Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 13:36   #21
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
Voila, een duidelijke blijk van meerwaarde van de nieuwe Belgen aan onze enggeestige maatschappij!
Succes, je zult er ver mee komen, laaggeschoold, werkloos, vrouwen aan de haard en maar kweken.
genehunter is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:36   #22
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter
 
Dave Brocatus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2004
Berichten: 2.306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun Bekijk bericht
Wat ik uit het artikel opmaak is dat hij de uitslagen vergelijkt met de stijging van het aantal Belgische inwoners door de snelbelgwet. Simpel toch?
Hertogen zegt niet eens hoeveel Belgische inwoners er door de snelbelgwet zijn bijgekomen in Antwerpen, laat staan dat hij een bron voor zijn gegevens geeft.

Hertogen weet niet hoe die "nieuwe Vlamingen" gestemd hebben, dus kan hij ook niet "berekenen" hoeveel winst Vlaams Belang zou maken indien ze niet gestemd zouden hebben.
__________________
Spiritus vivificat
Dave Brocatus is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:39   #23
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter
 
Dave Brocatus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2004
Berichten: 2.306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun Bekijk bericht
Heb je hem gebeld ofzo want ik heb enkel het artikel uit de krant. Of publiceerde hij zijn berekeningen op het net?
Ik heb me ook enkel gebaseerd op het krantenartikel. En daarin werd geen enkel bewijsmateriaal aangevoerd.
__________________
Spiritus vivificat
Dave Brocatus is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:45   #24
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

HOe durft hij....
Tegendradigaard is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:47   #25
picka mater
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Uw uitspraak bewijst in ieder geval uw eigen enggeestigheid !
Integendeel, beste, integendeel!
picka mater is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:48   #26
picka mater
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Succes, je zult er ver mee komen, laaggeschoold, werkloos, vrouwen aan de haard en maar kweken.
Potentieel voor het VB dus!
picka mater is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:49   #27
picka mater
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Hoe dat ? ik zit toch in het kleinste kamp, je weet wel... het verliezende kamp ?
Zijt ge van BUB dan ofwa?
picka mater is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:52   #28
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door picka mater Bekijk bericht
Potentieel voor het VB dus!
Wat zit je nu zo stom te lachen??
VB stemmers zijn mensen die hun vrouw net niet in een burka willen stoppen.
Als je op die manier post gelieve dit dan niet in mijn threads te doen.
Katun is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:52   #29
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Cijfers voor de provincieraden. De vlaming heeft massaal Vb gestemd; En als we peren met peren vergelijken is dit quasi de grootste overwinning van het VB % matig.

Maar het aantal vreemdelingen in de steden stijgt blijkbaar nog sneller dan het aantal VB kiezers.
Dat gaan ze dus maar één keer kunnen doen, hé? Ze gaan niet bij elke verkiezingen 150.000 nieuwe linkse kiezers kunnen uitvinden.

A propos, iemand nog iets gehoord over dat voorstel om 16-jarigen stemrecht te geven? Sinds onderzoek aantoonde dat 60 pct van de jonge Vlamingen "onverdraagzaam" is, maakt dat voorstel geen kans meer zekers?
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 9 oktober 2006 om 13:52.
baarle is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:54   #30
picka mater
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun Bekijk bericht
Wat zit je nu zo stom te lachen??
VB stemmers zijn mensen die hun vrouw net niet in een burka willen stoppen.
Als je op die manier post gelieve dit dan niet in mijn threads te doen.
"UW" threads?
Eigen thread eerst zeker...

Veel plezier met uw kloongezinden. Ik zal je in je waan laten.
picka mater is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:54   #31
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door picka mater Bekijk bericht
"UW" threads?
Eigen thread eerst zeker...

