Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2005, 14:09   #21
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Zijn er geen dringender zaken... dan het zagen over een vlag?!
IDD ja, maar je moet alvast niet zo "onschuldig" doen hoor. Je weet heel goed hoe zoiets provocerend kan zijn. een vlag is niet zomaar iets maar ook een symbool, een vertegenwoordiging van een natie.

Als ik een Vlaamse vlag zie ga ik mij zeker niet boos maken want ik respecteer dit. Het enige dat ik niet af kan is wanneer dit met OPZET gebeurd om zo een superioriteitsgevoel te krijgen ( in dit geval tegenover de fransen ).

En ja, we zouden ons beter met andere dingen moeten bezighouden maar weet ge ... de meeste willen ook iets anders doen maar hoe moet je nu in godsnaam efficiënt regeren als je steeds partijen hebt die de goede functionering van een staat willen tegenmoet gaan ( Vlaams Belang, Front Wallon, enz. ...).
Maak DAT eens duidelijk aan jou vriendjes van de Flamingante partij.

Soms is het precies dat jullie het echt opzettelijk doen van problemen te creeëren. Maar ik begrijp dat heel goed weet je: Als Vlaams Belang geen kritiek meer kan geven heeft ze geen rede tot bestaan.

Moreel van het verhaal: A.u.b., doe niet zo onnozel en bespaar je topics liever voor iets anders. Laat de serieuze mensen aan't werk
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:09   #22
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Een vraagje overigens. Was het de kunstenaar die de Vlaamse vlag wou? Ok was het iemand van de organisatoren die die beslissing nam?

Overigens snap ik de stelling wel dat er op zo'n evenement een Belgische vlag hoort (nu ja...), maar volgende keer doen de Walen het toch gewoon ook? Dan kunnen ze zich op cultureel vlak profileren, en dat is hoogst (niet enkel vanuit cultureel standpunt, maar ook vanuit het economische) nodig.
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:10   #23
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Manman, ik dacht dat een Vlaams-gezinde dit non-event zou aanhalen om de stomheid van anti-vlaamse belgicisiten nog maar eens te onderlijnen maar het is dan nog eens een belgicist die met wat blind fanatisme zijn gal komt spuwen.
Il faut le faire
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:13   #24
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Een vraagje overigens. Was het de kunstenaar die de Vlaamse vlag wou? Ok was het iemand van de organisatoren die die beslissing nam?

Overigens snap ik de stelling wel dat er op zo'n evenement een Belgische vlag hoort (nu ja...), maar volgende keer doen de Walen het toch gewoon ook? Dan kunnen ze zich op cultureel vlak profileren, en dat is hoogst (niet enkel vanuit cultureel standpunt, maar ook vanuit het economische) nodig.
De walen profileren zich nog altijd veel liever als Belg. En waarom niet? Van Belgie hebben de meesten tenminste al gehoord. Vlaanderen is totaal onbekend. Hier in Engeland weet, ik schat, een kleine meerderheid dat Belgie taalgroepen heeft, maar vraag ze niet hoe de regio's heten of welke talen dat juist zijn. Het is al erg genoeg dat ze de naam van zo'n klein landen moeten kennen, vinden ze.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:14   #25
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Manman, ik dacht dat een Vlaams-gezinde dit non-event zou aanhalen om de stomheid van anti-vlaamse belgicisiten nog maar eens te onderlijnen maar het is dan nog eens een belgicist die met wat blind fanatisme zijn gal komt spuwen.
Il faut le faire
Ik spuw geen gal, ik zeg dat dit infantiel gedrag is, en dat Belgie wel andere katten te geselen heeft dan weer zo'n stom voorval op zijn bord te krijgen. Ik spuw trouwens geen gal naar het VB, dat is een verspilling van goeie gal.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:15   #26
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
anti-vlaamse belgicisiten


BELGicisten zijn wel vriendelijk gezind tegenover ALLE gemeenschappen in hun land weet je ... ook de Vlamingen.
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:17   #27
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
IDD ja, maar je moet alvast niet zo "onschuldig" doen hoor. Je weet heel goed hoe zoiets provocerend kan zijn. een vlag is niet zomaar iets maar ook een symbool, een vertegenwoordiging van een natie.

