Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2003, 19:02   #21
Hansi
Burger
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 161
Standaard

Superstaaf ge zetj nen onnoeizele kloeitzak en ien van dees doagen goje isj ne serieeze schip in a kloeiten kroigen (as ge d'er etj tenminste)
ZJANET
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 20:01   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Superstaaf ge zetj nen onnoeizele kloeitzak en ien van dees doagen goje isj ne serieeze schip in a kloeiten kroigen (as ge d'er etj tenminste)
ZJANET
Hahahahahahahahaha!

Sorry hoor, Staafje. Ik ken geen Aalsters maar dit klinkt toch een beetje zoals het dialect van 'over de vaart'.
Kunnen die Aalstenaars van beide zijden van de Dender elkaar misschien niet goed uitstaan om één of andere reden?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 22:55   #23
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

[quote="SuperstaafWat fijn voor jouw zoon
Verjaren op dezelfde dag als ons aller Albert II
Een koningskind is 't ie

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.


Hou je handjes maar tegen mekaar dat Albert een hoge leeftijd bereikt. Zo zal beider verjaardag steeds een feestelijk herinneringspunt doorheen het burgerlijk jaar betekenen.
Volgend jaar bereikt onze koning de gezegende leeftijd van 70 jaar.
Dat zal bonken geven.
De feestroes zal geen einde kennen.

Superstaaf pak je pilleke maar al zelle !

Ik vermoed dat er meer zal afkunnen dan een feestcheque ter waarde van een halve kortlet of een vette sossis van tweedekeus leeuwevlees....
Wat er ook van weze: Superstaaf® zal jullie trouw maar objectief verslag van de gebeurtenissen uitbrengen. Reken maar. 8)[/quote]

Trouw ja objectief mmm we zullen zien.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:09   #24
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:10   #25
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )
28 december!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:14   #26
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )

11 september.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:29   #27
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )

11 september.

yep fijn he
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:30   #28
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )
28 december!
is da ni onnozel kinderen ofzo.... :o
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:30   #29
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Tja patriot das nog belange niet zo erg als degene die met mij verjaart!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:30   #30
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Tja patriot das nog belange niet zo erg als degene die met mij verjaart!
Tell me!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 23:31   #31
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Het sukkeltje verjaren op zo een dag ,maar tja moest je weten wie er op mijn verjaardag ook jarig is verdomme 't zal weer niet moeten lukken.
Bert Anciaux? Koningin Paola? Filip De Winter?


(Alledrie verjaren op dezelfde dag, en ik ook rara welke )
28 december!
is da ni onnozel kinderen ofzo.... :o
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 08:43   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Superstaaf ge zetj nen onnoeizele kloeitzak en ien van dees doagen goje isj ne serieeze schip in a kloeiten kroigen (as ge d'er etj tenminste)
ZJANET
Haha, die Hansi.

Eerst en vooral, proficiat met uw Aalsterse taalkennis.
Jammer dat dit het enige positieve aan uw inhoudelijk zo miserabele posting is.
Maar kom, ik zal maar weer eens proberen begrip opbrengen. Wie dergelijke kinderlijke dreigementen uit, zit duidelijk met een paar problemen, waar ik u met graagte een oplossing voor aanreik.

Als eerste:
een gebrek aan argumenten om iets zinnig te vertellen.
Oplossing (vanaf hier in 't blauw): Lees wat kranten en boeken voor ge u op een forum als dit wilt komen moeien tussen de grote mensen.

Ten tweede:
onverwerkte aggressie, dewelke verschillende oorzaken kan hebben:

1/een marginale uitzichtloze sociale positie bekleden, zonder enige mogelijke zeggingschap over de medemens.
Koop u een hond om te commanderen en af en toe op zijn donder te geven. Het zal u opluchten en uw gevoel van eigenwaarde versterken, en u de illusie verstrekken dat er toch een levend wezen minabeler is dan uw persoon.

