Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2009, 00:50   #21
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

LOL,

Ondertussen ben ik hier in Aus door alle mogelijke hoepels aan het springen om een permant visum te verkrijgen (momenteel ben ik hier op mijn 2e tijdelijk 4-jaar visum gesponserd door mijn werkgever).

Ik ben hier dus nu "temporary resident" en kan ik niet genieten van de "medicare" (Australische verplichte ziekte verzekering) hoewel ik er in mijn belastingen wel voor betaal. Ik ben dus verplicht een extra dure expat verzekering te nemen die me $520 per maand kost.

Hoewel mijn permanent visum, nu in aanvraag, ook gesponserd wordt door mijn werkgever is het nog steeds een langdurig en pijnlijk proces dat me tot nu to al meer dan $7000 heeft gekost, plus 2 medische onderzoeken, een test Engels, police clearances van al de landen waar ik de laatste 10 jaar heb verbleven voor een periode van meer dan 6 maanden, een brief van mijn werkgever waarin staat dat ze mij hier nodig hebben en geen Australier met dezelfde kwaliteiten kunnen vinden, een vast contract van m'n werkgever, erkenning van de Australische waarden en normen, ...

Ondertussen in Europa laat men zonder boe of ba gewoon iedereen binnen.
Hoe kan je nu verwachten dat mensen die je zomaar binnen laat en onmiddelijk alles op een bordje geeft, respect zullen tonen voor je land, cultuur wetten, rechten en waarden.
"Something given has no value" (voor wie ooit Starship Troopers heeft gezien)

Wacht maar, eens ik 2 jaar permanent resident ben kan ik de Australische nationaliteit aannemen, dan keer ik terug naar Vlaanderen als vreemdeling, natuurijk ben ik tegen die tijd al m'n kennis van Nederlands of Frans kwijt, en zal ik door de sterke zon hier een permanent bruine huidskleur aangenomen hebben, en dan kan ik ook van al die voordelen die genieten die niet voor de autochtone Vlaming zijn weggelegd. (grapje natuurlijk, denk niet dat ik nog ooit terug keer naar dat apenland)
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 00:53   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
LOL,

Ondertussen ben ik hier in Aus door alle mogelijke hoepels aan het springen om een permant visum te verkrijgen (momenteel ben ik hier op mijn 2e tijdelijk 4-jaar visum gesponserd door mijn werkgever).

Ik ben hier dus nu "temporary resident" en kan ik niet genieten van de "medicare" (Australische verplichte ziekte verzekering) hoewel ik er in mijn belastingen wel voor betaal. Ik ben dus verplicht een extra dure expat verzekering te nemen die me $520 per maand kost.

Hoewel mijn permanent visum, nu in aanvraag, ook gesponserd wordt door mijn werkgever is het nog steeds een langdurig en pijnlijk proces dat me tot nu to al meer dan $7000 heeft gekost, plus 2 medische onderzoeken, een test Engels, police clearances van al de landen waar ik de laatste 10 jaar heb verbleven voor een periode van meer dan 6 maanden, een brief van mijn werkgever waarin staat dat ze mij hier nodig hebben en geen Australier met dezelfde kwaliteiten kunnen vinden, een vast contract van m'n werkgever, erkenning van de Australische waarden en normen, ...

Ondertussen in Europa laat men zonder boe of ba gewoon iedereen binnen.
Hoe kan je nu verwachten dat mensen die je zomaar binnen laat en onmiddelijk alles op een bordje geeft, respect zullen tonen voor je land, cultuur wetten, rechten en waarden.
"Something given has no value" (voor wie ooit Starship Troopers heeft gezien)

Wacht maar, eens ik 2 jaar permanent resident ben kan ik de Australische nationaliteit aannemen, dan keer ik terug naar Vlaanderen als vreemdeling, natuurijk ben ik tegen die tijd al m'n kennis van Nederlands of Frans kwijt, en zal ik door de sterke zon hier een permanent bruine huidskleur aangenomen hebben, en dan kan ik ook van al die voordelen die genieten die niet voor de autochtone Vlaming zijn weggelegd. (grapje natuurlijk, denk niet dat ik nog ooit terug keer naar dat apenland)
Laat arm Europa daar eens een voorbeeld aan nemen - maar ach, dat heeft nu ook geen zin meer...

