Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2008, 16:09   #21
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.792
Standaard

nogmaals, haal een uistpraak of wat dan ook van de man in kwestie aan, waarin duidelijk staat dat hij een samenleving wilt overnemen, mensen wilt doen bekeren tot de islam, etc.

veel succes.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 16:13   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
nogmaals, haal een uistpraak of wat dan ook van de man in kwestie aan, waarin duidelijk staat dat hij een samenleving wilt overnemen, mensen wilt doen bekeren tot de islam, etc.

veel succes.
Blijven ontkennen hé,waarom is dit nodig,de stomme Vlamingen weten wel echt nu wat ze verkeerd hebben gedaan in de jaren 1960-70 hoor,zo dom zijn we nu ook weer niet hoor
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 16:15   #23
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
nogmaals, haal een uistpraak of wat dan ook van de man in kwestie aan, waarin duidelijk staat dat hij een samenleving wilt overnemen, mensen wilt doen bekeren tot de islam, etc.

veel succes.
Als moslim ben je verplicht de leer van de koran te volgen, of niet ?

“Slay the unbelievers wherever you find them.” Koran 2:191

“Make war on the infidels living in your neighborhood.” Koran 9:123

“When opportunity arises, kill the infidels wherever you catch them.” Koran 9:5

“Any religion other than Islam is not acceptable.” Koran 3:85

“The Jews and the Christians are perverts; fight them.” Koran 9:30

“Maim and crucify the infidels if they criticize Islam” Koran 5:33

“The infidels are unclean; do not let them into a mosque.” Koran 9:28

“Punish the unbelievers with garments of fire, hooked iron rods, boiling water; melt their skin and bellies.” Koran 22:19

“Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.” Koran 47:4

“The unbelievers are stupid; urge the Muslims to fight them.” Koran 8:65

“Muslims must not take the infidels as friends.” Koran 3:28
“Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur’an.” Koran 8:12

“Muslims must muster all weapons to terrorize the infidels.” Koran 8:60
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 17:43   #24
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.792
Standaard

als we wat dwaas uit de context gaan beginnen quoten om onze racistische mening kracht bij te zitten.. hier wat passages uit de bijbel..

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel. (Deuteronomy 17:12 NLT)


However, you may purchase male or female slaves from among the foreigners who live among you. You may also purchase the children of such resident foreigners, including those who have been born in your land. You may treat them as your property, passing them on to your children as a permanent inheritance. You may treat your slaves like this, but the people of Israel, your relatives, must never be treated this way. (Leviticus 25:44-46 NLT)

over stenigen :
13:7 Namely, of the gods of the people which are round about you, nigh unto thee, or far off from thee, from the one end of the earth even unto the other end of the earth;
13:8 Thou shalt not consent unto him, nor hearken unto him; neither shall thine eye pity him, neither shalt thou spare, neither shalt thou conceal him:
13:9 But thou shalt surely kill him; thine hand shall be first upon him to put him to death, and afterwards the hand of all the people.
13:10 And thou shalt stone him with stones, that he die; because he hath sought to thrust thee away from the LORD thy God, which brought thee out of the land of Egypt, from the house of bondage.
13:11 And all Israel shall hear, and fear, and shall do no more any such wickedness as this is among you.

etc etc
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 19:14   #25
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.792
Standaard

..en toen was het stil
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 19:23   #26
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Katholieken waarschuwen daar al van voor de kruistochten voor...
Van alle slechte, immens slechte religie's, is de Romeinse kerk er een van. Leugenachtig, onverdraagzaam, maffieus en seksueel geabbereerd.
Moet hier nog wat aan toegevoegd worden? O ja, misleidend.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 17 oktober 2008 om 19:24.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 19:37   #27
/Sarah/
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het waren GASTARBEIDER die naar hier kwamen om arbeid te verichten,niet om onze samenleving over te nemen
Eens dat gast het werk vericht zou hebben moet hij terug keren naar land van herkomst
Zo ver was U niet meer mee hé,maar dat was wel de doelstelling in de jaren 1960-70
ok dat noem ik dus ondankbaarheid en je weet toch dat je binnen x aantal jaren migranten nodig zult hebben wat dan????
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 19:44   #28
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
als we wat dwaas uit de context gaan beginnen quoten om onze racistische mening kracht bij te zitten.. hier wat passages uit de bijbel..

