Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2023, 20:43   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Maar ik aanbid Rusland niet. Waar haalt u dat? Verwerp best dat zwart wit denken van de koude oorlog indoctrinatie. Het is zo primitief en veroorzaakt veel leed.
Na de koude oorlog, ging het de goede kant uit met Rusland.
Maar niet voor lang.
Wat er nu het probleem is, trekt in geen jaren op de koude oorlog.
Het is gewoon een ordinaire expansiedrang, volledig op kap van de gewone Rus, zijn jonge adolescenten, zijn werklui, hun toekomst.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 20:45   #22
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Na de koude oorlog, ging het de goede kant uit met Rusland.
Maar niet voor lang.
Wat er nu het probleem is, trekt in geen jaren op de koude oorlog.
Het is gewoon een ordinaire expansiedrang, volledig op kap van de gewone Rus, zijn jonge adolescenten, zijn werklui, hun toekomst.
Ja laten we het over Rusland hebben.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 20:46   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De VS elite heeft een belangrijk principe aan de kant gezet. De interesse in het welzijn van de bevolking.
...
Klopt.
Het zijn nog steeds cowboys.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 20:50   #24
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klopt.
Het zijn nog steeds cowboys.
Was het maar waar. Dan zou er nu mischien geen psychopaten horde de scepter zwaaien.

Laatst gewijzigd door Bach : 4 augustus 2023 om 20:50.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 20:54   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.467
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik nodig u uit een citaat te vinden. En anders graag verontschuldigingen voor het verspreiden van valse informatie, ook wel genoemd laster.
Nope, ik geef weer wat ik denk van uw schrijfsels. Een verheerlijking van het marxisme. Mag ik dat niet meer vinden ofzo?
Weet u wat, ik zal mijn valies maar inpakken en naar de Goelag wandelen.

Citaat:
Het proletariaat? Ik zat er precies boenk op met die koude oorlog indoctrinatie.
Dat mag u denken.
Citaat:
Het zijn de fascisten die roepen dat 'wie niet met ons is tegen ons is' ondertussen dat ze de grootste misdaden plegen.
Vervang fascisten door politici van alle strekkingen, en we komen overeen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 21:03   #26
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik nodig u uit een citaat te vinden. En anders graag verontschuldigingen voor het verspreiden van valse informatie, ook wel genoemd laster.
Stuur een mailtje naar Pontifex, met wat geluk kunt ge mensen verwijderen die uw opinie niet delen. Kwalitatief is pakweg de laatste 2 jaar dit forum er niet op vooruit gegaan. Veel toppers hebben afgehaakt en anderen zullen zich wel hoeden hier tussen te komen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 04:05   #27
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik nodig u uit een citaat te vinden.
En anders graag verontschuldigingen voor het verspreiden van valse informatie, ook wel genoemd laster.

Het proletariaat? Ik zat er precies boenk op met die koude oorlog indoctrinatie. Het zijn de fascisten die roepen dat 'wie niet met ons is tegen ons is' ondertussen dat ze de grootste misdaden plegen.
Onterechte verontschuldigingen aan naast hun schoenen lopende mislukkelingen binnen het West-Europese kapitalistische systeem gaat niet echt veel succes kennen, denk ik.
Toegegeven echter: die schoenen verslijten niet zo snel.

P.S.: Jouw proletariaat wordt in de echte reële wereld correcter omschreven als -en ik citeer- ->
"een zwerm, roedel of school met parasitaire organismen en insecten die als taak zien om het leven van degelijke organismen (in casu mensen in deze context) naar het eigen niveau van complete onbenulligheid te verlagen."
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 augustus 2023 om 04:10.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 09:18   #28
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, ik geef weer wat ik denk van uw schrijfsels. Een verheerlijking van het marxisme. Mag ik dat niet meer vinden ofzo?
Weet u wat, ik zal mijn valies maar inpakken en naar de Goelag wandelen.
Blijft gij maar rustig robotjes in elkaar knutselen. Er zit geen Rus onder uw bed. Gelieve me niet vals te beschuldigen. En el zeker niet zonder zelfs maar een poging te doen iets van bewijs te leveren.


