Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 11:49   #21
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Een paar dingen hebben de inwoners van die landen wel gemeen: intolerantie, onderdrukking van de vrouw, onderdrukking van minderheden, gewelddadigheid, etc.

Zoals het Arab Human Development van 2002 het omschrijft:

Specifically, the report concludes that Arab countries need to embark on rebuilding their societies on the basis of:
- Full respect for human rights and freedoms as the cornerstone of good governance, leading to human development.
- the complete empowerment of Arab women, taking advantage of all opportunities to build their capabilities and to enable them to exercise those capabilities to the full.
- The consolidation of knowledge acquisition and its effective utilisation. As a key driver of progress, knowledge must be brought to bear efficiently and productively in all aspects of society, with the goal of enhancing human well being across the region.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 11:52   #22
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Owww dus ik zou ook onderdrukt moeten zijn? Dan gebeurd dat wel heel subtiel want ik merk daar niets van... ook niet bij de andere vrouwen die ik persoonlijk ken die met bepaalde arabieren getrouwd zijn...
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 11:54   #23
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hoe kun jij zoiets schrijven? De islam is wel degelijk het probleem. Het zijn niet alleen Arabieren. Er is niks mis met Arabieren wel met volgelingen van die rotideologie. De kern van die rotideologie is het probleem. Een autochtoon die zich tot die rotideologie bekeert kan net zo gevaarlijk worden als een Arabier. Kijk maar naar die waalse trioen die zich heeft opgeblazen. Hou op met (uit onwetendheid) het probleem (de islam) de hand boven het hoofd te houden, of schaaf je kennis wat bij. Luister eens wat ex-moslims over die rotideologie van misdadiger rotmo allemaal te zeggen hebben.

http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html

Dit is het forum

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...a7b4fdbde71902

Ps: Laat je moslimvriend dit forum ook maar eens bezoeken.
Uit onwetendheid????????????
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 12:00   #24
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Moderate Europeans losing faith in Islam
By Dan Bilefsky and Ian Fisher , The New York Times

BRUSSELS Europe appears to be crossing an invisible line regarding its Muslim minorities: More people in the political mainstream are arguing that Islam cannot be reconciled with European values.

"You saw what happened with the pope," said Patrick Goeman, 43, the owner of Raga, a funky wine bar in central Antwerp, half an hour outside Brussels. "He said Islam is an aggressive religion. And the next day they kill a nun somewhere and make his point.

"Rationality is gone."

Goeman is hardly an extremist. In fact, he organized a protest last week in which 20 bars and restaurants closed on the night when a far-right party with an anti-Muslim message held a rally nearby.

His worry is shared by centrists across Europe disturbed that any criticism of Islam or Muslim immigration provokes threats of violence.

For years, those who raised their voices were mostly on the far right. Now those normally seen as moderates - ordinary people as well as politicians - are asking whether once unquestioned values of tolerance and multiculturalism should have limits.

Jack Straw, the former British foreign secretary and prominent Labour Party politician, seemed to sum up the moment last week when he wrote that he felt uncomfortable addressing women whose faces were covered with a veil.

The veil, he wrote, is a "visible statement of separation and difference."

When Pope Benedict XVI made a speech last month that included a quotation calling aspects of Islam "evil and inhuman," Muslims berated him for stigmatizing their culture, while non-Muslims applauded him for bravely speaking a hard truth.

The line between open criticism of another group and bigotry can be a thin one, and many Muslims worry that it is being crossed more and more.

Whatever the motivations, "the reality is that views on both sides are becoming more extreme," said Imam Wahid Pedersen, a prominent Dane who is a convert to Islam. "It has become politically correct to attack Islam, and this is making it hard for moderates on both sides to remain reasonable."

Pedersen fears that onetime moderates are baiting Muslims, the very people they say should integrate into Europe.

The worries about extremism are real. A far-right party, Vlaams Belang, took 20.5 percent of the vote in Belgian city elections on Sunday, five percentage points higher than in 2000. But in Antwerp, its base, its performance barely improved, suggesting to some experts that its power might be peaking.

In Austria this month, right-wing parties also did well, on a campaign promise that had rarely been made openly: that Austria should start to deport its immigrants.

Vlaams Belang, too, has suggested "repatriation" for immigrants who do not made greater efforts to integrate.

The idea is unthinkable to mainstream leaders, but many Muslims still fear that the day - or at least a debate on the topic - may be one terroristic attack away.

"I think the time will come," said Amir Shafe, 34, a Pakistani who earns a good living selling clothes at a market in Antwerp. He deplores terrorism and says he does not sense hostility in Belgium. But he said, "We are now thinking of going back to our country, before that time comes."