...en gelijk heb je!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 01:21   #23
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Laat arm Europa daar eens een voorbeeld aan nemen - maar ach, dat heeft nu ook geen zin meer...

...en gelijk heb je!
Ik vrees het ook, aan iedereen die nog enige waarde hecht aan de Westerse cultuur raad ik aan hetzelfde te doen als ik gedaan heb.

Het is een grote stap en kost veel bloed zweet en tranen, maar op een goeie dag, in de niet zo verre toekomst, is Europa volledig om zeep en zal alle rijkdom er weg zijn, en dan is het te laat om te vluchten.
De overgebleven Westerse landen zullen nog een veel strikter migratie beleid voeren om niet overspoeld te worden met mensen die de miserie in Europa willen ontvluchten.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 01:28   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Ik vrees het ook, aan iedereen die nog enige waarde hecht aan de Westerse cultuur raad ik aan hetzelfde te doen als ik gedaan heb.

Het is een grote stap en kost veel bloed zweet en tranen, maar op een goeie dag, in de niet zo verre toekomst, is Europa volledig om zeep en zal alle rijkdom er weg zijn, en dan is het te laat om te vluchten.
De overgebleven Westerse landen zullen nog een veel strikter migratie beleid voeren om niet overspoeld te worden met mensen die de miserie in Europa willen ontvluchten.
Ach, weet je - zelfs dát heeft geen zin meer, kijk:

Citaat:
Naar het boek van Dr. Peter Hammond : Slavernij, terrorisme en islam : de wortels van een hedendaagse bedreiging
(Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat)
De taktiek van de jihad

Lezersreactie op een artikel van Knack van 7 september 2009
“Betogers tegen hoofddoekverbod opgepakt”


De islam is geen godsdienst, het is ook geen sekte. In zijn ultieme vorm is het een allesomvattend, totaal, 100% leefsysteem.

Islam heeft religieuze, politieke, economische, sociale en militaire componenten. De religieuze component zit met weerhaken vast aan alle andere onderdelen.

Islamisatie begint als er in een land voldoende moslims zijn die zich beginnen te roeren om religieuze privilegies te bekomen.

Als er in politiek-correcte, tolerante en cultureel diverse samenlevingen religieuze toegevingen gedaan worden aan moslims, dan sijpelen ook de andere componenten onweerstaanbaar mee naar binnen. Het werkt als volgt :
----------
Zolang de moslimbevolking rond of onder de 2% blijft, dan zal de groep in het algemeen beschouwd worden als een vredelievende minderheid die geen bedreiging vormt voor de rest van de bevolking. Dit is het geval in :

Verenigde Staten -- 0.6% moslims ,
Australië -- 1.5% moslims
Canada -- 1.9% moslims
China -- 1.8% moslims
Italië -- 1.5% moslims
Noorwegen -- 1.8% moslims
---------
Rond 2% tot 5% beginnen zij andere ethnische minderheden en achtergestelde bevolkingsgroepen te bewerken, dikwijls met recruteringen uit de gevangenisbevolking en straatbendes. Dit is aan het gebeuren in :

Denemarken -- 2% moslims
Duitsland -- 3.7% moslims
Verenigd Koninkrijk -- 2.7% moslims
Spanje -- 4% moslims
Thailand -- 4.6% moslims
---------------
Vanaf 5% beginnen zij een invloed uit te oefenen die niet meer in verhouding staat tot hun percentage van de bevolking. Voorbeelden : zij gaan ijveren voor de invoering van halal voedsel, daarbij arbeidsposten scheppend voor moslims in deze branche.