Als ik een Vlaamse vlag zie ga ik mij zeker niet boos maken want ik respecteer dit. Het enige dat ik niet af kan is wanneer dit met OPZET gebeurd om zo een superioriteitsgevoel te krijgen ( in dit geval tegenover de fransen ).
Het is een culturele manifestatie, de kunstenaar is een Vlaming en cultuur is een gewestelijke, dus Vlaamse aangelegenheid. Het is misschien ongelukkig tegenover de Franstaligen, maar ik zie er geen graten in om de Vlaamse vlag hier te gebruiken. Overigens, zoals ik eerder al postte zie ik er geen graten in dat de Walen volgende keer hetzelfde doen. Ik neem aan dat de meeste flaminganten hier mijn mening delen?
En ja, moest het met opzet gebeurt zijn om de Franstaligen te kleineren, dan zou het belachelijk zijn, maar we zijn nu eenmaal allemaal volwassen mensen hoop ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Soms is het precies dat jullie het echt opzettelijk doen van problemen te creeëren. Maar ik begrijp dat heel goed weet je: Als Vlaams Belang geen kritiek meer kan geven heeft ze geen rede tot bestaan.
Het probleem wordt gecreëerd door de Belgische staat. Dat is m�*jn mening, jij hebt daar een andere over. So be it...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Moreel van het verhaal: A.u.b., doe niet zo onnozel en bespaar je topics liever voor iets anders. Laat de serieuze mensen aan't werk
Kijk eens goed wie de topic startte.
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:17   #28
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world


BELGicisten zijn wel vriendelijk gezind tegenover ALLE gemeenschappen in hun land weet je ... ook de Vlamingen.
Dat weten ze ook wel, maar dat is natuurlijk wel het ergste dat je kan vertellen aan de modale vlaming, dat de tegenstander veel meer respect en tolerantie toont dan je eigen strekking.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:19   #29
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik spuw trouwens geen gal naar het VB, dat is een verspilling van goeie gal.
Spuwen naar hen zou trouwens toch niets uithalen want ze blijven het maar in hun kopje steken dat we ze haten hé

Ge moet ze gewoon negeren want discussie voeren met hen haalt niets uit:S
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:20   #30
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
De walen profileren zich nog altijd veel liever als Belg. En waarom niet? Van Belgie hebben de meesten tenminste al gehoord. Vlaanderen is totaal onbekend. Hier in Engeland weet, ik schat, een kleine meerderheid dat Belgie taalgroepen heeft, maar vraag ze niet hoe de regio's heten of welke talen dat juist zijn. Het is al erg genoeg dat ze de naam van zo'n klein landen moeten kennen, vinden ze.
Dat de Walen zich liever profileren als Belg is hun goed recht. Splits morgen de sociale zekerheid en we zullen eens zien of ze zich nog lang als Belg willen profileren. Overigens, Vlaanderen totaal onbekend? Niet in de culturele wereld (én ik studeer kunstwetenschappen), en daar draait het in dit geval (kunstexpositie) om.
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:20   #31
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Spuwen naar hen zou trouwens toch niets uithalen want ze blijven het maar in hun kopje steken dat we ze haten hé

Ge moet ze gewoon negeren want discussie voeren met hen haalt niets uit:S
Maar het is toch zo leuk ...
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:20   #32
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het is een culturele manifestatie, de kunstenaar is een Vlaming en cultuur is een gewestelijke, dus Vlaamse aangelegenheid. Het is misschien ongelukkig tegenover de Franstaligen, maar ik zie er geen graten in om de Vlaamse vlag hier te gebruiken. Overigens, zoals ik eerder al postte zie ik er geen graten in dat de Walen volgende keer hetzelfde doen. Ik neem aan dat de meeste flaminganten hier mijn mening delen?
En ja, moest het met opzet gebeurt zijn om de Franstaligen te kleineren, dan zou het belachelijk zijn, maar we zijn nu eenmaal allemaal volwassen mensen hoop ik.
Het feit alleen al dat de vlaggen wapperen, geeft aan dat het hier niet gaat om een exhibitie waar en passant eens een vlaggetje wordt gehesen. Het gaat hier trouwens om het BELGISCHE paviljoen.

Dat de Vlaamse leeuw wapperde is al evenzeer een provocatie als wanneer er aan het Brusselse stadhuis enkel een Waalse vlag zou hangen.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:20   #33
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Dat weten ze ook wel, maar dat is natuurlijk wel het ergste dat je kan vertellen aan de modale vlaming, dat de tegenstander veel meer respect en tolerantie toont dan je eigen strekking.
Spijtig ja, maar dat komt omdat politiekers hen zoveel leugens hebben verteld. Op den duur weet je zelfs niet meer wie geloven :S
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:22   #34
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het is een culturele manifestatie, de kunstenaar is een Vlaming en cultuur is een gewestelijke, dus Vlaamse aangelegenheid. Het is misschien ongelukkig tegenover de Franstaligen, maar ik zie er geen graten in om de Vlaamse vlag hier te gebruiken.