Many experts note the centuries of bloodily defining the boundaries of Christianity and Islam, including the Muslim conquest of Palestine in 635 and the subsequent Crusades, and the Moors' conquest of Spain and Portugal in the eighth century and the Christians' victory in 1492.

A sense of guilt over Europe's colonial past and then World War II, when intolerance exploded into mass murder, allowed a large migration to occur without any uncomfortable debates over the real differences between migrant and host.

Then the terror attacks of Sept. 11, 2001, jolted Europe into new awareness and worry.

The subsequent Madrid and London transit bombings and the murder of the Dutch filmmaker Theo van Gogh by a Dutch-born Muslim stand as examples of the extreme. But many Europeans - even those who generally support immigration - have begun talking more bluntly about cultural differences, specifically about Muslims' deep religious beliefs and social values, which are far more conservative than those of most Europeans on issues like women's rights and homosexuality.

"A lot of people, progressive ones - we are not talking about nationalists or the extreme right - are saying, 'Now we have this religion, it plays a role and it challenges our assumptions about what we learned in the '60s and '70s,'" said Joost Lagendik, a Dutch member of the European Parliament for the Green Left Party who is active on Muslim issues.

"So there is this fear," he said, "that we are being transported back in a time machine where we have to explain to our immigrants that there is equality between men and women, and gays should be treated properly. Now there is the idea we have to do it again."

So strong is the fear that Dutch values of tolerance are under siege that the government introduced a primer on those values last winter for prospective newcomers to Dutch life: a DVD briefly showing topless women and two men kissing. The film does not explicitly mention Muslims, but its target audience is as clear as its message: Embrace our culture or leave.

Perhaps most wrenching has been the issue of free speech and expression, and the growing fear that any criticism of Islam could provoke violence.

In France last month, a secondary school teacher went into hiding after receiving death threats for writing an article calling the Prophet Muhammad "a merciless warlord, a looter, a mass murderer of Jews and a polygamist." In Germany, a Mozart opera with an additional scene showing the severed heads of Muhammad, Jesus, Buddha and Poseidon was canceled because of security fears.

With each incident, mainstream leaders are speaking more plainly.

"Self-censorship does not help us against people who want to practice violence in the name of Islam," Chancellor Angela Merkel of Germany said in criticizing the opera's cancellation. "It makes no sense to retreat."

The backlash is showing itself in other ways. Last month, the British home secretary, John Reid, called on Muslim parents to keep a close watch on their children. "There's no nice way of saying this," he told a Muslim group in East London. "These fanatics are looking to groom and brainwash children, including your children, for suicide bombing, grooming them to kill themselves to murder others."

Many Muslims say this new mood is suddenly imposing expectations that Muslims be exactly like their European hosts.

Dyab Abou Jahjah, a Lebanese-born activist in Belgium, said that for years Europeans had emphasized "citizenship and human rights," the notion that Muslim immigrants had the responsibility to obey the law but could otherwise live with their traditions.

"Then someone comes and says it's different than that," said Jahjah, who opposes assimilation. "You have to dump your culture and religion. It's a different deal now."

Dan Bilefsky reported from Brussels, and Ian Fisher from Rome. Contributing were Sarah Lyall and Alan Cowell from London, Mark Landler from Frankfurt, Peter Kiefer from Rome, Renwick McLean from Madrid and Maia de la Baume from Paris.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 12:40   #25
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Uit onwetendheid????????????
Inderdaad. Een moslim (ook moslims in naam) zal nooit zeggen dat er iets mis is met de kern van de islam. Hij zal steeds zeggen 'het is de fout van de mens' die de islam niet begrepen heeft en van 'de cultuur'. Niks is minder waar.

http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 oktober 2006 om 12:40.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 12:50   #26
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee want ik heb een zoon en wil geen kinderen meer
Wel ik heb meerdere dochters, en ik wens voor hen geen wereld waarin achterlijke pubers menen te kunnen bepalen wie een boterham mag eten en wie niet. Evenmin wens ik een wereld waarin mensen rondlopen die zwangere tienermeisjes hoeren vinden en die de criminelen vrijlaat die zo'n meisjes in de buik trappen om "morele redenen".

Tegen zo'n maatschappij zal ik me met alle middelen verzetten.

Ik vind dus dat soort jonge misdadigers opgesloten en heropgevoed moeten worden, en ik zal alle middelen inzetten om dat te bereiken. Willen de goeden het niet doen, dan maar met de slechten.