Zij zullen druk uitoefenen op supermarktketens om halalvoedsel in de rekken te plaatsen. Dit zal gepaard gaan met bedreigingen in geval er niet aan hun eisen voldaan wordt. Dit is aan het gebeuren in :

Frankrijk -- 8% moslims
Philippijnen -- 5% moslims
Zweden -- 5% moslims
Zwitzerland -- 4.3% moslims
Nederland -- 5.5% moslims
Trinidad & Tobago -- 5.8% moslims

De landsregering zal "bewerkt" worden om zelfbestuur onder Sharia-wetgeving (in hun ghetto's) te bekomen. Het ultieme doel van de islamisten is om de Sharia over de ganse wereld van kracht te doen worden.
Wanneer moslims in de buurt van 10% van de totale bevolking komen, dan zal de wetteloosheid toenemen en gebruikt worden als een argument om medelijden los te weken in verband met hun leefomstandigehden. De massale autoverbrandingen in Parijs zijn hier een voorbeeld van.

Iedere niet-islamitische actie wordt door moslims als een belediging ervaren en resulteert in opstanden en bedreigingen, zoals na de cartoonkwestie. Zulke spanningen ziet men bijna dagelijks in landen zoals :

Guyana -- 10% moslims
Indië -- 13.4% moslims
Israël -- 16% moslims
Kenya -- 10% moslims
Rusland -- 15% moslims
--------------------
Na het bereiken van de 20% kunnen landen zich verwachten aan goed-georchestreerde opstandjes, de vorming van jihadmilities, sporadische moorden, het in brand steken van christelijke kerken en joodse synagogen zoals in :

Ethiopië -- 32.8% moslims

Bij 40% kan men zich verwachten aan moordpartijen, niet-aflatende terroristische aanvallen en oorlogsvoering door milities zoals in :

Bosnië -- 40% moslims
Tjaad -- 53.1% moslims
Libanon -- 59.7% moslims
---------------
Vanaf 60% ontstaat er ongebreidelde vervolging van gelovigen van alle andere religies (inclusief niet conforme moslims), sporadische ethnische zuiveringen (eventueel zelfs volkerenmoord), gebruik van de shariawetgeving als wapen en van Jizya, een belasting op ongelovigen.

Albanië -- 70% moslims
Maleisië -- 60.4% moslims
Quatar -- 77.5% moslims
Soedan -- 70% moslims
-------------
Eens de 80% voorbij kan men zich verwachten aan gewelddadige jihad, etnische zuiveringen onder staatstoezicht en zelfs volkerenmoord als deze landen de ongelovigen zullen uitdrijven om de 100% te bereiken. Dit is gebeurd, of is nog aan het gebeuren in :

Bangladesh -- 83% moslims
Egypte -- 90% moslims
Gaza -- 98.7% moslims
Indonesië -- 86.1% moslims
Iran -- 98% moslims
Irak -- 97% moslims
Jordanië -- 92% moslims
Marokko -- 98.7% moslims
Pakistan -- 97% moslims
Palestina -- 99% moslims
Syrië -- 90% moslims
Tajikistan -- 90% moslims
Turkije -- 99.8% moslims
Verenigde Arabische Emiraten -- 96% moslims

100% betekent dat de toestand van "Dar-es-Salaam" bereikt werd, het Islamitisch Huis van de Vrede. De ultieme vrede bereikt werd omdat iedereen moslim is, de madrassa's de enige scholen zijn en het woord van de koran het enige woord is, zoals in

Afghanistan -- 100% moslims
Saudi-Arabië -- 100% moslims
Somalië -- 100% moslims
Jemen -- 100% moslims

Jammer genoeg wordt er nooit vrede bereikt omdat in deze 100% moslimstaten de radikaalste moslims andere, minder radikale moslims uitspuwen, intimideren, bedreigen en vermoorden en dit omwille van de meest uiteenlopende redenen.

