Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2012, 16:39   #21
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

De basis van eurocentrisme is de geschiedenis te verdraaien, te vervalsen. De wetenschappers worden ook niet geacht de samenleving te veranderen. dus zullen ze dingen constateren maar er geen juiste conclusies aan te verbinden.

Hoewel het dit hondje niet was aan te zien, en ik lekker een hand vol vruchtjes aan het eten was en dus niet even omkeek bij het passeren, is het zijn aard om mensen te bijten. Ik dacht later nog terug te zullen gaan om hem de hersen in te slaan, maar dat zou wellicht mij in conflict brengen met het baasje.

Hondius gebruikt enkele uitspraken van getuigen over hun visie op joden, of de antwoorden die overlevenden kregen van hun medeburgers, en ik moest sterk denken aan de antwoorden die ik hier krijg.

De nederlanders van nu, en die van voor de oorlog zijn dezelfde mensen. relatief weinif aanvallen op allochtonen, geen gedoe als nu in griekenland, maar wanneer de staat en de elite van wie de staat is het sein geven dan zullen allemaal als één man opspringen om allochten over de kling te jagen.

foto's van een mogelijke slachting in Indonesie die onlongs boven kamer kwamen roepen ook geen reacties van geschoktheid op. Men wil dingen ontkennen en goedpraten.

deze ervaringen en observaties van de aard van Nederlanders zijn ook vanntoepassing op mijn blauw bloed onderzoek. de reacties zeggen nog meer over wat eraan voorafging.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 16:44   #22
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

De basis van eurocentrisme is de geschiedenis te verdraaien, te vervalsen. De wetenschappers worden ook niet geacht de samenleving te veranderen. dus zullen ze dingen constateren maar er geen juiste conclusies aan verbinden. Zij willen dat ook niet want ze denken dat de westerse beschaving de norm van correctheid en fatsoen is.

nederland ziet zichzelf als mensenrechtenkampioen en een mensenrechtenkampioen is bovel alle twijfel verheven. Zoals de katholieke priesters kinderverkrachters zijn.

Hoewel het dit hondje niet was aan te zien, en ik lekker een hand vol vruchtjes aan het eten was en dus niet even omkeek bij het passeren, is het zijn aard om mensen te bijten. Als het een grotere hond was geweest, als hij lager had gebeten in mijn achillespees, was het wellicht een veel ergere ervaring geweest. Ik dacht later nog terug te zullen gaan om hem de hersenen in te slaan, maar dat zou wellicht mij in conflict brengen met het baasje.

Hondius gebruikt enkele uitspraken van getuigen over hun visie op joden, of de antwoorden die overlevenden kregen van hun medeburgers, en ik moest sterk denken aan de antwoorden die ik hier, vandaag in 2012 krijg.

De Nederlanders van nu, en die van voor de oorlog zijn dezelfde soort mensen. Relatief weinig aanvallen op allochtonen, geen gedoe als nu in Griekenland tegen allochtonen, maar wanneer de staat en de elite van wie de staat is het sein geven dan zullen alle nederlanders als één man opspringen om allochten over de kling te jagen.

Foto's van een mogelijke slachting in Indonesie die onlangs boven waterer kwamen roepen ook geen reacties van geschoktheid opn bij de huidige nederlanders. Men wil dingen ontkennen en goedpraten.

Deze ervaringen en observaties van de aard van Nederlanders zijn ook van toepassing op mijn blauw bloed onderzoek. De reacties zeggen nog meer over wat eraan voorafging.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 00:59   #23
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Ik doe je maar op de negeerlijst want iemand die van deze twee onderwerpen een grapje wil maken is absoluut geestelijk gestoord. Ik walg van je.
Shock...er zit roze vlees onder die melaninelaag?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2012, 00:13   #24
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De basis van eurocentrisme is de geschiedenis te verdraaien, te vervalsen. De wetenschappers worden ook niet geacht de samenleving te veranderen. dus zullen ze dingen constateren maar er geen juiste conclusies aan verbinden. Zij willen dat ook niet want ze denken dat de westerse beschaving de norm van correctheid en fatsoen is.

nederland ziet zichzelf als mensenrechtenkampioen en een mensenrechtenkampioen is bovel alle twijfel verheven. Zoals de katholieke priesters kinderverkrachters zijn.

Hoewel het dit hondje niet was aan te zien, en ik lekker een hand vol vruchtjes aan het eten was en dus niet even omkeek bij het passeren, is het zijn aard om mensen te bijten. Als het een grotere hond was geweest, als hij lager had gebeten in mijn achillespees, was het wellicht een veel ergere ervaring geweest. Ik dacht later nog terug te zullen gaan om hem de hersenen in te slaan, maar dat zou wellicht mij in conflict brengen met het baasje.

Hondius gebruikt enkele uitspraken van getuigen over hun visie op joden, of de antwoorden die overlevenden kregen van hun medeburgers, en ik moest sterk denken aan de antwoorden die ik hier, vandaag in 2012 krijg.

De Nederlanders van nu, en die van voor de oorlog zijn dezelfde soort mensen. Relatief weinig aanvallen op allochtonen, geen gedoe als nu in Griekenland tegen allochtonen, maar wanneer de staat en de elite van wie de staat is het sein geven dan zullen alle nederlanders als één man opspringen om allochten over de kling te jagen.

Foto's van een mogelijke slachting in Indonesie die onlangs boven waterer kwamen roepen ook geen reacties van geschoktheid opn bij de huidige nederlanders. Men wil dingen ontkennen en goedpraten.

Deze ervaringen en observaties van de aard van Nederlanders zijn ook van toepassing op mijn blauw bloed onderzoek. De reacties zeggen nog meer over wat eraan voorafging.
Het zal u wellicht ontgaan dat in meerdere delen van onze verdere vreedzame wereld de islam zijn weg aan het banen is met alle geweld die hun door hun god is toegekent.
Uiteraard wacht de rest van de wereld op het bevel eens terug te slaan.
Je kan geweld en doctrine alleen de baas met groter geweld en grotere doctrine.
Hoe dan ook; bevel is bevel.
Maar er is hoop voor alle islam fanaten en mensen die hun wil proberen te opdringen aan verder gewone mensen die het steenkoud laat; er is heel veel woestijn gebied waar je ten alle tijde kan gaan in zitten en bidden tot je heer en meester en als die je laat zitten dan zal het uw lot wel zijn.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 10:39   #25
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Een beschaving gebaseerd op leugens, die de kleur van hun adel en koningen ontkent, verbergt, er niets van wil horen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:00   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Een beschaving gebaseerd op leugens, die de kleur van hun adel en koningen ontkent, verbergt, er niets van wil horen.

Toch wel, we horen niks liever zelfs.

Maar het mag toch op zijn minst een greintje van vermoeden van bewijs hebben allemaal.

Er bestaat behoorlijk wat gedocumenteerd werk van de geschiedenis en de bezettingen eigen aan die jaren zodat je op zijn minst wat wetenschappelijker uw visie kunt benaderen.

Nu ja ik zou zeggen duik u er in en doe uw huiswerk zoals het hoort.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be