![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat zou jij dan voorstellen als superieure oplossing voor het probleem? De zo bejubelde "nultolerantie"? Vuilbak in de fik = 2 jaar, auto in de fik = 10 jaar, enz? Zoiets? Als je daar heil in ziet, dan raad ik je aan om in de VS te gaan wonen, maar let op dat je niet per ongeluk een potje yoghurt meeneemt voor op het vliegtuig want dan zou je zelf wel eens achter de tralies kunnen belanden. Werkgelegenheid creëert dat wel die nultolerantie: massa's laaggekwalificeerde want in der haast gerecruteerde flikken op straat die zich boven de wet geplaatst voelen en er voor het minste op losslaan. Neen danku.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd: hoe dat resultaat verkregen is kan mij geen bal schelen. Het is een goed resultaat, en dan bedoel ik moreel goed. Goed voor het leven en de mens. Was het door nultolerantie? Dan moet dat maar, voor mij geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Geen vuurwerk van oud naar nieuw in Brussel. De dank van de moslimvriendjes aan Thielemans voor het beletten en uiteenkloppen van de anti-islamiserings betoging!
![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |