Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2024, 18:36   #21
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daar gaan ze toch vinden waar ze zo van houden ? Een autoritair regime ?
En wat vind jij als 0VLD-er van Pierre-Yves Jeholets uitspraak en de reactie van jullie zusterpartij op de communistische eis tot excuses?
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2024, 19:03   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.483
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
En wat vind jij als 0VLD-er van Pierre-Yves Jeholets uitspraak en de reactie van jullie zusterpartij op de communistische eis tot excuses?
Jeholet zei niets verkeerd, ik heb geen enkel probleem met zijn woorden. En de reactie van Bouchez is spot on.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 00:28   #23
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.881
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Net zoals de Ieren zich ook niet verplicht voelden om in het Verenigd Koninkrijk te blijven. Wel in Ierland. Net zo blijven de voorstanders van Vlaamse onafhankelijkheid in... Vlaanderen.

hasha haha de antifa linksen en BLM en woke, gebruiken deze kreet nu om hun OMVOLKINGS programma door te drukken en de blanke heteroseksuele jongemannen dus eruit te jagen......... Nu al zie je een hele nationale trend dat heel veel jonge blanke meiden zich bewust en apathisch laten doorpalen en bezwangeren door zwarte LULLEN ok mannen uit India en Afrika hebben ZWARTE LULLEN, BBC's he. Ik heb dit van zwarte mannen zelf gehoord, hoe blanke meiden hen platbellen om uitgenaaid te worden en hun blanke RAS dus dood te neuken. Is hele White Genocide plan van BLM en Woke en islamisten samen.

WOIII en WOIV zijn al begonnen.............. en het is helaas een echte RASSENoorlog nu op onze zielige, zwaarbewapende Apenplaneet.

Dit doen apen
I want Food Fuck Fight

==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 01:56   #24
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
2 Kort en goed:
"als het u hier niet aanstaat, ga dan waar het beter is."
done! (Een persoonlijke verademing ten andere sinds decennia nu al...)
Toegegeven:
Destijds een genomen persoonlijk (berekend) risico, dat gelukkigerwijs veel gunstiger uitdraaide dan die provinciale Vlomse kreet van "wat ge zelf doet doet ge beter" ... Duh!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 02:01   #25
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jeholet zei niets verkeerd, ik heb geen enkel probleem met zijn woorden. En de reactie van Bouchez is spot on.
'k Zal het in gedachten houden wanneer ik straks mijn stembrief terug zend.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 04:19   #26
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.442
Standaard Lullen welke kleur, welke grote?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hasha haha de antifa linksen en BLM en woke, gebruiken deze kreet nu om hun OMVOLKINGS programma door te drukken en de blanke heteroseksuele jongemannen dus eruit te jagen......... Nu al zie je een hele nationale trend dat heel veel jonge blanke meiden zich bewust en apathisch laten doorpalen en bezwangeren door zwarte LULLEN ok mannen uit India en Afrika hebben ZWARTE LULLEN, BBC's he. Ik heb dit van zwarte mannen zelf gehoord, hoe blanke meiden hen platbellen om uitgenaaid te worden en hun blanke RAS dus dood te neuken. Is hele White Genocide plan van BLM en Woke en islamisten samen.

WOIII en WOIV zijn al begonnen.............. en het is helaas een echte RASSENoorlog nu op onze zielige, zwaarbewapende Apenplaneet.

Dit doen apen
I want Food Fuck Fight

==================================
Reactie op vorige expliciete tussenkomst


Lullen welke kleur, welke grote?

Aantrekkingskracht?

https://en.wikipedia.org/wiki/File:P...ith_Labels.jpg

In iets dat dus niets te maken heeft met het oorspronkelijk bericht dat bedoeld was voor de binnenlandse politiek.
Welk door de forum directie dan maar verplaatst werd naar immigratie en integratie.
Zullen wij dus even overgaan naar een van deze titels zijnde ‘immigratie’.
In iets wat al lang in de lucht hangt maar waar misschien te weinig over gesproken wordt.