Citaat:
Vervang fascisten door politici van alle strekkingen, en we komen overeen.
u heeft een hekel aan politici?

Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2023 om 09:18.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 09:23   #29
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Stuur een mailtje naar Pontifex, met wat geluk kunt ge mensen verwijderen die uw opinie niet delen.
Ik ben ergere persoonlijke aanvallen gewend. Dit is niet voor de moderatie.

Citaat:
Kwalitatief is pakweg de laatste 2 jaar dit forum er niet op vooruit gegaan. Veel toppers hebben afgehaakt en anderen zullen zich wel hoeden hier tussen te komen.
Als het niet de moeite waard zou zijn, wat doet u hier dan nog?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 09:28   #30
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Onterechte verontschuldigingen aan naast hun schoenen lopende mislukkelingen binnen het West-Europese kapitalistische systeem gaat niet echt veel succes kennen, denk ik.
Toegegeven echter: die schoenen verslijten niet zo snel.

P.S.: Jouw proletariaat wordt in de echte reële wereld correcter omschreven als -en ik citeer- ->
"een zwerm, roedel of school met parasitaire organismen en insecten die als taak zien om het leven van degelijke organismen (in casu mensen in deze context) naar het eigen niveau van complete onbenulligheid te verlagen."
Nog al iemand die communist meent ontdekt te hebben. Misschien inslaan op Baygon? Ik zou het vooral niet over Los Angeles hebben echter.

Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2023 om 09:30.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 09:30   #31
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.213
Standaard

Het is inderdaad hommeles in Amerika met meer dan 700 miljardairs en meer dan 20 miljoen miljonairs.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 09:50   #32
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is inderdaad hommeles in Amerika met meer dan 700 miljardairs en meer dan 20 miljoen miljonairs.
Hoe meer miljardairs en miljonairs hoe beter. Dat geldt niet alleen voor de USA maar net zo goed voor de EU.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 10:03   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.467
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Blijft gij maar rustig robotjes in elkaar knutselen.
En E-bikes, en kunstwerken, enzoverder.
Citaat:
Er zit geen Rus onder uw bed.
Spijtig, want ik zou graag een familie die in Moskou woonde onderdak willen geven, maar helaas, de Eurocraten beslissen nu eenmaal anders.
Citaat:
Gelieve me niet vals te beschuldigen.
Ik beschuldig u van niets. Ik distilleer uit uw schrijfsels dat u de theorieën van Marx en Engels graag in praktijk zou zien.

Citaat:
En wel zeker niet zonder zelfs maar een poging te doen iets van bewijs te leveren.
Mijn bewijs is dat ik uw schrijfsels gelezen heb, en er mijn eigen mening aanplak, die ten andere door meer mensen gedeeld worden.

Citaat:
U heeft een hekel aan politici?
Neen, hekel hebben, ergo, haten, da's een emotie, die kost moeite, en dat zijn politici eigenlijk niet waard.
Ik wil ze wel allemaal een lantaarnpaal cadeau geven, eentje met een hijsoog eraan. Da's dan een eenmalige moeite.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 10:10   #34
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En E-bikes, en kunstwerken, enzoverder.

Spijtig, want ik zou graag een familie die in Moskou woonde onderdak willen geven, maar helaas, de Eurocraten beslissen nu eenmaal anders.

Ik beschuldig u van niets. Ik distilleer uit uw schrijfsels dat u de theorieën van Marx en Engels graag in praktijk zou zien.
Misschien is uw destillatie installatie aan een upgrade toe. Denk ik eerder.

Citaat:
Mijn bewijs is dat ik uw schrijfsels gelezen heb, en er mijn eigen mening aanplak, die ten andere door meer mensen gedeeld worden.
Dat is geen bewijs. Dat is de pretentie van bewijs gecombineerd met hearsay.

Je hebt mensen die me links vinden en andere die me rechts vinden merk ik. Die hardnekkigheid waarmee men mensen in van die simplistische hokjes wil duwen, is dat geen teken van intellectuele zwakte vraag ik me af.

Citaat:
Neen, hekel hebben, ergo, haten, da's een emotie, die kost moeite, en dat zijn politici eigenlijk niet waard.
Ik wil ze wel allemaal een lantaarnpaal cadeau geven, eentje met een hijsoog eraan. Da's dan een eenmalige moeite.
U wil ze dood maar dat wekt geen emotie bij u op?

Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2023 om 10:17.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 10:17   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.467
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Misschien is uw destillatie installatie aan een upgrade toe. Denk ik eerder.
U mag dat denken.

Citaat:
Dat is geen bewijs. Dat is de pretentie van bewijs gecombineerd met hearsay.
Het is mijn mening over uw schrijfsels.
Citaat:
Je hebt mensen die je links vinden en andere die me rechts vinden merk ik.
Ik neem aanstoot aan hetgeen ik in't rood heb gemarkeerd.
En mensen die U rechts vinden, ze kunnen bestaan.
Citaat:
Die hardnekkigheid waarmee men mensen in van die simplistische hokjes wil duwen, is dat geen teken van intellectuele zwakte vraag ik me af.
Er zijn een paar forumfiguren die daar sterk in zijn.

Citaat:
U wil ze dood maar dat wekt geen emotie bij u op?
Ik wil ze niet dood. Ik wil dat ze hun werk zouden doen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 10:22   #36
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U mag dat denken.


Het is mijn mening over uw schrijfsels.
Zonder ook maar 1 quote van me te kunnen of willen geven? En daarbij ontken ik een communist te zijn, of Marx of Engels aanhanger.

Citaat:
Ik neem aanstoot aan hetgeen ik in't rood heb gemarkeerd.
Daar kan ik eventueel mee akkoord gaan. Alhoewel 'aanstoot' een groot woord is. Die emotie roept het niet op. Eerder de nieuwsgierigheid wat mensen drijft tot zo'n vakjes denken.


Citaat:
Ik wil ze niet dood. Ik wil dat ze hun werk zouden doen.
Vandaar de lantaarnpaal?

Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2023 om 10:30.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 15:03   #37
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.467
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zonder ook maar 1 quote van me te kunnen of willen geven? En daarbij ontken ik een communist te zijn, of Marx of Engels aanhanger.
Ik kan moeilijk al uw postings integraal gaan quoten nietwaar?

En u mag dat ontkennen.

Citaat:
Daar kan ik eventueel mee akkoord gaan. Alhoewel 'aanstoot' een groot woord is.
Hey, dat U aanstoot een groot woord vind, da's uw mening...
Citaat:
Die emotie roept het niet op.
Ik ben blij voor U.

Citaat:
Eerder de nieuwsgierigheid wat mensen drijft tot zo'n vakjes denken.
Hokjesdenken is menselijk.

Citaat:
Vandaar de lantaarnpaal?
Vergelijk het met de slaaf die de de Romeinse keizers zou toegefluisterd hebben " ook jij bent sterfelijk"
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 15:11   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U wil ze dood maar dat wekt geen emotie bij u op?
Dat is iets dat ik nooit begrepen heb. Er is een groot verschil tussen "haten en slechte zaken toewensen" enerzijds, en "willen doden" anderzijds.

Willen doden wil zeggen dat men denkt dat de omgeving meer voordelen biedt zonder dan met. Als X aanwezig is, en men schat dat de omgeving aangenamer is zonder X, dan is een mogelijke manier om naar die betere situatie te komen, om X uit de omgeving te elimineren he, en als X een levend wezen is, is X doden daartoe de gemakkelijkste manier. Dat wil helemaal niet zeggen dat men de veronderstelde subjectieve ervaring die in X aanwezig is, negatieve ervaringen wil laten ondergaan. Nergens wil men X "martelen" of zo. X is eigenlijk an sich onbelangrijk. Men wil gewoon een omgeving zonder X omdat dat een aangenamere omgeving is.

Bijvoorbeeld: als er 1 biervat is, en er zijn 2 anderen die uit dat biervat bier zitten te tappen, dan maak ik de redelijk logische veronderstelling dat het vat rapper af zal zijn wanneer die 2 aanwezig zijn, dan wanneer die twee er niet zijn.

Als een niet-leeg biervat hebben door mij als aangenaam ervaren wordt, dan is het toch gewoon evident dat de wereld zonder die twee tappers aangenamer voor mij is, dan met die twee tappers (het vat zal immers langer meegaan).

