Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
|
Discussietools |
2 juni 2023, 23:05 | #21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens bij geen enkel ander filmgenre merkt men in welke zin de maatschappij is geevolueerd ( spijtig genoeg meestal niet in de goede richting) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 juni 2023 om 23:06. |
|
2 juni 2023, 23:06 | #22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze Waalse cinefiele vrienden hebben toen wel een erotisch horrormeesterwerk gemaakt.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 juni 2023 om 23:09. |
|
2 juni 2023, 23:07 | #23 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
2 juni 2023, 23:08 | #24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook La Cicciolina. Italiaans parlementslid. Ja dat waren nog eens erotische tijden https://nl.wikipedia.org/wiki/Ilona_Staller Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 juni 2023 om 23:09. |
|
2 juni 2023, 23:14 | #25 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
2 juni 2023, 23:15 | #26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De actrice is Patricia Rhomberg en werkte later arts in Wenen. |
|
2 juni 2023, 23:19 | #27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die film heb ik niet gezien. Wel ooit "de komst van Joachim Stiller". Geen speciale herinneringen aan. Maar ook "Malpertuis". Die herinner ik me nog goed. Misschien wel beste Vlaamse film ooit. (afijn, die ik ooit bekeken heb, dat zijn er niet veel. Maar die vond ik echt wel op internationaal niveau)
2 juni 2023, 23:23 | #28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
4 juni 2023, 15:18 | #29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat geeft aan hoe ENG men het "toegelaten politieke spectrum" beschouwt: onze eigen ouders of grootouders hun STANDAARD politieke visies, die waar zij niet buiten mochten kleuren, zijn vandaag de dag gezien als onaanvaardbaar extremistisch, en zelfs de hedendaagse "extremen" zijn (in de andere richting) als onaanvaardbaar extreem te zien in hun tijd. Dat illustreert de bekrompenheid van het politieke denken op elk moment, en hoe mensen die denken dat ze "ruimdenkend" zijn, infeite binnen heel heel nauwe, en zwaar opgeschoven, lijntjes blijven kleuren. Ik herhaal het: de standpunten van het VB vandaag zouden in die tijd als extreem losbandige linkse hippiepraat zijn weggezet ; de rest van het politieke spectrum vandaag zou in die tijd als gewoon iets dat in de gevangenis moet gesmeten worden beschouwd zijn. En de gangbare politieke visies van die tijd staan vandaag de dag 'als veel extremer rechts dan ultrarechts'. En dat is nog geen 2 generaties geleden. Al die "weldenkenden" van vandaag zijn de extremisten van gisteren en zullen in de toekomst als extremisten gezien worden. En dat hoeft niet altijd IN DEZELFDE RICHTING te gaan. |
|
4 juni 2023, 15:50 | #30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
4 juni 2023, 17:25 | #31 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb toch wat bijgeleerd in deze draad. Cultureel erfgoed !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |