtuigende correlatie tussen een lichaamsverhouding en de lengte van het mannelijke lid.

De conclusie van het onderzoek luidt: hoe dikker de man, hoe kleiner de penis.

Misschien is dit wel een zeer goed argument in de strijd tegen obesitas. (En ocharme al die Amerikaanse fatties.)

http://www.msnbc.msn.com/id/7588582/
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Wetenschappers in Hong Kong hebben een statistisch significant verband ontdekt tussen de Body Mass Index van mannen en de lengte van hun penis.

Vergeet dus de mythe over neuzen, schoenmaten en lichaamslengte. Dit is de eerste overtuigende correlatie tussen een lichaamsverhouding en de lengte van het mannelijke lid.

De conclusie van het onderzoek luidt: hoe dikker de man, hoe kleiner de penis.

Misschien is dit wel een zeer goed argument in de strijd tegen obesitas. (En ocharme al die Amerikaanse fatties.)

http://www.msnbc.msn.com/id/7588582/
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?[/size]
[/edit]
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 september 2005 om 23:23.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:46   #28
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?
Naar het schijnt is er geen correlatie tussen de lengte van de man en de lengte van zijn lid.

En het onderzoek toont inderdaad aan dat de lengte van de schl*ng varieert met de BMI; bij één en dezelfde man kan de penislengte veranderen naarmate hij bijkomt of gewicht verliest. Het heeft blijkbaar te maken met de bloedsomloop en de gesteldheid van de bloedvaten... of zoiets... je kan het artikel best zelf lezen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 10-09-2005 at 00:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?
Naar het schijnt is er geen correlatie tussen de lengte van de man en de lengte van zijn lid.

En het onderzoek toont inderdaad aan dat de lengte van de schl*ng varieert met de BMI; bij één en dezelfde man kan de penislengte veranderen naarmate hij bijkomt of gewicht verliest. Het heeft blijkbaar te maken met de bloedsomloop en de gesteldheid van de bloedvaten... of zoiets... je kan het artikel best zelf lezen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?
Naar het schijnt is er geen correlatie tussen de lengte van de man en de lengte van zijn lid.

En het onderzoek toont inderdaad aan dat de lengte van de schl*ng varieert met de BMI; bij één en dezelfde man kan de penislengte veranderen naarmate hij bijkomt of gewicht verliest.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 9 september 2005 om 23:51.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:47   #29
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames. Da's uiteraard een subjectieve observatie (en enigszins gebaseerd op persoonlijke ervaring. )

Misschien moet wel eens onderzocht worden of dat inderdaad meer is dan een louter subjectieve observatie. 8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 10-09-2005 at 00:49
Reason:
--------------------------------

Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames. Da's uiteraard een subjectieve observatie (en enigszins gebaseerd op persoonlijke ervaring. )

Misschien moet wel eens onderzocht worden of dat inderdaad meer is dan een louter subjectieve observatie. 8)[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 10-09-2005 at 00:48
Reason:
--------------------------------

Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames.
Misschien ook een interessant onderzoekstopic. 8)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames.
Misschien ook een interessant onderzoekstopic.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 9 september 2005 om 23:49.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:23   #30
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Tss, wanneer zul je je geest eens zuiveren van al die semitische waanzin? Vergeet die christelijke zeden. Het christendom is de meest anti-darwiniaanse & anti-procreatieve godsdienst allertijden.
ben jij dat zeker?
Het is niet omdat sommige psychopaten dergelijke replieken geven, dat dit het christelijk geloof voorsteld.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:56   #31
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Is het niet eerder de lengte van de man en de lengte van de penis die correleert?

