Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2006, 17:39   #21
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik heb daar nog nooit iets van gezien ,en ik woon in een buurt waar verhoudingsgewijs de meeste vreemdelingen van wonen Antwerpen.
Dus wel wat overdrijven van u zeker!!
Enkele jaren geleden woonde u waarschijnlijk in de buurt met de meeste allochtonen van Antwerpen. Ik geloof dat Antwerpen Noord mooi bijgebeend is. Dan zwijg ik nog over oud-Borgerhout. Hier is het ongeveer 70 % allochtonen tegenover 30 % "oude" Belgen.
En als die zich nog eens wilden gedragen zoals het hoorde ... maar neen hoor. Vergeef me dat ik de dagelijkse scheld- en vechtpartijen voor mijn deur kotsbeu ben en dat ik hun dreigementen aan mijn adres dat ik hier voor hen moet opkrassen niet langer pik.
Vindt u het normaal dat ik niet meer veilig over straat kan lopen, omdat enkele gekken het op mijn buurt voorzien hebben?
Nee, ik hoop dat het tij gaat keren en enkel het VB is bekwaam om de storende elementen uit mijn buurt weg te halen. Dat is de reden waarom ik er op stem en er nu met nog meer overtuiging op zal blijven stemmen.
Ik speel geen hypocriet zoals sommigen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 17:50   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Enkele jaren geleden woonde u waarschijnlijk in de buurt met de meeste allochtonen van Antwerpen. Ik geloof dat Antwerpen Noord mooi bijgebeend is. Dan zwijg ik nog over oud-Borgerhout. Hier is het ongeveer 70 % allochtonen tegenover 30 % "oude" Belgen.
En als die zich nog eens wilden gedragen zoals het hoorde ... maar neen hoor. Vergeef me dat ik de dagelijkse scheld- en vechtpartijen voor mijn deur kotsbeu ben en dat ik hun dreigementen aan mijn adres dat ik hier voor hen moet opkrassen niet langer pik.
Vindt u het normaal dat ik niet meer veilig over straat kan lopen, omdat enkele gekken het op mijn buurt voorzien hebben?
Nee, ik hoop dat het tij gaat keren en enkel het VB is bekwaam om de storende elementen uit mijn buurt weg te halen. Dat is de reden waarom ik er op stem en er nu met nog meer overtuiging op zal blijven stemmen.
Ik speel geen hypocriet zoals sommigen.
Kan het misschien ook een beetje aan u tolerantie tegenover allochtonen liggen?
Er is geen weg meer terug, een België zonder allochtonen is een utopie
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:14   #23
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde
 
Twanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gibson Bekijk bericht
ik heb nog nooit een haatcampagne tegen vreemdelingen gezien

waar en wanneer hebben die plaatsgevonden? in verkiezingspropaganda?
"Multi-culturaliteit leidt tot multi-criminaliteit" lijkt me een slogan die andere culturen criminaliseren. Haatcampagne niet echt nee, maar vriendelijk is anders.
__________________
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill
Twanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:16   #24
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kan het misschien ook een beetje aan u tolerantie tegenover allochtonen liggen?
Er is geen weg meer terug, een België zonder allochtonen is een utopie
Ik ben altijd zeer tolerant geweest tegenover allochtonen. Maar het is het "respect" en "begrip" dat ik met al mijn goede bedoelingen telkens terugkrijg, dat mijn mening gevormd heeft.
Je mag ze vertroetelen zoveel je wil, er zullen altijd bleiters bijzitten waarvoor je niets goed kan doen en deze zullen altijd voor iedereen verzieken. Tijd dat die rotte plek er uit gesneden wordt.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:17   #25
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde
 
Twanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Vindt u het normaal dat ik niet meer veilig over straat kan lopen, omdat enkele gekken het op mijn buurt voorzien hebben?
Inderdaad kan dat niet, maar zoiets werkt in twee richtingen uiteraard. Kijk naar die Afrikaan die door skinheads is bij elkaar geslagen, omdat hij zwart was. Ik hoop dat dat niet uw idee is van 'het tij keren'.
__________________
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill
Twanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:25   #26
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Inderdaad kan dat niet, maar zoiets werkt in twee richtingen uiteraard. Kijk naar die Afrikaan die door skinheads is bij elkaar geslagen, omdat hij zwart was. Ik hoop dat dat niet uw idee is van 'het tij keren'.
Nee, skinheadpatrouilles naar Russisch model is niet de oplossing waar ik voor pleit.
Mijn voorstellen zijn volgende:

- volledige migratiestop. Geen nieuwe asielaanvragen meer. Deze mensen zullen zo snel mogelijk doorgestuurd worden naar landen die hen wel willen of kunnen opvangen.