2/Een overschot aan sexuele energie dewelke je niet kwijtraakt wegens
  • a)geen partner
    (normaal in uw geval als ik uw gebruikelijke taaltje bezie, daar knapt zelfs het ruigste foorwijf gegarandeerd op af)
    b)Een tenniselleboog welke u onmachtig maakt uzelf te 'behelpen'
    (zoek een goeie kinesist)
    c)Uw maandgeld dat je normaal naar de bordelen draagt is door een onverwachte doch dringende uitgaaf ontoereikend om u professioneel te laten helpen.
    (nog drie weken op uw tanden bijten en opnieuw tegen uw hoofdkussen raggen zoals drie jaar terug als twaalfjarige)

Ten derde:
Een totaal gebrek aan aandacht voor uw miezerig onbetekend persoontje.
Daar heb je de oplossing (waarschijnlijk onbewust en ongewild) voor gevonden: Schrijf een hate-posting aan Superstaaf® en hij zal een paar minuten van zijn kostbare tijd aan u besteden om zelfs op de grootste zeik, iets relevants te proberen schrijven.

In de hoop u een prettige leerrijke zondag bezorgd te hebben, verblijf ik met de meeste hoogachting. Neen, bedankt, je hoeft me deze keer niet te betalen.

De Superstaaf®
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 02:07   #33
Hansi
Burger
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 161
Standaard

Nee Superstaaf niets van dat alles, ik had gewoon wat te lang op de terrasjes doorgebracht en in bedenkelijke staat beginnen te posten op het forum, niet echt een aanrader. Welgemeende excuses.
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 07:08   #34
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Nee Superstaaf niets van dat alles, ik had gewoon wat te lang op de terrasjes doorgebracht en in bedenkelijke staat beginnen te posten op het forum, niet echt een aanrader. Welgemeende excuses.
Excuses graag aanvaard.
Bij deze wil ik eveneens de mijne aanbieden voor de misschien ietwat overtrokken repliek van mijnentwege.
Aan verwijten (aspect van de Aalsterse karnavalcultuur) wordt door Aalstenaars nooit zo zwaar getild, terwijl het voor een buitenstaander soms uiterst ruig klinkt. Ik hoop dus dat je mijn reactie ook in die zin interpreteert.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 12:36   #35
DJ Amiga
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Zijn vertegenwoordiger was trouwens nadrukkelijk aanwezig.
en wat deed hij dan? iemand van de wacht langs achteren pakken?

Citaat:
Mocht onze goede vorst op elke plechtigheid ter gelegenheid van zijn persoon, een acte de présence moeten geven, zijn lever zou het begot snel laten afweten. Je bent hopelijk intelligent genoeg om te beseffen dat omnipresentie een goddelijke gave is, die we in onze huidige seculiere maatschappij met zijn moderne monarchie niet meer zo makkelijk aan een sterfelijk wezen toeschrijven, zelfs al is hij onze teerbeminde koning.
hij moet inderdaad hard werken, ik zou ook moe worden van al dat drinken en praten met fanatieke imbicielen die voor de 100ste keer een cadeautje komen afgeven....
DJ Amiga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 06:44   #36
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga
Citaat:
Zijn vertegenwoordiger was trouwens nadrukkelijk aanwezig.
en wat deed hij dan? iemand van de wacht langs achteren pakken?
Ondanks mijn totale onverschilligheid aangaande iemands sexuele voorkeur, zou ik het heel ongepast hebben gevonden, mocht op dat plechtige gebeuren een dergelijke intimiteit hebben plaatsgegrepen.
Alleen al het gala-tenue van bewust subject der handelingen (welke dus gelukkiglijk enkel in uw perverse brein plaatsvonden) zou er onkenbaar verkreukeld doorgekomen zijn, en niet meer in overeenstemming met het glorierijke moment.