En bovendien euh ... het gewicht kan toch variëren naargelang iemand zijn leeftijd, ik veronderstel niet dat het lid dan kleiner wordt als iemand dikker wordt precies. :-s Of gaat het om aanleg om zwaarder te zijn gaat samen met een kleinere penis?
maar neeje ... da's net het omgekeerde als hangtieten bij een vrouw
het is de algemene neerwaartse gravitatiekracht die wat meer opgeheven wordt door dat ander zwaar lichaam
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 01:00   #32
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames. Da's uiteraard een subjectieve observatie (en enigszins gebaseerd op persoonlijke ervaring. )

Misschien moet wel eens onderzocht worden of dat inderdaad meer is dan een louter subjectieve observatie. 8)
héhé en jij aast nu toevalligerwijs op slanke vrouwen die eerder aan de haal gaan met goed gezette mannen in de wetenschap dat deze minder 'schade' zullen berokkenen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 01:02   #33
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Dat doet me er trouwens aan denken: het is me al dikwijls opgevallen dat slanke vrouwen dikwijls met goed gezette mannen aan de haal gaan, terwijl magere kerels precies een of andere obsessie hebben met stevige dames. Da's uiteraard een subjectieve observatie (en enigszins gebaseerd op persoonlijke ervaring. )

Misschien moet wel eens onderzocht worden of dat inderdaad meer is dan een louter subjectieve observatie. 8)
serieus nu ...
ik deel die subjectieve observatie waardoor ze wat objectiever wordt se
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 01:04   #34
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ben jij dat zeker?
Het is niet omdat sommige psychopaten dergelijke replieken geven, dat dit het christelijk geloof voorsteld.
christendom stond er ...
toch wel een verschil
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 01:42   #35
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Kerry's BMI: 19.

... en maar denken dat George W. Bush de grootste lul in dit universum is![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 10-09-2005 at 02:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Kerry's BMI: 19.

... en maar denken dat George W. Bush de grootste lul in dit universum is![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Kerry's BMI: 19.

... en maar denken dat George Bush de grootste lul in dit universum is![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 10 september 2005 om 01:43.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 08:33   #36
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Tss, wanneer zul je je geest eens zuiveren van al die semitische waanzin? Vergeet die christelijke zeden. Het christendom is de meest anti-darwiniaanse & anti-procreatieve godsdienst allertijden.
Ik ben zuiver. Ik wil de mensheid veredelen. Jullie promoten alles wat beestachtig is.

Het is niet verwonderlijk dat in zo'n klimaat homofilie en andere kuriositeiten konden gedijen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 08:35   #37
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk


rare smaak heb jij.
"Car il vous faut du sang, baignez-vous dans le sang des infidèles"

Paus Urbanus II.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 08:44   #38
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik ben zuiver. Ik wil de mensheid veredelen. Jullie promoten alles wat beestachtig is.

Het is niet verwonderlijk dat in zo'n klimaat homofilie en andere kuriositeiten konden gedijen.
ik ben ook voor veredeling, radicaal.
ik hou van klassieke muziek en geschiedenis, en draag m'n hemden en t-shirts IN de broek.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 08:47   #39
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik zie eigenlijk niet abnormaals aan deze topic en nog minder wat dat met homofilie zou te maken hebben... Het is gewoon een onderzoek, een vaststelling of dat al dan niet waar zou zijn laat ik in het midden.

Dus misschien effe nader verklaren wat dit hier met homofilie zou te maken hebben?

En die uitspraak van een zekere paus Urbanus II of wie dat ook moge wezen, is een uitspraak heb het effe opgezegd die zou moeten dateren van zo'n kleine 1000 jaar geleden...
Nu ja de uitspraken van de Kerkleiders neem je best met een korreltje zout ook hun uitspraken omtrent voorbehoedsmiddelen etc. maar ik ga hier off-topic.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 08:55   #40
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik ben zuiver. Ik wil de mensheid veredelen. Jullie promoten alles wat beestachtig is.

Het is niet verwonderlijk dat in zo'n klimaat homofilie en andere kuriositeiten konden gedijen.
Ge zijt in dit geval hier een beetje aan het overdrijven mijn gedacht.
Penis of geen penis het is gewoon een lichaamsdeel en een vaststelling.
Daarbij eet zo veel niet!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be