Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 mei 2011, 16:42   #21
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.719
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lzoekers.dhtml
Citaat:
Het zit er opnieuw bovenarms op tussen N-VA en staatssecretaris voor Maatschappelijke Integratie Philippe Courard (PS). Op basis van de ingediende begroting stelt N-VA dat Courard 60 miljoen euro voorziet voor financiële steun aan asielzoekers, hoewel destijds is afgesproken enkel nog materiële steun te voorzien. Het kabinet-Courard benadrukt echter dat het geld slechts dient voor noodgevallen en spreekt van een 'fetisj' bij N-VA.
Geld uitdelen dat niet van hen is. Zijn ze nu echt om niets beschaamd?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 17:12   #22
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lzoekers.dhtml


Geld uitdelen dat niet van hen is. Zijn ze nu echt om niets beschaamd?
het financieel belonen van asielige zoekers k�*n tot niks anders leiden dan nog meer toestroom. Hoe zou je zèlf zijn als je in erbarmelijke omstandigheden moet proberen rond te komen ? En dan hoor je dat je hier gewoon maandelijks naar het OCMW moet stappen en dan krijg je gewoon geld, per persoon nog wel, je laat je dochter bezwangeren en je krijgt nog meer geld! joepiee.

En Verhofstad vindt bovendien nog eens dat je niet naar huis moet maar dat je naar zijn domein in Toscane mag komen overwinteren (dat laatste is wel niet waar, maar het zou ook mooi zijn, vind je niet?).
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 17:14   #23
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lzoekers.dhtml


Geld uitdelen dat niet van hen is. Zijn ze nu echt om niets beschaamd?
Meer geld lost niks op uiteraard. Integendeel.
Dat ze eens proberen leren de problemen met MINDER geld op te lossen!! Maar dat KUNNEN of DURVEN ze niet. Of WILLEN ze niet als ze er een graantje van kunnen meepikken.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 17:28   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Waarom niet? Wie van de Vlaamse Aboriginals heeft nog enige binding met het gedrocht dat België is geworden? Wees gerust, er zijn nog plaatsen met 0 islamieten.
Voor sommige mensen heeft het wellicht zin en nut om "naar den vreemde" te trekken en daar hun leven op te starten. Voor mensen die hier al dertig, veertig en meer jaren wonen en hier hun huis hebben gebouwd, hun vrienden en kinderen en familie hebben, mensen die het hier vanwege hun eigen inspanningen "goed" hebben ligt dat anders!
Hoorde vandaag dat de heren en dames (van de VN dacht ik) "er over zouden nadenken of ze tijdelijk weer geen grenscontroles zouden toelaten voor het Schengengebied of zo" om te vermijden dat door de onrust in de vele islamlanden massa's van die gasten hier weer proberen op hun gat te komen zitten en hun islam promoten. Dat is alvast een gedachte in de goede richting. Alleen moeten ze geen zes maanden er over nadenken en het drie keer per dag op de radio verkondigen...
Dus, weglopen uit het land, neen dank U. De ongevraagde lastposten en nietsnutten onder de vreemdelingen weer eruit, dat is de enige oplossing! En vermijden dat ze nog kunnen binnenkomen zoals in een duiventil.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 18:07   #25
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Binnen een paar jaartjes ben ik ook weer weg, weer een linkie winkie minder.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 18:09   #26
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Dus, weglopen uit het land, neen dank U. De ongevraagde lastposten en nietsnutten onder de vreemdelingen weer eruit, dat is de enige oplossing! En vermijden dat ze nog kunnen binnenkomen zoals in een duiventil.
niet dat ik U geen gelijk geef.

Maar... de moedige mensen die indertijd de troepen van den Dolf mee hielpen tegenhouden (het verzet) worden nog net niet verketterd.
Als ik nu zie hoe de muilkorfwetten werden ingesteld zodat we de huidige invasie amper nog met woorden mogen bekritizeren, hoe het CGKR mensen aanklaagt die gewoon protesteren tegen het bouwen van een zoveelste neo-nazi haathut (sorry) moskee... dan zou ik toch gewoon het zinkend schip verlaten en elders andere oorden op gaan zoeken.

