Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Is dit forum vanaf 10.11.2004n in overtreding met de antiracismewet?
JA, elk medium dat ruimte verhuurt of verleent aan het VB is strafbaar 11 29,73%
JA, het is welletjes geweest, de feiten zijn bewezen 2 5,41%
NEEN, ik ben een racist en daar ben ik fier op 7 18,92%
NEEN, ik erken de Belgische rechtstaat niet 17 45,95%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 19:44   #21
de metser
Banneling
 
 
de metser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.324
Standaard

Ik vind dat dit forum moet blijven bestaan. De racisten moeten ergens asiel krijgen. En hoe meer ze samentroepen hoe beter we ze in het oog kunnen houden.
Alle officiele webstekken van het racistische Vlaams Blok echter, kan u hier melden. http://www.gpj.be/nl/

Er zit al genoeg vuiligheid op het internet.

[size=3]We moeten onze kinderen beschermen!![/size]
de metser is offline  
Oud 9 november 2004, 19:44   #22
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dit is wat radicaal zonet postte in de andere draad 9.11.2004: Vlaanderen viert feest! :

radicaal: "Laat de Piano maar vieren - onze tijd komt nog wel. Er zou in de toekomst wel eens een Kristalnacht kunnen gevierd worden aan de poorten van Amarcord vzw ... "

Zou je hier een oproep kunnen lezen tot geweld tav de vzw amarcord http://www.amarcord.be waar ik de stichter/voorzitter van ben?

Kan zo'n oproep tot geweld op forums zoals dit blijven staan zonder dat het weg gecensureerd wordt?

Zou je er begrip voor opbrengen moest ik namens deze vzw juridische stappen ondernemen om dit soort uitingen tegen te gaan?
Waar staat dat Radicaal oproept tot geweld???
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 19:45   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dit is wat radicaal zonet postte in de andere draad 9.11.2004: Vlaanderen viert feest! :

radicaal: "Laat de Piano maar vieren - onze tijd komt nog wel. Er zou in de toekomst wel eens een Kristalnacht kunnen gevierd worden aan de poorten van Amarcord vzw ... "

Zou je hier een oproep kunnen lezen tot geweld tav de vzw amarcord http://www.amarcord.be waar ik de stichter/voorzitter van ben?

Kan zo'n oproep tot geweld op forums zoals dit blijven staan zonder dat het weg gecensureerd wordt?

Zou je er begrip voor opbrengen moest ik namens deze vzw juridische stappen ondernemen om dit soort uitingen tegen te gaan?
Je hoeft maar op de rode driehoek te drukken om het te laten verwijderen, hoor Piano.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 november 2004, 19:47   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Ik vind dat dit forum moet blijven bestaan. De racisten moeten ergens asiel krijgen. En hoe meer ze samentroepen hoe beter we ze in het oog kunnen houden.
Alle officiele webstekken van het racistische Vlaams Blok echter, kan u hier melden. http://www.gpj.be/nl/

Er zit al genoeg vuiligheid op het internet.

[size=3]We moeten onze kinderen beschermen!![/size]
Dat hebben ze zelfs in Nederland door en daar bestaat geen Vlaams Blok.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 november 2004, 19:48   #25
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Volgens de rechtbank is dat ook zo.
Buiten het feit dat het ondertussen al 24% is, kan u misschien Pol Pot imiteren en ook proberen om 1 op 5 mensen van de eigen bevolking over de kling te jagen omdat ze niet in uw links kaderke passen?
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 9 november 2004, 19:54   #26
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Racisme �*s geen vrije meningsuiting meer!!!
België is geen democratie!!!
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 19:54   #27
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
[size=3]We moeten onze kinderen beschermen!![/size]
Leer ze dan om wat beter om te springen met democratie en vrije meningsuiting ipv de veroordeling van het Blok te bejubelen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 19:57   #28
Quicky
Gouverneur
 
Quicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: Tielrode (VLAANDEREN)
Berichten: 1.378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser

[size=3]We moeten onze kinderen beschermen!![/size]
Als jij jouw kinderen wilt redden, dan laat je je beter castreren...
Quicky is offline  
Oud 9 november 2004, 20:02   #29
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Een duidelijk antwoord dringt zich op na dit arrest.
Het allerduidelijkste antwoord werd al gegeven op 13/06/04.