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel. (Deuteronomy 17:12 NLT)


However, you may purchase male or female slaves from among the foreigners who live among you. You may also purchase the children of such resident foreigners, including those who have been born in your land. You may treat them as your property, passing them on to your children as a permanent inheritance. You may treat your slaves like this, but the people of Israel, your relatives, must never be treated this way. (Leviticus 25:44-46 NLT)

over stenigen :
13:7 Namely, of the gods of the people which are round about you, nigh unto thee, or far off from thee, from the one end of the earth even unto the other end of the earth;
13:8 Thou shalt not consent unto him, nor hearken unto him; neither shall thine eye pity him, neither shalt thou spare, neither shalt thou conceal him:
13:9 But thou shalt surely kill him; thine hand shall be first upon him to put him to death, and afterwards the hand of all the people.
13:10 And thou shalt stone him with stones, that he die; because he hath sought to thrust thee away from the LORD thy God, which brought thee out of the land of Egypt, from the house of bondage.
13:11 And all Israel shall hear, and fear, and shall do no more any such wickedness as this is among you.

etc etc
Als ik u was beste Sarah zou ik de bovenstaande passages eens goed lezen, en dan gaan vergelijken met die in de Koran. Als u dan nog geen verschil ziet, dan bent u gewoon selectief blind aan het worden...

Maar dit wil zeker niet zeggen dat ik een verdediger ben van het katholieke geloof, of van welke godsdienst dan ook, als het aan mij lag, zou geen enkele gelovige een openbare ambt mogen bekleden.

Waarom u mij hierdoor voor racist gaat bestempelen is mij toch wel een raadsel. Ik wist niet dat een godsdienst een ras was ?

Laatst gewijzigd door DenDane : 17 oktober 2008 om 19:45.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 19:51   #29
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Leer eens leven in het heden i.p.v. het verleden...
Die is goed!
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 20:00   #30
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Van alle slechte, immens slechte religie's, is de Romeinse kerk er een van. Leugenachtig, onverdraagzaam, maffieus en seksueel geabbereerd.
Moet hier nog wat aan toegevoegd worden? O ja, misleidend.
Nooit gedacht dat ik het met u eens zou zijn. De Roomse kerk is een schande voor het Christendom. Neem een voorbeeld aan de Evangelische Christenen en de protestantse pinksterkerken....
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 20:15   #31
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Nooit gedacht dat ik het met u eens zou zijn. De Roomse kerk is een schande voor het Christendom. Neem een voorbeeld aan de Evangelische Christenen en de protestantse pinksterkerken....
Zijn die zoveel beter dan??
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 20:19   #32
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Zijn die zoveel beter dan??
Christelijke kerken dienen sober te zijn, niet volgestouwd met allerlei heiligschennende beelden. Bovendien dient men het contact met De Heilige Geest lichamelijk te ervaren door dans en gezang niet door apathisch op een stoeltje te zitten luisteren. Nu ja dat is mijn mening hoe men het echte Christendom zou moeten beleven.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 23:36   #33
abi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 november 2004
Locatie: VLAAMSE REPUBLIEK
Berichten: 374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
nogmaals, haal een uistpraak of wat dan ook van de man in kwestie aan, waarin duidelijk staat dat hij een samenleving wilt overnemen, mensen wilt doen bekeren tot de islam, etc.

veel succes.
Die man loopt rond met een verborgen agenda,dat ziet toch het kleinste kind
abi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 01:42   #34
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
ok dat noem ik dus ondankbaarheid en je weet toch dat je binnen x aantal jaren migranten nodig zult hebben wat dan????
Dat lijkt iets teveel op wat de banken zojuist gepresteerd hebben: wereldomvattende wisseltrucs.

