Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2007, 12:50   #21
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Drie ? Nog even en het intra-Belgisch kampioenschap manillen is een feit.
Sorry, ik beperk me voor het gemak even tot Walen ,Vlamingen en Duitsers.
Turken ,Marokkanen ,Congolezen enz zijn nog steeds minderheden.
Niet iedereen kan binnen het Belgisch grondgebied een eigen staat krijgen.
De strijd om het territorium kent zijn grenzen.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 13:11   #22
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Brutus,
Beste LJ.

U vergist zich schromelijk door ervan uit te gaan dat hier niets meer achter gezocht moet worden. Ik raad U aan om als de wiedeweerga een krantenwinkel binnen te stappen tijdens uw jacht op eindejaarscadeaus deze namiddag en een exemplaar van De Morgen op te pikken. De heer De Gucht geeft een verhelderend interview weg in het katern Zeno. Ik heb het interview uitgescheurd en bewaar het in een knipselmap onder de rubriek : visionair.

Et tu,
virmiljoen
Geachte,

Bedankt voor uw tip, maar ik blijf bij mijn standpunt. De Gucht heeft al vaker ingespeeld op allerhande situaties om weer in beeld te komen, zonder eigenlijk iets nuttig laat staan constructief te zeggen of doen. Bovendien, maar dat is persoonlijk, vind ik het aankopen van een De Morgen equivalent aan het wegwerpen van mijn geld.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 18:27   #23
I amsterdam
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Geachte,

Bedankt voor uw tip, maar ik blijf bij mijn standpunt. De Gucht heeft al vaker ingespeeld op allerhande situaties om weer in beeld te komen, zonder eigenlijk iets nuttig laat staan constructief te zeggen of doen. Bovendien, maar dat is persoonlijk, vind ik het aankopen van een De Morgen equivalent aan het wegwerpen van mijn geld.
"De Morgen" is een spreekbuis voor de Belgicisten ,dus iedereen die zich Vlaming voelt kan deze krant laten liggen.
Toch is het nuttig om te weten wat er zich afspeelt in die kringen.
Oud 30 december 2007, 18:42   #24
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leterme heeft nog nooit "geroepen",of zelfs maar getoond dat hij zich kwaad gemaakt heeft.Zijn huidige "portefeuille" Institutionele hervormingen" bij de interimregering geeft hem zelfs een opstapje om verder te werken aan de verkiezingsbeloftes...

Ondertussen bewijst Degucht zowat iederde derde dag waarom hij NOOIT premier zal worden

Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2007 om 18:43.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 18:54   #25
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het gewoon geweldig hoe De Gucht in samenwerking van de regimepers inhakt op de CD&V.
Moet hij vooral blijven doen vind ik.
Als de tjeven nu overstag zijn gegaan is dit het gevolg van een gebrek aan moed en eerlijkheid.
Hij ontmaskert de tjeven voor wat ze zijn en ondoet hun van het valse imago van "Vlaming".
Dit mag gerust onder de neus worden geduwd van de eens te meer verraden kiezer.

Dat De Gucht zelf een tanende tweederangsintellectueel is doet zelfs niet ter zake.
Oud 30 december 2007, 20:13   #26
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vind het gewoon geweldig hoe De Gucht in samenwerking van de regimepers inhakt op de CD&V.
Moet hij vooral blijven doen vind ik.
Als de tjeven nu overstag zijn gegaan is dit het gevolg van een gebrek aan moed en eerlijkheid.
Hij ontmaskert de tjeven voor wat ze zijn en ondoet hun van het valse imago van "Vlaming".
Dit mag gerust onder de neus worden geduwd van de eens te meer verraden kiezer.

Dat De Gucht zelf een tanende tweederangsintellectueel is doet zelfs niet ter zake.
Oud 30 december 2007, 20:15   #27
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
"De Morgen" is een spreekbuis voor de Belgicisten ,dus iedereen die zich Vlaming voelt kan deze krant laten liggen.
Toch is het nuttig om te weten wat er zich afspeelt in die kringen.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 21:20   #28
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte,

Mijn beste Brutus,

Wat vreemd, ik heb eenzelfde gevoelen bij het aankopen van De Standaard. Dit belet me echter niet om dagelijks De Morgen en de De Standaard samen te kopen.
Afijn, mijnheer De Gucht hoeft de spotlights niet op te zoeken. In voorgemelde interview verwoordt hij het Open VLD standpunt : er komt geen grote staatshervorming tegen Pasen 2008. CD&V en NV-A komen op de proppen met een paar communautaire zoethoudertjes verpakt in veel piepschuim en pedante strik. Mijnheer De Gucht instrueert me in het inerview zondermeer om mijn agenda voor juni as. open te houden zodat ik verkiezingfoldertjes kan gaan bussen (weeral).

virmiljoen

PS. politics.be functioneert sinds vanavond enkel nog met Mozilla. Gratis werkt.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 december 2007 om 21:22.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 09:49   #29
elberto
Vreemdeling

Standaard

Waarin is 8 jaar paars in geslaagd op communotair vlak? direct toegeven en ze gewoon negeren! Dat de vld nog maar de schuld op anderen probeert te schuiven is een schande! De Walen zijn het daardoor gewoon geworden dat de Vlamingen direct toegeven en braaf gaan liggen.

Nu is dat 1 keer niet zo en het land staat op zijn kop.

ps: politics.be werkt nog prima met internet explorer!

Laatst gewijzigd door elberto : 31 december 2007 om 09:49.
elberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 10:21   #30
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is toch eenvoudig, de Gucht grijpt weer de kans om wat publiciteit te krijgen. Meer moet daar niet achter gezocht worden.
De Gucht is iemand die niet weet wanneer hij beter zwijgt (denk ook maar aan 't incident ivm Balkenende). En zo iemand is dan hoofd van de diplomatie ( ! )
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 11:55   #31
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Brutus,
Beste LJ.

U vergist zich schromelijk door ervan uit te gaan dat hier niets meer achter gezocht moet worden. Ik raad U aan om als de wiedeweerga een krantenwinkel binnen te stappen tijdens uw jacht op eindejaarscadeaus deze namiddag en een exemplaar van De Morgen op te pikken. De heer De Gucht geeft een verhelderend interview weg in het katern Zeno. Ik heb het interview uitgescheurd en bewaar het in een knipselmap onder de rubriek : visionair.

Et tu,
virmiljoen
ik heb het artikel ook gelezen, ben abonnée van de morgen, en ik vind dit zeker niet visionair. Hij geeft dus gewoon toe dat de Vlaamse resoluties van geen tel zijn voor de VLD, dat een staatshervorming niet nodig is voor de VLD ondanks dat dit in hun partijprogramma staat. Dus ofwel zet hij zichzelf buiten zijn eigen partij ofwel is zijn partij totaal ongeloofwaardig.

ik gok op het tweede.
Oud 31 december 2007, 13:06   #32
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik heb het artikel ook gelezen, ben abonnée van de morgen, en ik vind dit zeker niet visionair. Hij geeft dus gewoon toe dat de Vlaamse resoluties van geen tel zijn voor de VLD, dat een staatshervorming niet nodig is voor de VLD ondanks dat dit in hun partijprogramma staat. Dus ofwel zet hij zichzelf buiten zijn eigen partij ofwel is zijn partij totaal ongeloofwaardig.

ik gok op het tweede.

Ik ook
Oud 31 december 2007, 15:45   #33
I amsterdam
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht

ik gok op het tweede.
De Gucht heeft zijn tijd gehad ,hij kan het niet meer volgen.
Misschien is er nog een baantje voor hem ergens in het buitenland.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be