Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 februari 2006, 19:06   #21
berre
Minister
 
berre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 3.965
Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht
Het gebruiken van moeilijke woorden staat nu niet meteen gelijk aan het hebben van verstand... Guderians bijdrages waren vaak niet meer dan een eenvoudig herkauwen van dingen die we, enfin: ik toch elders al vaker gelezen had, soms bijna woordelijk. Zoals C uit W al opmerkte, staat of valt een (sub)forum met zijn gebruikers... Als de meeste leden hier niet verder raken dan ordinaire gemeenplaatsen (in het beste geval) of holle slogans, dan getuigt dat vooral van de armoede ter rechterzijde (hier)...
alles wat er gezegd wordt is herkauwd, het is allemaal immers ooit al eens gezegd geweest... nujah ik kan in elk geval niet oordelen over guderian gezien ik pas actief ben geworden na zijnen tijd.
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 16:17   #22
lenco
Burger
 
lenco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 143
Standaard

Ik denk dat de meesten zich wel baseren op ideën, ideologiën,.. die al bestaan. Maar als er iets is dat jij perfect vind voor jezelf,... waarom zou je dan verder zoeken naar iets nieuws? En gewoon niet opbouwen op het bestaande...
lenco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 19:00   #23
New Era
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 89
Standaard

Het lijkt me een joviale kerel, zonde dat hij hier niet meer zal posten. Ik heb jammergenoeg weinig tijd om te posten en als ik toch kan posten, post ik meestal in Vreemdelingenbeleid & Integratie. Hoe dan ook wij zijn het levende bewijs dat kwaliteit primeert boven kwantiteit en laten we het daar bij houden.

Laatst gewijzigd door New Era : 3 mei 2006 om 19:01.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 21:36   #24
lenco
Burger
 
lenco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Era Bekijk bericht
Het lijkt me een joviale kerel, zonde dat hij hier niet meer zal posten. Ik heb jammergenoeg weinig tijd om te posten en als ik toch kan posten, post ik meestal in Vreemdelingenbeleid & Integratie. Hoe dan ook wij zijn het levende bewijs dat kwaliteit primeert boven kwantiteit en laten we het daar bij houden.
Inderdaad, meerderheid wint niet altijd.
Liever een kleine samenhangende groep dan een grote waar veel onenigheden plaatsvinden.
__________________
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE
lenco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2006, 19:40   #25
New Era
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Liever een kleine samenhangende groep dan een grote waar veel onenigheden plaatsvinden.
Dat is het nadeel van een groep dat op een zwakke basis steunt, de kleinste problemen al zorgen voor de val.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2006, 19:47   #26
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht
Lees wat er staat, Cynikus, ik had het heus niet enkel over (veronderstelde) 'moeilijke woorden', maar vooral over het feit dat hij m.i. vooral sterk was in het aanhalen van voorgekauwde ideeën. Deze kwamen dan misschien wel sterk over, maar getuigden niet (noodzakelijk) van enig sterk denkwerk... Ach, de arme man is hier niet meer, dus wat zouden we achter zijn rug zitten kletsen...
Yep, het merendeel van Guderians ideeën zijn een copy 'n paste werk uit 'Manifeste pour une renaissance Européenne' van Alain de Benoist: wie zijn posts vergelijkt met deze link kan zelfs zien dat hij soms hele lappen tekst knipte en plakte hieruit (oa in de discussie met Boudewijn Bouckaert).

Los hiervan zei Guderian af en toe wel wat interessants, jammergenoeg ging hij nooit serieus in op kritiek van tegenstanders maar beperkte hij zich tot provoveren.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 22:18   #27
MaXiMuS
Banneling
 
 
MaXiMuS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Locatie: Gent, soms toch
Berichten: 3.021
Standaard

provoveren?
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 10:42   #28
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS Bekijk bericht
provoveren?
Provoceren bedoelde ik, typo
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:01   #29
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Maar waarom is hij nu eigenlijk gebanned? Er zijn op dit forum wel meer mensen met een politiek incorrecte mening en eveneens meer leden die al eens een persoonlijke aanval doen. Waarom werd Gudi geviseerd?
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:27   #30
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

owv vermeend "negationisme" zeker
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:48   #31
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Intussen Maximus ook al
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be