Het kleine Nederland heeft minder droge grond dan België en bevat al zo'n 16M inwoners; hoe meer inwoners, des te meer vergrijzing kom je ook aan het compenseren ...
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 02:02   #35
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
als we wat dwaas uit de context gaan beginnen quoten om onze racistische mening kracht bij te zitten.. hier wat passages uit de bijbel..

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel. (Deuteronomy 17:12 NLT)


However, you may purchase male or female slaves from among the foreigners who live among you. You may also purchase the children of such resident foreigners, including those who have been born in your land. You may treat them as your property, passing them on to your children as a permanent inheritance. You may treat your slaves like this, but the people of Israel, your relatives, must never be treated this way. (Leviticus 25:44-46 NLT)

over stenigen :
13:7 Namely, of the gods of the people which are round about you, nigh unto thee, or far off from thee, from the one end of the earth even unto the other end of the earth;
13:8 Thou shalt not consent unto him, nor hearken unto him; neither shall thine eye pity him, neither shalt thou spare, neither shalt thou conceal him:
13:9 But thou shalt surely kill him; thine hand shall be first upon him to put him to death, and afterwards the hand of all the people.
13:10 And thou shalt stone him with stones, that he die; because he hath sought to thrust thee away from the LORD thy God, which brought thee out of the land of Egypt, from the house of bondage.
13:11 And all Israel shall hear, and fear, and shall do no more any such wickedness as this is among you.

etc etc
Ik mis in je samenvatting het "sabbaths-jaar", een joodse en voor die tijd wereldwijd uiterst moderne inzetting: slaven kregen dan de keus, te worden vrijgelaten òf, via een ritueel met een spijker(tje) door het oor aan de deurpost, vrijwillig de "relatie" levenslang bestendigen.
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/sabbathsjaar

Inmiddels practizeren ook de Joden, bij mijn weten, allang geen slavernij meer.
http://nederkrant.wordpress.com/2007...lam-anno-2007/
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 04:07   #36
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
ok dat noem ik dus ondankbaarheid en je weet toch dat je binnen x aantal jaren migranten nodig zult hebben wat dan????
Kijk,als ik een dakwerker nodig heb om mijn dak te herstellen wil dit niet zeggen dat hij bij mij mag blijven wonen hé ,en later zelfs mij huis mag blijven bezetten
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 13:36   #37
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kijk,als ik een dakwerker nodig heb om mijn dak te herstellen wil dit niet zeggen dat hij bij mij mag blijven wonen hé ,en later zelfs mij huis mag blijven bezetten
Al chance dat je een simpele versie geeft van u standpunt, we zouden de betekenis de eerste keer gemist kunnen hebben.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 13:58   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Al chance dat je een simpele versie geeft van u standpunt, we zouden de betekenis de eerste keer gemist kunnen hebben.
En wat zullen ze dan doen met mijn simple versie,gewoon weg lachen zoals gewoonlijk,dus ik moet terug anders gaan posten duveltje
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 14:16   #39
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
ok dat noem ik dus ondankbaarheid en je weet toch dat je binnen x aantal jaren migranten nodig zult hebben wat dan????
Elk nadeel heeft zijn voordeel, dankzij of ondanks de economische crisis waar we nu in gaan belanden met meer eigen werklozen zullen we geen migranten meer nodig hebben, als we die al nodig hadden uiteraard, zelfs niet binnen x aantal jaren, onze eigen bevolking aan het werk houden zal al moeilijk genoeg zijn

Laatst gewijzigd door alberto : 18 oktober 2008 om 14:18.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 14:24   #40
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Elk nadeel heeft zijn voordeel, dankzij of ondanks de economische crisis waar we nu in gaan belanden met meer eigen werklozen zullen we geen migranten meer nodig hebben, als we die al nodig hadden uiteraard, zelfs niet binnen x aantal jaren, onze eigen bevolking aan het werk houden zal al moeilijk genoeg zijn
²
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be