Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2013, 07:19   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Ik ben nog steeds van mening dat, wanneer iemand een initiatief dat nog in de kinderschoenen staat, ergens openbaar komt maken, het initiatief bij voorbaat mislukt.

Dat zal hier niet anders zijn.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 07:22   #22
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind jouw voorstel, op politiek vlak, gelijk staan met de raadgeving aan West-Duitsland om Oost-Duitsland maar te laten vallen.

Er is veel misgelopen met het invoeren van de euro als munt.
Niet in het minst heeft men gegokt op blijvende extreem goede economische omstandigheden, om te verdoezelen dat een aantal landen niet klaar waren. Men gokte dat ze na verloop van tijd er wel boven op zouden geraken.
Men wist dat sommige landen hun boekhouding vals voorstelden ...

Maar, het kind moet niet weggegooid worden met het badwater.

.
Daar kan ik mij bij aansluiten.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 09:04   #23
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herlekijn Bekijk bericht
Voordelen aan de euro?

De eurozone kromp vorig jaar gemiddeld met 0,6%. Denemarken, dat in tegenstelling tot wat u beweert bijzonder veel handel drijft met Duitsland, kromp met 0,4%. Zweden steeg met 1.2%, Noorwegen met 3.1%. In de Baltische staten hetzelfde verhaal: Estland groeit 1 �* 2% minder snel dan Litouwen en Letland.

Het is dus eerder omgekeerd: hoe dichter bij de euro, hoe meer men er de nadelen van ondervindt.
Als Euro criticus van DIT Europa zou je toch even mogen uitleggen wat je verstaat onder Euro kritische partij en hun standpunten over wat zij voorstellen inzake sociale, fiscale en economische maatregelen om de interne concurrentie te stoppen.

Wat is jullie standpunt over het redden van privé banken met belastingcenten en zelfs spaargeld van Europese burgers.

En zonder jullie standpunten over nationaal, regionaal en zelfs gemeentelijk bestuur lijkt het me onmogelijk, om enkel een Euro kritisch standpunt als basis te gebruiken voor een nieuwe partij.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be