Laat ze Europa uitzuigen (zal sneller gedaan zijn als we weggaan). Laat ze de kathedralen afbreken en de geschiedenis herschrijven zoals ze overal gedaan hebben waar ze hun uitzuigerspoten hebben neergeplant.
En binnen tweehonderd jaar, hebben we hier nooit geen Vlaamse Primitieven gekend.... dat waren allemaal islamieten die niet wisten dat ze geen afbeeldingen mochten maken dus hebben ze dat allemaal "rechtgezet".

D�*t is de toekomst: leeg, woestenij, overstromingen (al ooit een moslim een dijk weten onderhouden?) en alle cultuur verdwenen. en dan kan de sprinkhanenplaag weer verdertrekken.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 18:19   #27
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
niet dat ik U geen gelijk geef.

Maar... de moedige mensen die indertijd de troepen van den Dolf mee hielpen tegenhouden (het verzet) worden nog net niet verketterd.
Als ik nu zie hoe de muilkorfwetten werden ingesteld zodat we de huidige invasie amper nog met woorden mogen bekritizeren, hoe het CGKR mensen aanklaagt die gewoon protesteren tegen het bouwen van een zoveelste neo-nazi haathut (sorry) moskee... dan zou ik toch gewoon het zinkend schip verlaten en elders andere oorden op gaan zoeken.

Laat ze Europa uitzuigen (zal sneller gedaan zijn als we weggaan). Laat ze de kathedralen afbreken en de geschiedenis herschrijven zoals ze overal gedaan hebben waar ze hun uitzuigerspoten hebben neergeplant.
En binnen tweehonderd jaar, hebben we hier nooit geen Vlaamse Primitieven gekend.... dat waren allemaal islamieten die niet wisten dat ze geen afbeeldingen mochten maken dus hebben ze dat allemaal "rechtgezet".

D�*t is de toekomst: leeg, woestenij, overstromingen (al ooit een moslim een dijk weten onderhouden?) en alle cultuur verdwenen. en dan kan de sprinkhanenplaag weer verdertrekken.
Dat is zo. Als je zoiets zegt of schrijft gaan ze u weer uitlachen uiteraard. Ik heb dat 25 jaar geleden ook zelf meegemaakt. Ik zag de eersdte tekenen van verloedering in Brussel en dit ergerde mij mateloos, niet omdat het gebeurde, maar vooral hoe zovele autochtonen, en politiekers (ooit nog eens van Geysels van Agalav gehoord?) iedereen belachelijk maakte als er maar één woord kritiek werd geopperd. En kijk nu 25 jaar later. Toen ik 25 jaar geleden vertelde dat brussel 20 jaar later een quase arabische stad zou zijn, dan zit ik er niet ver naast. als ik nu zeg dat ge binnen 20, 30 jaar ge hier zult moeten vluchten om niet ten onder te gaan aan al dat moslimgedoe, dan geef ik u op een briefke dat ik er niet ver naast zal zitten. Het is nu al zo ver.