Citaat:
Het werkt me gewoon op de zenuwen dat er mensen zijn die iets wat 800km van hier gebeurd willen gebruiken om bepaalde mensen zwart te maken, net of wij zijn heilig. Denk eerder dat die mensen willen verdoezelen, niet ik.
Ach, Joe Van Holsbeek is in Brussel vermoord voor een mp3-speler, omdat hij maar een blanke Europeaan was, en Jasmijn Coeman ging naar school in Antwerpen. Doe dus niet alsof wat in Lyon gebeurd is niet evengoed hier gebeurt of kan gebeuren. Alleen maakt men daar hier niet zo'n zaak van als in Frankrijk.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 13:22   #27
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik vind dus dat soort jonge misdadigers opgesloten en heropgevoed moeten worden, en ik zal alle middelen inzetten om dat te bereiken.
Moeten wij mss niet eens de vraag (durven) stellen of deze 'jongeren' volgens de principes van Islam of volgens de waarden en normen van hun cultuur wel überhaupt een misdaad hebben begaan?
Kapitale vraag volgens mij.
Indien zo , dan is bestraffing en 'heropvoeding' dweilen met de kraan open.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 17:41   #28
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad. Een moslim (ook moslims in naam) zal nooit zeggen dat er iets mis is met de kern van de islam. Hij zal steeds zeggen 'het is de fout van de mens' die de islam niet begrepen heeft en van 'de cultuur'. Niks is minder waar.
Laten we even ter veronderstelling een werkhypothese poneren. Die werkhypothese luidt: "de kern van de boodschap van de islam is niét noodzakelijk kwaadaardig".

Als de mens dan de boodschap van de islam niet begrepen heeft dan kunnen we hieruit met recht en reden concluderen dat niet de islam zélf het probleem is, doch de... mens. (Dit noemen we gemakshalve Optie I.)

Als de mens die boodschap wel (correct) begrepen heeft, dan... is er simpelweg geen probleem. (Optie II.)

Laten we nu in een nieuwe werkhypothese het tegendeel poneren: "de kern van de boodschap van de islam is kwaadaardig".

Als de mens dan de boodschap van de islam niet begrepen heeft, dan is het waarschijnlijk dat er zich... geen problemen voordoen. (Optie III.)

Begrijpt hij de boodschap wél correct, dan zitten we gewis en zeker met een probleem van formaat. (Optie IV.)

Vanuit de vier hierboven beredeneerde opties redeneren we verder. Omdat er wel degelijk problemen bestaan, kunnen we Optie II en Optie III gevoeglijk naar de prullenmand verwijzen. Blijven over: Optie I en Optie IV.

Mag ik jou, Smiley, vragen op welke gedachtengang jij je baseert om Optie IV naar voren te schuiven als de juiste optie, en niet Optie I?

Of waarom jij er m.a.w. van uitgaat dat de islam tot en met de kern door en door kwaadaardig is, en uitsluit dat de problemen ook zouden kunnen te wijten zijn aan een verkrachting van een islam die niet per definitie kwaadaardig is?
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 17:44   #29
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ach, Joe Van Holsbeek is in Brussel vermoord voor een mp3-speler, omdat hij maar een blanke Europeaan was...
Mag ik mijn afschuw en walging uitdrukken over deze bijzonder grove vorm van lijkenpikkerij?

Graag had ik even onderstreept dat de tragische dood van de jonge Van Holsbeek toevallig niks met de islam te maken had, noch met racisme...

... maar dan zou ik me aan gelijkaardige lijkenpikkerij bezondigd hebben.

Laatst gewijzigd door ElFlamencoLoco : 12 oktober 2006 om 17:45.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 18:19   #30
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
amai.. erg... niets gebeurd in Noord-Korea? Timboektoe? Sidney? Smijt maar binnen he, vooral als het met de Islaam te maken heeft...
Is niet omdat u met uw kont bloot wil staan voor de islam en zijn aanhangers, dat iedereen die mening is toegedaan en de andere kant opkijkt voor de onverdraagzaamheid ervan. Of zijn alleen niet islamieten volgens u onverdraagzaam.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 oktober 2006 om 18:19.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 18:29   #31
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Mag ik mijn afschuw en walging uitdrukken over deze bijzonder grove vorm van lijkenpikkerij?

Graag had ik even onderstreept dat de tragische dood van de jonge Van Holsbeek toevallig niks met de islam te maken had, noch met racisme...

... maar dan zou ik me aan gelijkaardige lijkenpikkerij bezondigd hebben.
Kan er volledig inkomen dat u dit lijkenpikkerij vindt. Maar moet dan wel toegeven dat op dit forum door bepaalde linkse rakkertjes niets anders wordt gedaan. Indien u dit nog niet hebt gezien of gelezen, moet dan eens bepaalde threads gaan opzoeken door deze (s)nullen opgestart. Deze doen het dan niet uit bezorgdheid voor hun dochters zoals "baarle" maar enkel en alleen uit vuilspuiterij op andersdenkende. Dus als uw afschuw niet politiek gebonden is, maar welgemeend zult u die op vernoemde threads zeker kunnen laten gaan.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 oktober 2006 om 18:29.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 18:38   #32
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Ehrlich,

Wat links en rechts betreft: dergelijke terminologie is me worst. Ik geef toe dat er nog heel wat zijn die aan lijkenpikkerij doen, en die dat inderdaad doen om er in de eerste plaats zélf garen van te spinnen.