"Voordat ik negen was had ik de grondregel van het Arabisch leven begrepen. Het was ik tegen mijn broeder, ik en mijn broeder tegen onze vader, mijn familie tegen mijn neven en de clan, de clan tegen de stam, de stam tegen de wereld, en wij allemaal tegen de ongelovigen" (Leon Uris - De Haj)

Men mag niet uit het oog verliezen dat in landen zoals in Frankrijk met een moslimbevolking die ver onder de 100% zit, een groot deel van de moslimminderheid in ghetto's leeft, ghetto's die wel 100% moslim zijn en waar er volgens de sharia geleefd wordt. De nationale politie durft deze ghetto's zelfs niet meer te betreden. Er zijn daar geen nationale wettelijkheid of scholen meer, geen niet-islamitisch verenigingsleven. Moslims integreren niet meer in de nationale samenleving.

Kinderen lopen school in de madrassa's waar zij alleen maar de koran leren. Contact hebben met een ongelovige is een misdaad die met de dood kan bestraft worden. In sommige buurten hebben de imams en de islmaitische extremisten meer macht dan het nationaal gemiddelde zou doen vermoeden.
Vandaag zijn er 1,5 miljard moslims op de wereld, 22% van de totale bevolking. Maar hun geboortecijfer overtreft massaal dat van de christenen, hindoes, boedhisten, joden of aanhangers van andere godsdiensten.
Ik schat zo tegen eind deze eeuw is alles in kannen en kruiken en is de héle wereld 1 groot islamitisch paradijs!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 08:58   #25
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Ik vrees het ook, aan iedereen die nog enige waarde hecht aan de Westerse cultuur raad ik aan hetzelfde te doen als ik gedaan heb.

Het is een grote stap en kost veel bloed zweet en tranen, maar op een goeie dag, in de niet zo verre toekomst, is Europa volledig om zeep en zal alle rijkdom er weg zijn, en dan is het te laat om te vluchten.
De overgebleven Westerse landen zullen nog een veel strikter migratie beleid voeren om niet overspoeld te worden met mensen die de miserie in Europa willen ontvluchten.
Ik denk dat wanneer je leven gevaar loopt en je doodsbedreigingen krijgt omwille van een cartoon, je dergelijke plannen moet maken. Ik heb het 'sociaal contract' al lang opgezegd.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 09:08   #26
NOEKIE
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Ik heb dat ook gezien!
In de winkel moesten ze niet aanschuiven aan de kassa, maar mochten zo door gaan. En ik moest hun rekening bijbetalen!
Echt amai zeg dat was plezant zeker ? Lekker geil zal je daar wel van worden dat uw geliefde moslimpjes altijd voor jou komen. Oh ik hoor je al kreunen (van genot)of is dat zwarte piet die vast zit in de schoorsteen.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 6 november 2009 om 09:17.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 09:09   #27
NOEKIE
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
klik

Een kettingmail gebaseerd op een haatbrief uit de artsenkrant vol onwaarheden dus... Dat had je nu toch echt wel zelf kunnen nagaan vooraleer dat hier weeral verder te verspreiden? De persoon waarvan de telefoonnummers "per ongeluk" in de kettingmail zijn geslopen is daar overigens alles behalve blij mee.
Haatbrief of iemand die het beu is en de problemen durft zeggen.
Ik weet wat ik heb gezien. Profiteurs zijn het. En zeer brutaal. Ongelooflijk brutaal en racistisch zijn die moslims.
Mijn tante woont in een appartementsblok, allochtoonse viswijven kwamen daar kuisen. Gelukkig zijn ze buiten gevlogen door de syndicus. Spijtig genoeg pas na 12 maanden geklaag van de bewoners omdat de syndicus harde bewijzen moest vinden dat ze niet goed kuisten. Grappig genoeg hebben ze hun eigen de das omgedaan. Ze konden niet goed kuisen omdat de mensen daar honden hebben. Wat een lef hebben die vlamingen zulle honden houden in een appartementsblok. Dat is niet conform hun religie dus moesten ze niet goed kuisen. Ze hebben zelfs klacht neergelegd bij de syndic dat die vlamingen honden als huisdier hadden. Stoute eigenaars ! Hoe durven ze honden houden.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 6 november 2009 om 09:16.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 16:44   #28
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Naar het boek van Dr. Peter Hammond : Slavernij, terrorisme en islam : de wortels van een hedendaagse bedreiging
(Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat)
De taktiek van de jihad

Lezersreactie op een artikel van Knack van 7 september 2009
“Betogers tegen hoofddoekverbod opgepakt”


De islam is geen godsdienst, het is ook geen sekte. In zijn ultieme vorm is het een allesomvattend, totaal, 100% leefsysteem.