Laatst gewijzigd door kwantum : 4 mei 2011 om 18:21.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:01   #28
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Voor sommige mensen heeft het wellicht zin en nut om "naar den vreemde" te trekken en daar hun leven op te starten. Voor mensen die hier al dertig, veertig en meer jaren wonen en hier hun huis hebben gebouwd, hun vrienden en kinderen en familie hebben, mensen die het hier vanwege hun eigen inspanningen "goed" hebben ligt dat anders!
Hoorde vandaag dat de heren en dames (van de VN dacht ik) "er over zouden nadenken of ze tijdelijk weer geen grenscontroles zouden toelaten voor het Schengengebied of zo" om te vermijden dat door de onrust in de vele islamlanden massa's van die gasten hier weer proberen op hun gat te komen zitten en hun islam promoten. Dat is alvast een gedachte in de goede richting. Alleen moeten ze geen zes maanden er over nadenken en het drie keer per dag op de radio verkondigen...
Dus, weglopen uit het land, neen dank U. De ongevraagde lastposten en nietsnutten onder de vreemdelingen weer eruit, dat is de enige oplossing! En vermijden dat ze nog kunnen binnenkomen zoals in een duiventil.
Dat, mijn beste Andev, is wat hier al 20 jaar wordt geroepen maar het gaat enkel van kwaad naar erger, 't schaap is verdronken.
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:13   #29
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De ongevraagde lastposten en nietsnutten onder de vreemdelingen weer eruit, dat is de enige oplossing! En vermijden dat ze nog kunnen binnenkomen zoals in een duiventil.
Daar hebben ze ook wat op gevonden: de snel-belg-wet. Al dat gespuis is dus belgisch geworden.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:15   #30
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Daar hebben ze ook wat op gevonden: de snel-belg-wet. Al dat gespuis is dus belgisch geworden.
Dan nog is 1 op 10 geen Belg....hoeveel zitten er hier dan eigenlijk van vreemde origine? 1 op 8? 1 op 7?
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:17   #31
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Alleszins veel te veel.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:45   #32
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Dan nog is 1 op 10 geen Belg....hoeveel zitten er hier dan eigenlijk van vreemde origine? 1 op 8? 1 op 7?
Daar was onlangs een artikel over in DS waarvan ik me herinner dat dat in het Brusselse zo maar eventjes 1 op 3 zou zijn!
Maar het probleem zit niet in het begrip "alle vreemdelingen" maar is wel dubbel geldig voor sommige soorten vreemdelingen! Van Italianen, Spanjaarden, Grieken, enz hebben we nog niet veel last gehad dacht ik. Een bepaalde andere soort echter hadden ze hier nooit mogen binnen laten! Een soort die overal ter wereld last bezorgt waar ze neerstrijken...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2011, 19:55   #33
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
veel asielzoekers!
extra medische ingrepen (kassa kassa voor de ziekenhuizen en dokters)
meer last op scholen (joepie! hoeven we niet meer in de klas)
kleuterklaskes met vijftig kleuterkes (jasje uit, wantjes uit, sjaaltje uit, broekje af, potje plassen, jasje aan, wantjes aan, sjaaltje aan: ho dag mama! hebben veel geleerd vandaag - hé waar is mijn kind haar broekje gebleven)
geen geld voor kankerpatienten
amper geld voor zieken (woon maar als alleenstaande in een appartementje dat je net kan betalen, en zie dan je loon bijna halveren en je dokterskosten de pan uitrijzen! )
aanschuiven aan de wachtrijen: er zijn nog 50 asielzoekers voor je.

vul gerust aan.

Een hele verrijking zou ik zeggen.
Het is nog erger dan dat.
Ik weet van een verpleegster op Gasthuisberg dat zware en dure medische ingrepen voor asielzoekers door het OCMW worden betaald, terwijl autochtonen die diezelfde ingreep ook dringend moeten ondergaan , deze dikwijls moeten uitstellen omdat ze de financiële gevolgen ervan niet kunnen dragen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2011, 10:01   #34
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
In 2008 vaardigde ons land 32.680 uitwijzingsbevelen uit, waarvan er 3965 effectief opgevolgd werden. Dat is een ratio van 12,1 procent. Een jaar later stijgt dat aandeel tot 17 procent. In 2009 gaven 4060 van de 23.900 gehoor aan het bevel.

De ons omringende buurlanden doen het stukken beter op dat vlak. Met Duitsland op kop, door een ratio van 119. Frankrijk strandt op 20 procent. Ook Nederland, dat mede door het gedoogbeleid van Geert Wilders sinds kort zwaar inzet op migratie, schommelt rond dat gemiddelde.

Cyprus, Letland en Slovenië geven iedereen het nakijken. Ze voeren de lijst aan. In die landen keren dubbel zoveel migranten terug dan dat er een uitwijzing gekregen hebben.

Het Europese gemiddelde van de 27 landen is in 2008 bijna 40 procent. Dat van 2009 is iets meer dan 42 procent.
uit DS online
Als sluitstuk op de twee artikelen hierboven besproken kunnen we dat er nog bij gooien...
Wie geen zin heeft om te vertrekken blijft hier gewoon rondhangen, geen enkel probleem bijna! Vroeg of laat hebben ze toch prijs en worden ze "Belg".
Als je het allemaal op een rijtje zet is het moeilijk om nog een slechter beleid te voeren op dat gebied. Maar ja, dat is la Belgique...
Onze multiculmedia maakt groot misbaar en zou liefst het land helemaal overhoop zetten als er eens een paar op een vliegtuig worden gezet die effectief verdwijnen (voorlopig?) maar informatie over hoeveel er elke dag weer bijkomen, plus al diegenen die hier rondlopen waarvan men officieel niet weet dat ze hier zijn, neen, dat hoeven we niet te weten,niet "relevant"...
En wie commentaar heeft is een racist.

Laatst gewijzigd door andev : 7 mei 2011 om 10:03.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2011, 16:01   #35
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Daar was onlangs een artikel over in DS waarvan ik me herinner dat dat in het Brusselse zo maar eventjes 1 op 3 zou zijn!
Maar het probleem zit niet in het begrip "alle vreemdelingen" maar is wel dubbel geldig voor sommige soorten vreemdelingen! Van Italianen, Spanjaarden, Grieken, enz hebben we nog niet veel last gehad dacht ik. Een bepaalde andere soort echter hadden ze hier nooit mogen binnen laten! Een soort die overal ter wereld last bezorgt waar ze neerstrijken...
Waarschijnlijk bedoel je dit artikel :
Eén op de tien inwoners van België is vreemdeling
Meer dan miljoen buitenlanders wonen in ons land
Op 1 januari 2010 telde België 1.057.666 inwoners met een niet-Belgische nationaliteit, het wachtregister niet meegeteld. Een op de tien inwoners van ons land is dus geen Belg. In de leeftijdsgroep van 30 tot en met 34 jaar stijgt dat cijfer tot een op de zes.

In het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zijn 327.070 mensen of 30 procent van de bevolking van buitenlandse afkomst, in het Waals Gewest is dat 9,5 procent (331.163 mensen) en in het Vlaams Gewest 6,4 procent (399.433 mensen).
...
De kaap van één miljoen buitenlanders in België werd eind 2008 al overschreden. Italianen waren toen het talrijkst (169.027), gevolgd door Fransen (130.568), Nederlanders (123.454), Marokkanen (79.867), Spanjaarden (42.712), Turken (39.954), Duitsers (38.370) en Polen (30.768).
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110503_114
Ik begrijp niet waarom je met deze cijfers komt aandraven in dit topic. Het gaat immers niet om asiel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Als sluitstuk op de twee artikelen hierboven besproken kunnen we dat er nog bij gooien...
Wie geen zin heeft om te vertrekken blijft hier gewoon rondhangen, geen enkel probleem bijna! Vroeg of laat hebben ze toch prijs en worden ze "Belg".
Als je het allemaal op een rijtje zet is het moeilijk om nog een slechter beleid te voeren op dat gebied. Maar ja, dat is la Belgique...
Onze multiculmedia maakt groot misbaar en zou liefst het land helemaal overhoop zetten als er eens een paar op een vliegtuig worden gezet die effectief verdwijnen (voorlopig?) maar informatie over hoeveel er elke dag weer bijkomen, plus al diegenen die hier rondlopen waarvan men officieel niet weet dat ze hier zijn, neen, dat hoeven we niet te weten,niet "relevant"...
En wie commentaar heeft is een racist.
Je kan gerust commentaar geven zonder racist genoemd te worden.
Maar als je begint meet "een soort" om naar een bevolkingsgroep te refereren; en daarbij alle individuen van die "soort" over dezelfde kam scheert; moet je toch niet verwonderd zijn dat zo'n commentaar racistisch genoemd wordt.

