Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2023, 08:34   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Henri heeft gelijk. Ook al zint het u niet. En Dalilla Hermans met haar uitspraak heeft historisch overschot van gelijk. Wat de negers in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden hebben door ons blanken, is niet te schatten. Als blanken kunnen we daar absoluut niet fier over zijn. En daarom mag (moet?) dit eens gezegd worden. Zeker door iemand met een zwarte huidskleur. En ja, De Wever moet zich inderdaad diep schamen!
Het is bijzonder dom van een leidende politicus van een traditionele partij om zich in een debat te laten meesleuren met de bagger van een Blokker die daar aanwezig was...

Dan maak je jezelf inwisselbaar met extreem rechts door hun retoriek te copy-pasten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:39   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is bijzonder dom van een leidende politicus van een traditionele partij om zich in een debat te laten meesleuren met de bagger van een Blokker die daar aanwezig was...

Dan maak je jezelf inwisselbaar met extreem rechts door hun retoriek te copy-pasten.
dus toch niet zo traditioneel.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:41   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zijn die dan "extreem" ?
Zitten er partijen in die teruggaan tot de jaren '30 van de vorige Eeuw ?

Ik dacht het niet.
Vooral extreem slecht bezig
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:41   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dus toch niet zo traditioneel.
Het is niet omdat BDW een stommiteit gedaan heeft dat zijn partij daardoor plots geen trado meer zou zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:44   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is niet omdat BDW een stommiteit gedaan heeft dat zijn partij daardoor plots geen trado meer zou zijn.
Heeft hij opgeroepen tot moord ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:44   #26
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Henri heeft gelijk. Ook al zint het u niet. En Dalilla Hermans met haar uitspraak heeft historisch overschot van gelijk. Wat de negers in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden hebben door ons blanken, is niet te schatten. Als blanke kunnen we daar absoluut niet fier over zijn.
Historisch correcter ware nochtans: "wat mensen in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden door andere mensen, is niet te schatten."

En/of ook: "wat blanken in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden door andere blanken, is niet te schatten".

Misschien hebben 'blanken' elkaar zelfs méér de duvel aangedaan dan om het even welke andere(n) ^^


Een uitspraak van mevrouw Hermans die mij evenwel écht 'ergert', is de volgende:

< In de loop van de geschiedenis stonden de blanken altijd aan de verkeerde kant. >

De twéé keer gebruikte drogreden van de 'veralgemening' ('de' blanken, 'altijd') én het nogal vage, verder niet gedefinieerde concept van de 'verkeerde kant' doen mij alleszins zeer sterk twijfelden aan haar competentie op het vlak van ondermeer geschiedschrijving.

Waar dergelijke uitspraak uitermate geschikt voor is, is het volledig doen ontsporen van de nu reeds op het scherpst van de snede gevoerde breed-maatschappelijke discussie/polemiek rond 'discriminatie' en 'racisme', in de loop waarvan we zo goed als zeker vroeg of laat zullen kunnen & mogen/moeten herinneren aan een ander 'historisch' inzicht:

< wie wind zaait, zal storm oogsten >

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 20 april 2023 om 08:46.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 08:58   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Heeft hij opgeroepen tot moord ???
Niemand beweert dat toch ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:03   #28
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Heeft hij opgeroepen tot moord ???
U ziet overal complotten en oproepen tot geweld ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:03   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niemand beweert dat toch ?
Waarom zou het dan een stommiteit zijn ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:05   #30
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Walter Zinzen over de aanstelling van Dalilla Hermans: ‘De Wever en allen die het met hem eens zijn, moesten zich diep schamen’

Walter Zinzen is oud-journalist bij de openbare omroep VRT en richt zich vandaag op de hetze rond de aanstelling van Dalilla Hermans. ‘Wat nu over haar circuleert op sociale media is bijna woordelijk hetzelfde als wat in de nazipers stond over de Joden.’

BRON

Ik ben het heel vaak oneens met De Wever maar hier heeft hij toch gelijk.

Een radicaal-links wokewijf met een dubieus verleden, geboren in Rwanda, opgegroeid in de Kempen vind ik niet de juiste persoon om een verbindend cultuurproject te leiden voor de stad Brugge.

