Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juli 2012, 16:42   #21
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Ik hoop van wel. Vandaar verbodsbordjes om honden in parkjes te laten poepen of duiven te voederen op pleintjes. Waarom iets tolereren dat vies en afzichtelijk is en symbool staat voor minachting en onderdrukking.
Pfff man waar jij mee bezig bent. Ik kan dat nu echt niet in mijn kop krijgen om onnozele dingen als petten, hoofddoeken etc. als visuele kak te zien en daar een verbod op doen. Dat is gewoon pesten.

Citaat:
Toch wel, vorige week nog, en ze was er effen niet goed van.

Alleen al om haar miljoenen zusters te steunen die in islamlanden gedwongen worden onder die afzichtelijke vodden te lopen, zou dat algemeen verbod er moeten komen. We doen het wel met de boerka. Waarom niet met de kortere versie?
Hmmjah ja dat zal wel zijn ça.

De boerka moet verboden zijn. Is zelfs later in de Koran gekomen en niet door de profeet zelf bedacht.

Dat jij dat afzichtelijke vodden vind, good for you, als zij dat nu wel of niet willen dragen is toch ten slotte hen probleem? Als je ze toch zo graag weg wilt en haat, waarom vind je dan dat ze 'bevrijd' moeten worden van die 'onderdrukking' gecreëerd door gewoon iets op hun kop te doen wat sommigen niet aanstaan?

Citaat:
Wat is het nu. Kick je d'r op of vind je ze even kut als ik?
Geen van de twee.

By the way, laat maar zitten, mijn vraag aan jou voor die bronnen, ik zal ze toch duidelijk nooit krijgen precies. Werk bespaard voor jou he vriend.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juli 2012 om 16:42.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 16:44   #22
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
hi, hi... Marxmannetje kiest er liever voor om mij niet te geloven.

Bron staat er bij. Als je Marx een beetje kent, dan weet je waaruit dat komt.

Komt slecht uit hé. Er gewoon over lezen, ik zou dat zo oplossen.

Trouwens Marx viseert hier ondubbelzinnig de moslims mee.., en niet enkel de islam.

Uw marxisme een beetje bijschaven denk ik...
Heb jij mijn edit gelezen? Heb je gelezen wat ik heb geschreven daarna? Ondubbelzinnig...

En dan nog. Mag ik toch mijn eigen mening en opvatting behouden van Marx? Als Marx ooit schreef dat katten irritante beesten waren, ga ik toch ook niet alle katten irritante beesten vinden? Daarbij ben ik mij meer beginnen aansluiten aan Zizek, en je moet mij in deze discussie niet beginnen aan te vallen met die citaten om mij belachelijk te doen maken en mij de les te spellen.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juli 2012 om 16:46.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 16:51   #23
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Mja buh, jullie doen maar. Er zal toch niets veranderen aan deze discussie dan alleen elkaar aanvallen en in te halen. Ik heb gezworen niet ver te gaan in zulke discussies aangezien ze toch kleinburgerlijk zijn.

Moest Cynara Cardunculus hier nog zijn en meediscussiëren, ik zou aan jullie lippen hangen. Maar dit gaat weer in zo'n richting dat typisch is voor politics.be.

En daarbij ben ik bang dat ik zou worden als artisjok, en jullie willen vast zeker geen 2de artisjok

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juli 2012 om 16:51.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 16:54   #24
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht


Neen, het zijn Uw zaken niet welke kledij of hoofddeksel anderen wensen te dragen.
Als Patrick Jansens ze in zijn administratie mag verbieden, als scholen ze verbieden, als rechtbanken ze verbieden, als bedrijven ze verbieden, tja, waarom zou ik er dan geen mening mogen over hebben ? Je hoeft daarom niet zo agressief te worden. Je klinkt al net als die haatbaarden van sharia4Belgium.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:06   #25
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Heb jij mijn edit gelezen? Heb je gelezen wat ik heb geschreven daarna? Ondubbelzinnig...

En dan nog. Mag ik toch mijn eigen mening en opvatting behouden van Marx? Als Marx ooit schreef dat katten irritante beesten waren, ga ik toch ook niet alle katten irritante beesten vinden? Daarbij ben ik mij meer beginnen aansluiten aan Zizek, en je moet mij in deze discussie niet beginnen aan te vallen met die citaten om mij belachelijk te doen maken en mij de les te spellen.
Hi, hi... Typische reactie van pseudo-marxisten. Eerst alles letterlijk nemen, tot dat er iets is dat hen niet goed uitkomt.. Dan mag het vrij interpreteerbaar zijn.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:24   #26
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Mja jong dat is dan weer jou mening. Dat jij hem niet grappig vind pfff vind ik ook sommige mensen niet grappig. Dat Youp Van't Hek er mee oppast zal wel aan hemzelf liggen of uit respect, anders zat Hans Teeuwen allang onder de grond.
Dat doet Youp van't Hek niet uit respect, maar uit angst. Youp is namelijk bang dat hij net als Theo van Gogh een mes tussen zijn ribben krijgt geplant.
Overigens, voordat Theo van Gogh vermoord werd, waren er ook mensen die net als jij zeiden dat het allemaal wel meeviel want anders zou Van Gogh allang onder de grond gelegen hebben. Intussen verblijft Van Gogh alweer een paar jaar in het "houten jassenpark".

