![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Okee, voor de liefhebbers van Nederhop nog even een leuke hiphopact uit den vettigen Zeeuwschen klei
![]()
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of het nog echt Nederlandstalig is, weet ik niet, maar wel mooi: http://nl.youtube.com/watch?v=VLfvi9...eature=related (Skik, Drenthe)
http://nl.youtube.com/watch?v=TFqv6O8onkE (Rowwen Heze, Limburg) En ja, Fries is een taal, ik weet het... http://nl.youtube.com/watch?v=KaTanewWj4Y
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 30 december 2007 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben geen Brabander, maar deze is mooi: http://nl.youtube.com/watch?v=TG2DMzJamkk
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() system
![]() Corry en de Rekels? Nico Haak en de Paniekzaaiers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() De Strangers. (Tenminste als dat tot "Nederlandstalige muziek" gerekend wordt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Die waren ook te gek. Met Ohohooh - Hoe! Ha! K Zijn bij den Chinees gaan eten... lalalalala (Kung Fu Fighting). Kostelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De Strangers
Chop-shoy fighting oh oh oh ooohhh. . . . . . oh oh oh ooooohhhh gist're zennekik goe gewete bij de chinees gon ete mor ik had m'n cens vergete en toen heeget er op gezete 't was ambras mè de garçon omda'k ni betale kon en toen goot diê vuile smous me kostuum vol curry-saus dus ge zie da zo van hier dakkik toen koleirig wier daarom gooide-n-ik van den toog recht ne loempia in z'n oog toen kwame d'r vijf chineze zo van die kung-fu-treze die smete nor den deze mè 'n toert vol jârrebeze en ik zwierde "a volonté" mè de soep en de saté en de baas riep: "hier vliegt de chop-shoy ... arroefkadee ... !!" den blaffon hoeng vol mè rijs' en de vloer mè appelspijs de bazin heure permanaat stak vol fritte en salaad de kok stoeng mor te gille: "wie wilt mijn kiekebille ... 't is van ni warm ni wille. . want z'hange vol pilli-pille... !" oh oh oh ooohhh .... oh oh oh ooooohhhhh oh oh oh ooohhh .... oh oh oh ooooohhhhh a ge bij de chinees god'ete dan meude giên cens vergete want die manne zèn, da's gewete zo rap in hun gat gebete .... oh oh oh ooohhh .... oh oh oh ooooohhhhh oh oh oh ooohhh .... oh oh oh ooooohhhhh |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dat nu mijn collectie of mijn voorkeur is, dat is weer een andere zaak. Laatst gewijzigd door system : 30 december 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() ok, system. Ik vond het wel humor hebben.
Maar als dat de bedoeling niet is zal ik ophouden met lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Voor een stuk is dat ook zo natuurlijk, (alhoewel Johnny Jordaan eens iets anders is), voor een ander stuk gewoon een verduidelijking. Maar toch: nooit ophouden met lachen.
Laatst gewijzigd door system : 30 december 2007 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *hoest* *hoest* Stoffig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Niet echt "muziek" maar wel onwijs goed toen:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En niet te vergeten: ons aller Salim Seghers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |