Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 11:05   #21
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Blijkbaar voelt iedere politicus zich verplicht om hierover publiekelijk zijn verontwaardiging uit te schreeuwen.

Waar was hun publiek afgrijzen toen bleek dat men in het atheneum van Anderlecht een pro-terreur petitie liet rondgaan om het ontslag te eisen van een leraar die zich uitsprak tegen de moordaanslag op Charlie Hebdo?

Waar was hun publiek afgrijzen toen bleek dat nu ook in België "asielzoekers" festivals beginnen af te schuimen om in groep vrouwen in te sluiten en te bepotelen?

Dat is één van de krankzinnige dogma's binnen het cultuurmarxisme. Van autochtonen verwacht men dat ze hun verstand kunnen gebruiken. Van allochtonen verwacht men dat niet.

Wat in wezen een diep-racistische manier van denken is.
Het is gewoon not done dat allochtonen zichzelf zouden beheersen. Zeer oncool.
Mindset is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:07   #22
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

Ge hebt hier nog nooit één argument gepost.
Hij blinkt wel uit in één iets: het gebruik van het woord "uitschot".

Volgens Magnette is het beter uit te munten in een slechte eigenschap dan in helemaal geen eigenschap.
Mindset is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:07   #23
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Calimero praatjes.
Want.... ?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:09   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Blijkbaar voelt iedere politicus zich verplicht om hierover publiekelijk zijn verontwaardiging uit te schreeuwen.

Waar was hun publiek afgrijzen toen bleek dat men in het atheneum van Anderlecht een pro-terreur petitie liet rondgaan om het ontslag te eisen van een leraar die zich uitsprak tegen de moordaanslag op Charlie Hebdo?

Waar was hun publiek afgrijzen toen bleek dat nu ook in België "asielzoekers" festivals beginnen af te schuimen om in groep vrouwen in te sluiten en te bepotelen?

Dat is één van de krankzinnige dogma's binnen het cultuurmarxisme. Van autochtonen verwacht men dat ze hun verstand kunnen gebruiken. Van allochtonen verwacht men dat niet.

Wat in wezen een diep-racistische manier van denken is.
Een pertinente overweging! Het proza op de sociale media i.v.m. de verongelukte tiener is en blijft onaanvaardbaar. Maar het onafgebroken knuffelen en emo-commentaar van het linkse poco volkje is dat evenmin. In hun politiek-correcte multicul-ijver gaan ze zodanig ver in het pamperen dat op de duur een allochtoon synoniem wordt van "zielige sukkel". Dit soort "gutmensch" attitude ruikt naar racisme.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:09   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als bron: http://www.demorgen.be/binnenland/po...isme-bf62e7b4/

"Een significant deel van de Vlamingen danste bij het vernemen van de dood van een allochtone Belg."

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat dit soort dingen blijkbaar heel contextgevoelig is en dat er met twee maten en twee gewichten gewogen wordt, wanneer een gelijkaardige situatie zich voordoet.

Ik keur dit absoluut niet goed, maar feiten zijn feiten. Dit zijn evengoed feiten als een deel moslims die dansten na de aanslagen. Maar het ene is een belediging naar alle moslims, omdat ze zeggen dat zij zich distantiëren van extremisten? Hoe is dit anders? Waarom mag dit wel gezegd worden? Hoe is dit geen uithaal naar alle Vlamingen? Hoe is dit geen belediging naar alle Vlamingen?

Ik stel voor dat we die dansende moslims en deze ... "Vlamingen".. samen in een hok opsluiten met een hoop wapens.

Je zal zien: De situatie zal zichzelf oplossen.
Een significant deel vd allochtoonse bevolking van (vooral) Molenbeek, was ook aan het dansen op "22 maart ll".
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:18   #26
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als bron: http://www.demorgen.be/binnenland/po...isme-bf62e7b4/

"Een significant deel van de Vlamingen danste bij het vernemen van de dood van een allochtone Belg."

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat dit soort dingen blijkbaar heel contextgevoelig is en dat er met twee maten en twee gewichten gewogen wordt, wanneer een gelijkaardige situatie zich voordoet.

Ik keur dit absoluut niet goed, maar feiten zijn feiten. Dit zijn evengoed feiten als een deel moslims die dansten na de aanslagen. Maar het ene is een belediging naar alle moslims, omdat ze zeggen dat zij zich distantiëren van extremisten? Hoe is dit anders? Waarom mag dit wel gezegd worden? Hoe is dit geen uithaal naar alle Vlamingen? Hoe is dit geen belediging naar alle Vlamingen?

Ik stel voor dat we die dansende moslims en deze ... "Vlamingen".. samen in een hok opsluiten met een hoop wapens.

Je zal zien: De situatie zal zichzelf oplossen.
En we zijn weer vertrokken..politici maar evengoed zelfverklaarde spreekbuizen van allochtonen vinden verontwaardiging niet genoeg, er moet " meer" gebeuren.
NU, laat ik duidelijk zijn, de dood van die tiener is tragisch. Erg voor die familie en jongens zelf, in de Brederodestraat in Antwerpen zie je soms ook jongeren crossen op die dingen, vaak veel te hard en met te jonge kerels op dat ding.
Dat dit tot een dodelijk ongeluk leidde moest vroeg of laat eens gebeuren.
En ja, uit de reacties blijkt haat, tegenover Marokkanen, moslims. Dat kan niet ontkent worden. Kan dat door de beugel? Neen! Lol hebben in de dood van een jongen op verlof omwille van origine is te gek voor woorden.

Maar de manier waarop daar dan mee omgegaan wordt doet toch de wenkbrauwen optrekken.
Waar was de verontwaardiging voor " femme de la rue?" Opperde iemand toen dat we bij die verontwaardiging die er niet eens was, meer moesten doen dan dat?
Dagelijks worden wel ergens meisjes en vrouwen lastig gevallen op straat, kinderen afgeperst in speeltuinen, tieners op bussen, en terroriseren vooral jonge Marokkanen wijken met overlast, drugshandel, of geven blijk van haat tegen deze samenleving. Waar is de verontwaardiging daarover? En wie roept dan" er moet meer gebeuren dan dit"?

Zelfverklaarde woordvoerders van allochtonen geven ons daar de schuld van, de arbeidsmarkt discrimineert, onderwijs is onvoldoende, ze krijgen geen kansen, rascisme...nooit hoorde ik dan verontwaardiging om de manier waarop vaak anderen worden behandeld door eigen subgroepen, laat staan enige zelfkritiek, of oproep om online ( ga eens naar islamitische sites, afkeer van de samenleving is daar schering en inslag, en opruien om islamitische normen en waarden boven de samenleving te stellen de norm. )die sites aan banden te leggen omdat ze de relaties tussen groepen in de samenleving verstoort. Welnee, das " godsdienstvrijheid" wordt er dan gezegd.

Mag dit reden zijn tot haat en gedrag zoals blijkt bij de dood van die jongen? Nee, maar wanneer voor het gedrag van moslims altijd naar onderliggende oorzaken verwezen wordt, moet dit nu ook.

Het gedrag van vooral jonge Marokkanen loopt vaak de spuigaten uit, en daar hebben steeds meer mensen schoon genoeg van. En net zoals bij Marokkanen de zwaksten zich laten aanzetten tot haat, gebeurt hetzelfde proces onder Vlamingen. Wanneer er dan geluisterd wordt naar de verzuchtingen van " doelgroepen" zou dit ook eens mogen onder Vlamingen.

Dat is meer constructief dan nu hen wel de zweep op te leggen , terwijl " minderheden" nog steeds op de fluwelen handschoen mogen rekenen.
Nu met ongelijke maten en gewichten werken legt bloot wat net de onderbuik van de samenleving is geworden, kijk daar eerlijk naar, voorbij een parcours waar Vlamingen kop van jut zijn en andere doelgroepen weer uit de wind staan. Want daar ben ik nu verontwaardigd over, nog iemand?
alice is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:24   #27
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En we zijn weer vertrokken..politici maar evengoed zelfverklaarde spreekbuizen van allochtonen vinden verontwaardiging niet genoeg, er moet " meer" gebeuren.
NU, laat ik duidelijk zijn, de dood van die tiener is tragisch. Erg voor die familie en jongens zelf, in de Brederodestraat in Antwerpen zie je soms ook jongeren crossen op die dingen, vaak veel te hard en met te jonge kerels op dat ding.
Dat dit tot een dodelijk ongeluk leidde moest vroeg of laat eens gebeuren.
En ja, uit de reacties blijkt haat, tegenover Marokkanen, moslims. Dat kan niet ontkent worden. Kan dat door de beugel? Neen! Lol hebben in de dood van een jongen op verlof omwille van origine is te gek voor woorden.

Maar de manier waarop daar dan mee omgegaan wordt doet toch de wenkbrauwen optrekken.
Waar was de verontwaardiging voor " femme de la rue?" Opperde iemand toen dat we bij die verontwaardiging die er niet eens was, meer moesten doen dan dat?
Dagelijks worden wel ergens meisjes en vrouwen lastig gevallen op straat, kinderen afgeperst in speeltuinen, tieners op bussen, en terroriseren vooral jonge Marokkanen wijken met overlast, drugshandel, of geven blijk van haat tegen deze samenleving. Waar is de verontwaardiging daarover? En wie roept dan" er moet meer gebeuren dan dit"?

Zelfverklaarde woordvoerders van allochtonen geven ons daar de schuld van, de arbeidsmarkt discrimineert, onderwijs is onvoldoende, ze krijgen geen kansen, rascisme...nooit hoorde ik dan verontwaardiging om de manier waarop vaak anderen worden behandeld door eigen subgroepen, laat staan enige zelfkritiek, of oproep om online ( ga eens naar islamitische sites, afkeer van de samenleving is daar schering en inslag, en opruien om islamitische normen en waarden boven de samenleving te stellen de norm. )die sites aan banden te leggen omdat ze de relaties tussen groepen in de samenleving verstoort. Welnee, das " godsdienstvrijheid" wordt er dan gezegd.

Mag dit reden zijn tot haat en gedrag zoals blijkt bij de dood van die jongen? Nee, maar wanneer voor het gedrag van moslims altijd naar onderliggende oorzaken verwezen wordt, moet dit nu ook.

Het gedrag van vooral jonge Marokkanen loopt vaak de spuigaten uit, en daar hebben steeds meer mensen schoon genoeg van. En net zoals bij Marokkanen de zwaksten zich laten aanzetten tot haat, gebeurt hetzelfde proces onder Vlamingen. Wanneer er dan geluisterd wordt naar de verzuchtingen van " doelgroepen" zou dit ook eens mogen onder Vlamingen.

Dat is meer constructief dan nu hen wel de zweep op te leggen , terwijl " minderheden" nog steeds op de fluwelen handschoen mogen rekenen.
Nu met ongelijke maten en gewichten werken legt bloot wat net de onderbuik van de samenleving is geworden, kijk daar eerlijk naar, voorbij een parcours waar Vlamingen kop van jut zijn en andere doelgroepen weer uit de wind staan. Want daar ben ik nu verontwaardigd over, nog iemand?
ik sluit me daar 100% bij aan.
Mindset is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:27   #28
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
ik sluit me daar 100% bij aan.
Kijk we zijn al met twee!
alice is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:51   #29
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En we zijn weer vertrokken..politici maar evengoed zelfverklaarde spreekbuizen van allochtonen vinden verontwaardiging niet genoeg, er moet " meer" gebeuren.
NU, laat ik duidelijk zijn, de dood van die tiener is tragisch. Erg voor die familie en jongens zelf, in de Brederodestraat in Antwerpen zie je soms ook jongeren crossen op die dingen, vaak veel te hard en met te jonge kerels op dat ding.
Dat dit tot een dodelijk ongeluk leidde moest vroeg of laat eens gebeuren.
En ja, uit de reacties blijkt haat, tegenover Marokkanen, moslims. Dat kan niet ontkent worden. Kan dat door de beugel? Neen! Lol hebben in de dood van een jongen op verlof omwille van origine is te gek voor woorden.

Maar de manier waarop daar dan mee omgegaan wordt doet toch de wenkbrauwen optrekken.
Waar was de verontwaardiging voor " femme de la rue?" Opperde iemand toen dat we bij die verontwaardiging die er niet eens was, meer moesten doen dan dat?
Dagelijks worden wel ergens meisjes en vrouwen lastig gevallen op straat, kinderen afgeperst in speeltuinen, tieners op bussen, en terroriseren vooral jonge Marokkanen wijken met overlast, drugshandel, of geven blijk van haat tegen deze samenleving. Waar is de verontwaardiging daarover? En wie roept dan" er moet meer gebeuren dan dit"?

Zelfverklaarde woordvoerders van allochtonen geven ons daar de schuld van, de arbeidsmarkt discrimineert, onderwijs is onvoldoende, ze krijgen geen kansen, rascisme...nooit hoorde ik dan verontwaardiging om de manier waarop vaak anderen worden behandeld door eigen subgroepen, laat staan enige zelfkritiek, of oproep om online ( ga eens naar islamitische sites, afkeer van de samenleving is daar schering en inslag, en opruien om islamitische normen en waarden boven de samenleving te stellen de norm. )die sites aan banden te leggen omdat ze de relaties tussen groepen in de samenleving verstoort. Welnee, das " godsdienstvrijheid" wordt er dan gezegd.

Mag dit reden zijn tot haat en gedrag zoals blijkt bij de dood van die jongen? Nee, maar wanneer voor het gedrag van moslims altijd naar onderliggende oorzaken verwezen wordt, moet dit nu ook.

Het gedrag van vooral jonge Marokkanen loopt vaak de spuigaten uit, en daar hebben steeds meer mensen schoon genoeg van. En net zoals bij Marokkanen de zwaksten zich laten aanzetten tot haat, gebeurt hetzelfde proces onder Vlamingen. Wanneer er dan geluisterd wordt naar de verzuchtingen van " doelgroepen" zou dit ook eens mogen onder Vlamingen.