Maar het is en het blijft lijkenpikkerij, een ontegensprekelijke oneerlijke houding.

Aangezien dit een discussieforum is, behoort het tot de mogelijkheden (om niet te zeggen de waarschijnlijkheden) dat oneerlijke argumenten onderuit worden gehaald.

Meer ligt niet in mijn bedoelingen. En politieke overwegingen zelfs allerminst!
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 19:53   #33
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Is refereren aan de dood van Mahmoud Muhammad Tah lijkenpikkerij?
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 19:56   #34
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
... Of waarom jij er m.a.w. van uitgaat dat de islam tot en met de kern door en door kwaadaardig is, en uitsluit dat de problemen ook zouden kunnen te wijten zijn aan een verkrachting van een islam die niet per definitie kwaadaardig is?
Het antwoord is te vinden in de koran.

http://www.skepticsannotatedbible.co.../int/long.html
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 20:38   #35
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Ik begin er hier stilaan van overtuigd te raken dat ik met een heel slechte moslim op mijn kot zit enkel en alleen omdat hij niet over anderen oordeelt, zijn manieren houdt, mij respecteert, nooit slaat en alle dagen hard gaat werken en ervoor zorgt dat ons eten klaarstaat tegen dat ik van mijn werk kom omdat ik later werk dan hij... alles wat een goeie moslim dus niet hoort te doen volgens de meesten hier.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 21:13   #36
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Inderdaad Laya, uw kotgenoot is een zéér slechte moslim! Volgens de islam mag hij trouwens enkel tafelen met niet-moslims als dat als doel heeft die mensen tot de islam te brengen... Is dat een optie voor hem?

Gelukkig maar zijn vele moslims in ons land zéér slechte moslims!!!
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 07:34   #37
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Inderdaad Laya, uw kotgenoot is een zéér slechte moslim! Volgens de islam mag hij trouwens enkel tafelen met niet-moslims als dat als doel heeft die mensen tot de islam te brengen... Is dat een optie voor hem?

Gelukkig maar zijn vele moslims in ons land zéér slechte moslims!!!
Allez, zeg mij es waar ik dat kan vinden in mijn Koran, wat is dat nu weer voor onzin.
Lees wat de Imam me heeft verteld: een moslim mag iemand nooit dwingen om te bekeren, als iemand moslim wil worden moet dat zijn uit eigen wil, met het hart, anders heeft het toch geen zin. maw waar mijn 'kotgenoot' bijstond liet hij duidelijk verstaan dat hij niet moet proberen om van mij een moslima te maken... waarop ik dadelijk heb geantwoord dat hem dat toch niet zal lukken omdat ik daar het karakter niet voor heb.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 07:57   #38
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Graag had ik even onderstreept dat de tragische dood van de jonge Van Holsbeek toevallig niks met de islam te maken had, noch met racisme...
U mag onderstrepen en walgen zoveel u wil, it's a free country, maar dergelijke stellige uitspraken behoeven toch wel iets meer onderbouwing dan een streepje eronder.

Zou Joe Van Holsbeek beroofd en vermoord zijn als hij een Roma was geweest?
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 09:17   #39
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Owww dus ik zou ook onderdrukt moeten zijn? Dan gebeurd dat wel heel subtiel want ik merk daar niets van... ook niet bij de andere vrouwen die ik persoonlijk ken die met bepaalde arabieren getrouwd zijn...
Je "onschuldige" verwondering is vertederend, Laya.

Alle onderzoeken en rapporten, ook het Arab Human Development Report (uitsluitend door Arabieren opgesteld) bevestigen de lamentabele positie van de vrouw in die wereld.
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 13:01   #40
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Je "onschuldige" verwondering is vertederend, Laya.

Alle onderzoeken en rapporten, ook het Arab Human Development Report (uitsluitend door Arabieren opgesteld) bevestigen de lamentabele positie van de vrouw in die wereld.
"In die wereld".... ik zeg niet dat het nergens zo is, ik zeg dat het niet overal zo is, nog es... het leven in arabische landen is niet overal hetzelfde, ik denk er niet aan om iets te beginnen met een moslim uit bepaalde landen (voor zover iemand er dan al voor 'kiest' op wie hij of zij verliefd wordt). Waar haal je het recht om zo over mij te oordelen terwijl je me helemaal niet kent, mijn gezin niet kent, alleen omdat je een rapport hebt gelezen? Daarom is het ALTIJD zo?? Komaan, geloof je dat nu zelf?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be