En verder wat Zenit hierover al tegen je zei.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:31   #27
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Als Patrick Jansens ze in zijn administratie mag verbieden, als scholen ze verbieden, als rechtbanken ze verbieden, als bedrijven ze verbieden, tja, waarom zou ik er dan geen mening mogen over hebben ?
Jij mag er zeker je mening over hebben en bedrijven mogen zeker een bepaald voorkomen eisen. Met een bedrijf ga je dan ook een uitdrukkelijk contract aan. Maar de overheid hoort onpartijdig te zijn, en aangezien je geen toegestemd contract met de overheid aangaat, dienen zij hun poten van je hoofd te houden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Je hoeft daarom niet zo agressief te worden.
Ik ben nog niet agressief. Maar moest U of de popo op straat bijvoorbeeld eisen dat ik mijn pet (als ik er een had) afzet, dan kan ik wel eens agressief worden. ENfin, dat is de verkeerde woordkeuze. Agressie impliceert het initiëren van geweld. Als U mijn pet van mijn hoofd komt aftrekken, bent U agressief. U schendt dan immers mijn rechten. Als ik dan op jouw bek sla, is dat defensief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Je klinkt al net als die haatbaarden van sharia4Belgium.
Zwakke belediging. Komaan, als je me probeert te beledigen, steek er tenminste wat moeite in, dat het nog een beetje geloofwaardig is.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 juli 2012 om 17:34.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:36   #28
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Het islam-probleem zal overigens wel gedeeltelijk uit zichzelf opgelost worden zodra de euro eindelijk gevallen is en de economie volledig instort, en dat gaat niet meer zo heel lang duren. Dan zal er hier niets meer te rapen zijn en een aantal mohammedanen zal dan ongetwijfeld zijn biezen pakken en vertrekken naar hun tweede huis in het land van oorsprong.

En wat er daarna zeer waarschijnlijk zal gebeuren, is wat er doorheen de geschiedenis altijd gebeurd is onder dat soort omstandigheden: burgeroorlogen �* la voormalig Joegoslavië, maar dan grootschaliger en zonder dat internationale troepenmachten kunnen interveniëren, en waarbij de waarschijnlijke uitkomst zal zijn dat de islam net als in 783 bij Poitiers, net als tijdens de Reconquista, net als na het Beleg van Wenen wederom uit Europa getrapt zal worden.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 15 juli 2012 om 17:38.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:39   #29
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Hi, hi... Typische reactie van pseudo-marxisten. Eerst alles letterlijk nemen, tot dat er iets is dat hen niet goed uitkomt.. Dan mag het vrij interpreteerbaar zijn.
Je bent een karikatuur van jezelf, jij.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 17:52   #30
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Je bent een karikatuur van jezelf, jij.
Uw reactie spreekt boekdelen..
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 19:00   #31
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Dat is een industrie die er via het links clientelisme gekomen is en die hoofdzakelijk de partijbelangen dient van PS/SPA, groenen: via het knuffelen van verrijkers, vers kiesvee aantrekken.Het knuffelen gaat van het regelen van uitkeringen, sociale woningen tot inburgeriingscursussen enzomeer.
Die industrie werd middels de juiste partijkaart dus gevuld met beroepspamperaars die eigenlijk als taak kregen diegenen die als verrijkers omschreven werden bij te schaven in de hoop dat ze ooit echt eens verrijkend worden en dus niet meer afhangen van het systeem dat ze vermeend komen verrijken.
Inburgeringscursussen zijn door N-VA ingevoerd. Ik geloof dat N-VA een rechtse partij is, zij is wel een beetje links ten opzichte van een paar andere partijen
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 22:50   #32
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Waarom dat nou weer? Kan ik dan ook een kruisverbod aanvragen omdat ik het schijt krijg naar kettingen met kruisjes eraan te kijken? Dat die mensen een hoofddoek willen dragen, of een pet willen dragen, of een paars gepluimd kieken willen dragen op hun kop is hun zaak, HUN zaak, en die van HEN. Dat jij met een mantel of bruine schoenen of weet ik veel wat jij aanhebt van kleren draagt, dat doe jij ook omdat jij het zo wilt, omdat jij die mantel wilt dragen, omdat jij die bruine schoenen wilt dragen etc. Het zijn allemaal kledingstukken en een verbod op hoofddoeken doen is net hetzelfde als een verbod op een pet doen. Ja, zo belachelijk is het.
Het zal niet meer belachelijk zijn als de meerderheid van de autochtonen zodanig hun botten vol hebben van dat islamgedoe dat ze enkel nog gaan stemmen voor politieke partijen die in de wet willen vastleggen dat er geen hoofddoek meer op straat komt. Als links in de minderheid komt wordt gewoon de Conventie van Genève aangepast aan de wensen van het volk.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 23:20   #33
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Het zal niet meer belachelijk zijn als de meerderheid van de autochtonen zodanig hun botten vol hebben van dat islamgedoe dat ze enkel nog gaan stemmen voor politieke partijen die in de wet willen vastleggen dat er geen hoofddoek meer op straat komt. Als links in de minderheid komt wordt gewoon de Conventie van Genève aangepast aan de wensen van het volk.
Daar zijn niet eens altijd wetten voor nodig. In mijn tijd waren er al schoolreglementen die bepaalde kledingstukken verboden. Ik toen nooit één Marxmannetje horen briesen omdat die verboden werd. Opvallend genoeg beginnen ze enkel te briesen als het symbool van islammachisme ter sprake komt. Zijn dat dan zo'n jaloerse bokskes die net als de moslims vrouwen als hun privébezit beschouwen die enkel bekeken mogen worden door hun eigenaar? Wat voor mentaliteit is dat toch????
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 02:07   #34
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Grappig dat jij uitgerekend de multicul-promotor Youp van't Hek aanhaalt, de (allang niet meer grappige) cabaretier die zelf gezegd heeft dat hij sinds 2001 uitkijkt met welke grappen hij over de islam maakt. (op het filmpje hier te zien en horen)
Erg inspirerend hoor, zo'n cabaretier die uit angst aan zelfcensuur doet.
Gerard Cox was er op de Nederlandse tv een beetje directer in.
Als hij dat hier op de rode staatszender moest doen is hij voor eeuwig en drie dagen verbannen.