Gebracht door “dewanand’ toch wel lid sinds 3.05.2005

Meer bepaald zeer weinig over gedebatteerd wordt.
Daaronder bedoeld de rol van de vrouwen van bij ons.
En of zij een rol spelen in deze ‘immigratie’?
De vermeldingen van de hier aanwezige zijn daarbij sprekend en zeer aanwijzend.

Het gaat namelijk over:

kreet nu om hun OMVOLKINGS programma door te drukken

blanke heteroseksuele jongemannen dus eruit te jagen

heel veel jonge blanke meiden zich bewust en apathisch laten doorpalen

bezwangeren door zwarte LULLEN

mannen uit India en Afrika hebben ZWARTE LULLEN, BBC’s he

Ik heb dit van zwarte mannen zelf gehoord

hoe blanke meiden hen platbellen om uitgenaaid te worden en hun blanke RAS dus dood te neuken

Is hele White Genocide plan van BLM en Woke en islamisten samen.

Einde citaten

Deze punten zijn dus de inhoud van een te houden debat.

Welke bijdrage hebben sommigen vrouwen van bij ons inde komst en het blijven van deze mannen.

Komen zij naar hier voor deze vrouwen die dus naar deze beschrijvingen overeenkomen.

Dit als er wordt gesteld dat deze worden platgebeld om uitgenaaid en door genaaid te worden.

Om tenslotte een ander ras dood te neuken.

Of de penis grote en kleur daarin een rol speelt is ook een goede vraag?

Zijn er bij ons een gedeelte vrouwen die hier op zoek voor zijn en hoe groot is die?

In hoeverre beïnvloeden zij de 'immigratie' cijfers?

Dit debat waarvan ‘RASPOUTINE’ de woorden zeker niet voor eigen rekening neemt is misschien meer bedoeld voor de aanwezige vrouwen van dit forum?

Dit om bepaalde statistieken te kunnen opmaken over dit binnenlands fenomeen tussen mannen en vrouwen en allochtonen en autochtonen

Allochtoon (persoon)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Allochtoon_(persoon)

Autochtoon (antropologie)


https://nl.wikipedia.org/wiki/Autochtoon_(antropologie)


Immigratie


https://nl.wikipedia.org/wiki/Immigratie

Human penis


https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 18:35   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Betekenis?

Wat heeft deze uitspraak die onmiddellijk als ‘racist’ werd beschouwd ten gronde met ‘racisme’ te maken?

Als je ‘Belg’ of Vlaming of zelf Waal bent dan gaat je akkoord met de wetten die van toepassing zijn waar je verblijft.

Gaat je daarmee niet akkoord omdat je met een ander geloof te maken en je volgens deze wil leven.

Dan kan het juist zijn om te stellen, ga dan maar naar daar waar dit wel aangenomen is.

Dit rekening houdend met wat Nabil Boukili zei en dus verwijst naar die landen waar men de hoofddoek aanvaard.

Aan hem en anderen om te beslissen of hij volledig Belg wil zijn of half of minder?

Dat zou men rechten en plichten kunnen noemen en zeker als men zogezegd het volk vertegenwoordigd. “Al het volk”.

Om dan te repliceren met "ga daar dan maar naartoe waar dit mag" is geen racisme.

Dat is realist zijn.

Alleen een feit, de Natie, het volk in meerderheid beslist nog altijd van wat er bij ons gebeurd en wat er toegelaten is.


Make Belgium, make Flanders strong again.

En niet een gedeelte van de hier aanwezigen die alles naar hun religie en hand willen zetten.

En meneer Boukili Nabil laat ons nu niet geloven dat alle vrouwen binnen uw eigen gemeenschap vrijwillige een hoofddoek dragen.

“Bullshit!”


"Le voile ne doit pas être un motif de discrimination", a répondu Nabil Boukili, qui a noté que certains pays, comme la Grande-Bretagne, autorisent le port de signes convictionnels dans de nombreuses fonctions. Dicter aux femmes ce qu'elles doivent ou ne doivent pas porter est comparable ?* ce que fait l'Iran, a-t-il argué.