- terugkeer aan alle crimminele allochtonen naar land van herkomst of indien dat land hen niet meer wil, het eerste dat hen wel wil aannemen.

- strenge controle op moskeeën en andere mogelijke verzamelpunten van extremisten.

- betere wet op zelfverdediging

- gedaan met wetten die allochtonen voortrekken

Ik kan zo nog ettelijke voorstellen doen. Het voornaamste is dat we ons land duidelijk onaantrekkelijk moeten maken voor buitenlanders, zodat ze al minder zin hebben om naar hier te komen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:36   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat
Same here.
Ik ben langsgeweest bij alle notoire VB'ers in mijn straat (niet dat het er zoveel zijn als bij u in Antwerpen-ik woon in een deftige buurt) en heb hen gevraagd of ze hun lesje eindelijk geleerd hebben.
De meesten bogen ootmoedig het hoofd, leverden hun geweren en boksijzers in, en bezwoeren me nooit nog te stemmen voor 't VB.

Ik heb ze nog geen alternatief geboden, want de schok moet eerst verwerkt worden.
Binnenkort ga ik hen een woordje uitleg over de BUB geven.
Een mens weet maar nooit hoe een koe een haasje vangt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:42   #28
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

Ik geloof dat enkele ratten het schip wel zullen verlaten, maar het is nog lang niet aan het zinken en ik denk dat we er wel nieuwe opvarenden voor in de plaats gaan bijkrijgen. Misschien overstijgt de nieuwe aanhang de enkele afhakers wel.
In mijn buurt zijn alle overgebleven Belgen, zelfs degene die vroeger zo links als wat waren, van plan om op het VB te stemmen, vermits we de moslimterreur die we hier dagelijks mogen ondergaan, grondig beu zijn.

Mensen kiezen altijd uit zelfbehoud.
Ratten gaan het schip verlaten maar als er dan mensen van andere partijen naar het VB komen dan spreekt m'n schande (de VB'ers) als die ook als ratten bestempeld worden....

Nu ja ik blijf er bij: een stem voor het VB: NOOIT, JAMAIS, NEVER !!!
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 18:45   #29
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ratten gaan het schip verlaten maar als er dan mensen van andere partijen naar het VB komen dan spreekt m'n schande (de VB'ers) als die ook als ratten bestempeld worden....

Nu ja ik blijf er bij: een stem voor het VB: NOOIT, JAMAIS, NEVER !!!
Voor mij zijn ratten mensen die naar een andere partij overlopen, de nieuwe VB aanwisten zijn dan inderdaad de ratten van de andere partijen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:01   #30
Gibson
Burger
 
Gibson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En gij durft dat zeggen zonder blozen hé(eigen volk eerst)
sinds iedereen lid kan worden van dat zogenaamde eigen volk is het geen equivalent van haat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne
"Multi-culturaliteit leidt tot multi-criminaliteit" lijkt me een slogan die andere culturen criminaliseren. Haatcampagne niet echt nee, maar vriendelijk is anders.
objectief bekeken klopt het misschien zelfs wel, globaal gezien zijn minderheidsgroepen meestal oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers

ieder geval blijkt dat multiculturaliteit ons blijkbaar niet te gelukkig maakt
__________________
[SIZE=1][SIZE=1]Sammy Says; enthousiastic people suck[/SIZE][/SIZE]

Laatst gewijzigd door Gibson : 4 juni 2006 om 19:02.
Gibson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:11   #31
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde
 
Twanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gibson Bekijk bericht
objectief bekeken klopt het misschien zelfs wel, globaal gezien zijn minderheidsgroepen meestal oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers

ieder geval blijkt dat multiculturaliteit ons blijkbaar niet te gelukkig maakt
Het is waar dat minderheden oververtegenwoordigd zijn in de gevangenissen. Maar ik denk niet dat het een cultuureel verschil is. Veel criminele Belgen kopen hun gevangenis straf af (fraude-zaken) en de armoede ligt bij minderheden hoger. Armere bevolkingsgroepen gaan sneller aan (kleine) criminaliteit doen.
Maar ik ken persoonlijk ook belgen uit rijkere families die zonder problemen gsm's durven pikken. Evengoed criminaliteit uiteindelijk
__________________
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill
Twanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:28   #32
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat
Ik hoop het samen met u. Maar ik vrees van niet.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:31   #33
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Ik hoop het samen met u. Maar ik vrees van niet.
Ik denk dat uw vrees ongegrond is, en ik kan het weten
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:40   #34
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard utopie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kan het misschien ook een beetje aan u tolerantie tegenover allochtonen liggen?
Er is geen weg meer terug, een België zonder allochtonen is een utopie
Pas maar op.De geschiedenis heeft al bewezen dat alles mogelijk is.Maak uw valies al maar klaar.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:43   #35
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard maatregelen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nee, skinheadpatrouilles naar Russisch model is niet de oplossing waar ik voor pleit.
Mijn voorstellen zijn volgende:

- volledige migratiestop. Geen nieuwe asielaanvragen meer. Deze mensen zullen zo snel mogelijk doorgestuurd worden naar landen die hen wel willen of kunnen opvangen.

- terugkeer aan alle crimminele allochtonen naar land van herkomst of indien dat land hen niet meer wil, het eerste dat hen wel wil aannemen.

- strenge controle op moskeeën en andere mogelijke verzamelpunten van extremisten.

- betere wet op zelfverdediging

- gedaan met wetten die allochtonen voortrekken

Ik kan zo nog ettelijke voorstellen doen. Het voornaamste is dat we ons land duidelijk onaantrekkelijk moeten maken voor buitenlanders, zodat ze al minder zin hebben om naar hier te komen.
Er moet ook nog wetgeving komen die de allochtonen die hier al zijn ervan overtuigt dat het beter is ergens anders te gaan wonen.8)
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 04:58   #36
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

belachelijk afgaande op één enkele straat
Zielig hoe sommige trouwe VB kiezers zoals duveltje plots meeheulen met de politiek correcten. Sommige mensen beginnen echt wel emotioneel door te flippen door die moord en vreemd genoeg leggen ze de schuld bij hun eigen ex partij. Ik weet niet hoe dat in Antwerpen is maar hier kennen de mensen in mijn straat elkaar niet.
Het VB heeft zo al invloed ook al is het niet aan de macht. Bovendien is het VB meer dan enkel het vreemdelingenthema.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 05:28   #37
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat
Welke linkse rat heeft er u gebeten ?????????
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 05:35   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Welke linkse rat heeft er u gebeten ?????????
Ne jonge gast die in Anwerpen een aantal mensen is komen afknallen
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 05:49   #39
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ne jonge gast die in Anwerpen een aantal mensen is komen afknallen
En wat hebben die walgelijke daden van die geschifte jonge gast te maken met het Vlaams Belang ?????????????????????? Blijkbaar hebt u oogkleppen op en wilt u niet inzien dat die sleurpartijenschijtpolitiekers (met de Klucht op kop) die walgelijke incidenten misbruiken om tegen het Vlaams Belang een laag bij de grondse hetze te voeren om op die manier de aandacht af te leiden van het falen van de tot mislukken gedoemde multiculturele naastelkaarleving. Voor het falen van het multiculturele monster dragen de sleurpartijen een verpletterende verantwoordelijkheid.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 05:58   #40
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Wat hebben ze er mee te maken" En wat hebben die walgelijke daden van die geschifte jonge gast te maken met het Vlaams Belang",wel de haat die VB al jaren kweekt onder de mensen.
Misschien gaan nu juist onze oogkleppen afvallen en zien wij na er gaande is dus......
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be