Een normale zaak om van de minder aangename omgeving, MET twee tappers, naar een aangenamere omgeving, ZONDER 2 tappers te gaan, is gewoon om die 2 tappers een kogel door de kop te jagen he. Dan houden ze op met tappen, en is de wereld voor mij aangenamer.

Wat die 2 tappers ervaren als aangename of onaangename ervaringen is hierbij van geen enkel belang. Nergens is er enige haat ten aanzien van die tappers. Gewoon de vaststelling dat een nadeel, veroorzaakt door het levend zijn van die tappers, namelijk rap het vat leegmaken, zal verdwijnen door die tappers te doden. Op geen enkel moment is er ergens een bedoeling om die tappers bewust zeer te doen.

De leeuw haat de antilope ook niet. Die vindt enkel dat een dode antilope met lekker vlees een betere wereld is dan een weglopende levende antilope he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2023 om 15:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 16:36   #39
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is iets dat ik nooit begrepen heb. Er is een groot verschil tussen "haten en slechte zaken toewensen" enerzijds, en "willen doden" anderzijds.

Willen doden wil zeggen dat men denkt dat de omgeving meer voordelen biedt zonder dan met. Als X aanwezig is, en men schat dat de omgeving aangenamer is zonder X, dan is een mogelijke manier om naar die betere situatie te komen, om X uit de omgeving te elimineren he, en als X een levend wezen is, is X doden daartoe de gemakkelijkste manier. Dat wil helemaal niet zeggen dat men de veronderstelde subjectieve ervaring die in X aanwezig is, negatieve ervaringen wil laten ondergaan. Nergens wil men X "martelen" of zo. X is eigenlijk an sich onbelangrijk. Men wil gewoon een omgeving zonder X omdat dat een aangenamere omgeving is.

Bijvoorbeeld: als er 1 biervat is, en er zijn 2 anderen die uit dat biervat bier zitten te tappen, dan maak ik de redelijk logische veronderstelling dat het vat rapper af zal zijn wanneer die 2 aanwezig zijn, dan wanneer die twee er niet zijn.

Als een niet-leeg biervat hebben door mij als aangenaam ervaren wordt, dan is het toch gewoon evident dat de wereld zonder die twee tappers aangenamer voor mij is, dan met die twee tappers (het vat zal immers langer meegaan).

Een normale zaak om van de minder aangename omgeving, MET twee tappers, naar een aangenamere omgeving, ZONDER 2 tappers te gaan, is gewoon om die 2 tappers een kogel door de kop te jagen he. Dan houden ze op met tappen, en is de wereld voor mij aangenamer.

Wat die 2 tappers ervaren als aangename of onaangename ervaringen is hierbij van geen enkel belang. Nergens is er enige haat ten aanzien van die tappers. Gewoon de vaststelling dat een nadeel, veroorzaakt door het levend zijn van die tappers, namelijk rap het vat leegmaken, zal verdwijnen door die tappers te doden. Op geen enkel moment is er ergens een bedoeling om die tappers bewust zeer te doen.

De leeuw haat de antilope ook niet. Die vindt enkel dat een dode antilope met lekker vlees een betere wereld is dan een weglopende levende antilope he.
Zou me verwonderen dat als u iemand zou vermoorden, ook al is het vanuit uw theoretische overwegingen dat geen emotie zou oproepen.

Het leven reduceren tot doden of gedood worden vind ik kortzichtig.

Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2023 om 16:43.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 16:43   #40
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik kan moeilijk al uw postings integraal gaan quoten nietwaar?
Eentje is genoeg.

Citaat:
En u mag dat ontkennen.
Ik zal u dan voortaan nazi noemen. Geen probleem als u het wil ontkennen. En ik kan moeilijk uw hele oeuvre hier gaan kopiëren.


Citaat:
Hey, dat U aanstoot een groot woord vind, da's uw mening...
Aanstoot nemen louter om het feit dat iemand links of rechts zou denken vind ik er inderdaad over.




Citaat:
Vergelijk het met de slaaf die de de Romeinse keizers zou toegefluisterd hebben " ook jij bent sterfelijk"
Alsof de keizer dat niet zou weten. Of is het bedoeld als een bedreiging?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be