Laatst gewijzigd door artisjok : 7 mei 2011 om 16:01.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2011, 17:27   #36
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarschijnlijk bedoel je dit artikel :
Eén op de tien inwoners van België is vreemdeling
Meer dan miljoen buitenlanders wonen in ons land
Op 1 januari 2010 telde België 1.057.666 inwoners met een niet-Belgische nationaliteit, het wachtregister niet meegeteld. Een op de tien inwoners van ons land is dus geen Belg. In de leeftijdsgroep van 30 tot en met 34 jaar stijgt dat cijfer tot een op de zes.

In het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zijn 327.070 mensen of 30 procent van de bevolking van buitenlandse afkomst, in het Waals Gewest is dat 9,5 procent (331.163 mensen) en in het Vlaams Gewest 6,4 procent (399.433 mensen).
...
De kaap van één miljoen buitenlanders in België werd eind 2008 al overschreden. Italianen waren toen het talrijkst (169.027), gevolgd door Fransen (130.568), Nederlanders (123.454), Marokkanen (79.867), Spanjaarden (42.712), Turken (39.954), Duitsers (38.370) en Polen (30.768).
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110503_114
Ik begrijp niet waarom je met deze cijfers komt aandraven in dit topic. Het gaat immers niet om asiel.

Je kan gerust commentaar geven zonder racist genoemd te worden.
Maar als je begint meet "een soort" om naar een bevolkingsgroep te refereren; en daarbij alle individuen van die "soort" over dezelfde kam scheert; moet je toch niet verwonderd zijn dat zo'n commentaar racistisch genoemd wordt.
Commentaar op het stukje zin "een soort", maak je niet ongerust, iedereen weet goed wie we daarmee bedoelen en waarom, en als dat het enige is dat je kunt opmerken in die ganse problematiek is het maar zeer weinig, nietwaar?
Neen, "ze zijn niet allemaal zo", we weten het ondertussen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2011, 18:12   #37
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Commentaar op het stukje zin "een soort", maak je niet ongerust, iedereen weet goed wie we daarmee bedoelen en waarom, en als dat het enige is dat je kunt opmerken in die ganse problematiek is het maar zeer weinig, nietwaar?
Neen, "ze zijn niet allemaal zo", we weten het ondertussen.
Ik wil graag discussiëren over asiel, asielbeleid, de problematiek dat dat met zich mee brengt.
Maar dan graag een ernstige discussie.
Ik vrees dat dit hier niet mogelijk is. Binnen de kortste keren vervalt men in de gebruikelijke haatzaaierij en racisme.

Vertel jij mij; welk asielbeleid sta jij voor?
Dan hebben we iets om over te discussiëren.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2011, 18:35   #38
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wil graag discussiëren over asiel, asielbeleid, de problematiek dat dat met zich mee brengt.
Maar dan graag een ernstige discussie.
Ik vrees dat dit hier niet mogelijk is. Binnen de kortste keren vervalt men in de gebruikelijke haatzaaierij en racisme.

Vertel jij mij; welk asielbeleid sta jij voor?
Dan hebben we iets om over te discussiëren.

Ga je een defige reactie krijgen denk je?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2011, 18:18   #39
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ga je een defige reactie krijgen denk je?
Ik hoop dat toch.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2011, 18:33   #40
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geit Bekijk bericht
10K meebrengen en/of kennis. Anders geen toegang.
Het gaat over asielbeleid.
Je weet wel; leven bedreigd, oorlog, vluchteling, conventie van Genève, asielzoeker.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be