Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 30 november 2004, 22:04   #21
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Dankzij die 'zeurpieten' uit de Vlaamse Beweging is het Nederlands wel een officiële taal geworden, is de verfransing vertraagd
Flaminganten waren dan ook zeer goede Belgen, die ijverden voor een tweetalige staat.
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 30 november 2004, 22:04   #22
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Nee, dat klopt. Geloof in de massa hebben jullie nooit gehad. Maar ja dat is ook normaal voor een partij die zelfs met gratis eten en drank nooit in staat is geweest om meer dan 5000 man op de been te brengen.
Hohooo, mag ik u -als vertegenwoordiger van de massapartij LSP met zegge en schrijve 250 leden!- erop wijzen dat geen enkele andere politieke partij erin slaagt zoveel volk op de been te krijgen voor haar manifestaties, haar militantenactiviteiten,....
U leeft blijkbaar nog in de tijd van de grote straatprotesten en betogingen. Welnu nogmaals, zoals eerder gezegd tegen uw SAP-vriendje, de tijden veranderen! Er zijn nu veel effectievere wegen om politieke resultaten te boeken dan via betogingen en massa-manifestaties.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:05   #23
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Misschien zijn ze zelfs tegen zichzelf?
Hans1 is offline  
Oud 30 november 2004, 22:06   #24
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

2 mensen hebben ooit bij de eedaflegging van Belgische koningen ''Vive la republique'' geropen en dat waren geen vlaams-nationalisten.
solidarnosc is offline  
Oud 30 november 2004, 22:06   #25
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Misschien zijn ze zelfs tegen zichzelf?
Feit is dat ze zeker tegen BUBbelkes zijn.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:08   #26
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Feit is dat ze zeker tegen BUBbelkes zijn.
Mooi. Toch nog een clubke dat tégen ons is
Patriot! is offline  
Oud 30 november 2004, 22:08   #27
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Tegen homo's, tegen de Koning, tegen de Prins, tegen niet-Belang-Flaminganten, tegen de rechtbanken, tegen Turken, Het heeft iets anarchistisch
Ik ben niet tegen homofielen, maar wel tegen het toekennen van extra rechten eraan die ze niet verdienen.
Ik ben inderdaad tegen het Belgisch koningshuis ja, andere koningen kunnen mij geen moer schelen.
Ik ben geen voorstander van flamingantisme tout court omdat het achterhoede gevechten zijn. De kracht en de strijd anno 2004 gaat uit van Vlaams-nationalisten, niet van flaminganten. maar dat onderscheid begrijpt u allicht niet, u kan er ook niet aan doen dat u Belg bent.
Ik ben niet tegen de rechtbanken, wel tegen politieke benoemingen in de magistratuur.
Ik ben niet tegen Turken, zolan,g ze maar in hun land blijven of zijn en niet bij de EU willen aansluiten.

Het heeft iets van een nuancering!
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:09   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Hohooo, mag ik u -als vertegenwoordiger van de massapartij LSP met zegge en schrijve 250 leden!- erop wijzen dat geen enkele andere politieke partij erin slaagt zoveel volk op de been te krijgen voor haar manifestaties, haar militantenactiviteiten,....
U leeft blijkbaar nog in de tijd van de grote straatprotesten en betogingen. Welnu nogmaals, zoals eerder gezegd tegen uw SAP-vriendje, de tijden veranderen! Er zijn nu veel effectievere wegen om politieke resultaten te boeken dan via betogingen en massa-manifestaties.
Gelul. Geen enkele partij op Groen! na heeft zo'n lage participatiegraad van leden als het Vlaams Belang. De enigste reden waarom jullie geen massamanifestaties doen is simpelweg omdat jullie gewoon niet in staat zijn om een massa op de been te brengen, niet omdat jullie dat niet willen.
solidarnosc is offline  
Oud 30 november 2004, 22:10   #29
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
2 mensen hebben ooit bij de eedaflegging van Belgische koningen ''Vive la republique'' geropen en dat waren geen vlaams-nationalisten.
Juist, dat waren de Belgische hofnarren van de politiek. Marginalen die ondertussen al overal zitten uitgenomen in het parlement. De ene is zelfs decennia geleden al doodgeschoten. Een verstandig Vlaams-nationalist blijft gewoon weg van dergelijke gelegenheden.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:13   #30
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Gelul. Geen enkele partij op Groen! na heeft zo'n lage participatiegraad van leden als het Vlaams Belang. De enigste reden waarom jullie geen massamanifestaties doen is simpelweg omdat jullie gewoon niet in staat zijn om een massa op de been te brengen, niet omdat jullie dat niet willen.

Da's een hele goeie! Vandaag de dag kan relatief gezien GEEN ENKELE politieke partij een massa op de been brengen die groter is dan het Vlaams Belang. De enige uitzondering hierop -let wel, relatief gezien!- is extreem-links omdat alle kiezers daar meteen ook samenvallen met de militante leden en bestuursleden mits enkele luttele uitzonderingen. In West-Europa zijn geen massa-revoluties meer mogelijk, maar we houden jullie uiteraard niet tegen daarin te blijven geloven.

Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 30 november 2004 om 22:14.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:16   #31
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Ik ben niet tegen de rechtbanken, wel tegen politieke benoemingen in de magistratuur.
De Koning is niet politiek benoemd
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 30 november 2004, 22:16   #32
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Juist, dat waren de Belgische hofnarren van de politiek. Marginalen die ondertussen al overal zitten uitgenomen in het parlement. De ene is zelfs decennia geleden al doodgeschoten. Een verstandig Vlaams-nationalist blijft gewoon weg van dergelijke gelegenheden.
Van Rossem misschien maar Lahaut meende wel wat ie zei en wees maar zeker dat het Koningshuis gelukkig was dat ie een kogel kreeg. Nog iets anders hé dan één reactie van het koningshuis in decennia op het Blok/Belang. Ik zou die Story maar inkaderen mocht ik u zijn.
solidarnosc is offline  
Oud 30 november 2004, 22:18   #33
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
De Koning is niet politiek benoemd
Het ging over de rechtbanken domme Belg!
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:20   #34
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Van Rossem misschien maar Lahaut meende wel wat ie zei en wees maar zeker dat het Koningshuis gelukkig was dat ie een kogel kreeg. Nog iets anders hé dan één reactie van het koningshuis in decennia op het Blok/Belang. Ik zou die Story maar inkaderen mocht ik u zijn.
De KP heeft in ons land politiek gezien NOOIT iets voorgesteld, tenzij vlak na W.O.2. De reden waarom men er enigszins bang van was, was de macht van Moskou en niks anders. Dat weet jij ook.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:21   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Ach ja, u bent een militante homofiel die met lede ogen moet aanzien hoe de verrechtsing in dat "o zo verdomde conservatieve Vlaanderen" om zich heen grijpt. Het verklaart veel.
"Conservatieve Vlaanderen"??
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 30 november 2004, 22:25   #36
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
"Conservatieve Vlaanderen"??
Minstens 70% van de Vlamingen stemt rechts. Organiseer eens referenda over vreemdelingenstemrecht, homohuwelijk, druggebruik, ouderschapsloon,...
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 30 november 2004, 22:27   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Minstens 70% van de Vlamingen stemt rechts. Organiseer eens referenda over vreemdelingenstemrecht, homohuwelijk, druggebruik, ouderschapsloon,...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 30 november 2004, 22:27   #38
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck

Da's een hele goeie! Vandaag de dag kan relatief gezien GEEN ENKELE politieke partij een massa op de been brengen die groter is dan het Vlaams Belang. De enige uitzondering hierop -let wel, relatief gezien!- is extreem-links omdat alle kiezers daar meteen ook samenvallen met de militante leden en bestuursleden mits enkele luttele uitzonderingen. In West-Europa zijn geen massa-revoluties meer mogelijk, maar we houden jullie uiteraard niet tegen daarin te blijven geloven.
Ik zou niet weten waarom niet. Waarom en hoe denk je dat de witte beweging wit is geworden. 8) Nu, tien jaar later zijn we met zo'n 8 keer meer dan toen en een ervaring rijker. In begin jaren 90 hebben we overigens nog een betoginske van 40.000 man georganiseerd en daarna nog een paar van 10.000 man. Uiteraard waren dat niet allemaal leden.

Nu, voor een partij die zegt geen belang te besteden aan massa bijeenkomsten valt wel op hoeveel aandacht dat jullie er blijkbaar aan besteden. En zeg nu niet dat je 10.000 op de been kon brengen maar tevreden was met 5.000. Ik bedoel, een partij met een hoge participatiegraad en actieve leden had de voorbije IJzerwake de Spirit IJzerbedevaart gewoon genaaid maar al bij al was het een magere bedoening en viel de afgang van de IJzerbedevaart niet op. Omdat jullie dat niet wilden...?
solidarnosc is offline  
Oud 30 november 2004, 22:31   #39
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
De KP heeft in ons land politiek gezien NOOIT iets voorgesteld, tenzij vlak na W.O.2. De reden waarom men er enigszins bang van was, was de macht van Moskou en niks anders. Dat weet jij ook.
Ja en neen. De KP was eerder dankzij Moskou geen gevaar dan omgekeerd. Na de 2de wereldoorlog hadden ze ook in België een grote autoriteit maar dat ze hebben ze niet benut. Van ons zou het geen waar geweest zijn, maar dat weet jij ook.
solidarnosc is offline  
Oud 30 november 2004, 22:33   #40
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Jullie zijn eigenlijk best tevreden met deze uitspraak, wat jullie ook mogen beweren. En moest het Blok/Belang echt een gevaar vormen voor het establishment dan bestond het al lang niet meer.
Inderdaad, dan hadden de slippendragerpartijen al lang de wet zo aangepast dat hun eigen politiek benoemde rechters ze zouden hebben veroordeeld!
Niwaar?

Solid: jij ziet inderdaad de klok wel hangen hoor maar de kl....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be