Islam heeft religieuze, politieke, economische, sociale en militaire componenten. De religieuze component zit met weerhaken vast aan alle andere onderdelen.

Islamisatie begint als er in een land voldoende moslims zijn die zich beginnen te roeren om religieuze privilegies te bekomen.

Als er in politiek-correcte, tolerante en cultureel diverse samenlevingen religieuze toegevingen gedaan worden aan moslims, dan sijpelen ook de andere componenten onweerstaanbaar mee naar binnen. Het werkt als volgt :
----------
Zolang de moslimbevolking rond of onder de 2% blijft, dan zal de groep in het algemeen beschouwd worden als een vredelievende minderheid die geen bedreiging vormt voor de rest van de bevolking. Dit is het geval in :

Verenigde Staten -- 0.6% moslims ,
Australië -- 1.5% moslims
Canada -- 1.9% moslims
China -- 1.8% moslims
Italië -- 1.5% moslims
Noorwegen -- 1.8% moslims
---------
Rond 2% tot 5% beginnen zij andere ethnische minderheden en achtergestelde bevolkingsgroepen te bewerken, dikwijls met recruteringen uit de gevangenisbevolking en straatbendes. Dit is aan het gebeuren in :

Denemarken -- 2% moslims
Duitsland -- 3.7% moslims
Verenigd Koninkrijk -- 2.7% moslims
Spanje -- 4% moslims
Thailand -- 4.6% moslims
---------------
Vanaf 5% beginnen zij een invloed uit te oefenen die niet meer in verhouding staat tot hun percentage van de bevolking. Voorbeelden : zij gaan ijveren voor de invoering van halal voedsel, daarbij arbeidsposten scheppend voor moslims in deze branche.

Zij zullen druk uitoefenen op supermarktketens om halalvoedsel in de rekken te plaatsen. Dit zal gepaard gaan met bedreigingen in geval er niet aan hun eisen voldaan wordt. Dit is aan het gebeuren in :

Frankrijk -- 8% moslims
Philippijnen -- 5% moslims
Zweden -- 5% moslims
Zwitzerland -- 4.3% moslims
Nederland -- 5.5% moslims
Trinidad & Tobago -- 5.8% moslims

De landsregering zal "bewerkt" worden om zelfbestuur onder Sharia-wetgeving (in hun ghetto's) te bekomen. Het ultieme doel van de islamisten is om de Sharia over de ganse wereld van kracht te doen worden.
Wanneer moslims in de buurt van 10% van de totale bevolking komen, dan zal de wetteloosheid toenemen en gebruikt worden als een argument om medelijden los te weken in verband met hun leefomstandigehden. De massale autoverbrandingen in Parijs zijn hier een voorbeeld van.

Iedere niet-islamitische actie wordt door moslims als een belediging ervaren en resulteert in opstanden en bedreigingen, zoals na de cartoonkwestie. Zulke spanningen ziet men bijna dagelijks in landen zoals :

Guyana -- 10% moslims
Indië -- 13.4% moslims
Israël -- 16% moslims
Kenya -- 10% moslims
Rusland -- 15% moslims
--------------------
Na het bereiken van de 20% kunnen landen zich verwachten aan goed-georchestreerde opstandjes, de vorming van jihadmilities, sporadische moorden, het in brand steken van christelijke kerken en joodse synagogen zoals in :

Ethiopië -- 32.8% moslims

Bij 40% kan men zich verwachten aan moordpartijen, niet-aflatende terroristische aanvallen en oorlogsvoering door milities zoals in :

Bosnië -- 40% moslims
Tjaad -- 53.1% moslims
Libanon -- 59.7% moslims
---------------
Vanaf 60% ontstaat er ongebreidelde vervolging van gelovigen van alle andere religies (inclusief niet conforme moslims), sporadische ethnische zuiveringen (eventueel zelfs volkerenmoord), gebruik van de shariawetgeving als wapen en van Jizya, een belasting op ongelovigen.

