![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk zeker niet dat je dan ( zeker in mijn situatie ) op de ps - spa moet stemmen !!!!! er zou simpelweg gelijk loon naar gelijk werk moeten komen , gezinnen vooral met kinderen worden steeds meer en meer door de maatschapij voorgetrokken . Op mijn werk zijn er 2 soort werknemers , het verschil zie heel duidelijk !!!! en maar zagen en zeveren ...... maar ik zie bij ons op de parking geen enkele werknemer die alleenstaande is of koppels met één of geen kinderen met nen schone auto de parking oprijden , da's enkel voor mensen met 2 of meer kinderen !!!!!
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk Adrian. Ik word echter kittelorig van wie zich zonder levenservaring enkel beroept op een theorie uit standaarwerken. Met alle begrip voor de jeugdige leeftijd. Een minder groot bakkes zou beter op z'n plaats zijn. Doet mij denken aan de verwende anarchist, net als de rijke industrieel die jaarlijks aan de feesttafel z'n tafelgenoten herinnert aan zijn hippietijd in Woodstock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij kunnen we beter helemaal op niemand meer stemmen als we het willen laten beteren.
Verslechteren kunnen we er alvast niet mee doen.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ok, het ziet ernaar uit dat wie minder egoïstisch is en opteert voor meer kinderen zal worden gepriviligeerd. Vogelen mag ook iets opbrengen. Geen keus, denk ik, anders doen we ons beperkt aantal nakomelingen de das om door ze te laten betalen voor een massa oud pékes en mékes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een overheid armoede veroorzaakt, is zo'n gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Activering, daar gaat het om. Niet iedereen leeft in Brussel waar je levenslang professioneel werkloos kan zijn, zonder zich zorgen te maken, maar wel kunnen parasiteren op de inkomsten van de hoofdstad. |
|
![]() |
![]() |