Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2008, 12:12   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een carriere in de prive industrie lijkt me interessanter. En uw bijdrage aan de maatschappij is ook veel groter.

Gij schept toegevoegde waarde, en het overheidsapparaat maakt het op (op een zeer inefficiente manier).
klopt, mij mogen ze wel voorzitter maken van de raad van bestuur van ArcelorMittal, ik zal véééél meer te zeggen hebben dan die armoezaaier in de Wetstraat 16
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2008, 12:22   #22
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
klopt, mij mogen ze wel voorzitter maken van de raad van bestuur van ArcelorMittal, ik zal véééél meer te zeggen hebben dan die armoezaaier in de Wetstraat 16
Het verschil tussen een carriere in de prive en een job als politieker is dat ge voor het eerste wel degelijk iets moet kunnen. Voor het laatste, politiek, moet ge vooral gebakken lucht kunnen verkopen en goed overkomen.

En ja, de machtige mannen in dit land zijn niet de ministers, maar de raden van bestuur en de grootaandeelhouders van de bedrijven die grote hoeveelheden werk verschaffen in dit land. Zij kunnen van de ene dag op andere de stekker er uit trekken en het land in de afgrond duwen. Beter nog, zij zijn de enigste die er voor zorgen dat we niet over kop gaan op dit eigenste moment, want de politiek doet er alles aan om wel over kop te gaan door hun gezeik over onnuttige dingen (sorry, met de huidige financiele economische crisis vind ik ons communautair luxeprobleem werkelijk decadent)
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be