Albanië -- 70% moslims
Maleisië -- 60.4% moslims
Quatar -- 77.5% moslims
Soedan -- 70% moslims
-------------
Eens de 80% voorbij kan men zich verwachten aan gewelddadige jihad, etnische zuiveringen onder staatstoezicht en zelfs volkerenmoord als deze landen de ongelovigen zullen uitdrijven om de 100% te bereiken. Dit is gebeurd, of is nog aan het gebeuren in :

Bangladesh -- 83% moslims
Egypte -- 90% moslims
Gaza -- 98.7% moslims
Indonesië -- 86.1% moslims
Iran -- 98% moslims
Irak -- 97% moslims
Jordanië -- 92% moslims
Marokko -- 98.7% moslims
Pakistan -- 97% moslims
Palestina -- 99% moslims
Syrië -- 90% moslims
Tajikistan -- 90% moslims
Turkije -- 99.8% moslims
Verenigde Arabische Emiraten -- 96% moslims

100% betekent dat de toestand van "Dar-es-Salaam" bereikt werd, het Islamitisch Huis van de Vrede. De ultieme vrede bereikt werd omdat iedereen moslim is, de madrassa's de enige scholen zijn en het woord van de koran het enige woord is, zoals in

Afghanistan -- 100% moslims
Saudi-Arabië -- 100% moslims
Somalië -- 100% moslims
Jemen -- 100% moslims

Jammer genoeg wordt er nooit vrede bereikt omdat in deze 100% moslimstaten de radikaalste moslims andere, minder radikale moslims uitspuwen, intimideren, bedreigen en vermoorden en dit omwille van de meest uiteenlopende redenen.

"Voordat ik negen was had ik de grondregel van het Arabisch leven begrepen. Het was ik tegen mijn broeder, ik en mijn broeder tegen onze vader, mijn familie tegen mijn neven en de clan, de clan tegen de stam, de stam tegen de wereld, en wij allemaal tegen de ongelovigen" (Leon Uris - De Haj)

Men mag niet uit het oog verliezen dat in landen zoals in Frankrijk met een moslimbevolking die ver onder de 100% zit, een groot deel van de moslimminderheid in ghetto's leeft, ghetto's die wel 100% moslim zijn en waar er volgens de sharia geleefd wordt. De nationale politie durft deze ghetto's zelfs niet meer te betreden. Er zijn daar geen nationale wettelijkheid of scholen meer, geen niet-islamitisch verenigingsleven. Moslims integreren niet meer in de nationale samenleving.

Kinderen lopen school in de madrassa's waar zij alleen maar de koran leren. Contact hebben met een ongelovige is een misdaad die met de dood kan bestraft worden. In sommige buurten hebben de imams en de islmaitische extremisten meer macht dan het nationaal gemiddelde zou doen vermoeden.
Vandaag zijn er 1,5 miljard moslims op de wereld, 22% van de totale bevolking. Maar hun geboortecijfer overtreft massaal dat van de christenen, hindoes, boedhisten, joden of aanhangers van andere godsdiensten.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Door SDX een paar postings hierboven neergepoot.
Waarom ik het nog eens overneem?
Wel, omdat er op dat soort posting waarschijnlijk weinig of geen zinnige commentaar zal komen van de multiculbelievers en - beschermers op het podium! Doen alsof ze niets gezien hebben zal wel het gemakkelijkste zijn!

Dat is andere koek dan een "al-dan-niet-kettingbrief" of "Arabische chocoladeletters in de Hema"!!!
Dit zou moeten elke dag eens uitgesmeerd worden, want daat gaat het over en niet over racisme, onverdraagzaamheid, links, rechts en tutti quanti!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be