Maar hoe het establishment zich nu in zijn voet heeft geschoten is toch wel onvoorstelbaar.

1/ Alle (= allemaal, tuti, all, allen,the lot) VB stemmers werden vandaag op de meest officiële en plechtige wijze ingelicht dat het establishment hun als criminelen beschouwt.
2/ Theo kon op geen beter ogenblik worden vermoord
3/ In de toekomst zullen deze kiezers zich nog slechts democratisch kunnen uiten op de nieuw op te richten partij namelijk de [font=Arial Black]Vlaamse Liga[/font].
4/ Het establishment heeft het pad geeffend en de weg gewezen op welke wijze hier in België een politieke tegenstrever kan worden verhuurmoord.


Besluit:
Het blok hoeft voor de volgende verkiezing al geen campagne te voeren, dat hebben andere partijen voor hun gedaan.
Na een totale dijkbreuk zal het blok ook in de mogeljkheid zijn om de wetten zo aan te passen dat een politieke pogrom tegen de huidige antidemocratische krachten (lees spa, VLD, CD&V, en tuti quanti) als superdemocratisch zal kunnen worden beschouwd.

Er liggen nog spannende jaren voor ons...

En volgende maandag zal ik voor het eerst in mijn leven een aanvraag doen voor een partijkaart.
Jeahhhh...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 9 november 2004, 20:13   #30
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Het antwoord is.Belgie word een moslimland.En de heer Piano ik ben geen lid van gelijk welke partij
EXTREEM is offline  
Oud 9 november 2004, 20:21   #31
Horus
Gouverneur
 
Horus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 1.303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben daar nog niet zo zeker van. De scheidingslijn tussen wat op een forum wordt gepubliceerd of anderzijds wat er in een krant, tijdschrift, pamflet enz... wordt afgedrukt, is maar erg dunnetjes.

Een voorbeeld:
Het VB wordt veroordeeld voor het verspreiden van een racistisch pamflet (zie arrest) maar datzelfde pamflet kan hier verschillende jaren op dit forum blijven staan zonder dat daar enige sanctie tegenover staat. Geef toe dat dit niet erg logisch zou zijn.
Maar het VB kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor het verspreiden van pamfletten op het forum, omdat zei die niet in de hand heeft, niet bepaald en betaalt voor die opdrachten.

Het voordeel van een forum is dat je er een debat kan voeren, zonder de mond gesnoerd te worden door 'links fantsoen'.

Dus logisch, ja, want is het internet controleerbaar?
Wat met zij die Ché Guevara (toch ook een moordenaar) lopen te promoten?

Dan wordt het een straatje zonder einde en kan je internet beter afschaffen.
Horus is offline  
Oud 9 november 2004, 20:28   #32
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Mijn mond kunnen ze niet niet snoeren want ik heb geen voorkeur voor geen enkelle partij
EXTREEM is offline  
Oud 9 november 2004, 20:34   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Door het arrest van heden 9 november 2004 werd niet enkel bevestigd dat het Vlaams Blok inderdaad aanzet tot vreemdelingenhaat, racisme en discriminatie, maar dit heeft ook gevolgen voor al wie het VB ondersteunt.

Eigenaars die hun zalen verhuren aan het VB, mandatarissen die hun mandaat nog willen uitoefenen, drukkers die het drukwerk verzorgen van het VB enz.