Veel plezier met uw kloongezinden. Ik zal je in je waan laten.
merci!
Katun is offline  
Oud 9 oktober 2006, 13:58   #32
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
A propos, iemand nog iets gehoord over dat voorstel om 16-jarigen stemrecht te geven? Sinds onderzoek aantoonde dat 60 pct van de jonge Vlamingen "onverdraagzaam" is, maakt dat voorstel geen kans meer zekers?
niet noodzakelijk hé, allochtone families hebben ook kinderen, en toch een pak meer dan de gemiddelde Vlaming.
Katun is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:00   #33
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
al goed dat jij die man zijn mening kan weerleggen.
ziende dat hij amper iets concreet zegt laat staan bronnen geeft is er niet veel te zeggen. Ik weet zelf niet wat hij bedoelt met oude en nieuwe belgen.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:02   #34
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Oesje je speelt de man he k9.
ja idd, heb ik in zijn vorig onderzoek niet gedaan maar heb het toen wel onderuit gehaald omdat het onzin was, ik denk dat dik toen gezegd heb dat hij bij sociologie moet blijven ipv statistiek, nu geeft hij geen cijfers maar enkel conclusies dus kan ik maar raden hoedat hij ertoe komt, maar ziende de vorige keer en dat hij een heleboel subjecieve zaken zoals tevreden over het bestuur schijnt te kennen van 250 000 mensen ...
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:03   #35
Suetonius
Partijlid
 
Suetonius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
niet noodzakelijk hé, allochtone families hebben ook kinderen, en toch een pak meer dan de gemiddelde Vlaming.
Maar die verdragen zelfs geen Vlaamse muziek ook niet als het gratis is
Suetonius is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:04   #36
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Succes, je zult er ver mee komen, laaggeschoold, werkloos, vrouwen aan de haard en maar kweken.
Mai de mlinachting druipt ervanaf, zeg me eens wat alle allochtonen jou ooit misdaan hebben?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:04   #37
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suetonius Bekijk bericht
Maar die verdragen zelfs geen Vlaamse muziek ook niet als het gratis is
waar haal je die onzin?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:04   #38
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

Van de Lannotte dreigt de trappers te verliezen, de machtsgeil druipt van zijn mondhoeken. Al goed dat dit Vlaanderen 2006 is en niet Rusland 1918 want Johan is op het ogenblik goed voor een dikke 50 miljoen slachtoffers zoals Stalin.
Of het nu een symptoom van syfilis is, seniliteit of een dilerium hij is er redelijk hard aan ’t naast slaan hij beweerd gewonnen te hebben door goed bestuur, terwijl hij overleefd dank zij de nieuwe Belgen en migranten en door zijn “democratische” mede bestuurders op te eten.
Defacto verliest hij dus rekening gehouden met een gelijk gebleven stempopulatie.
Of het nu door de stommiteit van die andere parijen komt of door de marketing trukken van een mislukte partij voorzitter en inhoudsloze manager maakt niet uit.
Feit is dat Vande Lannotte een waardig opvolger is van Stalin, als je ze niet kunt bevelen vernietig ze dan.
Hij is zelfs zo Euforisch te moeten uithalen met alle demagogische kracht als terrecht op gemerkt wordt dat CD&V winnaar is en Vlaanderen orange kleurt.
Hij begint reeds dictatorial Mohammedaans uit te halen naar de VLD die nu maar eens door de knieën moet en naar zijn pijpen moet dansen voor zijne Heiligheid Allah Lanotte. Bartje zegt gedwee Van de Lanotte is Groot en Almachtig, en kust zelf op TV onderdanig de mantel rand van de Almachtige.
De man is duidelijk rijp voor collocatie
Het Vlaams Belang zou niets betekenen terwijl het de grootste stijger is , terwijl alle partijen de programma punten van Het Vlaams Belang één voor één overnemen en het Vlaams Belang geen trukken moest gebruiken.
Zotte Johan kan ondanks zijn doctoraat of beter gezegd dank zij zijn doctoraat het verschil niet zien tussen federale verkiezingen een gemeentelijke.
Dat hij pist is op het Vlaams Belang en dat de VLD pist is blijkt zowel uit hun taal als uit hun lichaamstaal.
Van de Lanotte dient nu op straffe van excommunicatie door de migranten natuurlijk verschillende migranten op te nemen, met alle gevolgen.
humble is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:06   #39
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Mai de mlinachting druipt ervanaf, zeg me eens wat alle allochtonen jou ooit misdaan hebben?
Belastinggeld potverteren. OK, ze graaien uiteindelijk maar binnen wat de dhimmis van de SPA hen aanbieden.
Kan jij nu eens zeggen welke verrijking ze aangebracht hebben?
- ghettovorming en verloedering
- straten die er als vuilnisbelten uitzien
- hoge werkloosheid
- concentratiescholen
- criminaliteit
- ...
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:08   #40
Suetonius
Partijlid
 
Suetonius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
waar haal je die onzin?
Uit de Standaard, de dag na 0110.
Suetonius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be