"Ne venez pas nous donner des leçons ici en Belgique", a rétorqué Pierre-Yves Jeholet, s'en prenant ?* son adversaire du jour. "Il y a des règles, on les respecte. Si ça ne vous plait pas, vous n'êtes pas obligé de rester en Belgique."




Pierre-Yves Jeholet (MR) ?* Nabil Boukili (PTB) sur le port du voile: "Si ça ne vous plait pas, vous n'êtes pas obligé de rester en Belgique" (VIDEO)
L'ambiance était tendue dimanche sur le plateau de "Rendez-vous", sur RTL-TVI, qui accueillait en duel le MR Pierre-Yves Jeholet et le PTB Nabil Boukili.



Belga Agence

• Publié le 02-06-2024 ?* 13h57
• Mis ?* jour le 02-06-2024 ?* 14h03


Au moment d'aborder le sujet du port du voile et du principe de neutralité de l'Etat, le candidat libéral a été jusqu'?* lancer ?* son adversaire: "Si ça ne vous plait pas, vous n'êtes pas obligé de rester en Belgique".

Interrogé sur leurs positions quant au port de signes convictionnels et du voile, Pierre-Yves Jeholet a souligné que son parti était pour la neutralité de l'Etat et donc opposé au port du voile dans la fonction publique.


https://www.lalibre.be/belgique/poli...A7YNSZWXGHZBI/
Was er bij onze noorderburen eens geen burgervader die zei: "Rot dan gewoon op????"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juni 2024 om 18:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 20:36   #28
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vraag het maar eens aan die brave ziel die tegen Kittelierelaar zei dat ze terug mocht keren naar haar land van oorsprong.
Publieke excuses moesten volgen, en daarna ... verdwenen uit de politiek.
Luc Van Biesen, een oud-VUJO-er.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:03   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
En wat vind jij als 0VLD-er van Pierre-Yves Jeholets uitspraak en de reactie van jullie zusterpartij op de communistische eis tot excuses?
Onze normen en waarden zijn onze Wetten waar de Mensenrechten integraal deel van uitmaken.
Mensen die deze niet willen respecteren gaan inderdaad beter elders naartoe.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juni 2024 om 21:03.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:04   #30
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Onze normen en waarden zijn onze Wetten waar de Mensenrechten integraal deel van uitmaken.
Mensen die deze niet willen respecteren gaan inderdaad beter elders naartoe.
La préférence nationale noemen ze dat in Frankrijk.

En hoe verschilt dat van wat het Belang vertelt?
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:07   #31
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
La préférence nationale noemen ze dat in Frankrijk.

En hoe verschilt dat van wat het Belang vertelt?
Die hun normen en waarden zijn anders.

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:13   #32
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die hun normen en waarden zijn anders.
Mijn probleem is dat ik nauwelijks een verschil zie tussen het discours van minister Jeholet en dat van het VB.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:20   #33
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Mijn probleem is dat ik nauwelijks een verschil zie tussen het discours van minister Jeholet en dat van het VB.
Zoals ik al zei is er geen probleem om te eisen dat onze Wetten gevolgd worden en zoals ik ook zei zijn de Mensenrechten daar integraal onderdeel van.

Het VB en dus hun normen en waarden respecteert de mensenrechten niet. Dat is het levensgrote verschil.
https://newsroom.roularta.be/static/...amma-final.pdf

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juni 2024 om 21:21.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 06:16   #34
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals ik al zei is er geen probleem om te eisen dat onze Wetten gevolgd worden en zoals ik ook zei zijn de Mensenrechten daar integraal onderdeel van.
Zover ik weet is het precies dat wat het VB wilt bereiken. De MR evolueert in dezelfde richting omdat ze voelen dat dat is wat het publiek wilt, en dat lijkt me een goede zaak. Tien jaar geleden zou een uitspraak als die van Jeholet zwaar aangepakt geweest zijn, en die verandering is er mede door het Vlaams Belang gekomen.