De vraag die wij, democraten en fervente voorstanders van de vrije meningsuiting, ons thans stellen is of dit forum vanaf heden ook niet in strijd komt met de antiracismewetgeving als zij verder het forum openstelt voor VB-leden en/of sympathsanten, die zoals bekend zowat alles wat op de VB-website verschijnt, inclusief perscommuniquées via Hermes enz.., op dit forum reproduceren zonder sanctie van de moderatie.

Een duidelijk antwoord dringt zich op na dit arrest.
Achtereen zit ik in 't buitenland Pianoke, en als ik daar nu eens een webserverke neerzet, dan kunde gij veroordelen zoveel ge wilt, maar daar doe ik dat toch mijn goesting, ...

Goed hé, da internet, met andere woorden verbied zo veel ge wilt, kraken gaat ge ons toch nooit kunnen doen.
Herr Flick is offline  
Oud 9 november 2004, 20:36   #34
PieterN
Burger
 
PieterN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2004
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar PieterN
Standaard

Waar is de keuzemogelijkheid vrijemeningsuiting naar toe ? Ik ben het ook niet eens hoor met het arrest, daar niet van ... maar als je over de schuldvraag van het VB nadenkt moet je toegeven dat ze schuldig zijn aan racisme. Maar dit zal hen enkel sterker maken ...
Sorry voor de vergelijking, Vlaams Blokkers, maar naar mijn weten heeft men Hitler en z'n partij ook willen bestraffen, en we weten hoe dat afgelopen is !
__________________
"The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open" -Frank Zappa
PieterN is offline  
Oud 9 november 2004, 21:04   #35
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Wat men nu gedaan heeft is de moordenaar van TVG gelijk geven uw gedacht zeggen bestaat niet meer. .Moslims zijn hier de baas dat denkken ze maar ze zijn verkeerd WIJ ZIJN ER
EXTREEM is offline  
Oud 9 november 2004, 23:47   #36
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Racisme �*s geen vrije meningsuiting meer!!!
Enkel als het van Vlamingen komt natuurlijk. Voor FDF-taalracisme en islamietische terreur kijkt onze Yannetje de andere kant op. Dikzak Laurent is daar een perfect voorbeeld voor: Belgicisten en Linkse ratten= 1 strijd, 1 front!!!

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 9 november 2004 om 23:50.
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 23:50   #37
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Voor u misschien niet nee. 8)
Voor het Hof Van Beroep in Gent en voor Cassatie ook niet.

Nu het Vlaams Blok verboden is, gaan we over naar de volgende stap: het onteren van een afgrijselijk besmeurd symbool: de Vlaamse Leeuw. Grote verbrandingen kunnen op de marktplaatsen van de provinciesteden georganiseerd worden.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 november 2004, 23:51   #38
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Enkel als het van Vlamingen komt natuurlijk. Voor FDF-taalracisme en islamietische terreur kijkt onze Yannetje de andere kant op. Dikzak Laurent is daar een perfect voorbeeld voor: Belgicisten en Linkse ratten= 1 strijd, 1 front!!!
Waarom verander je u post zo dikwijls? Zo onzeker van u stuk?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 november 2004, 23:52   #39
FM
Burger
 
FM's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Een beetje serieus blijven aub hè
FM is offline  
Oud 9 november 2004, 23:54   #40
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Voor het Hof Van Beroep in Gent en voor Cassatie ook niet.

Nu het Vlaams Blok verboden is, gaan we over naar de volgende stap: het onteren van een afgrijselijk besmeurd symbool: de Vlaamse Leeuw. Grote verbrandingen kunnen op de marktplaatsen van de provinciesteden georganiseerd worden.
U doet wat u niet laten kan. Dit zal de BUB zeker méér geliefder maken bij het Vlaamse volk. Binnenkort is het nog eens een nationalistisch muziek optreden, ik begin nu reeds al van die vieze driekleurige vodden te verzamelen, kwestie van het barbecuevuur wat harder te doen branden
Westland New Post is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be