Dus nee, ik schaam mij geen millimeter, beste meneer Zinzen.
De rechtse rakkertjes reageren op de eerder Weveriaans cassant verwoordde historische realiteit van mevr Dalilla Hermans zoals de Turken reageren op mensen die de Armeense genocide aanhalen.
Ze beginnen gewoon heel luis "racisme" te brullen

Schamen voor iets wat onbekende mensen in het verleden ooit eens gedaan hebben doe ik niet.
Maar ik ben mij wel bewust dat ook Europeanen het niet zo nauw namen met mensenlevens en mensenrechten in het verleden.
En dat aanhalen is GEEN racisme
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 april 2023 om 09:05.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:11   #31
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.826
Standaard

Alsof andere rassen -dezelfde die zeggen dat rassen niet bestaan, zijn dezelfde die met het vingertje naar de blanken wijzen- clean zijn.
Waren het niet de Chinezen die als eerste een boek publiceerden met als titel "The Art of War", en dat haarfijn uitlegde hoe je moest oorlogvoeren?
En is slavernij niet in Afrika zelf uitgevonden, weliswaar geperfectioneerd in de blanke wereld, maar het gebruik bestond al?
En staat er in de islam geen heel hoofdstuk over het houden van slaven?

Weet je wat het eigenlijk is?
Alle rassen hebben oorlog gevoerd, het blanke blijkt het meest succesvolle geweest te zijn, en dat wekt jaloezie op.
Het is niet omdat er in sommige landen of gebieden met primitievere middelen (gifpijltjes, pijl en boog, machetes bijv.) oorlog gevoerd werd dat dat dan beschaafder is.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:18   #32
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ze beginnen gewoon heel luis "racisme" te brullen
En dat is het dan toch ook voor 100%?
Als iemand hetzelfde had gezegd over zwarte mensen dan had die direct Unia op zijn dak.
Wij zijn blijkbaar de enige groep in de maatschappij waarover je alles mag zeggen, en die zelf zijn eigen benaming niet mag kiezen.
Zwarten protesteren als ze neger genoemd worden, of zwarte, zij vinden dat zij zelf het recht hebben hun eigen benaming te kiezen.
Idem ditto voor homo's, trans personen, enz.
De enige die niet over zijn eigen benaming mag beschikken is de blanke.
Hij moet dulden dat andere groepen hem 'wit' noemen, en dat hij daar niets over te zeggen heeft.
Integendeel, als hij zichzelf blank noemt, wordt hij direct als onverdraagzaam neergezet.
Het wordt nog erger als men blank, hetero, man, en 40+ is.
Dan is men blijkbaar des duivels, en moet men diep onder de grond kruipen om zich heel erg te schamen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maar ik ben mij wel bewust dat ook Europeanen het niet zo nauw namen met mensenlevens en mensenrechten in het verleden.
En dat aanhalen is GEEN racisme
Het is WEL racisme als men doet dat alleen blanke mensen zich daaraan bezondigd hebben.
Als hutu's en tutsi's elkaar naar het leven stonden, dan waren dat geen blanken.
Als Japanners en Chinezen vochten om Mantsjoerije dan waren dat geen blanken.
Als de oude Egyptenaren kinderen vermoordden om de goden te plezieren, dat waren dat geen blanken.
En zo kunnen we doorgaan.
Wie selectief blind is, is ook een racist.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:23   #33
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Waarom zou het dan een stommiteit zijn ???
Als democratisch politicus zitten meehuilen met de extreem-rechtse wolven in het bos is zeer zeker een stommiteit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:27   #34
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De rechtse rakkertjes reageren op de eerder Weveriaans cassant verwoordde historische realiteit van mevr Dalilla Hermans zoals de Turken reageren op mensen die de Armeense genocide aanhalen.
Ze beginnen gewoon heel luis "racisme" te brullen

Schamen voor iets wat onbekende mensen in het verleden ooit eens gedaan hebben doe ik niet.
Maar ik ben mij wel bewust dat ook Europeanen het niet zo nauw namen met mensenlevens en mensenrechten in het verleden.
En dat aanhalen is GEEN racisme
Inderdaad. De rechtse rakkertjes proberen dat verleden te verdoezelen door heel het gebeuren te minimaliseren en te relativeren. En door te poneren dat het elders ook gebeurde. Precies alsof dit laatste gegeven het eerste zou goedpraten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:29   #35
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Alsof andere rassen -dezelfde die zeggen dat rassen niet bestaan, zijn dezelfde die met het vingertje naar de blanken wijzen- clean zijn.
Waren het niet de Chinezen die als eerste een boek publiceerden met als titel "The Art of War", en dat haarfijn uitlegde hoe je moest oorlogvoeren?
En is slavernij niet in Afrika zelf uitgevonden, weliswaar geperfectioneerd in de blanke wereld, maar het gebruik bestond al?
En staat er in de islam geen heel hoofdstuk over het houden van slaven?

Weet je wat het eigenlijk is?
Alle rassen hebben oorlog gevoerd, het blanke blijkt het meest succesvolle geweest te zijn, en dat wekt jaloezie op.
Het is niet omdat er in sommige landen of gebieden met primitievere middelen (gifpijltjes, pijl en boog, machetes bijv.) oorlog gevoerd werd dat dat dan beschaafder is.
Het klopt wat u schrijft
Maar omdat Jan, Piet, Joris en Korneel stelen
Zou ik dat dus ook mogen
En moeten de mensen die door mij bestolen zijn of hun nabestaanden best hun mond houden ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:33   #36
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Henri heeft gelijk. Ook al zint het u niet. En Dalilla Hermans met haar uitspraak heeft historisch overschot van gelijk. Wat de negers in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden hebben door ons blanken, is niet te schatten. Als blanken kunnen we daar absoluut niet fier over zijn. En daarom mag (moet?) dit eens gezegd worden. Zeker door iemand met een zwarte huidskleur. En ja, De Wever moet zich inderdaad diep schamen!
Hermans zegt niet dat de negers geleden hebben door de blanken. Neen, ze gaat veel verder. Ze stelt immers dat blanken altijd en overal aan de verkeerde kant van de geschiedenis stonden. Ze stelt dat alles wat fout loopt de schuld is van de blanken. Dat is EXACT dezelfde narrative die gebruikt werd door de NAZI's om de Joden te demoniseren. De enige die zich dus moet schamen is Hermans.

Het is overigens ook zo dat negers veel meer lijden door toedoen van andere negers. U weet het misschien niet, maar in Afrika blijven ze mekaar nog steeds de kop in slaan hoor. In Afrika is er nog veel slavernij. In het geboorteland van Hermans lopen er bijvoorbeeld naar schatting nog 150,000 slaven rond.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 20 april 2023 om 09:38.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:35   #37
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk een sterke column, hij drukt op de 'zere plek'.




Zeveren over 'woke' en dan flutredenen gaan hanteren om iemands spreekrecht in vraag te stellen en ze professioneel te proberen torpederen is gewoon crapuleus.

Waar haalt de burgemeester van Antwerpen het in zijn hoofd om beslissingen van een vakjury die reeds door het stadsbestuur van Brugge validering kregen in vraag te stellen ?
Dalila Hermans gebruikt Nazi retoriek om blanken te demoniseren. Mensen die dergelijke retoriek gebruiken worden door u constant weggezet als vuil van de straat. De vraag is dus waarom u dat niet doet met Hermans?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:38   #38
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad. De rechtse rakkertjes proberen dat verleden te verdoezelen door heel het gebeuren te minimaliseren en te relativeren. En door te poneren dat het elders ook gebeurde. Precies alsof dit laatste gegeven het eerste zou goedpraten.
Het is omgekeerd.
Linkse rakkertjes hebben het enkel over één ras dat ze demoniseren: het blanke.
Over alle andere zwijgen ze in alle talen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:39   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.914
Standaard

Moet ik die aanstelling zien als dat bepaalde groepen buitenlanders zich meer- en meer weten te infiltreren in 'ons' land?

Hopelijk zie ik dat verkeerd maar toch...

Citaat:
Brugge stelde Dalilla Hermans aan tot ‘trajectcoördinator’ om van Brugge de Europese Culturele hoofdstad van Europa te maken. Dat deed vele wenkbrauwen fronsen want Dalilla Hermans is in het gewone leven schrijfster, ruziemaakster en columniste bij De Standaard.
BRON
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 09:43   #40
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het klopt wat u schrijft
Maar omdat Jan, Piet, Joris en Korneel stelen
Zou ik dat dus ook mogen
En moeten de mensen die door mij bestolen zijn of hun nabestaanden best hun mond houden ?
Waar heeft een blanke gezegd dat oorlog voeren OK is?
Wat ik zie dat mensen als Dalila Hermans in alle talen zwijgen over het stelen van Jan, Piet, Joris en Korneel, maar heel boos worden over Jantje (de blanke).
Dan vraag je je af vanwaar dat racisme komt.
Moeten de nabestaanden van hutu's en tutsi's hun mond houden omdat ze zwart zijn, en zij steeds "aan de goede kant van de geschiedenis" stonden?
Moeten de nabestaanden van volkeren die door Genghis Kahn veroverd werden hun mond houden?
Moeten de nabestaanden van de Rode Khmer, die zo'n 2 miljoen van de eigen bevolking uitroeiden hun mond houden?
Al die mensen zijn niet blank, dus die stonden allemaal aan "de juiste kant" van de geschiedenis volgens racisten als een Dalila Hermans.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be