Citaat:
Het VB en dus hun normen en waarden respecteert de mensenrechten niet. Dat is het levensgrote verschil.
Dat lijkt me onzin.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 07:05   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Connard zijn uitspraken waren tien keer erger.

En of die van Sven Gatz die tegen de betogende Vlamingen in Brussel riep van Keer terug naar uw dorp wij moeten je hier niet......maar dat zal wel geen probleem zijn ....In Brussel mag je tegen een oude witte Vlaming zeggen wat je wil en die zelf probleemloos discrimineren.

Zelfs een officieel document kan die mens niet zelden naar fluiten. Rot op jij vieze Vlaamse CISman

https://www.bruzz.be/brusselkiest202...rlands-aan-het

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juni 2024 om 07:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 08:43   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En of die van Sven Gatz die tegen de betogende Vlamingen in Brussel riep van Keer terug naar uw dorp wij moeten je hier niet......maar dat zal wel geen probleem zijn ....In Brussel mag je tegen een oude witte Vlaming zeggen wat je wil en die zelf probleemloos discrimineren.

Zelfs een officieel document kan die mens niet zelden naar fluiten. Rot op jij vieze Vlaamse CISman

https://www.bruzz.be/brusselkiest202...rlands-aan-het
Als reactie op de ziekelijke uitlating van éne zekere Gatz: En of die van Sven Gatz die tegen de betogende Vlamingen in Brussel riep van Keer terug naar uw dorp wij moeten je hier niet (<<-link naar...)

Waarbij de figuur Sven Gatz wel even vergat dat Brussel (als hoofdstedelijk gewest) in Vlaanderen ligt.

Keer met heel uw Brussel naar ergens anders Sven Gatz, misschien kan men Brussel dan een 'upgrade' geven naar zoals het ooit geweest is.

Hij zal liever wat vreemdelingen uitnodigen zeker????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2024 om 08:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 09:09   #37
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals ik al zei is er geen probleem om te eisen dat onze Wetten gevolgd worden en zoals ik ook zei zijn de Mensenrechten daar integraal onderdeel van.

Het VB en dus hun normen en waarden respecteert de mensenrechten niet. Dat is het levensgrote verschil.
https://newsroom.roularta.be/static/...amma-final.pdf
Vivaldi respecteer de mensenrechten niet. 9000 veroordelingen en counting. Dus ga hier niet wat hypocriet zitten doen en zeggen dat je inzit met mensenrechten in dit land.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 11:14   #38
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als reactie op de ziekelijke uitlating van éne zekere Gatz: En of die van Sven Gatz die tegen de betogende Vlamingen in Brussel riep van Keer terug naar uw dorp wij moeten je hier niet (<<-link naar...)

Waarbij de figuur Sven Gatz wel even vergat dat Brussel (als hoofdstedelijk gewest) in Vlaanderen ligt.

Keer met heel uw Brussel naar ergens anders Sven Gatz, misschien kan men Brussel dan een 'upgrade' geven naar zoals het ooit geweest is.

Hij zal liever wat vreemdelingen uitnodigen zeker????
Stel je voor hij dat tegen vreemdelingen had gezegd.....dat was sowieso rechtbank.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 11:20   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Stel je voor hij dat tegen vreemdelingen had gezegd.....dat was sowieso rechtbank.
Dat denk ik ook wel dat hi dn direct wat tekst & uitleg op de rechtbank zou moeten gaan geven.

Het zoveelste bewijs dat 'ons' land al overgenomen is.

Ons strafwetboek moet dringend herschreven worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 11:23   #40
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ons strafwetboek moet dringend herschreven worden.
Ons strafwetboek valt best mee, als je het vergelijkt met de rest van Europa. Waar het grote probleem bij ons zich situeert is het gerecht. Dat moet dringend uitgemest worden, de activistische rechters moeten eruit.

Het probleem is overigens in heel de westerse wereld hetzelfde.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be