http://www.youtube.com/watch?v=xSB8UgyuAQ4

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juli 2012 om 02:18.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 02:16   #35
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
[/url]
Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juli 2012 om 02:17.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 07:09   #36
PeterC
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Gent
Berichten: 320
Standaard

Niet alleen Islam, maar al die godsdiensten op openbare plaatsen waar diverse mensen komen, werken; scholen, openbare diensten. Totale neutraliteit.

Mensen die hun godsdienst wensen te belijden: best thuis in privé-sfeer en in de voorziene gebouwen (kerk, moskee etc...). Ik wens absoluut geen contact in het dagelijkse leven met gelijk welke godsdienst. Is niet interessant, en het is allesbehalve realiteit. Dan nog liever communisme.

Beleefde groeten,
Peter
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 16:16   #37
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Niet alleen Islam, maar al die godsdiensten op openbare plaatsen waar diverse mensen komen, werken; scholen, openbare diensten. Totale neutraliteit.

Mensen die hun godsdienst wensen te belijden: best thuis in privé-sfeer en in de voorziene gebouwen (kerk, moskee etc...). Ik wens absoluut geen contact in het dagelijkse leven met gelijk welke godsdienst. Is niet interessant, en het is allesbehalve realiteit. Dan nog liever communisme.

Beleefde groeten,
Peter

Europa had dat al moeten inzien van in het begin. En in wetten betonneren. Nu is de miserie van 'godsdienstvrijheid' niet meer tegen te houden. Titanic Europa kan de ijsberg niet meer ontwijken.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 20:00   #38
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Velen hier pleiten voor een islamvrij Europa (Vlaanderen/België - maar de meest gehoorde variant is toch "Europa").
Heel concreet, hoe zouden diegenen die hiervoor pleiten het aanpakken?

Uw partij (het hoeft geen bestaande partij te zijn) heeft de meerderheid in alle parlementen en gemeenteraden. Alle rechters zijn door u benoemd en politie en leger luisteren naar uw partij.

Voer nu eens uw programma uit!
Bijkomende vraag: hoe ver wil je daarin gaan?
Is poepsimpel : afschaffing van de vrijheid van hersenspoeling, excuseer, godsdienst. En verbod op belijden en bevorderen en steunen van de islam.

Gezever over islam is dan in 1 keer voltooid verleden tijd.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 20:04   #39
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Het islam-probleem zal overigens wel gedeeltelijk uit zichzelf opgelost worden zodra de euro eindelijk gevallen is en de economie volledig instort, en dat gaat niet meer zo heel lang duren. Dan zal er hier niets meer te rapen zijn en een aantal mohammedanen zal dan ongetwijfeld zijn biezen pakken en vertrekken naar hun tweede huis in het land van oorsprong.

En wat er daarna zeer waarschijnlijk zal gebeuren, is wat er doorheen de geschiedenis altijd gebeurd is onder dat soort omstandigheden: burgeroorlogen �* la voormalig Joegoslavië, maar dan grootschaliger en zonder dat internationale troepenmachten kunnen interveniëren, en waarbij de waarschijnlijke uitkomst zal zijn dat de islam net als in 783 bij Poitiers, net als tijdens de Reconquista, net als na het Beleg van Wenen wederom uit Europa getrapt zal worden.
Ik vind het spijtig dat ze in de jaren 20 de Turken niet meteen volledig uit Klein Azië verdreven hebben.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 23:14   #40
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik vind het spijtig dat ze in de jaren 20 de Turken niet meteen volledig uit Klein Azië verdreven hebben.
Omdat ze 725 jaar met een tolerantie voor iedereen hebben geregeerd? Turken wonen hier in België nog geen 43 jaar en je kan ze niet eens tolereren?
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be