Dat is meer constructief dan nu hen wel de zweep op te leggen , terwijl " minderheden" nog steeds op de fluwelen handschoen mogen rekenen.
Nu met ongelijke maten en gewichten werken legt bloot wat net de onderbuik van de samenleving is geworden, kijk daar eerlijk naar, voorbij een parcours waar Vlamingen kop van jut zijn en andere doelgroepen weer uit de wind staan. Want daar ben ik nu verontwaardigd over, nog iemand?
Schitterend betoog! Ik ben echter de verontwaardiging al lang voorbij, ik word gewoon woest van die situatie. Men wijst altijd de Vlaming met de vinger en bedekt het wangedrag van de allochtonen met de mantel der liefde. De slappe houding van onze politici heeft ons gebracht waar we nu staan en nog laat men hetzelfde politiek correcte gebedsmolentje ronddraaien. Onze politici en media leren gewoon niet van hun fouten: zelfs Wouter Beke wijkt niet van het mantra af, ook al is er L E T T E R L I J K een bom onder zijn reet ontploft. Ga daarmee naar de oorlog. Maar het is wel ons leven waar ze mee spelen.
We moeten volgens sommigen wennen aan de situatie. Wennen aan de idee dat er plots een racistische en sektarische gek met een vuile bom aan een school kan staan? Ik weiger hieraan te wennen: actie nu!
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 3 augustus 2016, 11:52   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.797
Standaard

Hier ook eens vragen :

Moet Nebur ook voor dit de absolute vrije meningsuiting niet verdedigen? Of is dit weer iets anders vanwege niet politiek correct?
Skobelev is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:06   #31
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hier ook eens vragen :

Moet Nebur ook voor dit de absolute vrije meningsuiting niet verdedigen? Of is dit weer iets anders vanwege niet politiek correct?
Er blijven op hameren
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 3 augustus 2016 om 12:09.
Libro is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:10   #32
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En de reacties op ons? De reacties over ons ongelovige honden?
Wanneer krijgen die media aandacht? Of sluiten we hun account af zonder in kaart te brengen dat we hier met een groter aantal dan racistische Vlamingen te maken hebben?

Dit artikel heeft het racisme alleen maar gevoed. Selectief omgaan met gebeurtenissen in onze maatschappij.
Peche is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:12   #33
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Schitterend betoog! Ik ben echter de verontwaardiging al lang voorbij, ik word gewoon woest van die situatie. Men wijst altijd de Vlaming met de vinger en bedekt het wangedrag van de allochtonen met de mantel der liefde. De slappe houding van onze politici heeft ons gebracht waar we nu staan en nog laat men hetzelfde politiek correcte gebedsmolentje ronddraaien. Onze politici en media leren gewoon niet van hun fouten: zelfs Wouter Beke wijkt niet van het mantra af, ook al is er L E T T E R L I J K een bom onder zijn reet ontploft. Ga daarmee naar de oorlog. Maar het is wel ons leven waar ze mee spelen.
We moeten volgens sommigen wennen aan de situatie. Wennen aan de idee dat er plots een racistische en sektarische gek met een vuile bom aan een school kan staan? Ik weiger hieraan te wennen: actie nu!
Ik deel je mening.
Alice is verbaal zeer sterk, bij de sterksten hier op dit forum.
En het is allemaal correct wat ze zegt.
Maar ik ben dat stadium voorbij.
Het zal niet beteren.
de islam moet hier weg.
Pericles is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:26   #34
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik deel je mening.
Alice is verbaal zeer sterk, bij de sterksten hier op dit forum.
En het is allemaal correct wat ze zegt.
Maar ik ben dat stadium voorbij.
Het zal niet beteren.
de islam moet hier weg.
Dikke vette 2
Vooral de laatste zin , hoe eerder hoe beter.
Anitta is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:33   #35
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik deel je mening.
Alice is verbaal zeer sterk, bij de sterksten hier op dit forum.
En het is allemaal correct wat ze zegt.
Maar ik ben dat stadium voorbij.
Het zal niet beteren.
de islam moet hier weg.
we zijn al met veel meer dan twee, alice.
Mindset is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:37   #36
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Aan calimero praatjes verspil ik geen argumenten.
Gij zijt toch echt de übertrol hier he?
Peche is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:47   #37
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Dikke vette 2
Vooral de laatste zin , hoe eerder hoe beter.
3
SDX is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:49   #38
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
3
4 !!!
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:50   #39
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gij zijt toch echt de übertrol hier he?
Hij is misschien opnieuw - of nog steeds, wie zal 't zeggen - bezig met "didactisch materiaal" verzamelen.

(De wat oudere rotten hier weten wel waarover 't gaat.)
SDX is offline  
Oud 3 augustus 2016, 12:50   #40
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.195
Standaard

En ja hoor: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160803_02410131

Maar propaganda voor een organisatie die hier de laatste weken tientallen doden heeft gemaakt, valt onder de vrijheid van meningsuiting.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be