Citaat:
hij moet inderdaad hard werken, ik zou ook moe worden van al dat drinken en praten met fanatieke imbicielen die voor de 100ste keer een cadeautje komen afgeven....
Wanneer ikzelf van iemand een kadootje krijg, dan mag de gever dezes een lillende debiel, een waggelende imbeciel of een gloeiende idioot wezen. Het zou niet in mij opkomen om andere gevoelens jegens hem of haar te koesteren dan diepe dankbaarheid en gemeende ontroering. Enkel reeds het onbaatzuchtig schenken van een presentje verheft iemand tot de enige soort adel die in het leven echt van tel is: de adel der ziel.
Hoe bestaat iemand het om dergelijke schone evenementen in eenieders leven zo misprijzend te bejegenen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 07:01   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Wanneer ikzelf van iemand een kadootje krijg, dan mag de gever dezes een lillende debiel, een waggelende imbeciel of een gloeiende idioot wezen. Het zou niet in mij opkomen om andere gevoelens jegens hem of haar te koesteren dan diepe dankbaarheid en gemeende ontroering. Enkel reeds het onbaatzuchtig schenken van een presentje verheft iemand tot de enige soort adel die in het leven echt van tel is: de adel der ziel.
Hoe bestaat iemand het om dergelijke schone evenementen in eenieders leven zo misprijzend te bejegenen.
En?
Verschrikkelijk vermoeiend hé dit ongemeen zware werk waar hij zo goed voor betaald wordt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 19:57   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En?
Verschrikkelijk vermoeiend hé dit ongemeen zware werk waar hij zo goed voor betaald wordt?
Wacht maar tot Albert II met pensioen gaat.
Dan krijgt hij centen om niéts meer uit te richten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 20:24   #39
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid
 
Het Vraagteken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Loc Arnum
Berichten: 670
Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Hm.. nu daar zie ik ECHT niet het positieve van in hoor..wat heeft de koning meer dan ons dat hij royale toelages krijgt en feestje mag organiseren met het geld van de belastingbetaler
En niet allen hij, maar heel zijn *nest*.
__________________
So many assholes, so few bullets.
Het Vraagteken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 21:06   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Hm.. nu daar zie ik ECHT niet het positieve van in hoor..wat heeft de koning meer dan ons dat hij royale toelages krijgt en feestje mag organiseren met het geld van de belastingbetaler
En niet allen hij, maar heel zijn *nest*.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf op een andere topic:[url
http://forum.politics.be/v.php?t=3817&start=75[/url]]Die toelages moet je eerst en vooral relativeren.
Het grootste deel vloeit terug naar de maatschappij: personeel, onderhoudsfirma's, traiteurs, autobedrijven, en al wie op één of andere manier meedraait in die mallemolen van protocol, glans en glitter.
Denk ook eens aan de kleermakers, drankwinkels, hoedenmakers, pulpbladschrijvers, musici, vlaggenmakers, tapijt en rode-loperleveranciers, tribunebouwers, glazenwassers, chaufagisten ........... die er vaak hun boterham met beleg aan verdienen.

Iets zinloos in jouw ogen, kan voor andere mensen dan wel weer zinvol zijn.
Ben jij misschien zo een utilitair denkend mens die enkel aan alloceerbare, exact salariëerbare arbeid, en de eraan verbonden secundaire ideële en zorgarbeid enige waarde hecht?
Vergeet dan niet dat er (ook buiten het koninghuis) nog mensen zijn die met primaire ideële en primaire zorgarbeid hun boterham verdienen.
Alle vormen van kunst en cultuur zijn in die arbeidsvormen onder te brengen.
Ben je b.v. tegen de kosten die gemaakt worden om een museum voor het publiek toegankelijk te houden?
Stoort het je wanneer een politiemacht dure weekend-uren uitbetaald krijgt om de orde op een voetbalveld te handhaven?
Vind je de lonen van de musici die de Elisabeth-wedstrijd begeleiden een nutteloze uitgaaf?
Mag een ideeën-man die zijn firma enkel gedachtenkronkels levert vergoed worden?
Mag een producent van een 'nutteloos' schilderij er een substantiëel pak geld voor ontvangen?
Ik veronderstel dat je kan begrijpen dat cultuur geld kost.
Bekijk de monarchie een beetje uit die hoek, en je houding zal snel milder worden.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be