Euh ... op de olympische spelen gaat een VLAAMSE atleet van de Belgische liga toch ook geen Vlaamse vlag aandoen?
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:22   #35
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Dat de Walen zich liever profileren als Belg is hun goed recht. Splits morgen de sociale zekerheid en we zullen eens zien of ze zich nog lang als Belg willen profileren. Overigens, Vlaanderen totaal onbekend? Niet in de culturele wereld (én ik studeer kunstwetenschappen), en daar draait het in dit geval (kunstexpositie) om.
Pffffff. Hoe? Behalve enkele sporadische uitschieters is Vlaanderen maar een meelopertje, niet?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:26   #36
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het is een culturele manifestatie, de kunstenaar is een Vlaming en cultuur is een gewestelijke, dus Vlaamse aangelegenheid. Het is misschien ongelukkig tegenover de Franstaligen, maar ik zie er geen graten in om de Vlaamse vlag hier te gebruiken. Overigens, zoals ik eerder al postte zie ik er geen graten in dat de Walen volgende keer hetzelfde doen. Ik neem aan dat de meeste flaminganten hier mijn mening delen?
En ja, moest het met opzet gebeurt zijn om de Franstaligen te kleineren, dan zou het belachelijk zijn, maar we zijn nu eenmaal allemaal volwassen mensen hoop ik.


Zo kunnen we heel lang argumenten blijven zoeken: vergeldingsargumenten gaan ons niet ver helpen. Kijk gewoon naar de feiten : BELGISCH paviljoen => Belgische vlag en verder geen discussie, zo moeilijk is dat toch niet ?,
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:29   #37
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Pffffff. Hoe? Behalve enkele sporadische uitschieters is Vlaanderen maar een meelopertje, niet?
Hiermee bewijs je toch enigszins je cultureel niveau (sorry dat ik het zo stel).
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:30   #38
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Zo kunnen we heel lang argumenten blijven zoeken: vergeldingsargumenten gaan ons niet ver helpen. Kijk gewoon naar de feiten : BELGISCH paviljoen => Belgische vlag en verder geen discussie, zo moeilijk is dat toch niet ?,
Ok, laten we even een denkoefening maken: Belgisch paviljoen betaalt met welk geld?

Overigens: Cultuur => gewestelijke zaak => Vlaamse / Waalse vlag. Over twee jaar mogen onze zuiderse buren hun haan buitenhangen (of een Belgische vlag, hun zaak)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 10-06-2005 at 15:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Zo kunnen we heel lang argumenten blijven zoeken: vergeldingsargumenten gaan ons niet ver helpen. Kijk gewoon naar de feiten : BELGISCH paviljoen => Belgische vlag en verder geen discussie, zo moeilijk is dat toch niet ?,
Ok, laten we even een denkoefening maken: Belgisch paviljoen betaalt met welk geld?

Overigens: Cultuur => gewestelijke zaak => Vlaamse / Waalse vlag. Over twee jaar mogen onze zuiderse buren hun haan buitenhangen (of een Belgische vlag, hun zaak)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Zo kunnen we heel lang argumenten blijven zoeken: vergeldingsargumenten gaan ons niet ver helpen. Kijk gewoon naar de feiten : BELGISCH paviljoen => Belgische vlag en verder geen discussie, zo moeilijk is dat toch niet ?,
Ok, laten we even een denkoefening maken: Belgisch paviljoen betaalt met welk geld?[/size]
[/edit]
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 10 juni 2005 om 14:39.
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:31   #39
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

In andere landen heeft men daar minder problemen mee, maar ja we zijn nog steeds België hé en we weten welke wetten er hier gelden... . Dat de Walen maar niet hoeven te denken dat zelf Milosevic II kunnen spelen, want dan kunnen ze zelf al beter gaan neerliggen. In Joegoslavië konden ze wel het 'andere, minderwaardige volk' dat helemaal willoos was, te lijf gaan met hun wreedheden, maar hier zal het niet zo aflopen.
Voor diegenen die nu denken dat ik zit te zeveren: in Wallonië hebben enkele politici verklaard desnoods met geweld de Belgische eenheid te bewaren...
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2005, 14:37   #40
peace in the world
Lokaal Raadslid
 
peace in the world's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: België .... duh
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Ok, laten we even een denkoefening maken: Belgisch paviljoen betaalt met welk geld?
Wat een voorbijgestreefd idee: wij betalen dus ONZE vlag moet erop
Klinkt veel op : "eigen belang eerst"
Trouwens ik veronderstel dat de commissie die er was niet alleen door de Vlamingen was gefinancierd.

een beetje goeie wil alsjeblieft ...
__________________

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be